Hop til indhold
Frej af Asgaard

Frejs FKK Ratings

Recommended Posts

er der nogle af klubberne der er mere hyggeklubber frem for fest klubber med gang i den med musik osv.

da jeg ikke er til videre fest og høj musik osv.

men det kommer vel også an på tidspunktet man er der men tænkte bare mere generelt  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tidligere var der nogle gode polske piger men de er stoppet.

 

Til gengæld en enkelt ualmindeligt påtrængende som er der stadig (sidst i juli) - hun var der også sidste år. Fedt hvis man kan li' at blive jagtet helt nede fra omklædningen :???: men ikke min smag. Skal ikke komme klubben til skade, synes det er et helt OK sted hvis vejret er godt. Og enig, GT er bedre til heldagsture.

Del dette indlæg


Link til indlæg

er der nogle af klubberne der er mere hyggeklubber frem for fest klubber med gang i den med musik osv.

Jeg vil mene at World og Luder Lounge i udpræget grad er hyggeklubber. Det skulle Globe i Zürich vist også være.

Jeg synes også at Golden Time, Acapulco og Sharks er mere hyggeklubber end festklubber.

Mondial og Samya er festklubber.

Del dette indlæg


Link til indlæg

er der nogle af klubberne der er mere hyggeklubber frem for fest klubber med gang i den med musik osv.

da jeg ikke er til videre fest og høj musik osv.

men det kommer vel også an på tidspunktet man er der men tænkte bare mere generelt  

Kom tidligt når de åbner så er alle klubber en hyggeklub :P Pigerne er knap stået op er helt ufarlige :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til gengæld en enkelt ualmindeligt påtrængende som er der stadig (sidst i juli) - hun var der også sidste år. Fedt hvis man kan li' at blive jagtet helt nede fra omklædningen :???: men ikke min smag. Skal ikke komme klubben til skade, synes det er et helt OK sted hvis vejret er godt. Og enig, GT er bedre til heldagsture.

Tja jeg elsker at håndtere en shark så det genere mig ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer ikke hver gang, men det er sjov at knalde, vi kalder det sports-fucking :D

Hedder det ikke økologisk sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du da gal en fantastisk tråd! 

Fedt for os, uden den store erfaring i fkk, men med stor lyst til at prøve det. 

Har længe udset mig Artemis som et sted jeg skal opleve og denne tråd bekræfter mig bare. 

Regner med engang i starten af november. Er der nogle gode råd eller andet jeg bør være opmærksom på?

Igen til alle Jer, som bidrager i denne og lignende tråde - tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej - jeg sad og søgte lidt rundt på forskellige fora fordi jeg skal til Ddorf på søndag og er lidt i tvivl om jeg skal besøge Samya, Goldentime (GT) eller Livingroom (LR) - lige nu har jeg besluttet mig til at køre forbi 7-Heaven (gratis entre til kl 14), videre til GT og kl. 20 (GT lukker kl 1) og slutte dagen i LR (lukker kl 4)! Jeg skal nok give et review når jeg kommer hjem.

Men vil lige starte med at reviewe de FKK'er jeg har besøgt. Først generelt har jeg meget gode erfaringer med Tyske FKK ift. alle andre ting jeg har prøvet ... gadepiger/red ligth/massage/laufhaus oma. Pigerne er unge og villige og ret så smukke. Alle steder jeg har været er BBBJ standard og prisen for 30 mins mellem 50 til 60 Eur - CIM 50 - Anal 100. 

Artemis i Berlin - jeg har været der 3 gange og alle gange har været pengene værd (80 entre / 60 session) klubben er ret stor og der er rigtigt mange piger - men som "down-side" synes jeg er der foregår for meget "up-selling" i værelserne. Jeg har dog også haft nogle rigtigt gode erfaringer der med nogle skønne unge damer der har givet DFK og GFE oplevelser så jeg troede på em ;) Faciliteterne er helt i top, fra dampbad, sauna, den gratis kaffe til den generelle rengøring af områderne!

Oase i Frankfurt - et besøg - en skøn sommerdag hvor vi rigtigt kunne nyde den store have (Park), der er en elskovsrede på toppen af en lille bakke som jeg ikke havde mod til at prøve, og det ærge mig lidt. Ellers er selve klubben ok, masser af piger men mine oplevelser var ikke så gode. Jeg tror jeg glemte regel nr. 1 for en god oplevelse - find nogle piger du har kemi med. Men jeg synes alle var lidt forjagede og igen masser af upselling!

Mainhatten i Frankfurt - det er en lille klub med relativt lille LU - ca. 20 piger tror jeg - og de så ikke helt så godt ud som dem på Oase og slet ikke som dem på Artemis! Jeg prøvede 2 piger den aften og det fungerede rigtigt godt .. god GFE og ingen upselling. Min kammerat prøvede dog 2 piger på samme tid og de ville pludseligt have 50 hver for et lebbe show ... Noget af det mest aftændende er piger der begynder at forhandle om ydelser når man er kommet ind i rummet. 

Harmony i Hamborg - lille klub med 15/20 piger - MEN man kan se på deres hjemmeside hvem der er på job! Der var gode sauna forhold, gode muligheder for afslapning og de 2 piger jeg prøvede var totalt GFE (blandt andet en af mine bedste oplevelser - Savanna fra Namibia (tror jeg), gudesmuk og virkeligt sød!). Men bortset fra hende var der ikke andre pæne piger i klubben - så jeg gik i biografen og snuppede en i mørket - fed oplevelse, jeg så hende først da vi gik ud af biffen og hun skulle have sine 60 (jeg ville aldrig havde valgt hende hvis der havde været lys - så pas på :)

Sharks i Frankfurt - min klare favorit! Kvaliteten af de piger jeg prøvede var fantastisk og masser af flotte piger og ingen ballade med upsell i rummet. Luna var min klare favorit og jeg brugte 2 sessioner med hende, hun var et stort smil og havde en krop som sad lige i skabet! De 2 andre var super GFE med masser glimt i øjet og den ene - som jeg deværre ikke kan huske hvad hed - var enormt atletisk!

Min rating er:

AAA - Sharks og Artemis

AA - 

A+ Mainhatten og Oase

A- Harmony

Nu glæder jeg mig til LR og GT der har fået så fine anmelselser i toppen af denne tråd.
/Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke besøgt LR og GT i måneder, grunden til det er at prisstruktur blev ændret til Hessenpriser, så det er sjovere at besøge Hessen klubberne når timeprisen er ens.

GT og LR er for lille i vinter månederne og de virker indelukket pga røgen. Hessen klubberne er større og mere rummelige.

Artemis er kun AAA i Berlin samlet set er Artemis ikke på toppen efter min mening, prisen er høj, pigerne kan være sharky, der kommer for mange "dumme" turister, som ødelægger service niveauet. Der er få piger som yder god service men man skal virkelig sortere skidt og kanel.

 

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, den 11. mar. 2016 at 19:44:

GT og LR er for lille i vinter månederne og de virker indelukket pga røgen.

Mig og Frej har lige været på GT og LR. LR har godt nogen dejlige piger, hvis man kan abstrahere fra røgen. Vi tager derhen igen i morgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lige kommet hjem fra Samya og Sharks, begge klubber levede op til mine forventninger, pigerne var flotte og leverede ene gode oplevelser (de piger som jeg valgte gjorte) der var god stemning og vi hyggede os på Sharks 4 dage i træk. Det var mange flotte piger jeg kunne godt bruge flere uger på Sharks :) Budgettet blev sprængt med 26k til forbrug, ekslusiv rejse- og hotelomkostninger :D men hold op det var ene gode oplevelser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 2 timer siden:

Jeg er lige kommet hjem fra Samya og Sharks, begge klubber levede op til mine forventninger, pigerne var flotte og leverede ene gode oplevelser (de piger som jeg valgte gjorte) der var god stemning og vi hyggede os på Sharks 4 dage i træk. Det var mange flotte piger jeg kunne godt bruge flere uger på Sharks :) Budgettet blev sprængt med 26k til forbrug, ekslusiv rejse- og hotelomkostninger :D men hold op det var ene gode oplevelser :)

Der er ikke noget som en lille mini-ferie :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...