Hop til indhold

Recommended Posts

Amazing Kimberly skrev, den 31.1.2022 at 09:28:

I'm not sure if translator translate correct, but who taking sperm to the mouth?! Swallow?! For sure not me, perhaps You mixed someone.... I don't offer CIM.

Kisses

Kimberly

He just said that he would have visited you a long time ago, if you were OK with swallowing. So definitely a translation problem, if the translator system in use, made it out as you do swallow.

/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, den 30.1.2022 at 17:27:

Verdensmanden har en god, ærlig, kærlig og respektfuld kontakt med den omtalte GP. Vi har udvekslet mange PMs og har en fræk aftale i næste uge. En time som jeg glæder mig meget til. Jeg har selvfølgelig en flaske Champagne med til begivenheden.

Håber du havde et dejligt besøg hos den skønne Kimberly:D @Mr. Sensual

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amazing Kimberly skrev, den 31.1.2022 at 09:28:

I'm not sure if translator translate correct, but who taking sperm to the mouth?! Swallow?! For sure not me, perhaps You mixed someone.... I don't offer CIM.

Kisses

Kimberly

Dear Kimberly,

Many men take great pleasure from ejaculating in the girl's mouth and also many girls enjoy the feeling of the man filling the mouth with sperm like a pussy.

It's OK that You don't offer this service but it could be nice to write this in your profile to avoid misunderstandings.

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 6 timer siden:

Dear Kimberly,

Many men take great pleasure from ejaculating in the girl's mouth and also many girls enjoy the feeling of the man filling the mouth with sperm like a pussy.

It's OK that You don't offer this service but it could be nice to write this in your profile to avoid misunderstandings.

/B

Hvor i al verden, i hendes to annoncer, ser du noget der kan give dig anledning til at tro, at hun tilbyder Cim.

Hvis du er i tvivl så spørg pænt, så undgår du misforståelserne.

Mange Kvinder nyder nok fornemmelsen af, at tjene kr.300 -500, på de sidste 5-10 sekunders arbejde. Nogle kan lide det, mon ikke flertallet der tilbyder cim nok har vænnet sig til det.

Og herreste gud, at begynde at forklare en voksen kvinde, som arbejder som prostitueret at mange  mænd nyder at komme i munden på piger, og at mange piger nyder at manden fylder munden med sæd, som en fisse.......

Fortsat godt efterskoleophold.

Cim og slug, er oftest på min ønskeseddel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...