Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual
nordjyde_34 skrev, den 23.12.2021 at 23:52:

Tak for en dejlig reminder om Kimberly. Hun er i sandhed amazing. :wub:

Ja, og en interessant personlighed, som jeg glæder mig til at besøge snart. Har haft Kimberly i kikkerten i lang tid, og hun bliver ved med at dukke op på nethinden, fordi hun skiller sig ud fra mængden. Jo mere jeg lærer om GP-verdenen des stærkere står Kimberly og de, der er i hendes klasse.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lion69
GP_Nyder skrev, for 11 timer siden:

Du passer dine penge, så passer jeg mine, ok?

Ta dig ikke af ham, han spiller verdensmand med alle dem han skal møde og købe julegaver til, det er intet indhold i hvad der kommer ud af hans mund .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars6 skrev, den 16.1.2022 at 08:54:

I 2017 var hun 25 og i 2022 er hun stadig 25, det er i den grad amazing

I dag er det biologiske ikke noget man skal  vægtlegge.. Vis man er født kvinde betyder det da intet vis denne kvinde føler at hun er mand og derfor identificerer sig som en mand. Hvorfor kan man da ikke føle sig som on man er 25, selv om fødselsattesten siger 35?, og så er man da 25 uanset hvad fødselsattesten siger? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Lion69 skrev, for 2 timer siden:

Ta dig ikke af ham, han spiller verdensmand med alle dem han skal møde og købe julegaver til, det er intet indhold i hvad der kommer ud af hans mund .

 

Jamen dog. Jeg SPILLER ikke.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lion69 skrev, for 3 timer siden:

Ta dig ikke af ham, han spiller verdensmand med alle dem han skal møde og købe julegaver til, det er intet indhold i hvad der kommer ud af hans mund .

 

Ja, Ja, har læst nogle af hans indlæg, tal pænt, vær overbærende, han kan det hele og har åbenbart masser af penge... Har helt ondt af ham når "hans" GP vælger at lave gangbang, sjovt hun ikke forstår at når verdensmanden har betalt for en time, så bestemmer han hvad hun skal lave resten af dagen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Salad
GP_Nyder skrev, 1 time siden:

Ja, Ja, har læst nogle af hans indlæg, tal pænt, vær overbærende, han kan det hele og har åbenbart masser af penge... Har helt ondt af ham når "hans" GP vælger at lave gangbang, sjovt hun ikke forstår at når verdensmanden har betalt for en time, så bestemmer han hvad hun skal lave resten af dagen...

Smæk ham op på et kors, så kan han ændre sit Nick til Mr. Jesus.

Elsk din næste, også når de tager penge for det ....

Tror nu de fleste som en selvfølge, behandler gp'ene med respekt,  men der vil jo altid  være nogen, for hvem det kniber.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
GP_Nyder skrev, for 1 time siden:

Ja, Ja, har læst nogle af hans indlæg, tal pænt, vær overbærende, han kan det hele og har åbenbart masser af penge... Har helt ondt af ham når "hans" GP vælger at lave gangbang, sjovt hun ikke forstår at når verdensmanden har betalt for en time, så bestemmer han hvad hun skal lave resten af dagen...

Til orientering:

Verdensmanden har en god, ærlig, kærlig og respektfuld kontakt med den omtalte GP. Vi har udvekslet mange PMs og har en fræk aftale i næste uge. En time som jeg glæder mig meget til. Jeg har selvfølgelig en flaske Champagne med til begivenheden.

Penge går jeg ikke op i, selv om du gerne vil fremstille mig som rig. Det er jeg ikke. Men jeg har nok til at drikke god vin hver eneste dag og nok til at gå med søde piger. Det kan du/I være sikre på. Vær ikke bekymrede. Måske kommer der endda en anmeldelse, men kun hvis GP er indforstået med dette.

Glade hilsener fra Mr. Sensual

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Salad skrev, for 46 minutter siden:

Smæk ham op på et kors, så kan han ændre sit Nick til Mr. Jesus.

Elsk din næste, også når de tager penge for det ....

Tror nu de fleste som en selvfølge, behandler gp'ene med respekt,  men der vil jo altid  være nogen, for hvem det kniber.

Et godt råd fra verdensmanden. Jeg vil ikke anbefale dig at prøve på det med korset.

Men i øvrigt giver jeg dig ret i det andet. For de fleste er det en selvfølge at vise respekt for GP-erne. Men desværre hører jeg en del derude om de, der ikke kan eller vil opføre sig ordentligt og tale pænt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 13 minutter siden:

Til orientering:

Verdensmanden har en god, ærlig, kærlig og respektfuld kontakt med den omtalte GP. Vi har udvekslet mange PMs og har en fræk aftale i næste uge. En time som jeg glæder mig meget til. Jeg har selvfølgelig en flaske Champagne med til begivenheden.

Penge går jeg ikke op i, selv om du gerne vil fremstille mig som rig. Det er jeg ikke. Men jeg har nok til at drikke god vin hver eneste dag og nok til at gå med søde piger. Det kan du/I være sikre på. Vær ikke bekymrede. Måske kommer der endda en anmeldelse, men kun hvis GP er indforstået med dette.

Glade hilsener fra Mr. Sensual

 

Jeg troede egentlig du var skolelærer, så belærende du er. Men har du råd til at smide 2500kr 2-4 gange om måneden og leve livet som du gør, så er du nok ikke lærer. Nok heller ikke verdensmand men levemand

Anyway, det mest fornuftige jeg har hørt Christian Kjær sige er "Jeg går ikke op i penge, men det er nok fordi jeg har dem" Det har han nok helt ret i og passer på mange andre end ham..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
GP_Nyder skrev, for 14 minutter siden:

Jeg troede egentlig du var skolelærer, så belærende du er. Men har du råd til at smide 2500kr 2-4 gange om måneden og leve livet som du gør, så er du nok ikke lærer. Nok heller ikke verdensmand men levemand

Anyway, det mest fornuftige jeg har hørt Christian Kjær sige er "Jeg går ikke op i penge, men det er nok fordi jeg har dem" Det har han nok helt ret i og passer på mange andre end ham..

Det er endnu værre, end du tror. Jeg er journalist. Siger ikke hvor. Men ja, vi er ret kloge og erfarne, vi journalister.  Og ja, jeg er også levemand. Har altid sat en ære i at leve bare lidt over evne. Belært af livet sådan som det har udfoldet sig omkring mig. Andre har store pensioner. Jeg har oplevelser. Og opsøger stadig nye....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
wauw skrev, for 1 time siden:

Ok, kom lige tilbage på sporet. Tråden handler om Kimberly og ikke Mr. Sensual.

Tak, det er jeg meget enig i. Kunne dog ikke lade disse replikker stå hen uden svar. Men ja, du har ret.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, den 16.1.2022 at 12:20:

Such a good advice.

Be happy - and grateful for being alive on this fascinating planet.

All the best from Mr. Sensual

Hvad skal man da være taknemlig for? Livet er en sexuelt overføret sygdom med 100% mortalitet…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 5 timer siden:

Det er endnu værre, end du tror. Jeg er journalist. Siger ikke hvor. Men ja, vi er ret kloge og erfarne, vi journalister.  Og ja, jeg er også levemand. Har altid sat en ære i at leve bare lidt over evne. Belært af livet sådan som det har udfoldet sig omkring mig. Andre har store pensioner. Jeg har oplevelser. Og opsøger stadig nye....

Journalister har det med at forsøge at belære os andre ved enhver anledning. Nu falder det meste på plads…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
lucullusb skrev, for 4 minutter siden:

Journalister har det med at forsøge at belære os andre ved enhver anledning. Nu falder det meste på plads…

nemlig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
lucullusb skrev, for 7 minutter siden:

Hvad skal man da være taknemlig for? Livet er en sexuelt overføret sygdom med 100% mortalitet…

Det sete afhænger af øjnene, der ser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lucullusb skrev, for 10 minutter siden:

Journalister har det med at forsøge at belære os andre ved enhver anledning. Nu falder det meste på plads…

Hmm...Fordomme om journalister har intet med Kimberly at gøre...

Hold jer til emnet, så er I søde. Men det er vist for sent :)

Redigeret af wauw

Del dette indlæg


Link til indlæg
wauw skrev, for 2 minutter siden:

Hmm...Fordomme om journalister har intet med Kimberly at gøre...

Hold jer til emnet, så et I søde. Men det er vist for sent :)

Sorry my friend, that ship has sailed a long time ago! :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
lucullusb skrev, for 7 minutter siden:

Sorry my friend, that ship has sailed a long time ago! :biggrin:

Jeg har lige genlæst hele tråden. Godt nok en underlig omgang.

Tror bare jeg besøger hende og ser hvad der sker :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
GP_Nyder skrev, for 8 timer siden:

Ja, Ja, har læst nogle af hans indlæg, tal pænt, vær overbærende, han kan det hele og har åbenbart masser af penge... Har helt ondt af ham når "hans" GP vælger at lave gangbang, sjovt hun ikke forstår at når verdensmanden har betalt for en time, så bestemmer han hvad hun skal lave resten af dagen...

Min yngre bror er akkurat som du beskriver. Bliver pisse Sir og ked ud af helvede vis nogen ikke gør akkurat hvad han vil at de skal for st tilpasse sig hans planer og følelser. Han løper også rundt og pisser enhver op ryggen for at prøve og få dem til at danse efter hans fløyte. Min søster og jeg kaller ham for Smiskus

Del dette indlæg


Link til indlæg
wauw skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har lige genlæst hele tråden. Godt nok en underlig omgang.

Tror bare jeg besøger hende og ser hvad der sker :D

Ja, denne tråden har virkelig taget en uventet vending… uanset, har kun læst  positive tilbagemeldinger om hende, så du får nok en god oplevelse… Havde besøgt hende selv for længe siden vis hun var Ok med at sluge sæd

Del dette indlæg


Link til indlæg
lucullusb skrev, for 9 timer siden:

Ja, denne tråden har virkelig taget en uventet vending… uanset, har kun læst  positive tilbagemeldinger om hende, så du får nok en god oplevelse… Havde besøgt hende selv for længe siden vis hun var Ok med at sluge sæd

I'm not sure if translator translate correct, but who taking sperm to the mouth?! Swallow?! For sure not me, perhaps You mixed someone.... I don't offer CIM.

Kisses

Kimberly

Redigeret af Amazing Kimberly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...