Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var igår aftes på besøg hos en moden Latina, 50+ sikke en dejlig oplevelse. Jeg kommer ind, tager et hurtigt bad og ligger mig nøgen på sengen. Først vil hun gerne tunge kysse, men det gør jeg aldrig med en gp. Så tager hun min diller i munden uden kondom og tager nærmest den hele i munden. Kæft hun er dejlig. Derefter ryger vi på en 69er hvor jeg smager lidt på hende. Det slutter af med en doggystyle. Og alt det her er til en meget billig pris og det er den bedste opvelelse jeg har haft i et år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Ligger der ikke en række dårlige anmeldelser under et andet navn? Hun virker bekendt ud fra billederne.

 

mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
hskøbenhavn50 skrev, for 20 timer siden:

Derefter ryger vi på en 69er hvor jeg smager lidt på hende

Er hun glatbarberet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
amatør skrev, for 23 timer siden:

Ligger der ikke en række dårlige anmeldelser under et andet navn? Hun virker bekendt ud fra billederne.

 

mvh

Jo, det er da Miss Elly. Hun er da ellers hardcore domina (vist russisk), med et meget langt menukort indenfor BDSM, så det undrer mig, at anmelderen har haft en GFE-oplevelse. Det virker nærmest som om der er linket til en forkert annonce

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...