Hop til indhold

Dejlig oplevelse hos moden Latina

Featured Replies

Skrevet

Jeg var igår aftes på besøg hos en moden Latina, 50+ sikke en dejlig oplevelse. Jeg kommer ind, tager et hurtigt bad og ligger mig nøgen på sengen. Først vil hun gerne tunge kysse, men det gør jeg aldrig med en gp. Så tager hun min diller i munden uden kondom og tager nærmest den hele i munden. Kæft hun er dejlig. Derefter ryger vi på en 69er hvor jeg smager lidt på hende. Det slutter af med en doggystyle. Og alt det her er til en meget billig pris og det er den bedste opvelelse jeg har haft i et år.

Skrevet

Ligger der ikke en række dårlige anmeldelser under et andet navn? Hun virker bekendt ud fra billederne.

mvh

Skrevet
hskøbenhavn50 skrev, for 20 timer siden:

Derefter ryger vi på en 69er hvor jeg smager lidt på hende

Er hun glatbarberet?

Skrevet

Faldt i søvn da jeg forsøgte at komme gennem annoncen.

Skrevet
amatør skrev, for 23 timer siden:

Ligger der ikke en række dårlige anmeldelser under et andet navn? Hun virker bekendt ud fra billederne.

mvh

Jo, det er da Miss Elly. Hun er da ellers hardcore domina (vist russisk), med et meget langt menukort indenfor BDSM, så det undrer mig, at anmelderen har haft en GFE-oplevelse. Det virker nærmest som om der er linket til en forkert annonce

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.