kanonkongen 34395 Skrevet 9. November, 2021 (edited) Hej drenge/mænd/drengerøve/liderlige typer. Stem NEJ. Ellers må i bruge det sidste billede. Stemmer i ja til damecykler. Håber jeg i får en meget våd drøm. God aften derude. KK Ja ellers er det bare i gang. Redigeret 9. November, 2021 af kanonkongen 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 9. November, 2021 kanonkongen skrev, for 7 minutter siden: Helt klart nej til damecykler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9548 Skrevet 9. November, 2021 Det bliver et nej herfra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 9. November, 2021 (edited) modenelsker skrev, for 1 minut siden: Det bliver et nej herfra. Du får også en God aften KK Redigeret 9. November, 2021 af kanonkongen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CR90 25 Skrevet 9. November, 2021 Jeg stemmer nej til cykler generelt. Ingen forskelsbehandling. de er alle lige hæslige. Når man bor på landet og har ting der skal gøres, er livet sgu for kort til transportmidler uden motor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas2500 8 Skrevet 9. November, 2021 Nej tak! Selvom det måske vil reducere sandsynligheden for lårkorte nederdele? Hmmm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11496 Skrevet 9. November, 2021 kanonkongen skrev, for 2 timer siden: Stemmer i ja til damecykler. Håber jeg i får en meget våd drøm. Jeg stemmer ederman’me ja til damecykler…. Har man først prøvet en fod der smutter på pedalen (klokkeværk eller ej) så er man færdig med den høje tværstang, bare for at se sej ud 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 9. November, 2021 Nikita Darling skrev, for 3 minutter siden: Jeg stemmer ederman’me ja til damecykler…. Har man først prøvet en fod der smutter på pedalen (klokkeværk eller ej) så er man færdig med den høje tværstang, bare for at se sej ud Hej Nikita. Det md at falde ned over stangen, kan jeg fortælle er grimt. I mine unge dage, skulle jeg lege Ole ritter. På min nye hjemmelavede racer og kæden håbede af. Havde i den grad blå kugler. De mindede om dem man ser til J dag. God aften. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11496 Skrevet 9. November, 2021 kanonkongen skrev, Lige nu: Hej Nikita. Det md at falde ned over stangen, kan jeg fortælle er grimt. I mine unge dage, skulle jeg lege Ole ritter. På min nye hjemmelavede racer og kæden håbede af. Havde i den grad blå kugler. De mindede om dem man ser til J dag. God aften. KK Det var præcis noget lignende, som jeg har minder om… Havde en drenge mountainbike, fordi jeg bare synes den så federe ud… Altså jeg havde ikke blå kugler, men havde sgu blåt skamben, og husker smerten som én af de værste i min barndom - så ingen tilhængere her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 9. November, 2021 Nikita Darling skrev, for 2 minutter siden: Det var præcis noget lignende, som jeg har minder om… Havde en drenge mountainbike, fordi jeg bare synes den så federe ud… Altså jeg havde ikke blå kugler, men havde sgu blåt skamben, og husker smerten som én af de værste i min barndom - så ingen tilhængere her Jeg stemmer stadig nej basta bum God aften KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5100 Skrevet 9. November, 2021 kanonkongen skrev, for 3 timer siden: Hej drenge/mænd/drengerøve/liderlige typer. Stem NEJ. Ellers må i bruge det sidste billede. Stemmer i ja til damecykler. Håber jeg i får en meget våd drøm. God aften derude. KK Ja ellers er det bare i gang. Nej til damecykler Lårkort og herrecykler går hånd i hånd…… jeg bruger det selv om sommeren 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 113 Skrevet 9. November, 2021 ja tak til dåser nej tak til unødvendige forhindinger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 782 Skrevet 9. November, 2021 Da jeg var knægt, gik truslen til pigerne nu mest på; At hvis de ikke opførte sig ordentligt, så fik de sadler på cyklerne igen. Så blev der gerne ro! 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
m39cph 25 Skrevet 10. November, 2021 Stemmer generelt bare ja til damer der cykler - uanset hvad de cykler på. En cykelsti på en varm dag er altid et smukt syn… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5100 Skrevet 11. November, 2021 kanonkongen skrev, den 9.11.2021 at 20:30: Hej Nikita. Det md at falde ned over stangen, kan jeg fortælle er grimt. I mine unge dage, skulle jeg lege Ole ritter. På min nye hjemmelavede racer og kæden håbede af. Havde i den grad blå kugler. De mindede om dem man ser til J dag. God aften. KK Det er fra de uheld de får dem fra 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 1932 Skrevet 11. November, 2021 Et STORT og rungende NEJ tak, men gerne herrecykler og især gerne lårkort på en væltepeter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5100 Skrevet 11. November, 2021 Arne Jensen skrev, for 5 minutter siden: Et STORT og rungende NEJ tak, men gerne herrecykler og især gerne lårkort på en væltepeter Og hvis løgene er lange nok, så lyder det som da vi cyklede rundt med et stykke pap sat fast med en klemme ved baghjulet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 1932 Skrevet 11. November, 2021 Butch skrev, for 19 minutter siden: Og hvis løgene er lange nok, så lyder det som da vi cyklede rundt med et stykke pap sat fast med en klemme ved baghjulet Løgene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5100 Skrevet 11. November, 2021 (edited) Arne Jensen skrev, for 1 minut siden: Løgene Baseret på mit tidligere indlæg omkring lårkort Redigeret 11. November, 2021 af Butch 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 14. November, 2021 Butch skrev, den 11.11.2021 at 12:46: Baseret på mit tidligere indlæg omkring lårkort Hej @Butch Kan vi ikke lige se, et billede af dig i lårkort? Så kan du da fremhæve dine løg også. (eller er det adventsgaver til damerne?) God dag. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5100 Skrevet 14. November, 2021 kanonkongen skrev, for 4 timer siden: Hej @Butch Kan vi ikke lige se, et billede af dig i lårkort? Så kan du da fremhæve dine løg også. (eller er det adventsgaver til damerne?) God dag. KK Det må vente til sommer. Nu er det kilt og knæstrømper….. og løgene er stoppet godt ned i strømperne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 14. November, 2021 Butch skrev, for 16 minutter siden: Det må vente til sommer. Nu er det kilt og knæstrømper….. og løgene er stoppet godt ned i strømperne. Måske sådan en 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg