Hop til indhold

Recommended Posts

frddblk skrev, for 8 timer siden:

Hvad mener du med at det er det samme i fuglebjerg? Kender ikke angora i Valby, men jeg kender fint fuglebjerg og har kun fået fin service med lækre dejlige kvinder.

Jeg mener billeder af piger i annonce ikke er dem du møder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunt skrev, for 3 timer siden:

Jeg mener billeder af piger i annonce ikke er dem du møder. 

Men de prøver ikke at lokke kunder til ved at vise tynde modeller og så er der en gammel helv fed krage som man møder.

I øvrigt er billederne hos dem fint retvisende og det har de været i hvert fald et halvt år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 3 timer siden:

Men de prøver ikke at lokke kunder til ved at vise tynde modeller og så er der en gammel helv fed krage som man møder.

I øvrigt er billederne hos dem fint retvisende og det har de været i hvert fald et halvt år.

Spørg efter Ying når de åbner efter ferie d. 9 januar 2022. Hun er virkelig en flot og sexet kvinde. 

Er der nogen der har besøgt stedet i jernbanegade Næstved hvor der også er en Thaipige ?           

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 6 timer siden:

Men de prøver ikke at lokke kunder til ved at vise tynde modeller og så er der en gammel helv fed krage som man møder.

I øvrigt er billederne hos dem fint retvisende og det har de været i hvert fald et halvt år.

Det har mine øjne så bare ikke oplevet.... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

På grund af en lang udenlandsrejse har jeg vil jeg venligst sørge om der nogen der fornyelig har besøgt

"Næstved HOT Orchid thai i Næstved, er Ying der stadig ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

@jørgen55 hvis du gad se på deres annonce, vil du se der står 2 andre pige navne. Så mon ikke det er et nej. Ellers prøv at give dem et ring og hør hvem der er der.

Redigeret af krisdane
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
jørgen55 skrev, for 29 minutter siden:

Tak for svar; Jeg prøver søndag. formiddag !

Til Andemad; Hvis du ved noget mere om ying, skriv venligst til min mail !

Del dette indlæg


Link til indlæg
andemad skrev, for 25 minutter siden:

Hvilken type info er du ude efter? Hun er der søndag og du kender nummeret. Hvad mere vil være relevant for dig?

 Kender du en vagtplan for næste uge for Ying, på forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
andemad skrev, for 5 timer siden:

Hvilken type info er du ude efter? Hun er der søndag og du kender nummeret. Hvad mere vil være relevant for dig?

Måske hvornår hun holder frokost, går ud for at handle ind, og andre relevante pauser?

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lang tid siden jeg har været i Næstved, men har lige været forbi i dag, Ying er der ikke mere, men jeg skal da lige love for der er kommet en lækker afløser, særdeles veldrejet og rigtig sød, jeg fik en time med massage og sex, man er jo et nyt menneske når man går derfra, jeg prøvede at presse prisen lidt men den gik altså ikke, skidt-pyt, jeg skal ihvertfald forbi igen, næste gang turen går til sydsjælland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HighEnergy skrev, for 35 minutter siden:

Det er lang tid siden jeg har været i Næstved, men har lige været forbi i dag, Ying er der ikke mere, men jeg skal da lige love for der er kommet en lækker afløser, særdeles veldrejet og rigtig sød, jeg fik en time med massage og sex, man er jo et nyt menneske når man går derfra, jeg prøvede at presse prisen lidt men den gik altså ikke, skidt-pyt, jeg skal ihvertfald forbi igen, næste gang turen går til sydsjælland.

Hvem af den var du sammen med? Hende med pistol tattoo på ryggen eller hende i linket her?

https://annoncelight.dk/showad/285003

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldbæk skrev, den 11.9.2022 at 15:12:

Kan nogen bekræfte, at det er hende på billederne man møder og er de retvisende?

Jeps, det er hende. Billederne er også taget på lokationen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Amy i dag.

bestilte 30min plus hj.

underligt nok, ville hun starte med hj og massere derefter.

Da jeg godt kan lide lidt pirring undervejs endte det som en lidt flad fornemmelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...