Hop til indhold

Recommended Posts

jørgen55 skrev, for 40 minutter siden:

Er der nogen der fornyelig har besøgt "Næstved HOT Orchid thai i Næstved" hvor der er 2 piger for 800 kr 1/2 time ?

Ja og der er kun 1 ældre stor og tyk thai mutter..... Spurgte efter andre men de kom først ugen efter..... Svindel og humbuk... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunt skrev, for 6 timer siden:

Ja og der er kun 1 ældre stor og tyk thai mutter..... Spurgte efter andre men de kom først ugen efter..... Svindel og humbuk... 

Hunt skrev, for 6 timer siden:

Ja og der er kun 1 ældre stor og tyk thai mutter..... Spurgte efter andre men de kom først ugen efter..... Svindel og humbuk... 

Hunt skrev, for 6 timer siden:

Ja og der er kun 1 ældre stor og tyk thai mutter..... Spurgte efter andre men de kom først ugen efter..... Svindel og humbuk... 

Jamen på deres hjemmeside på Annoncelight er der billeder af 2 thai kvinder men lidt tøj på, der leger med hinanden på briksen, i hvilken uge  kan man møde dem ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spiller de ikke bare på at det er det lille hoved, der styrer??? - det er jo set før. Jeg plasker også nogle gange i med begge ben. Men dumt er det... Man skal holde sig til stam-stederne. God service, dejlig massage, dejlig sex, fornuftige priser...

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 21 minutter siden:

Spiller de ikke bare på at det er det lille hoved, der styrer??? - det er jo set før. Jeg plasker også nogle gange i med begge ben. Men dumt er det... Man skal holde sig til stam-stederne. God service, dejlig massage, dejlig sex, fornuftige priser...

Tak for svar; Orchid thai østergade i Næstved" har været mit stam-sted i ca 1 år nu, men pga af mit job  (udlandet) har jeg ikke besøgt stedet længe, så hvonår tror du at at pigerne vil komme som du skriver ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jørgen55 skrev, for 1 time siden:

Tak for svar; Orchid thai østergade i Næstved" har været mit stam-sted i ca 1 år nu, men pga af mit job  (udlandet) har jeg ikke besøgt stedet længe, så hvonår tror du at at pigerne vil komme som du skriver ?

Det aner jeg overhovedet ikke. Spørgsmålet er om de overhovedet kommer, eller om det bare er spin for at lokke kunder ind... Branchen er vel næppe kendt for sandfærdige udsagn i forsøgene på at lokke os ind.. Men når bare vi ved det går det jo nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 21 timer siden:

Det aner jeg overhovedet ikke. Spørgsmålet er om de overhovedet kommer, eller om det bare er spin for at lokke kunder ind... Branchen er vel næppe kendt for sandfærdige udsagn i forsøgene på at lokke os ind.. Men når bare vi ved det går det jo nok. 

De kommer ikke... måske en veninde der er knap så tyk... Det er for at lokke... Gør som jeg.... gå igen  ellers stopper denne falske markedsføring aldrig.  Og det er det samme i Fuglebjerg og angkor i Valby. 

Redigeret af Hunt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg har skrevet har jeg besøgt stedet i 1 års tid, altid god service, men hvis det ikke er de samme kvinder går jeg igen, der var en der hed Ying, sød og sexet, hun har rødt undertøj på på billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jørgen55 skrev, den 9.11.2021 at 19:38:

Som jeg har skrevet har jeg besøgt stedet i 1 års tid, altid god service, men hvis det ikke er de samme kvinder går jeg igen, der var en der hed Ying, sød og sexet, hun har rødt undertøj på på billederne.

Er det her;.....?

https://annoncelight.dk/showad/285003

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jørgen55 skrev, for 19 timer siden:

Har du prøvet at bestille tid ? Spørg efter Ying. Hun er god !!! 

@jørgen55 jeg forstår i lige dit svar!! Jeg var forbi og der var ingen af de 2 fra annoncen. Du spørger om nogen har været forbi. 

Er det en reklame for stedet du er igang med???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
andemad skrev, den 10.11.2021 at 00:53:

Ying er super. Jeg besøgte hende i dag, men hun er ret populær, så det er ikke altid muligt at besøge hende

Har du besøgt nogle kvinder du kan anbefale ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jørgen55 skrev, for 4 timer siden:

Har du besøgt nogle kvinder du kan anbefale ?

Ikke i Næstved området. Der er for eksempel Jenny i Hørsholm og Nikki i Hvidovre. Ikke samme type som Ying dog.
Ying burde være tilbage i slutningen af Januar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker for svar. Ja, Ying er virkelig god, hun elsker oralsex, jeg tager normalt 1time med hende, hvor vi har gensidig oralsex, for til sidst at have samleje i forskillige stilliger. Hun får ca 2-4 orgasmer på denne time.

Har du prøvet en anden thai-kvinde der holder til i jernbanegade (Næstved) ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunt skrev, den 8.11.2021 at 19:16:

De kommer ikke... måske en veninde der er knap så tyk... Det er for at lokke... Gør som jeg.... gå igen  ellers stopper denne falske markedsføring aldrig.  Og det er det samme i Fuglebjerg og angkor i Valby. 

Hvad mener du med at det er det samme i fuglebjerg? Kender ikke angora i Valby, men jeg kender fint fuglebjerg og har kun fået fin service med lækre dejlige kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...