Nikita Darling 11509 Skrevet 8. November, 2021 Hvis nogen kan håndtere sådan noget, så er det dig, Liv. Uanset hvor erfarne vi end er og bliver, så kan man bare ikke undgå dårlige oplevelser - sådan 100% med vandtætte skodder og det hele, uanset hvad vi gør. For hvis vi helt skulle undgå det, så skulle vi også selv blive mega usympatiske og iskolde, og du er alt andet. Det er risikoen ved jobbet, så alt der er tilbage er at sige tak for, at du tog dig tiden til at sørge for, at andre kan undgå samme oplevelse #FanAfLiv 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HeinoH 48 Skrevet 8. November, 2021 Der huserer en i Odense, der kunne finde på sådan noget. Var det en spinkel mand sidst i 20'erne med sort spidst langt skæg? Og ringede han fra 2 forskellige telefoner? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14371 Skrevet 9. November, 2021 (edited) HeinoH skrev, for 6 timer siden: Der huserer en i Odense, der kunne finde på sådan noget. Var det en spinkel mand sidst i 20'erne med sort spidst langt skæg? Og ringede han fra 2 forskellige telefoner? Nej, det var det ikke. Redigeret 9. November, 2021 af Liv Slåfejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 9. November, 2021 Liv skrev, den 6.11.2021 at 22:49: Du har ret og alt er godt igen, men jeg vil være ked af, hvis det gik ud over en yngre eller mere sårbar kollega. At sådan et indlæg, så også giver anledning til at nogen sender en privat e-mail og fryder sig over, hvad der er sket, siger lidt om hvilket afskum der sidder rundt omkring i landet. Det indlæg skal både have et like for det første du skriver, og en sørgelig smiley for det sidste Der sidder åbenbart nogle ufattelig usle mennesker herinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Caya6 141 Skrevet 9. November, 2021 Liv skrev, den 6.11.2021 at 14:54: Dette er ikke et oplæg til debat, blot en advarsel til andre arbejdede piger på Fyn. I kan kontakte mig for kendetegn. Jeg har haft en virkelig dårlig oplevelse med en kunde i Nyborg i dag. Grænseoverskridende adfærd og snyd med mobilepay, jeg er muligvis også blevet filmet. Han gik selv efter en halv time, havde betalt for en time, eller det havde han så ikke….. Ja, jeg skulle ha stoppet det længe før, og ja, jeg skulle ha tjekket kvitteringen på mobilepay. Jeg er ok og har efterfølgende haft en af de rigtig gode og dejlige gæster, så alt er fint igen. Tak for du hjælper os kollega og håber du er ok tak for din omsorg vh caya 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dristige 226 Skrevet 9. November, 2021 Øv LIv trist du skulle opleve noget sådant. Håber aldrig det sker igen! Kram herfra Tom 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Minika 9 Skrevet 10. November, 2021 Jeg er glad for at du er okay igen og det ikke ødelagde din dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg