Hop til indhold
Guest Kun En Pige

Pengene værd?

Recommended Posts

Guest Kun En Pige

Jeg læser indimellem med i de anmeldelser, I giver de kvinder, I besøger, og nogle gange (ofte) støder jeg på det udtryk, at "oplevelsen ikke var pengene værd".

MEN..!...hvad afgør, for dig, om en oplevelse er pengene værd, for jeg er helt med på, at det er en ret dyr hobby, I holder jer:blink:

Handler det om kemi, ydelserne, dialogen, indlevelsen, udseendet, stedet, prisen eller er det en kombination af de mange faktorer, desuagtet af kemi ikke kan prissættes.

Hvad forventer I, hvis prisen er lav - og tilsvarende hvis den er høj?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Kun En Pige skrev, for 14 minutter siden:

....hvis du læser div oplevelser, så vil du se at prisen ikke er nogen garanti for om oplevelsen bliver god, for mit vedkommende køber jeg ikke tid men derimod et besøg, og om besøget bliver en god oplevelse er et spørgsmål om mine, og ikke mindst pigens forventninger bliver indfriet.

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Kun En Pige skrev, for 17 minutter siden:

Jeg læser indimellem med i de anmeldelser, I giver de kvinder, I besøger, og nogle gange (ofte) støder jeg på det udtryk, at "oplevelsen ikke var pengene værd".

MEN..!...hvad afgør, for dig, om en oplevelse er pengene værd, for jeg er helt med på, at det er en ret dyr hobby, I holder jer:blink:

Handler det om kemi, ydelserne, dialogen, indlevelsen, udseendet, stedet, prisen eller er det en kombination af de mange faktorer, desuagtet af kemi ikke kan prissættes.

Interessant spørgsmål. Det vil jeg lige tænke lidt over. Forhåbentlig når jeg frem til et nuanceret svar, for dit spørgsmål indeholder mange lag.

Kram fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med ham ovenboen: dit indlæg har flere lag (det kan være turn-on og pengene værd alene: intellektuel, nysgerrighedsmæssig personlighed, samtalende stimulans, kan for mig give en anden dimension end blot fysisk kontakt). 

Stemme, øjne, roen og derigennem også at ‘connecte’ i mangel af bedre og mere dansk ord. Mødes. Nå hinanden. Der ikke kun skyldes tid (ro, afslappethed, være på, tændt) men kan hjælpes af bla tid, ro og tryghed. 

Var det spænding man søgte, kunne stemmen og øjne sikkert stadig give mig en følelse af værdi og alle (og endda mere) pengene værd, hvorimod tidsfaktor ikke nødvendigvis betyder noget: faktisk kan fjerne elementet af spænding. Indpakningen give værdi. Andre gange naturligheden ved en nøgen kvindekrops enkelte dele som ryg-lænd fx. 

Kender du selv til det at blive grebet af sanser som en lugt fx, der straks angriber din memory lande og minder dig om noget fx rart fra barndommen: så kan netop dén gåtur forbi dén bager på dét tidspunkt (hvor du mentalt/emotionelt måske er et sted) give langt højere og mindeværdig værdi end en objektivt set bedre (bagt) kringle…..gav det mening? 

Måske er du slet ikke min type men måske kunne et besøg hos dig tænde noget ukendt eller røre mig som ‘dén kringle’, uden jeg var klar på og over det. Du virker til at være reflekterende og dét kan bla (også) tit give følelse af (ekstra) værdi, måske også fordi man nogle gange connecter (der var den igen, det fremragende danske ord) på en anden måde og i en anden dimension derved. 

Det var det lange svar. 
Korte svar er: kombi! 
Forventninger: ingen pga høj pris, oftere nok ringe(re) service ved ‘tilbudspriser’ (men det benytter jeg ikke). Og første kontakt er som regel dér, forventninger tilsat realisme skabes for mig. Stemme. Svaret. Automatiseret. Kold og kort. Utroværdig. Skræmt. Og tusinde andre ting. Prisen….faktisk ingen forventning. For selv 20.000 i timen og 4000 timers massage med fløjsbløde hænder garanterer intet og kan føles som ligegyldige berøringer. Hvorimod eet blik, eet ord med en bestemt stemme eller elektrisk berøring kan udløse mio af endorfiner og gåsehud, så det næsten alene gør tiden/prisen værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 40 minutter siden:

hvad afgør, for dig, om en oplevelse er pengene værd

Det er ret umuligt at sætte en pris på, hvad den enkelte oplevelse er værd. Til gengæld kan man jo i nogen grad sammenligne sine oplevelser, sådan at hvis et godt besøg hos Anna kostede 1400kr, og man efterfølgende har et besøg hos Carla, som man oplever som endnu bedre, så er det mere end 1400kr værd. Men det er jo selvfølgelig lige så individuelt, som om man synes 1400kr er dyrt eller ej.

Kun En Pige skrev, for 46 minutter siden:

Ofte, men langt fra altid, vil prisen afspejle den underliggende popularitet hos pigen. Lad os rent teoretisk sige, at alle piger startede på samme pris. Dem, som mange mænd gerne vil være sammen med (fx pga udseende, udstråling, indlevelse og et godt ry, måske en bestemt alder) vil gradvist sætte deres pris op, mens de piger, der ikke vælges til, vil sætte deres pris ned. Holder det så altid? Nixen, men i min optik giver det en vis retningspil. Vil af samme grund heller ikke gå efter det billigste segment, da mine forventninger til en god oplevelse der er meget små. Undtagelsen hertil kunne være, hvis en pige fik mange gode anmeldelser herinde - græske Emilly (som jeg dog ikke har mødt) kunne være et eksempel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Bruneøjne76 skrev, for 12 minutter siden:

Enig med ham ovenboen: dit indlæg har flere lag (det kan være turn-on og pengene værd alene: intellektuel, nysgerrighedsmæssig personlighed, samtalende stimulans, kan for mig give en anden dimension end blot fysisk kontakt). 

Stemme, øjne, roen og derigennem også at ‘connecte’ i mangel af bedre og mere dansk ord. Mødes. Nå hinanden. Der ikke kun skyldes tid (ro, afslappethed, være på, tændt) men kan hjælpes af bla tid, ro og tryghed. 

Var det spænding man søgte, kunne stemmen og øjne sikkert stadig give mig en følelse af værdi og alle (og endda mere) pengene værd, hvorimod tidsfaktor ikke nødvendigvis betyder noget: faktisk kan fjerne elementet af spænding. Indpakningen give værdi. Andre gange naturligheden ved en nøgen kvindekrops enkelte dele som ryg-lænd fx. 

Kender du selv til det at blive grebet af sanser som en lugt fx, der straks angriber din memory lande og minder dig om noget fx rart fra barndommen: så kan netop dén gåtur forbi dén bager på dét tidspunkt (hvor du mentalt/emotionelt måske er et sted) give langt højere og mindeværdig værdi end en objektivt set bedre (bagt) kringle…..gav det mening? 

Måske er du slet ikke min type men måske kunne et besøg hos dig tænde noget ukendt eller røre mig som ‘dén kringle’, uden jeg var klar på og over det. Du virker til at være reflekterende og dét kan bla (også) tit give følelse af (ekstra) værdi, måske også fordi man nogle gange connecter (der var den igen, det fremragende danske ord) på en anden måde og i en anden dimension derved. 

Det var det lange svar. 
Korte svar er: kombi! 
Forventninger: ingen pga høj pris, oftere nok ringe(re) service ved ‘tilbudspriser’ (men det benytter jeg ikke). Og første kontakt er som regel dér, forventninger tilsat realisme skabes for mig. Stemme. Svaret. Automatiseret. Kold og kort. Utroværdig. Skræmt. Og tusinde andre ting. Prisen….faktisk ingen forventning. For selv 20.000 i timen og 4000 timers massage med fløjsbløde hænder garanterer intet og kan føles som ligegyldige berøringer. Hvorimod eet blik, eet ord med en bestemt stemme eller elektrisk berøring kan udløse mio af endorfiner og gåsehud, så det næsten alene gør tiden/prisen værd.

Dit svar giver bestemt mening, og kan nærmest fornemme din personlighed igennem dine ord.

Du bidrager med rigtig mange nuancer, og derfor er det også et svar, jeg bliver nødt til at læse igen, for at få det hele med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du rejser nogle meget interessante og relevante spørgsmål.

Vi er alle forskellige væsener, så der vil også være et hav af forskelligartede svar på dine spørgsmål.

For mig handler det om, at der skal to til tango. Jeg skal komme med et åbent sind, god hygiejne osv., og i det hele taget være fordomsfri. Som GP skal du også kunne noget tilsvarende og det må nogle gange være svært, når jeg møder op og du bestemt ikke kan lide mit udseende. Men som den professionelle må du ikke lade det skinne igennem.

Tiden er en afgørende faktor for mig. At du som minimum sørger for, at man får den tid der er aftalt og selve ”ydelsen” skal være båret af lysten til fordybelse uanset om jeg ønsker  ”bom bom” eller blot pirrende massage med afslutning.

Prisen er ikke afgørende for mig, men jeg har oplevet for mange skuffelser i den dyre ende, hvorimod nogle af mine absolut bedste oplevelser har været hos kvinder, der har andre værdier end blot, at skulle høste flest mulige tusindlapper i løbet af dagen.

Min allerbedste oplevelse var hos en kvinde der var ligeglad med prisen og som i den grad leverede varen ud fra ovenstående – ikke den smukkeste i verden i forhold til udseende, men hendes empati overskyggede alt andet. Jeg fik endda også et sms-julekort fra hende.:oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 6 minutter siden:

jeg bliver nødt til at læse igen, for at få det hele med. 

Goldfinger og amatør giver også fine nuancer ift forventning, pris (tænker nogle kan føle sig presset som kunde ved stort behov (fysisk som emotionelt/liderlighed som ensomhed) og de måske har ‘mindre råd’ eller er sidst på måneden….

Få det hele med: hvis man føler sig MÆT eller stadig sulten efter et besøg forstået som også emotionelt/nysgerrig sulten (lyst til mere), er det vel et godt udtryk for at ‘noget var prisen værd’, et udtryk jeg ikke kan fordrage (‘sætte pris på’ for at citere dig) men som jo er et udgangspunkt i at betale for en service. Og netop derfor er din reflektion interessant, da den også rører de mange lag, Sensual nævnte. 

Duften af dit hår (eller krop) kan være nok ligesom dit blik ved ankomst (ofte uforklarligt, med ord), det du siger, taler om og måden, du gør det på eller stemmen/tonelejet alene gøre besøget værd. Uden at sammenligne iøvrigt kan dét (for mig) alene være nok til at røre. Røre sjælen. Røre mig. Og på en og samme tid give mig en fornemmelse af at være både mæt og sulten. 

Så kan det godt være du er både 3, 4 og 20 gange så dyr. Men hvis du rører noget enten indeni eller fysisk ved måden, een finger berører, aer, kærtegner, driller, fører på, så jeg er hensat til en ny og uopdaget dimension, jeg ikke anede fandtes, så er det jo

Det hele værd…..og mere til! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Kun En Pige skrev, for 4 timer siden:

Pengene værd? Tankevækkende spørgsmål, som jeg skrev i mit første svar, da Kun En Pige stillede det tidligere i dag. Nu har jeg reflekteret over det og set på det i mange forskellige vinkler og belysninger. For hvad det nu er værd for jer, kommer mit uddybende svar her:

Hvorfor bruger jeg ret mange penge på ganske bestemte piger og ikke på andre? "Mine piger" har det til fælles, ud over at være dejlige og velplejede, at de ikke er helt unge, det vil sige fra midt i 20-erne til midt i 40-erne. Piger med livserfaring og erotisk know how. De hviler i sig selv og har styr på, hvad de foretager sig. De er personligheder og har en særlig evne til at læse mine ønsker og lyster på ganske få minutter, for liderligheden er jo netop ikke den samme statiske hver gang, vi mødes, men rummer mange skiftende nuancer, hvis man kan se dem. Det gælder begge veje, og derfor gør jeg mig også umage med at læse teksten, kropssproget, rigtigt, så jeg ved, at hun også er på vej mod den sitrende, våde fryd med det eksplosive klimaks.

Jeg har for nylig besøgt tre piger, som har disse evner. Se for eksempel min friske anmeldelse af romerske Melania og læs de kommende af Aghata fra Spanien og Mia fra Italien. Det er piger, der kan nyde nu'et, dette kostbare øjeblik, som kan være så stort, at det rækker langt ud over købesex-rammen, og hvor spørgsmålet om penge pludselig synes irrelevant.

Kunde? Elsker? Ven? Grænserne kan komme til at flyde, og det ok, når begge er afklarede med det. Jeg bilder mig ikke noget ind. Når man er 61, må tiden for selvbedrag være forbi. Men jeg ved, at vi holder af og respekterer hinanden, og at hun glæder sig til at vi mødes igen til nye højdepunkter. Og ja, vi går ofte langt over tiden.

Da er det pengene værd. Og mere end det. Det er et samvær, som jeg ikke vil undvære.

Kærlig hilsen fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm hvad gør en Pige pengene værd....

For mig er det også lidt om jeg føler jeg kunne score hende. Sex med en 40-45 årig husmor kan da bestemt være himmelsk!!! Men.Jeg kan altså godt score disse Kvinder normalt. Og så bliver det bare en høj pris. Nå det er nu sket jeg har valgt sådan en Kvinde alligevel :D

Så valget lander ofte på en ung og lækker Kvinde. Og her risikerer man så, at hun ikke er så voldsom tændt på at have sex med en :huh: ja hvem kan forstå det :rolleyes: Og det kan jo også give oplevelsen af, at hun ikke er pengene værd.

Og nogle Kvinder er altså bedre end andre til at sætte Manden i focus ( fremfor sig selv) bestemt et + for mig. 

Ja det kan da også nogengange irritere mig, at vi Mænd skal betale så voldsom en mængde penge. Det gør kvinder jo ikke :-x Så lodne og ulækre er vi da heller ikke :D eller er vi :unsure: nå det var vist en afsporing

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

For mig handler det meget om at kemien er der. Jeg har besøgt 9 glædespiger indtil videre, og jeg har faktisk ikke haft en dårlig oplevelse indtil videre. Men det der gør en oplevelse god for mig er også at servicen ikke føles forhastede. De piger jeg besøgt, har der altid været tid til en god snak om livets små og store ting og kan lære hinanden lidt at kende, og det er også vildt fedt for mig når jeg besøger en glædespige. Jeg besøgte dog en polsk glædespige her i midten af oktober, hun kunne nærmest ikke snakke engelsk så vi kommunikeret over Google translate, men alligevel følte jeg at kemien var der. Men ja for mig er det kemien der gør oplevelsen pengene værd :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror jeg vil vinkle den lidt...

Mænd har en kærste/kone et eller andet, som de på et tidspunkt erkender, at de har lyst til mere....det gør pigerne pengene værd.

(der kører en tråd om samme emne pt herinde)

Mænd har et behov, de ikke kan få dækket, andre steder...det gør pigerne pigerne pengene værd.

Mænd har et behov for en form for sexualitet, som de ved kan blive dækket hos pigerne, det gør pigerne pengene værd.

Ja ja så har I fattet det ik?:D

Men mange drenge er gift med den dyreste L-ord...der malker dag ud og dag ind, er hun pengene værd?

Eller er det et spørgsmål om geografi, på forskellen mellem Gentofte-konen og mig?:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg er glad når jeg forlader butikken har det været pengene værd, det er ikke så kompliceret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 9 timer siden:

og nogle gange (ofte) støder jeg på det udtryk, at "oplevelsen ikke var pengene værd".

Jeg bryder mig ikke om udtrykket da jeg finder det nedværdigende. 

Derfor kan det jo godt være tale om en forventning om det man bestiller og det der så leveres af service. Jeg har en forventning om at man gør sig umage - både som kunde og som GP,  og naturligvis inden for de aftalte rammer og betingelser. Igen - begge parter er med til at opstillet rammer og regler.

Jeg har også læst de anmeldelser hvor ydelsen givetvis ser ud til at være endog meget ringe i forhold til det forventelige. Det er nok heller ikke pengene værd, men det vil automatisk blive en logisk slutning for læseren hvis der i de tilfælde blive talt med logos fremfor patos. 

Kritik er svært, god kritik meget svært.

Redigeret af AB455

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige

Tusinde tak for jeres bidrag. Super spændende og lærerigt at følge jeres refleksioner i denne henseende - svar der bestemt fortjener at blive læst en ekstra gang<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lady’s vinkel bla med partner i ‘det værd’ han vel handle om ensomhed (de fleste menneskers største smerte: vi er sociale væsener) og i dét lys, kunne man jo vende den om og spørge TS, Kun en pige om hendes oplevelse af kunder: er besøgene indtjeningen (og samværet) værd? Hvis man gisner, I generelt har valgt dette erhverv. Være noget værd handler måske også om tilfredshed (så enkelt er det som en skrev) men vel altid set ift pris (betaling for en service uanset om det er pedicure, massage, kiropraktor, tandlæge eller GP) men også tiden brugt (gå ud pg se en biograffilm, altså bruge andet end penge). Og en GP konstant kiggende på sin tlf pga kunder/hendes business - (måske fordi nogle ikke selv har valgt det til men hendes omstændighed inddirekte måske har tvunget hende til det) - er vel ikke til stede 100% og så kan ‘være det værd’ NOGLE gange måske slå indlevelse, kemi, samtale, nærhed (hvis man også søger det) slåes i stykker. 

Hvornår er det værd for dig TS ? 

Høflighed. Rolig. Fysisk tændt. Stimuleret på anden vis. Lugt. Ingen underlige spørgsmål eller utryghed. Føle kunden er glad eller føle begge får noget ud af det. 

Kunne faktisk rigtig godt tænke mig at høre dit besyv, da jeg læser dine refleksioner. Kan man fx forventningsafstemme med en GP og især hvis det er første gang/een gang? Skulle jeg besøge en, kunne jeg godt forestille mig, du stod øverst, uden jeg aner noget som helst om din region, udseende, service osv. Men dine indlæg og svar pirrer og kilder og så en forventning jo allerede være skabt. Mens en del kunder måske mest kommer pga et fysisk behov ala det, Lady måske antyder. Større libido end hjemmet kan tilfredsstille. Fetisch. Liderlighed. Spænding. Hudsult. Fysisk behov. Imellem alt det, kan man nogle gange være heldig at møde et menneske, der via en lille bitte ting ubevidst kan ae ens sjæl, give en følelsen af at man er heldig at have mødt vedkommende og dermed ‘være det hele værd’. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig er der flere ting, der betyder noget. Blot ganske kort:

Der skal være imødekommenhed imellem parterne. Man skal som gæst føle sig velkommen og værdsat. Der skal også være dét, der med et udefinerligt begreb hedder "kemi", altså en slags vellykket mental pingpong. Endelig skal der være en verbal kommunikation på et vist niveau – jeg føler mig således meget tiltrukket af annoncer, der er humoristiske og intelligent skrevet.  

Den verbale kommunikation kan være et problem med de udenlandske piger. Ikke fordi de nødvendigvis er uintelligente, men når to parter skal kommunikere på et sprog, ingen af dem har som modersmål, kan meget gå galt og nuancerne tabes – hvor tit læser man ikke "hun kunne kun meget lidt engelsk", eller "hendes engelsk var næsten ikke-eksisterende". Dette forhold ødelægger i hvert fald meget af fornøjelsen/oplevelsen for mig. 

Redigeret af Mesterjacob

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den lille frøken

Jeg tror der måske - sådan meget overordnet - findes 2 typer af kunder 

De, der forventer en udløsning og har ud løsningen  som det højeste mål med at gå til sex - arbejder 

De, der forventer en oplevelse og har oplevelsen som det højeste mål 

Og så er der selvfølgelig de, der nogle gange går efter udløsning, andre gange efter oplevelsen. Altså mixer

Men den type kunde, der primært går efter en udløsning og har tømning som det primær fokus, vil jo nok være meget kritisk overfor priser der ligger i den høje ende. Hvorfor dog betale " overpris" for en udløsning? Så den type kunde vil slet ikke synes det er en høj pris værd at blive tømt. Den type kunde vil typisk gå efter det der er billigt - og være uforstående overfor en høj timepris hos en GP. Herregud - hvor meget skal en tømning koste? 

Hvorimod de kunder, der har oplevelsen som det primær fokus i deres besøg, er mere villige til at gribe dybt i lommerne fordi de er bevidste om, at gode oplevelser koster penge i den her branche. Får de ikke det der sus i maven under og efter besøget, vil de nok mene at det ikke var det værd at betale for. 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har flere gange betalt for dominans hvor de bare har været pinligt hvor dårlig pigen har været til det. Bløde slag, mangelende verbale evner, manglende fantasi. 

Og ellers så synes jeg ikke det er pengene værd hvis hun ikke giver den tid man har betalt for, lader en trykke pikken i bund, eller er over-slap dernede. 

Indtil videre tror jeg det har været 30% gode 70% dårlige jeg har haft. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg har nu læst og tænkt over hvad der er “pengene værd” for mig.

ud over mange af de allerede nævnte ting, så har jeg en meget god ide om hvordan man kan finde ud af det.

tænk på dit sidste besøg hos en pige. Tænk på 5-10 ting som du kan huske. Hvis ingen af dem er prisen, så er det med stor sandsynlighed et besøg som har været “pengene værd”.

jeg har aldrig ærgret mig over prisen, måske har jeg bare været heldig og besøgt den rette, men så lang tid jeg ikke ærger mig, så er det den rette jeg besøger, og vil komme igen. Jeg kigger ikke på prisen, betaler det forlangte, og går efter en oplevelse, og får det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 19 timer siden:

Måske et selvstændigt spørgsmål, jeg gisner 75% af kunder ikke skænker mange tanker. Kan vi kalde dem typerne, der 1/ har et akut behov (tage trykket-kunder), 2/ har en fetisch eller særligt behov (fetisch, hudsult, ensomhed (alene eller en partner måske ude af stand til sex fx)), 3/ swiperne (dem, der kigger billeder) og i blandt disse nok en del tilbudsryttere enten som person eller pga lavvande i pungen. Måske er forventningen mindre hos dem eller mere simpel: hun skal ikke kigge på tlf, ikke skynde, give mig (fandme sgu) al tid, jeg har bestilt for (lidt pudsigt, for er ‘det værd’, kan mindre tid jo sagtens være flintrende ligegyldigt). Andre som undertegnede leder specifikt med måske mindre pres efter noget pirrende, givende, ‘unikt’ som en stemme eller intellektuel berøring, hvis det giver mening. Altså samtale, tid/ro/tryghed, connection, der kan være alt fra flosklen kemi (hvad er kemi: samme humor, forstå og ikke misforstå…). For mig handler det måske mere om at begge giver sig hen, nyder hinanden som menneske i netop dét moment fysisk som emotionelt uden det skal misforståes. Sker det, som der måske er større chance for ved at kende sig selv og reserache lidt (ikke kun swipe eller have akut travlt), kan en høj/højere/for høj pris jo også antage et andet perspektiv som fx ‘billigt’, ‘godt givet ud’ (stimulans, glæde, afstresning, connecte, føle man får/giver/deler noget unikt) eller dit ‘være det værd’. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Bruneøjne76 skrev, for 5 timer siden:

Lady’s vinkel bla med partner i ‘det værd’ han vel handle om ensomhed (de fleste menneskers største smerte: vi er sociale væsener) og i dét lys, kunne man jo vende den om og spørge TS, Kun en pige om hendes oplevelse af kunder: er besøgene indtjeningen (og samværet) værd? Hvis man gisner, I generelt har valgt dette erhverv. Være noget værd handler måske også om tilfredshed (så enkelt er det som en skrev) men vel altid set ift pris (betaling for en service uanset om det er pedicure, massage, kiropraktor, tandlæge eller GP) men også tiden brugt (gå ud pg se en biograffilm, altså bruge andet end penge). Og en GP konstant kiggende på sin tlf pga kunder/hendes business - (måske fordi nogle ikke selv har valgt det til men hendes omstændighed inddirekte måske har tvunget hende til det) - er vel ikke til stede 100% og så kan ‘være det værd’ NOGLE gange måske slå indlevelse, kemi, samtale, nærhed (hvis man også søger det) slåes i stykker. 

Hvornår er det værd for dig TS ? 

Høflighed. Rolig. Fysisk tændt. Stimuleret på anden vis. Lugt. Ingen underlige spørgsmål eller utryghed. Føle kunden er glad eller føle begge får noget ud af det. 

Kunne faktisk rigtig godt tænke mig at høre dit besyv, da jeg læser dine refleksioner. Kan man fx forventningsafstemme med en GP og især hvis det er første gang/een gang? Skulle jeg besøge en, kunne jeg godt forestille mig, du stod øverst, uden jeg aner noget som helst om din region, udseende, service osv. Men dine indlæg og svar pirrer og kilder og så en forventning jo allerede være skabt. Mens en del kunder måske mest kommer pga et fysisk behov ala det, Lady måske antyder. Større libido end hjemmet kan tilfredsstille. Fetisch. Liderlighed. Spænding. Hudsult. Fysisk behov. Imellem alt det, kan man nogle gange være heldig at møde et menneske, der via en lille bitte ting ubevidst kan ae ens sjæl, give en følelsen af at man er heldig at have mødt vedkommende og dermed ‘være det hele værd’. 

Jeg er vist ikke den eneste, der er nysgerrig, men naturligvis svarer jeg gerne;)

Et eventyr er for mig værdifuldt, når vi møder hinanden som ligeværdige mennesker og ikke objekter.

Der skal være en fælles og afklaret forståelsesramme, og jeg skal have et vist kendskab til min elskers ønsker og motiver, inden jeg inviterer ham ind i min elskovshule, ellers kan jeg ikke være i det.

Jeg har nogle forskellige kriterier, der skal opfyldes, hvilket min annonce gør opmærksom på, og dem forventer jeg, bliver overholdt, hvis man ønsker et svar retur. Jeg har bl.a. et alderskriterie på 45+.

Min hjerne er mit største erotiske organ, og jeg har en kæmpe svaghed for mænd med en vis dybde, og som der er velartikulerede, kvikke og evner både pli og dannelse - og så elsker jeg at grine, så humor er også et kæmpe turn-on.

Jeg er meget nysgerrig af natur, så jeg bliver glad og taknemmelig, når mine elskere får lyst til at dele lidt af dem selv og deres liv, da tilliden er umådelig vigtig for mig, ift. at kunne hengive mig mest muligt til lidenskabens ild.

Gensidigheden, nærværet, øjenkontakten, de dybe kys, hænder, begærlige blikke og tunger overalt.... Jeg elsker det!

Jeg er en pleaser og omsorgsgiver af natur, men jeg har efterhånden også nået en alder, hvor jeg ikke længere går på kompromis med min egen nydelse, og vælger derfor konsekvent de elskere fra, der ikke kan give mig det, jeg ønsker fysisk og intellektuelt, for ellers visner jeg sjæleligt.

At mærke min elskers begær efter mig, den sitrende krop, de rystende hænder, det sultne blik og den dybe vejrtrækning tænder mig voldsomt.

Udseendet betyder minimalt for mig - det er personligheden og den dybde, den repræsenterer, der får mig op at ringe og i kontakt med min allerinderste kvindelighed.

Efter et skønt og vellykket eventyr bobler jeg indvendigt, og tænker ofte seancen igennem flere gange ila. dagen for ligesom at genopleve den på ny - og lige præs dér ved jeg, at det var det værd.

Redigeret af Kun En Pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Mesterjacob skrev, for 5 timer siden:

Der skal være imødekommenhed imellem parterne. Man skal som gæst føle sig velkommen og værdsat. Der skal også være dét, der med et udefinerligt begreb hedder "kemi", altså en slags vellykket mental pingpong. Endelig skal der være en verbal kommunikation på et vist niveau – jeg føler mig således meget tiltrukket af annoncer, der er humoristiske og intelligent skrevet.  

Fuldkommen enig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Den lille frøken skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror der måske - sådan meget overordnet - findes 2 typer af kunder 

De, der forventer en udløsning og har ud løsningen  som det højeste mål med at gå til sex - arbejder 

De, der forventer en oplevelse og har oplevelsen som det højeste mål 

Og så er der selvfølgelig de, der nogle gange går efter udløsning, andre gange efter oplevelsen. Altså mixer

Men den type kunde, der primært går efter en udløsning og har tømning som det primær fokus, vil jo nok være meget kritisk overfor priser der ligger i den høje ende. Hvorfor dog betale " overpris" for en udløsning? Så den type kunde vil slet ikke synes det er en høj pris værd at blive tømt. Den type kunde vil typisk gå efter det der er billigt - og være uforstående overfor en høj timepris hos en GP. Herregud - hvor meget skal en tømning koste? 

Hvorimod de kunder, der har oplevelsen som det primær fokus i deres besøg, er mere villige til at gribe dybt i lommerne fordi de er bevidste om, at gode oplevelser koster penge i den her branche. Får de ikke det der sus i maven under og efter besøget, vil de nok mene at det ikke var det værd at betale for. 

Du har fuldstændig ret.

Heldigvis er jeg selv forskånet for "udløsertypen", for det ville jeg slet ikke kunne navigere i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...