Bananas 17745 Skrevet 2. November, 2021 (edited) Eroguide er stedet hvor man kan få svar på de mest komplicerede spørgsmål. Noget som jeg længe har villet vide er: synes i GP'er bedst om danske eller svenske mænd/kunder? Man kan jo eksemplificere med AC Milan: Zlatan Ibrahimovic (svensk) scorer, og Simon Kjær (dansk) vogter så ikke noget kommer ind der bag. Så hvad foretrækker i? En der scorer eller en der sørger for at ikke noget kommer ind der bag? Redigeret 2. November, 2021 af Bananas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skitlandet-sverige 54 Skrevet 2. November, 2021 Tror inte dom bryr sig så mycket. Det enda som är viktigast är pengarna. Samtidigt tror jag svenskar är mer generösa och betalar mer eftersom vi har ett helvete i Sverige med sexköpslagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 2. November, 2021 svenske piger, ja tak. svenske mænd, nej tak. ja, det er bare min mening, men nu spurgte du jo gp'erne, så måske de mener noget andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 2. November, 2021 GP'er foretrækker helt klart danske mænd, da dem fra sverige har små tissemænd, og så snakker de også svensk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 2. November, 2021 AalborgLook skrev, for 1 minut siden: GP'er foretrækker helt klart danske mænd, da dem fra sverige har små tissemænd, og så snakker de også svensk. Vores tissemænd snakker ikke; de scorer. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 2. November, 2021 Hvilken nationalitet mine gæster har, er yderst irellevant for mig. Det vigtige for mig, er at mine gæster er søde og respektfuld i mit selskab, så vi kan have det dejligt sammen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 2. November, 2021 Bananas skrev, 1 time siden: Eroguide er stedet hvor man kan få svar på de mest komplicerede spørgsmål. Noget som jeg længe har villet vide er: synes i GP'er bedst om danske eller svenske mænd/kunder? Man kan jo eksemplificere med AC Milan: Zlatan Ibrahimovic (svensk) scorer, og Simon Kjær (dansk) vogter så ikke noget kommer ind der bag. Så hvad foretrækker i? En der scorer eller en der sørger for at ikke noget kommer ind der bag? Nu er jeg ikke GP, men til hver en tid må valget falde på Kungen Ibrahimovic Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 2. November, 2021 Det er selvfølgelig umuligt for en GP at svare ærligt på. Selv om hun foretrækker Zlatan så kan hun jo ikke sige det uden at Simon ville blive sur. Og omvendt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 3. November, 2021 Bananas skrev, for 6 timer siden: Man kan jo eksemplificere med AC Milan: Zlatan Ibrahimovic (svensk) scorer, og Simon Kjær (dansk) vogter så ikke noget kommer ind der bag. Er Zlatan egentlig svensk? Bosnisk far, kroatisk mor..... så det var vist et dårligt eksempel. Kan du ikke lige eksemplificere med noget mere realistisk, end at de bedste svenske som så slet ikke er svenske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 3. November, 2021 Vi savner SÅ mange flere SMUKKE svenske studine piger i København!! Cassiopeia havde nogle gange smukke modeller, men siden de har drejet nøglen bliver de svenske "tjejer" væk. Træt af at sidde og spille den af...Kom nu tilbaka! Der findes gode lysthuse i Seduction og Pussygalores, hvor der altid burde være plads til jer. Heja Sverige! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 3. November, 2021 Hvad angår mine præferencer, så vil det altså bare altid gøre noget godt for mig, at vi snakker samme sprog som modersmål.. Dog finder jeg generelt svensken som værende en fantastisk "as close as it gets" substitut.. Altså svenskere knalder som danskere hvor der fra andre kulturer, generelt, er en meget større forskel.. Det med at tale dansk er nok også fordi, når jeg snakker engelsk, så tvivler de på jeg er fra Danmark, så jeg skal sige "rødgrød med fløde" før de tror på mig.. 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 3. November, 2021 Landsbytossen skrev, for 6 timer siden: Nu er jeg ikke GP, men til hver en tid må valget falde på Kungen Ibrahimovic Hellere ham end "Stripperkongen" på slottet i Stockholm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 3. November, 2021 Jeg tror danskere er er hyggeligere som kunder, Svenskere vil kun svensk og det er kedeligt, dansk derimod kan GP også få meget ud af og en dansk mand der også kan tale fransk et en “Adonis” men det er nok også sådan at “Money talks” så Svenskere må godt. De er bare kedelige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 3. November, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Altså svenskere knalder som danskere hvor der fra andre kulturer, generelt, er en meget større forskel.. Interessant. Kan du mon uddybe en smule, uden at nogle af dine gæster vil føle sig trådt på? Redigeret 3. November, 2021 af Den_glade_amatør 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 3. November, 2021 Den_glade_amatør skrev, 1 time siden: Interessant. Kan du mon uddybe en smule, uden at nogle af dine gæster vil føle sig trådt på? Der er ikke så meget at uddybe.. Eller ikke noget der burde fornærme i hvertfald.. Realiteten er at jeg tror jeg kunne bestemme folks oprindelse ud fra hvordan de har sex.. Og lige der må jeg indrømme at jeg er mest van til og sætter mest pris på den skandinaviske fremgangsmåde.. Amerikanere f.eks er generelt beskidte i munden på den ikke fede måde hvis man ikke selv er typen der tænder på dirtytalk f.eks.. Det kan skabe noget akavethed.. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 3. November, 2021 Frække Tanja skrev, for 10 timer siden: Hvilken nationalitet mine gæster har, er yderst irellevant for mig. Det vigtige for mig, er at mine gæster er søde og respektfuld i mit selskab, så vi kan have det dejligt sammen Ja glæder mig til du kommer til Nordjylland igen med en extra kvinde UMM 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 3. November, 2021 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Realiteten er at jeg tror jeg kunne bestemme folks oprindelse ud fra hvordan de har sex Vildt nok - og tak for svaret. Har man først haft en omgang hed sex med dig, er det altså ikke længere muligt at lyve om, hvorvidt man stammer fra Esbjerg, Frederiksberg eller Svendborg… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 3. November, 2021 grå skrev, for 58 minutter siden: Ja glæder mig til du kommer til Nordjylland igen med en extra kvinde UMM Det gør jeg også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 3. November, 2021 JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: Dog finder jeg generelt svensken som værende en fantastisk "as close as it gets" substitut.. Dansken er som heroin - får dig at må frygteligt godt når du får det op i kroppen men slemt efterpå, imens svensken er mere som metadon - ikke samme kick men bedre i det lange løb? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 3. November, 2021 tvr skrev, for 5 timer siden: Er Zlatan egentlig svensk? Bosnisk far, kroatisk mor..... så det var vist et dårligt eksempel. Kan du ikke lige eksemplificere med noget mere realistisk, end at de bedste svenske som så slet ikke er svenske? Det simple svar: Ja Zlatan er egentlig svensk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den lille frøken Skrevet 3. November, 2021 (edited) Bananas skrev, for 13 timer siden: Eroguide er stedet hvor man kan få svar på de mest komplicerede spørgsmål. Noget som jeg længe har villet vide er: synes i GP'er bedst om danske eller svenske mænd/kunder? Man kan jo eksemplificere med AC Milan: Zlatan Ibrahimovic (svensk) scorer, og Simon Kjær (dansk) vogter så ikke noget kommer ind der bag. Så hvad foretrækker i? En der scorer eller en der sørger for at ikke noget kommer ind der bag? Nu kan jeg godt regne ud at det er et humoristisk oplæg, men jeg griber den og svarer alligevel ud fra et seriøst synspunkt : Det vigtigste er at vi kan kommunikere sammen uden sprogvanskeligheder - da den form for sex arbejde jeg udfører - kræver at man kan kommunikere på et nogenlunde " højt" niveau. Dvs selvom en del af kommunikationen foregår nonverbalt, er det nødvendigt at vi ikke misforstår hinanden og at der er en vis indforstået sprogforståelse som kun forekommer hvis man har det samme modersmål eller at modersmålene ligger tæt op af hinanden ( som svensk og norsk) Redigeret 3. November, 2021 af Den lille frøken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 3. November, 2021 Bananas skrev, for 21 timer siden: Det er selvfølgelig umuligt for en GP at svare ærligt på. Selv om hun foretrækker Zlatan så kan hun jo ikke sige det uden at Simon ville blive sur. Og omvendt. Præcis, vi kan ikke sige noget om det, Bananas, men hånden på hjertet….. du ved det jo godt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 3. November, 2021 Liv skrev, for 1 minut siden: Præcis, vi kan ikke sige noget om det, Bananas, men hånden på hjertet….. du ved det jo godt På hvems hjerte Liv? Jeg ved intet, men tænker meget... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 3. November, 2021 Bananas skrev, 1 time siden: På hvems hjerte Liv? Jeg ved intet, men tænker meget... Ja, det kan du jo tænke lidt mere over 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg