Hop til indhold
Bananas

Foretrækker GP'er danskere eller svenskere?

Recommended Posts

Eroguide er stedet hvor man kan få svar på de mest komplicerede spørgsmål. Noget som jeg længe har villet vide er: synes i GP'er bedst om danske eller svenske mænd/kunder?

Man kan jo eksemplificere med AC Milan: Zlatan Ibrahimovic (svensk) scorer, og Simon Kjær (dansk) vogter så ikke noget kommer ind der bag.

Så hvad foretrækker i? En der scorer eller en der sørger for at ikke noget kommer ind der bag?

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lonewolf

svenske piger, ja tak. svenske mænd, nej tak. ja, det er bare min mening, men nu spurgte du jo gp'erne, så måske de mener noget andet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

GP'er foretrækker helt klart danske mænd, da dem fra sverige har små tissemænd, og så snakker de også svensk.

Vores tissemænd snakker ikke; de scorer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvilken nationalitet mine gæster har, er yderst irellevant for mig. 

Det vigtige for mig, er at mine gæster er søde og respektfuld i mit selskab, så vi kan have det dejligt sammen :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Bananas skrev, 1 time siden:

Eroguide er stedet hvor man kan få svar på de mest komplicerede spørgsmål. Noget som jeg længe har villet vide er: synes i GP'er bedst om danske eller svenske mænd/kunder?

Man kan jo eksemplificere med AC Milan: Zlatan Ibrahimovic (svensk) scorer, og Simon Kjær (dansk) vogter så ikke noget kommer ind der bag.

Så hvad foretrækker i? En der scorer eller en der sørger for at ikke noget kommer ind der bag?

Nu er jeg ikke GP, men til hver en tid må valget falde på Kungen Ibrahimovic <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er selvfølgelig umuligt for en GP at svare ærligt på. Selv om hun foretrækker Zlatan så kan hun jo ikke sige det uden at Simon ville blive sur. Og omvendt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Bananas skrev, for 6 timer siden:

Er Zlatan egentlig svensk? Bosnisk far, kroatisk mor..... så det var vist et dårligt eksempel. Kan du ikke lige eksemplificere med noget mere realistisk, end at de bedste svenske som så slet ikke er svenske? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi savner mange flere SMUKKE  svenske studine piger i København!!

Cassiopeia havde nogle gange smukke modeller, men siden de har drejet nøglen bliver de svenske "tjejer" væk.

Træt af at sidde og spille den af...Kom nu tilbaka!

Der findes gode lysthuse i Seduction og Pussygalores, hvor der altid burde være plads til jer.

Heja Sverige!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad angår mine præferencer, så vil det altså bare altid gøre noget godt for mig, at vi snakker samme sprog som modersmål:P.. Dog finder jeg generelt svensken som værende en fantastisk "as close as it gets" substitut:wub:.. 

Altså svenskere knalder som danskere hvor der fra andre kulturer, generelt, er en meget større forskel.. 

Det med at tale dansk er nok også fordi, når jeg snakker engelsk, så tvivler de på jeg er fra Danmark, så jeg skal sige "rødgrød med fløde" før de tror på mig:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 6 timer siden:

Nu er jeg ikke GP, men til hver en tid må valget falde på Kungen Ibrahimovic <3

Hellere ham end "Stripperkongen" på slottet i Stockholm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Jeg tror danskere er er hyggeligere som kunder, Svenskere vil kun svensk og det er kedeligt, dansk derimod kan GP også få meget ud af og en dansk mand der også kan tale fransk et en “Adonis” men det er nok også sådan at “Money talks” så Svenskere må godt. De er bare kedelige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Altså svenskere knalder som danskere hvor der fra andre kulturer, generelt, er en meget større forskel..

Interessant. Kan du mon uddybe en smule, uden at nogle af dine gæster vil føle sig trådt på?

Redigeret af Den_glade_amatør

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Interessant. Kan du mon uddybe en smule, uden at nogle af dine gæster vil føle sig trådt på?

Der er ikke så meget at uddybe^_^.. Eller ikke noget der burde fornærme i hvertfald.. Realiteten er at jeg tror jeg kunne bestemme folks oprindelse ud fra hvordan de har sex:ph34r::lol:.. 

Og lige der må jeg indrømme at jeg er mest van til og sætter mest pris på den skandinaviske fremgangsmåde.. Amerikanere f.eks er generelt beskidte i munden på den ikke fede måde hvis man ikke selv er typen der tænder på dirtytalk f.eks.. Det kan skabe noget akavethed:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 10 timer siden:

Hvilken nationalitet mine gæster har, er yderst irellevant for mig. 

Det vigtige for mig, er at mine gæster er søde og respektfuld i mit selskab, så vi kan have det dejligt sammen :wub:

Ja glæder mig til du kommer til Nordjylland igen med en extra kvinde UMM

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Realiteten er at jeg tror jeg kunne bestemme folks oprindelse ud fra hvordan de har sex

Vildt nok - og tak for svaret. Har man først haft en omgang hed sex med dig, er det altså ikke længere muligt at lyve om, hvorvidt man stammer fra Esbjerg, Frederiksberg eller Svendborg… :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Dog finder jeg generelt svensken som værende en fantastisk "as close as it gets" substitut:wub:.. 

Dansken er som heroin - får dig at må frygteligt godt når du får det op i kroppen men slemt efterpå, imens svensken er mere som metadon - ikke samme kick men bedre i det lange løb?

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 5 timer siden:

Er Zlatan egentlig svensk? Bosnisk far, kroatisk mor..... så det var vist et dårligt eksempel. Kan du ikke lige eksemplificere med noget mere realistisk, end at de bedste svenske som så slet ikke er svenske? 

Det simple svar: Ja Zlatan er egentlig svensk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den lille frøken
Bananas skrev, for 13 timer siden:

Nu kan jeg godt regne ud at det er et humoristisk oplæg, men jeg griber den og svarer alligevel ud fra et seriøst synspunkt :

Det vigtigste er at vi kan kommunikere sammen uden sprogvanskeligheder - da den form for sex arbejde jeg udfører - kræver at man kan kommunikere på et nogenlunde " højt" niveau. Dvs selvom en del af kommunikationen foregår nonverbalt, er det nødvendigt at vi ikke misforstår hinanden og at der er en vis indforstået sprogforståelse som kun forekommer hvis man har det samme modersmål eller at modersmålene ligger tæt op af hinanden ( som svensk og norsk) 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 21 timer siden:

Det er selvfølgelig umuligt for en GP at svare ærligt på. Selv om hun foretrækker Zlatan så kan hun jo ikke sige det uden at Simon ville blive sur. Og omvendt.

Præcis, vi kan ikke sige noget om det, Bananas, men hånden på hjertet….. du ved det jo godt :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Præcis, vi kan ikke sige noget om det, Bananas, men hånden på hjertet….. du ved det jo godt :wub:

På hvems hjerte Liv? Jeg ved intet, men tænker meget...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...