Hop til indhold
Tene

Gratis blowjob af mand

Recommended Posts

Guest AmagerStang
BigDaddiz skrev, for 5 timer siden:

De fleste af os her inde foretrækker vel et blowjob fra en pige....

sikke dog et latterligt svar, istedet for at respekterer at andre har ikke har de samme lyster som dig .

Redigeret af AmagerStang

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 1 time siden:

sikke dog et latterligt svar, istedet for at respekterer at andre har ikke har de samme lyster som dig .

Nuvel! Eroguide er vel et forum for købesex fra piger (og eventuelle transer) men det er da ikke et bøsseforum? Ikke det at jeg har noget som helst imod bøsser, men de har helt sikkert andre forum der kunne give ham bedre svar. Det var det der var i mine tanker (for at spesifisere....)

Redigeret af BigDaddiz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lonewolf skrev, for 3 minutter siden:

hmmm, nok mest ja, men der har da været ihvertfald en gigolo til mænd (dk-fyr-34), som har været meget aktiv herinde. så noget m-til-m er der nok.

https://www.eroguide.dk/forum/profile/30502-dk-fyr-34/

Sikkert. Jeg tænkte mere på at der nok findes bedre forums for mænd der vil have mænd, men ser at det bliver misopfattet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lonewolf
BigDaddiz skrev, for 1 minut siden:

Sikkert. Jeg tænkte mere på at der nok findes bedre forums for mænd der vil have mænd, men ser at det bliver misopfattet...

ok, det ved jeg ikke noget om, men det kan da bestemt godt tænkes at du har ret i at der findes bedre forums for mænd til mænd. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lonewolf skrev, 1 time siden:

ok, det ved jeg ikke noget om, men det kan da bestemt godt tænkes at du har ret i at der findes bedre forums for mænd til mænd. :)

Efter at have læst din sidste kommentar, kommer jeg ikke fra tanken på hvor dejligt det ville være at få et blowjob mens man kiggede udover Mariager fjord! :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lonewolf
BigDaddiz skrev, for 15 minutter siden:

Efter at have læst din sidste kommentar, kommer jeg ikke fra tanken på hvor dejligt det ville være at få et blowjob mens man kiggede udover Mariager fjord! :-)

det kan jeg kun bekræfte er vildt lækkert når det gives af en skøn fræk kvinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lonewolf skrev, for 32 minutter siden:

det kan jeg kun bekræfte er vildt lækkert når det gives af en skøn fræk kvinde

Det er ALTID bedre for Jer at få blowjob af en mand, så I ikke klistrer de dejlige damer ind i Jeres spermolade. Gå til en mand, du. 

Hvorfor er der ingen, der svarer TS på hans spørgsmål i stedet for at lalle løs i hans tråd? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tistørsti skrev, for 37 minutter siden:

Det er ALTID bedre for Jer at få blowjob af en mand, så I ikke klistrer de dejlige damer ind i Jeres spermolade. Gå til en mand, du. 

Hvorfor er der ingen, der svarer TS på hans spørgsmål i stedet for at lalle løs i hans tråd? 

Måske for at det ikke er et bøsseforum??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...