Hop til indhold
Guest Betelgeuse1965

Dilemma . Blev Brændt af , af min fast gp

Recommended Posts

Guest Betelgeuse1965

Min fast gp kom tilbage efter 6 uger i hendes hjemmeland. Jeg har savnet hende , vi har gode kemi og jeg nyder virkelig min tid med hende. 
i mandags få jeg sms at hun er I byen igen . , jeg er glad fordi jeg skal på ferie dagen efter og nyd varmen , efter 8 måneder uden ferie.

jeg laver aftale til kl 18. Gå i bad , barberer mig , tag fint tøj på og helt op at køre fordi jeg skal mødes men hende .

jeg  kører ind til byen før tiden for at veksle penge . Og lidt over kl 17 få jeg en besked at hun bliver nyd til at afløse , fordi en gest vil udvide tiden med 3 timer , og hun har ikke tid resten af aften . Jeg var chokeret, det gjort ondt . Som om jeg var ingenting . Jeg har været hos hende mange gang , og altid fik gode behandling. Har overvejet at droppe hende. Det vil ikke være mulig at se hende igen i 5-6 uger , men alligevel har hun prioriteret at tag en anden kunne. I dag fik jeg en besked , hvor hun undskylder , og skriver at hun troede at jeg vil forstå at det er hendes foratning . Og at hun ikke vil miste 

4000. kr. hvilken jeg kan godt forstå . Men men  , den skuffelse jeg oplevet  kan jeg ikke slippe væk. 
så mit dilemma : skal jeg tryk på put kampen . Eller skal jeg sige farvel til hende. ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Betelgeuse1965 skrev, for 7 minutter siden:

Min fast gp kom tilbage efter 6 uger i hendes hjemmeland. Jeg har savnet hende , vi har gode kemi og jeg nyder virkelig min tid med hende. 
i mandags få jeg sms at hun er I byen igen . , jeg er glad fordi jeg skal på ferie dagen efter og nyd varmen , efter 8 måneder uden ferie.

jeg laver aftale til kl 18. Gå i bad , barberer mig , tag fint tøj på og helt op at køre fordi jeg skal mødes men hende .

jeg  kører ind til byen før tiden for at veksle penge . Og lidt over kl 17 få jeg en besked at hun bliver nyd til at afløse , fordi en gest vil udvide tiden med 3 timer , og hun har ikke tid resten af aften . Jeg var chokeret, det gjort ondt . Som om jeg var ingenting . Jeg har været hos hende mange gang , og altid fik gode behandling. Har overvejet at droppe hende. Det vil ikke være mulig at se hende igen i 5-6 uger , men alligevel har hun prioriteret at tag en anden kunne. I dag fik jeg en besked , hvor hun undskylder , og skriver at hun troede at jeg vil forstå at det er hendes foratning . Og at hun ikke vil miste 

4000. kr. hvilken jeg kan godt forstå . Men men  , den skuffelse jeg oplevet  kan jeg ikke slippe væk. 
så mit dilemma : skal jeg tryk på put kampen . Eller skal jeg sige farvel til hende. ???

Du skal da beholde hende og erkende, at det er hendes forretning og at 3 ekstra timer betyder noget for hende økonomisk. Hun har jo dagen efter undskyldt, hvilket jeg synes er meget professionelt. Det viser også, at hun vil dig som kunde. Tilgiv og vær glad.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja..  jeg kan godt se dilemmaet fra begge sider, men GP'en vil jo også være skuffet hvis jeg melder fra en aftale fordi jeg har fået en pludselig opgave. 

Synes i bund og grund man skal holde sig til aftalerne fra begge sider.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan også være det er en fin ide at droppe hende. Måske du er kommet for tæt på hende, så du har svært ved at forstå at det er en forretning? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Drop hende for din egen skyld, ikke fordi hun har brændt dig af men fordi det lyder til du er lidt for glad for hende.

Har selv været der og har måtte droppe besøg fordi jeg var ved at blive forelsket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lonewolf

var der tilbud om en form for kompensation? feks ekstra tid når i mødes? hvis ikke så ville jeg droppe hende fordi det er så kort på aftalen. men med en eller anden form for kompensation, som viser at du betyder noget for hende, ville jeg da beholde hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen

Uanset hvor hyggeligt I har det, og hvor meget I griner sammen, og nyder hinandens selskab, så er det en forretning for hende.
Hun betyder, ganske givet, meget for dig, men for hende er du en kunde, og dette er hendes arbejde.

Det lyder som om, at du er ved at udvikle et forhold til hende, hvor du ser hende som mere end en helt fantastisk GP, og det er farligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 2 minutter siden:

Drop hende for din egen skyld, ikke fordi hun har brændt dig af men fordi det lyder til du er lidt for glad for hende.

Har selv været der og har måtte droppe besøg fordi jeg var ved at blive forelsket.

Just præcis, du er kommet for tæt på. Been there done that.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Behold hende , thats the name of the game , de siger ikke nej til at tjene penge , hun har undskyldt , kom videre, jeg kommer selv hos en GP gennem mange mange år ,og efterhånden som jeg også er blevet glad for og ville da ønske hun ville være kærreste med mig , men det bliver nok aldrig sådan, men når vi er sammen er det skønt , ville ikke undvære hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Sikket dog et spørgsmål fra en voksen mand :shock:

Er du virkelig helt afklaret med at være sexkøber?

Alle kan blive ramt, ja undtaget dig selvfølgelig, vi andre er blot mennesker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Sikket dog et spørgsmål fra en voksen mand :shock:

Er du virkelig helt afklaret med at være sexkøber?

Hvad mener du egentlig?

Uden sammenligning i øvrigt, så ville jeg sgu da bliver pisse sur hvis slagteren havde solgt det kød jeg havde bestilt. 

God business er sgu da også at man passer på sine faste kunder. I min business er en aftale sgu en aftale.

Redigeret af AB455

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 14 minutter siden:

Hvad mener du egentlig?

Uden sammenligning i øvrigt, så ville jeg sgu da bliver pisse sur hvis slagteren havde solgt det kød jeg havde bestilt. 

God business er sgu da også at man passer på sine faste kunder. I min business er en aftale sgu en aftale.

Selvfølgelig ville du blive pissesur, men du ville ikke spørge herinde hvis du skulle droppe slagteren og finde en anden, eller standse hos ham og bestille mere kød vel? Du ville ikke græde herinde over hvor ondt det gjorde at slagteren solgte det 200kr-kødstykke som du havde bestilt for 2.000 kr til en tysker som absolut ville have lige præcis det stykket kød. Vel?

Det er hvad jeg mener: Det er vel en beslutning man som voksen mand kan tage selv? Hvis man er afklaret med at købe køde altså.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
Betelgeuse1965 skrev, for 44 minutter siden:

måske studere lidt retskrivning... pinligt at læse det vrøvl

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 12 minutter siden:

Alle kan blive ramt, ja undtaget dig selvfølgelig, vi andre er blot mennesker.

Jeg kan blive ramt faktiskt - og er blevet det nogle gange. Men jeg spørger ikke dig hvad jeg skal gøre med mine følelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
numsekenderen skrev, for 3 minutter siden:

måske studere lidt retskrivning... pinligt at læse det vrøvl

Man kunne også have respekt for at ikke alle er lige skarpe skriftlig og at det ikke skal være indgangsbilletten her. Det er jo ret nemt at forstå situationen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En aftale er en aftale medmindre man bliver syg eller lign. 

Noget andet er, at det lyder lidt som du forveksler forretning og kærlighed med hinanden og at du er lidt for forelsket i hende. Og det kommer ikke til ende lykkeligt. 

Måske på tide at droppe hende og finde nye roser at dufte til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
Elprebsi skrev, for 1 minut siden:

Man kunne også have respekt for at ikke alle er lige skarpe skriftlig og at det ikke skal være indgangsbilletten her. Det er jo ret nemt at forstå situationen.

fatter intet - 4000 kr for hvad ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
numsekenderen skrev, for 1 minut siden:

fatter intet - 4000 kr for hvad ?

Hun ville ikke miste 4.000 fra den gæst der forlængede… men nu var det ikke retsskrivning emnet gik på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
Elprebsi skrev, Lige nu:

Hun ville ikke miste 4.000 fra den gæst der forlængede… men nu var det ikke retsskrivning emnet gik på.

klog pige - ikke så klog kunde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er netop hendes forretning. Så burde hun også anerkende at hun ikke bare kan brænde kunder af uden konsekvenser. Hun havde en aftale og hun valgte at skide på den, så hendes forretningsmodel er åbenbart både at faste kunder ikke betyder mere end andre og at aftaler kan smides ud af vinduet når det passer hende.

Jeg ville vælge en anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
numsekenderen skrev, for 14 minutter siden:

klog pige - ikke så klog kunde

Hvor klog kan hun være hvis det ender med at hun mister langt flere penge i længden fordi hun skider på sine faste kunder og aftaler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er godt nok en ringe opførsel og mega dårlig stil. Indtjeningen er det vigtigste, og så skid hul i god opdragelse, pli og dét at holde en aftale og respektere sine gæsters tid og loyalitet. 

Men som Bananas nævner, så burde det “kun” gøre én pissesur. Ikke frembringe tvivl om værd og vigtighed. Men så sort/hvidt er det jo så igen heller ikke. Jeg ville i hvert fald blive noget mere skuffet, hvis en fast gæst bevidst brændte mig af, end hvis det var en ukendt. 

Så mon det er lignende skuffelse, der skinner igennem, eller har trådstarter uhensigtsmæssige følelse i klemme… Who knows? Men folk er godt nok hurtige herinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 26 minutter siden:

Selvfølgelig ville du blive pissesur, men du ville ikke spørge herinde hvis du skulle droppe slagteren og finde en anden, eller standse hos ham og bestille mere kød vel? Du ville ikke græde herinde over hvor ondt det gjorde at slagteren solgte det 200kr-kødstykke som du havde bestilt for 2.000 kr til en tysker som absolut ville have lige præcis det stykket kød. Vel?

Det er hvad jeg mener: Det er vel en beslutning man som voksen mand kan tage selv? Hvis man er afklaret med at købe køde altså.

Den logik kan du jo køre hele vejen ud og sige at ingen voksne mennesker skal nogensinde spørge andre til råds om noget. Bare fordi du er helt afklaret med hvad du ville gøre i denne situation betyder det ikke andre er. Der er intet galt i at folk søger andre synspunkter eller råd hvis de er råvilde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...