Hop til indhold
Kajakfisker

Kold tyrker (uden antydning af undertoner)

Recommended Posts

Inspireret af et par andre tråde herinde var det lige tid til lidt selvransagelse på en længere køretur til Jylland. Utro og dårlig samvittighed !

Der er mange følelser og emner der presser sig på (langt til Århus)

Ligesom jeg engang i mellem tager en kold tyrker med rødvin, hænder oftes når jeg bærer tomme flaske ud og siger til mig selv, kan de yngle når de står så mange sammen! 

På vejen tænkte jeg at det var på tide at bevise for mig selv at jeg nemt kan lade være med at besøge disse dejlige piger. Jeg går ikke ind på whatsapp eroguide ikke engang en lille sms jeg “boycutter” alle medier og vil i stedetfor koncentrere mig om min kone :-) 

så far so good...... kom så lige til at tænke på at jeg har jo en aftale med en skøn kvinde jeg desværre kun har mødt engang, men ser umådeligt frem til vort næste møde. 
Efter sådan en lang køretur kan ryggen jo godt sætte sig lidt og min normale SDS mand har lange ventelister, men så er der jo heldigvis min skønne Thaipige der kan jeg jo så også teste mig selv ved kun at bede om massage:wacko: 

når dertil skal lægges at alle de skønne piger jo stortset er tilbage så er det sørme svært! 

har klaret at lægge cigaretterne på hylden og har da også taget små rødvins pauser, men syntes dette er den sværeste nød at knække:rolleyes: hvad gør i andre? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kajakfisker skrev, for 28 minutter siden:

har klaret at lægge cigaretterne på hylden og har da også taget små rødvins pauser, men syntes dette er den sværeste nød at knække:rolleyes: hvad gør i andre? 

Cigaretter og rødvin? Det er jo for amatører at holde op med. Snus, whisky og kvinder er noget helt andet. Hvad vi gør? Mislykkes - gang efter gang efter gang.... Som min læge sagde den anden dag: noget skal man jo fylde sit liv med. At det koster lidt får man tage med i beregningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved det i hvert fald ikke. Jeg er lige startet og endnu uden fortrydelse, men naturligvis vel vidende om at dette ikke er løsningen på det lange bane, så jeg venter med spænding på de mange gode indlæg. Men måske de heller ikke er på eroguide mere?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej ab455 håber ikke du er alt for ung da det afgjort nok er noget af det sværeste at stoppe igen - om der er kicket bekræftelsen eller noget helt andet måske bare prøve nogen grænser eller bare udvide din seksuelle uvidenhed der er så mange facetter - men velkommen i en til tider fantastisk verden;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kajakfisker skrev, for 20 minutter siden:

Hej ab455 håber ikke du er alt for ung da det afgjort nok er noget af det sværeste at stoppe igen - om der er kicket bekræftelsen eller noget helt andet måske bare prøve nogen grænser eller bare udvide din seksuelle uvidenhed der er så mange facetter - men velkommen i en til tider fantastisk verden;)

Jeg ved jo ikke med dig, eller med @AB455 men for mig er det hverken kick eller bekræftelse men en usandsynlig luksus som når den er gang er prøvet, er meget svær at undvare. Uanset hvis man gør brug for den, så findes den der som en mulighed - og bare det er luksus.

Den absolut særlige luksus - og det siger jeg nu som svensker - at livet og des muligheder stadig er åbne - selv om jeg er gammel og indimellem lidt træt. 
Selv om moralen og politikken siger at nu må jeg nøjes med at made fuglerne i haven, så har jeg stadig mulighed at - i hvert fald i Danmark lidt endnu - bruge min libido til det den er til for.
Det er en luksus som jeg nogle gange tror ikke alle har forstand på at være taknemmelige for. Og en luksus som det er meget svært at sige nej tak til. Uanset moral, politik og etik.

Jeg mader gerne fuglerne i haven som en gammel mand skal - anything for the community - bare jeg ved at jeg indeni er en fri fugl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas

Jeg stoppede også en gang med at drikke rødvin - det var det værste kvarter i mit liv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Kajakfisker skrev, for 10 timer siden:

Inspireret af et par andre tråde herinde var det lige tid til lidt selvransagelse på en længere køretur til Jylland. Utro og dårlig samvittighed !

Der er mange følelser og emner der presser sig på (langt til Århus)

Ligesom jeg engang i mellem tager en kold tyrker med rødvin, hænder oftes når jeg bærer tomme flaske ud og siger til mig selv, kan de yngle når de står så mange sammen! 

På vejen tænkte jeg at det var på tide at bevise for mig selv at jeg nemt kan lade være med at besøge disse dejlige piger. Jeg går ikke ind på whatsapp eroguide ikke engang en lille sms jeg “boycutter” alle medier og vil i stedetfor koncentrere mig om min kone :-) 

så far so good...... kom så lige til at tænke på at jeg har jo en aftale med en skøn kvinde jeg desværre kun har mødt engang, men ser umådeligt frem til vort næste møde. 
Efter sådan en lang køretur kan ryggen jo godt sætte sig lidt og min normale SDS mand har lange ventelister, men så er der jo heldigvis min skønne Thaipige der kan jeg jo så også teste mig selv ved kun at bede om massage:wacko: 

når dertil skal lægges at alle de skønne piger jo stortset er tilbage så er det sørme svært! 

Det er godt og sundt med en ordentlig omgang selvransagelse fra tid til anden - og særligt stille sig selv spørgsmålet om, HVORFOR vi handler, som vi gør....og være ærlige...;)

Utroskab er det moderne menneskes egen teaterforestilling - en forestilling der får de medvirkede til at føle sig STÆRKT i live.

Utroskab er ofte også et udtryk for en længsel efter at være en anden udgave end sig selv - omend det blot er for en stund......og lige præcis dén drivkraft kan være umådelig svær at slippe, da de hormoner og processer der bliver aktiveret i hjernen, er de samme, som dem vi ser ved diverse former for afhængighed.

Redigeret af Kun En Pige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak igen dit kloge dejlige væsen :rolleyes:

og særligt stille sig selv spørgsmålet om, HVORFOR vi handler, som vi gør....og være ærlige...;) Dette er jo nok også essensen af min lille tur, men også den der så afgjort er den største  udfordring da ærligheden for sig selv er lige så svær som ærligheden overfor konen.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Kajakfisker skrev, for 2 minutter siden:

Tak igen dit kloge dejlige væsen :rolleyes:

og særligt stille sig selv spørgsmålet om, HVORFOR vi handler, som vi gør....og være ærlige...;) Dette er jo nok også essensen af min lille tur, men også den der så afgjort er den største  udfordring da ærligheden for sig selv er lige så svær som ærligheden overfor konen.....

Du har ret - og måske endda endnu sværere, da det kan gøre naller at se sig selv dybt i øjnene:huh:

Redigeret af Kun En Pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 2 timer siden:

Utroskab er ofte også et udtryk for en længsel efter at være en anden udgave end sig selv - omend det blot er for en stund

Det lyder rigtigt, men perspektivet kan også være, at man er kommet for langt væk fra, hvad man mener er den egentlige udgave af sig selv. I dette forum ofte fordi sexfrekvensen på hjemmefronten ufrivilligt er blevet gradvist lavere over tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden:

Det lyder rigtigt, men perspektivet kan også være, at man er kommet for langt væk fra, hvad man mener er den egentlige udgave af sig selv. I dette forum ofte fordi sexfrekvensen på hjemmefronten ufrivilligt er blevet gradvist lavere over tid.

Meget enig. Normer og tankegang kan, om noget, få os til at omgås vores faktiske følelser og sande natur:)

Redigeret af Kun En Pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, den 26.10.2021 at 22:08:

Cigaretter og rødvin? Det er jo for amatører at holde op med. Snus, whisky og kvinder er noget helt andet. Hvad vi gør? Mislykkes - gang efter gang efter gang.... Som min læge sagde den anden dag: noget skal man jo fylde sit liv med. At det koster lidt får man tage med i beregningen.

Er en form for alkohol sværere at stoppe med end en anden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

For mig, ja

Er du også en af de personer der synes man bliver forskelligt form for fuld afhængig af hvilken alkohol man drikker?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes ikke det. Men jeg er en af de personer der bliver forskelligt fuld afhængigt at hvilken alkohol jeg drikker.

Er du en af de personer der nødvendigvis skal have ret i hver diskussion, selv de som kun er lavet for sjov?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 35 minutter siden:

Jeg synes ikke det. Men jeg er en af de personer der bliver forskelligt fuld afhængigt at hvilken alkohol jeg drikker.

Er du en af de personer der nødvendigvis skal have ret i hver diskussion, selv de som kun er lavet for sjov?

Har jeg på noget tidspunkt i denne tråd sagt at du tog fejl i noget? Eller at jeg havde ret? Jeg stillede dig blot spørgsmål til dit syn på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joneleth skrev, for 2 minutter siden:

Har jeg på noget tidspunkt i denne tråd sagt at du tog fejl i noget? Eller at jeg havde ret? Jeg stillede dig blot spørgsmål til dit syn på det.

Har jeg på noget tidspunkt i denne tråd sagt at du altid skal have ret? Jeg stillede dig blot et spørgsmål om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Har jeg på noget tidspunkt i denne tråd sagt at du altid skal have ret? Jeg stillede dig blot et spørgsmål om det.

Fair nok, i så valg så behøver jeg ikke at have ret nej. Hvis jeg finder noget jeg er uenig i så opstiller mine egne argumenter for og imod, og venter på overbevisende modargumenter der kan ændre min mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kajakfisker skrev, for 6 minutter siden:

Åh nej - det er dog utroligt at alt skal ende i dette - :wacko:

Enig, træls er det. Skal prøve at lade være.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...