Hop til indhold
Guest Catsuit

Dominans, respekt og GP'er

Recommended Posts

Guest Catsuit

Jeg vil gerne sige hej til lodgebrødrene herinde, men har endnu en anmeldelse til gode for at være anerkendt som initieret. Endnu ikke en frimurer med en fisefornem ring, bare en odd fellow med ståltråd omkring fingrene. Ergo dette emne

I mit civile sexliv falder det mig mest naturligt at være dominerende i sengen. Jeg kan godt lide at tage initiativ, give nogle klask i røven, rive ved hårrødderne, nyde kvindekroppen frit og sultent, snakke beskidt og lege pirrende med neglene og bare generelt at være en intuitiv matros på fremmede farvande. Det giver mere end ofte en god respons

Men i GP verdenen har jeg måske overtænkt mig til at denne stil kan forekomme respektløs og grænseoverskridene. At kvinden føler at hun bare er et objekt jeg kaster rundt med fordi jeg har så og så mange mønter, og nu skal hun bare lukke (eller åbne) røven fordi kaptajnen har fundet sablen frem

Dette har afholdt mig fra at tage kontakt til nogle søde kvinder jeg har luret mig lidt varm på, til dels fordi jeg ikke er helt indforstået med etikketen i denne underverden, og til dels fordi jeg ikke helt forstår hvordan man når det gyldne mellempunkt mellem "jeg har betalt dig, du gør mig virkelig en stor tjeneste" og "jeg har betalt dig, du er min".

Korte af det lange, hvordan kan jeg udfolde min sexuelle dominans uden dårlig samvittighed, med medpartens forståelse for at det ikke er personligt og professionelt nedladende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kunne jo kommunikere med de kvinder, du har set dig varm på… :) Fortæl dem, hvad du har skrevet her, hvad du tænder på. Er det indenfor deres præferencer, halleluja - så er vejen banet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Catsuit
Frederik82 skrev, for 9 minutter siden:

Fortælle pigen om dine ønsker og se om hun er med på den? Kommunikation er vejen frem :)

Nikita Darling skrev, for 8 minutter siden:

Du kunne jo kommunikere med de kvinder, du har set dig varm på… :) Fortæl dem, hvad du har skrevet her, hvad du tænder på. Er det indenfor deres præferencer, halleluja - så er vejen banet. 

Jaaaa. Kommunikation er den åbenlyse del. Det virker bare, i mit fantasiscenarie, som noget mystisk noget. At jeg på den ene side stikker nogle kolde kontanter i hånden med en troværdig forventningsafstemning om dominans og så går det glidende derudaf uden nogle former for akavethed og absolut total indlevelse...

Altså, kan man tillade sig at være dominerende og sulten ved første møde uden at gøre GP'en "bange" og usikker? Der må de lyserøde herinde hjælpe mig, inklusivt dig selv @Nikita Darling... Jeg kan forstå dette ved en stamkunde man føler sig sikker omkring, men en førstegangs køber? Hvis jeg selv var GP, ville jeg nok skue folk lidt nærmere an inden jeg bekvemt fragav mig kontrollen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Catsuit skrev, for 1 minut siden:

Altså, kan man tillade sig at være dominerende og sulten ved første møde uden at gøre GP'en "bange" og usikker?

Ja, det kommer nok an på personen. Måske det føles lidt spøjst og akavet, at have “planlagt” og aftalt meget af det på forhånd, men forventningsafstemning er bare meget vigtigt i de her relationer.

Men hvis du beskriver, hvad du gør her, kan glædespigen jo sige fra og til, sætte eventuelle grænser osv., og så har du nogle linjer at operere indenfor. Nu ved jeg ikke, hvor meget dominans du er ude i, men jeg tror altså, at en del kvinder godt kan lide at en mand tager styringen, begærer og “spiser” løs, giver lidt klaps i numsen og et fast tag i håret - glædespige eller ej ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Catsuit
Nikita Darling skrev, for 1 minut siden:

Nu ved jeg ikke, hvor meget dominans du er ude i, men jeg tror altså, at en del kvinder godt kan lide at en mand tager styringen, begærer og “spiser” løs, giver lidt klaps i numsen og et fast tag i håret - glædespige eller ej ;) 

"Glædespige eller ej". Det er min pointe! Jeg har godt luret mig frem til at i kvinder er nogle vidunderlige psykopater, men at i også er følsomme skabninger med en sårbarhed omkring at blive "brugt". Så det er lige det med at kommunikere korrekt at jeg både vil powerfucke i en ekstatisk tilstand af dyrisk lyst og samtidig at have respekt for jer som mennesker og individer.

Din Emma skrev, for 10 minutter siden:

Det er jo forskelligt fra pige til pige. Du må på jagt efter en pige der tilbyder dominans til hende, fortælle om dine ønsker og høre hvad hun tænker. Jeg tror ikke der er andre veje frem :)

Igen, da jeg ikke har prøvet GP'er før, hvordan funker denne samtale i praksis?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som Nikita er inde på: Glædespige eller ej....
Tænker at det der klaskeri - hvis det er første gangen du lægger hånden på lige den piges numse - er et prøve-sig-frem uanset om det er betaling inblandet eller ikke.

Du er velformuleret og formentlig temmelig intelligent, så jeg tror du forstår at betaling kun er et bilett til mulige oplevelser. Det er som på biffen - at du betaler er ikke en garanti for at filmen er god eller ender som du ønsker.

Som jeg læser dig, så ville du ikke have det godt med at pengene alene gav dig rettigheder til hvad du aller helst ønsker...? Det skal lidt mere til.

Pengene er som sagt en bilett til muligheder - ikke andet. Når du er inde i mulighedsværelset så skal der mere til.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den lille frøken

Er det ikke lige så akavet at være dominerende og styrende overfor en fremmed kvinde selvom du får det gratis? En fremmed kvinde du finder til en fest eller på et dating site bliver du jo også nødt til at kommunikere med og fortælle hvad du er til, før du frådende kaster dig over hende? For en fremmed kvinde du går med hjem, vil jo da også blive   forskrækket hvis i ikke har talt om  jeres præferencer først og det viser sig at du er til hård sex og hun ikke er. 

Når man bevæger sig inden for bdsm i sine seksuelle præferencer, handler det i høj grad om tillid. Har man som sub / underkastet ikke tillid til Toppen - ja så kan man ikke give sig hen fordi man vil være på vagt. 

Så uanset om der er penge eller ej imellem jer, handler det om at kommunikere og skabe tillid. Og tilliden skal ofte opbygges før man som Top kan give den " fuld skrue" overfor sin underkastede. Derfor vil mit råd til dig være, at du fortæller kvinden om dine præferencer. Dernæst mærker du efter om hun er tryg i situationen - for er hun ikke tryg - kan det gå galt. Og det uagtet om hun modtager penge eller ej 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Catsuit skrev, for 10 minutter siden:

Igen, da jeg ikke har prøvet GP'er før, hvordan funker denne samtale i praksis?

Prøv at skriv til den udkårne og fortæl, hvad du drømmer om… Så ender det måske med, at du herinde fortæller, hvordan det funkede :) 

Det behøver ikke være mere kompliceret end det, og en samtale er jo ikke ens med alle, så der findes nok ikke et entydigt svar.

Du kan jo få et “det lyder lækkert, du slår dig bare løs” eller “det skal bare ikke gøre ondt…”, eller “glem det, jeg kan kun lide det helt blide”. Du ved det ikke, før du prøver. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sugarshooter

For mig så giver det en ro at jeg har afstemt med glædespigen hvad jeg har af ønsker, ikke nødvendigvis 100% specifikt, men nok til at jeg har en følelse af at vi er på bølgelængde. Jeg er nok en af dem som stiller "mange" spørgsmål men for at jeg kan give mig hen så er det vigtigt. Selvom jeg, ligesom dig selv @Catsuit, godt kan lide et hårdt knald og styre slagets gang, så har jeg ikke lyst til at opføre mig respektløst eller overskride pigens grænser. Jeg har ikke fundet det akavet endnu at have skrevet relativt detaljeret om mine ønsker med en GP og så udleve det bagefter, men vi er jo alle forskellige. Det der kan være svært at finde ud af på forhånd er om pigen vælger at stille sig til rådighed for dine ønsker, eller om hun deltager i legen med dig. Det kan nok også komme an på kemi, men jeg har været sammen med mange GP'er der tilbyder analsex og det er tydeligt at mærke hvordan nogen ligesom "tåler det" mens andre nyder det. Det samme gør sig nok gældende med dominans, men vil være nogen mænd der tænder på at opleve glædespigen tåler det mans andre vil foretrække at opleve hun tænder på det - sidstnævnte kan også være med til at flytte nogle grænser for os som kunder eller introducere nye ting.

Lad mig komme med et eksempel: Jeg bestilte en time hos en GP inklusiv dominans og lidt bdsm, spurgte ind til om hun accepterede at få brugt sin mund, få lænket hænderne på ryggen, om jeg kunne give hende halsbånd på, buttplug osv. Hun skriver så selv tilbage at alt er ok, og hvis jeg vil give hende lussinger så er det ok bare jeg er moderat. Lussinger har aldrig fanget min interesse, jeg føler det er et overgreb og kunne ikke se mig selv gøre det. Jeg blev egentlig nysgerrig på det, fordi hun selv bragte det op, men jeg skrev at det var jeg ikke sikker på jeg kunne få mig selv til. Da vi så mødtes gav hun modspil til min dominans, og blev lidt trodsig i forhold til at hun glemte at holde munden åben som hun blev bedt om, men en enkelt gang så holdt hun munden åben men "smilede med øjnene" og lukkede den. Det er svært at forklare, nogen synes måske det lyder lidt forskruet, men jeg følte det som en invitation til at prøve at give hende en blid lussing - og det var det også. Men under akten generelt så formåede hun at give løbende modspil og på den måde være med til at regulere hvor hård sessionen blev. På en måde så brugte hun sin (u)lydighed bevidst/underbevidst til at fortælle hvornår der kunne skrues op eller ned. Da vi snakkede bagefter, spurgte jeg naturligvis ind til hvordan hun havde haft det undervejs, og hun virkede oprigtig begejstret for forløbet og hun synes det var møgfrækt med en mand der var forberedt, vidste hvad han ville - men som også var nysgerrig.

Jeg er enig med @Bananas i at pengene er en entrebillet, hvis du finder en pige der annoncerer med det du søger og du behandler hende med respekt så kommer du langt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lonewolf

kommunikation er ihvertfald en god ide hvis man vil klappe en pige i måsen. bare så man ikke få tilbage af samme skuffe :D ej altså, hun skal selvfølgelig være med på den :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lonewolf
Nikita Darling skrev, for 38 minutter siden:

“det lyder lækkert, du slår dig bare løs” 

pyha, jeg læste af en eller anden grund ikke 'dig' i sætningen. det lød lidt voldsomt med "du slår bare løs" :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som sagt før også her fremmer kommunikation forståelsen og der udover skal i have et stop ord. Det mest benyttede er nok rød gul grøn som siger sig selv! Held og Lykke 

Del dette indlæg

Link til indlæg

1 Forventningsafstemning

2 Go / No go

3 Stopord (jeg har to: Det ene for: "Hertil og ikke ret meget længere. Du kan sagtens fortsætte, men bliver det meget hårdere, rammer du mon grænse". Og det andet for: "Stop helt" 

Om du besøger en GP du vil dominere, er vel ikke meget anderledes en at jeg opsøger en GP til at dominere mig. Det er de samme spilleregler 

Redigeret af Lillemorten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Catsuit skrev, for 10 timer siden:

Jeg vil gerne sige hej til lodgebrødrene herinde, men har endnu en anmeldelse til gode for at være anerkendt som initieret. Endnu ikke en frimurer med en fisefornem ring, bare en odd fellow med ståltråd omkring fingrene. Ergo dette emne

I mit civile sexliv falder det mig mest naturligt at være dominerende i sengen. Jeg kan godt lide at tage initiativ, give nogle klask i røven, rive ved hårrødderne, nyde kvindekroppen frit og sultent, snakke beskidt og lege pirrende med neglene og bare generelt at være en intuitiv matros på fremmede farvande. Det giver mere end ofte en god respons

Men i GP verdenen har jeg måske overtænkt mig til at denne stil kan forekomme respektløs og grænseoverskridene. At kvinden føler at hun bare er et objekt jeg kaster rundt med fordi jeg har så og så mange mønter, og nu skal hun bare lukke (eller åbne) røven fordi kaptajnen har fundet sablen frem

Dette har afholdt mig fra at tage kontakt til nogle søde kvinder jeg har luret mig lidt varm på, til dels fordi jeg ikke er helt indforstået med etikketen i denne underverden, og til dels fordi jeg ikke helt forstår hvordan man når det gyldne mellempunkt mellem "jeg har betalt dig, du gør mig virkelig en stor tjeneste" og "jeg har betalt dig, du er min".

Korte af det lange, hvordan kan jeg udfolde min sexuelle dominans uden dårlig samvittighed, med medpartens forståelse for at det ikke er personligt og professionelt nedladende?

Den kvinde du vælger at besøge, mod betaling, vil aldrig være din. Du kan ikke købe hende, men du kan købe hendes ydelser;)

Når det så er sagt, så er det blot at tage kontakt til den pige, som du har udset dig og læse hendes annonce, for måske hendes præferencer matcher dine behov.

Hvis ikke der står noget i hendes annonce om Dominans, så skriv/ring og spørg. Vi bliver spurgt om mange ting:biggrin:, og så længe du blot henvender dig med respekt, så får du ganske givet også et respektfuldt svar tilbage.

Jeg tilbyder selv Dominans til mine elskere men ALDRIG på hverken første eller anden aftale, da den slags eskapader kræver en dybere form for tillid, end jeg kan nå at opbygge på en enkelt gang eller to. Men er man tålmodig, er vejen også her banet, og jeg kunne forestille mig, at en del andre piger har det på samme måde:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min sidste gæst på min seneste vagt var den type du beskriver dig selv som.. Dog havde intet dominerende været aftalt og ellers havde jeg også takket nej.. Det ende med en akavet halv time hvor jeg halv fnes og rømmede mig hver gang han gav et klap i måsen.. Jeg tror bestemt ikke han fandt det charmerende, og jeg fandt helt 100 ikke hans konstante forsøg på at tvinge stemningen hen hvor den slet ikke var, særlig tiltrækkende, eller stemningsforbedrende..

Men generelt så få jeg altid en smule opkastfornemmelser, når hele det der dominans "intensitet" begynder at minde mig om en dårlig film..

Tag for fulan snakken før, fordi det er VIRKELIG ikke særlig fedt at give en gennemsnitlig oplevelse, når den kunne have været suuuper fed med en anden type pige, og det er endnu mindre fedt at skulle sige "Aaaargh, nej, stop, av, forsigtig, ingen negle, nej du skal ikke bide, de hænger fast" konstant.. Din "kan det forløbe naturligt når det er aftalt" hypotese falder jo til jorden i det øjeblik du gå ind et sted med forventningen om sex.. Lige der er det naturlige aspekt allerede strøget ahækkenfelt til.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Interessant tråd, og god start på den fra @Catsuit. Mange i denne tråd slår på, at det er vigtigt at kommunikere åbent om ønskerne. Men er det reelt muligt forud for, at man mødes? I andre tråde giver GPer udtryk for, at man helst undgår “snakketyperne”, for det er ofte dem, som aflyser…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 8 minutter siden:

Interessant tråd, og god start på den fra @Catsuit. Mange i denne tråd slår på, at det er vigtigt at kommunikere åbent om ønskerne. Men er det reelt muligt forud for, at man mødes? I andre tråde giver GPer udtryk for, at man helst undgår “snakketyperne”, for det er ofte dem, som aflyser…

I forhold til “snakketyperne” forestiller jeg mig, at der bliver hentydet til de mænd, hvor man bare kan mærke at de ikke er seriøse, leger 20 spørgsmål til professoren, som de kan få svar på i annoncen, og ellers ikke virker særlig konkrete. Men en seriøs og konkret henvendelse, hvor en mand beskriver, hvad han er ude efter, tror jeg ikke, at mange piger kan have noget imod. I hvert fald ikke de seriøse piger, hvis du spørger mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Catsuit
Den lille frøken skrev, for 23 timer siden:

Er det ikke lige så akavet at være dominerende og styrende overfor en fremmed kvinde selvom du får det gratis? 

Næ, enlig ikke. En "fremmed kvinde" er ikke rigtigt fremmed, da man har etableret kemi, fælles lyst og autentisk tiltrækning inden man har sex og dermed lagt et grundlag for at være spontan, overraskende og ekspereminterende. Til en vis grad, selvfølgelig; det kan være alt fra et klask i røven fra min side, til en finger i røven fra hendes. Sex er jo ikke bare fysisk, men til en kæmpe grad psykologisk, og netop denne spontanitet hvor man føler hinandens reaktioner an er det der gør det ekstra spændene. Et "wiggleroom" som så at sige der, efter at have læst mig frem til herinde, ikke eksisterer i købesex verdnen, hvor rammerne er meget krakilske og veletablerede på forhånd – og det er helt fair, sådan ligget gamet nu engang. GP og civilsex er tydeligtvis to meget forskellige virkeligheder, og hvor GP verdnen prøver at imitere "den ægte vare", så er der bare en stor kløft imellem. 

Jeg kunne fx aldrig drømme om pænt at spørge en partner om jeg må rive hende ved hårrødderne eller smække hende i måsen – det ødelægger formålet fuldstændigt da man fremstår som en sød spejderdreng frem for en initiativrig mand. Og så er der bare ting i kampens hede man kan slippe afsted med. Hvis jeg nu sad sobert med en partner foran spisebordet og sagde jeg ville slikke hendes fødder under sex, ville hun måske tænke "ad, nej tak". Men hvis hun istedet lå på bristepunktet til en orgasme i missionær og jeg begyndte at slikke hendes tæer, kan hendes tankegang skrøne mere til "fuck, jeg troede aldrig jeg skulle sige det, men det jeg vild med!". Kigger på dig @Kun En Pige

Min pointe er, jeg er blevet meget klogere på at GP verdenen har et stramt forventningsreglement der ikke passer ind i mit sædvanlige naive verdensbillede om elskov og spontanitet, ala @JenniferRomantica kedelige historie. Kommunikation, kommunikation og kommunikation. Point taken!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Catsuit
Bananas skrev, for 23 timer siden:

Som jeg læser dig, så ville du ikke have det godt med at pengene alene gav dig rettigheder til hvad du aller helst ønsker...? Det skal lidt mere til.

Godt læs @Bananas! Jeg kunne ikke helt sætte fingeren på det selv, men bare det at stikke nogle kolde kontanter til en GP for at "slå sig løs" virker lidt... Tomt. Der skal mere til, som du selv siger. Jeg sad sågar med tanken om den dynamik jeg var ude efter var noget der i det hele taget kunne udleves i købesex verdenen, og om jeg enlig bare skulle holde mig væk. Hertil kom @sugarshooter med et solidt, gennemtænkt indlæg

sugarshooter skrev, for 23 timer siden:

Det der kan være svært at finde ud af på forhånd er om pigen vælger at stille sig til rådighed for dine ønsker, eller om hun deltager i legen med dig. Det kan nok også komme an på kemi, men jeg har været sammen med mange GP'er der tilbyder analsex og det er tydeligt at mærke hvordan nogen ligesom "tåler det" mens andre nyder det

Fantastisk skriv! Det rammer hovedet lige på sømmet. Jeg ville citere hele det velskrevne indlæg, men lige den her pointe syntes jeg er vigtig. At kvinden ikke bare tolerer det, men nyder det. Det var lige det jeg ikke kunne sætte en finger på. Tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sugarshooter

@Catsuit jeg er glad for mit input kan bruges :D  Det du nok vil opleve er også at med mange piger så får du også flere muligheder efter første besøg, hvis du behandler dem ordentligt. Ligeledes er det også svært at screene hvilken type pigen er på forhånd - er hun en tåler, eller en nyder. For at gøre det endnu mere komplekst, så kan forskellen på at tåle eller nyde det også komme an på den kemi i har. Jeg har selv mødt et par piger som andre har skamrost som indlevende, men jeg har haft en kedelig og lidt distanceret oplevelse - måske vi bare ikke har været kompatible. Omvendt har jeg haft nogle virkelig gode stunder med nogle piger som andre har rapporteret tilbage var en fuser.

Nu kan det godt lyde som om man skal have en krystalklar aftale om alting, det skal man ikke. Hvis du er ærlig omkring din lyst overfor din glædespige, og hun er interesseret i at give en god oplevelse så skal i nok finde ud af det.

Jeg virker selv ret forsigtig i starten og af udseende, men jeg var engang hos en moden GP med en bred menu. Hun holdt til ovenpå et værksted og adgangen var meget lidt diskret. Hun sagde bagefter at jeg var kommet ind af døren med oprejst pande og min lyst i hånden samt at det havde været en fornøjelse at lade mig bruge hende som jeg lystede fordi jeg ikke lagde låg på min lyst. Mange mænd kom ind og virkede som om de skammede sig lidt sagde hun, nok fordi de havde en idé om at dem på værkstedet godt vidste de skulle op og dyrke kinke sex(det var også en domina dungeon...) eller at de ikke var helt ærlige overfor dem selv i forhold til deres lyst. Omvendt måtte jeg fortælle hende at jeg følte mig fri til at slippe min indre dominerende lyst fri fordi hun mødte mig med åbent sind. Hun tilbød analsex og kinky sex ifølge hendes annonce, og vi havde ikke afstemt særlig meget - men vi fandt hinanden i legen, og det er nok den dynamik du søger. Men det lykkedes kun imødekomme fordi vi begge var der for at nyde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Catsuit

Godt svar igen @sugarshooter. Jeg lytter spændt. I mit perfektionistiske, overforberedte tilgang til livet, så lader det til at jeg ikke kan komme udenom at endne med at bruge et par tusser på en omgang fusere i denne "hobby" (og tage ét for holdet, når det når så langt), uanset hvor god eller dårlig GP anmeldelser herinde nu engang er – det bunder ud i den famøse "kemi", hvad fanden det nu engang betyder reelt. Godt så, på ligefod med alle andre

Jeg kan godt spejle mig selv i det du siger omkring at stå ved sin lyst og sexualitet uden at undskylde og skamme sig selv. Ærlighed er trodsalt den bedste afrodisiaka

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Catsuit skrev, for 7 timer siden:

Næ, enlig ikke. En "fremmed kvinde" er ikke rigtigt fremmed, da man har etableret kemi, fælles lyst og autentisk tiltrækning inden man har sex og dermed lagt et grundlag for at være spontan, overraskende og ekspereminterende. Til en vis grad, selvfølgelig; det kan være alt fra et klask i røven fra min side, til en finger i røven fra hendes. Sex er jo ikke bare fysisk, men til en kæmpe grad psykologisk, og netop denne spontanitet hvor man føler hinandens reaktioner an er det der gør det ekstra spændene. Et "wiggleroom" som så at sige der, efter at have læst mig frem til herinde, ikke eksisterer i købesex verdnen, hvor rammerne er meget krakilske og veletablerede på forhånd – og det er helt fair, sådan ligget gamet nu engang. GP og civilsex er tydeligtvis to meget forskellige virkeligheder, og hvor GP verdnen prøver at imitere "den ægte vare", så er der bare en stor kløft imellem. 

Jeg kunne fx aldrig drømme om pænt at spørge en partner om jeg må rive hende ved hårrødderne eller smække hende i måsen – det ødelægger formålet fuldstændigt da man fremstår som en sød spejderdreng frem for en initiativrig mand. Og så er der bare ting i kampens hede man kan slippe afsted med. Hvis jeg nu sad sobert med en partner foran spisebordet og sagde jeg ville slikke hendes fødder under sex, ville hun måske tænke "ad, nej tak". Men hvis hun istedet lå på bristepunktet til en orgasme i missionær og jeg begyndte at slikke hendes tæer, kan hendes tankegang skrøne mere til "fuck, jeg troede aldrig jeg skulle sige det, men det jeg vild med!". Kigger på dig @Kun En Pige

Min pointe er, jeg er blevet meget klogere på at GP verdenen har et stramt forventningsreglement der ikke passer ind i mit sædvanlige naive verdensbillede om elskov og spontanitet, ala @JenniferRomantica kedelige historie. Kommunikation, kommunikation og kommunikation. Point taken!

Alt det du nævner i din første passage, vil jeg vove at påstå, at du også kan finde hos en GP. Men det kræver tålmodighed og erkendelse af, at man skynder sig bedst langsomt. Des bedre man kender hinanden, des mindre dyb bliver kløften - naturligvis;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...