Hop til indhold
Domdon

Brændt af

Recommended Posts

Nu har jeg fulgt lidt med i flere tråde herinde og noget jeg har lagt mærke til er, at GP tit oplever, at blive brændt af, af deres kunder uden at der bliver aflyst - Dette er på INGEN måde okay og fuldstændig uacceptabelt.

Det jeg egentlig godt kunne tænke mig at diskuterer er, hvad årsagerne er, når det går den anden vej, altså når en GP ikke ønsker at mødes og derfor bare ignorere en. Grunden til at jeg spørger er fordi jeg i weekenden har forsøgt at lave 2 aftaler med 2 forskellige piger og vi er enige om ydelse, pris, tidspunkt og det hele, men da så der kun er et par timer til vi skal mødes og jeg gerne vil have adressen, hører jeg ikke mere fra dem. 
Jeg oplever det tit når jeg kontakter en ny pige, at dette sker - måske op til 50% af gangene. Enkelte gange får man også den undskyldning at hun er blevet syg, eller katten skal til dyrelæge, eller de der forklaringer, men hvad tænker i at grunden er til dette?

Ps. vil lige tilføje at jeg altid skriver høfligt, kort og i en sober tone til pigerne, så jeg tænker ikke det er der problemet ligger. At der så er mange, der ikke svarer tilbage er måske stof til en anden tråd :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Domdon skrev, for 14 minutter siden:

Grunden til at jeg spørger er fordi jeg i weekenden har forsøgt at lave 2 aftaler med 2 forskellige piger og vi er enige om ydelse, pris, tidspunkt og det hele, men da så der kun er et par timer til vi skal mødes og jeg gerne vil have adressen, hører jeg ikke mere fra dem. 

Hvorfor får du ikke adressen, når du laver aftalen?

Hvis du ringer et par timer før - eller regner med de har tid til at ringe til dig, når de ligger og knullar med en anden kunde - så er du noget tålmodig ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det svært for mig, at kloge mig, da jeg aldrig er blevet brændt af trods at jeg har været lidt omkring.

Når jeg har lavet tidsbestilling længere tid forud, så har det altid været med en hvis sikkerhed, da jeg kendte pigernes seriøsitet. Andre piger har det så været her og nu aftaler, hvor det også altid har fungeret, måske med lidt ventetid nogle enkelte gange.

Jeg tror at et af problemerne er, at mange piger i bund og grund ikke opererer med forudbestilling pga den store usikkerhed om mændene dukker op til aftalen. De faker en aftale, men kører et koncept, hvor du alligevel skal ringe op 10-30 minutter før du er der, og først der comitter de deres kalender til aftalen - hvis de er ledige på det tidspunkt.

Jeg synes ofte folk skriver, at så skriver de tilbage en time efter og spørger om man kommer - når kunden, der “stjal” ens tid er gået. Hvorfor de nogen gange så slet ikke vender tilbage, ved jeg ikke, men har hørt, at nogle kunder faktisk hænger ved, når de først er kommet indenfor døren.

Min egen løsning er, at kun lave forudbestilling længere tid i forvejen med dem, man ved man kan stole på. Og så lave aftaler med de øvrige, når man er klar til at gå ud af døren. Her og nu aftalerne fungerer også fint for mig.

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man skal vel kende/vide hvad GP’er generelt skal stå model til (2000 beskeder ugentligt?) og at det k a n være en business med et vist usikkerhedsmoment ift tjenere, sosu’er, kassemænd og lærere (menneske-kontakt), da de trods alt ofte giver mere end blot et hul og sikkert tit udsættes for en del, der måske ikke bare lige kan børstes eller vaskes af med et skuldertræk eller bad….

Grunden kan vel være alt mellem himmel og jord alt efter hvilken GP (erfaren, ny, dansk, udenlandsk, tvungen, sprog, mistro, ydelser). Du må servere lidt mere fakta ift dem, du kontakter eller spørge dem selv (hestens mund), hvis de kan/vil svare. Nogle er måske hurtige til at dømme snik-snakkere som useriøse uanset at de måske ikke er det (måske pga så mange kunder, der skriver, ringer, spørger, snakker). Og en GP SKAL vel tjene penge, så kommer en anden i tidsrummet mellem dit skriv og den ønskede adresse-forespørgsel 3 timer senere, hopper nogle måske til…..0

Del dette indlæg

Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 25 minutter siden:

Jeg tror at et af problemerne er, at mange piger i bund og grund ikke opererer med forudbestilling pga den store usikkerhed om mændene dukker op til aftalen.

Måske et af problemerne. Måske. Jeg har oplevet det samme selv med piger, jeg har besøgt et par gange og således kendte. Selv efter indgået aftale har jeg været ude for at der ikke blev lukket op. Så tidsbestillingsproblemet kan altså ikke være eneste årsag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest amatør

Jeg er kun blevet brændt af en enkelt gang, og jeg mistænker at det skyldes at jeg stort set kun har mødtes med en bestemt type; nemlig de mere kendte og velansete. Jeg tror det er korrekt, som nogen skriver ovenfor at mange af pigerne simpelthen tager imod kunderne når de er der, så man kan ikke regne med at en aftale bliver overholdt, hvis der er andre kunder som gerne vil komme lige nu. Det var også det der skete den ene gang jeg blev brændt af, jeg fik en besked om at hun var optaget lige nu, men jeg kunne komme lidt senere, hvilket jeg sprang over.

mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

De få gange det er sket for mig har det som regel været fordi jeg har glemt at noterer bookingen i min arbejdsugenote på mobilen.. Så kan jeg godt komme til at booke henover den tidligere aftale desværre..

Derfor opfordre jeg også, via rabat, til at man booker i god tid.. Fordi når man har booket i god tid så skal man lige skrive dagen før og bekræfte.. Det betyder at jeg kan give gæsten besked i nogenlunde tid hvis der er sket en ændring.. Dog sker det sjældent da jeg som regel har god tid mellem gæster til at kunne rykke frem og tilbage med forsinkelser og ændringer i kalenderen uden at det påvirker den næste gæst og hans aftale.. Jeg indrømmer dog at jeg før har booket tæt for at undgår alle dem der udebliver.. Eller i hvertfald undgå at de få en kæmpe betydning for min økonomi.. 

Har også måtte aflyse pga madforgiftning.. Og der skal nok også sidde en enkel eller 2 derude der igennem mine 7 år i branchen har oplevet at jeg har brændt dem af.. 

Jeg forstår ikke hvis der skulle være andre grunde da det jo kun er ens egen forretning det gå udover.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En frisør, restaurant, fodmassør bruger vel ikke helt sig selv så meget (gisning) emotionelt, fysisk, mentalt, nøgen og risikerer helt samme svedlugt, vold/trusler, stik-en-pik-i-et-hul-attitude, ubehøvlethed ligesom en udlænding ofte med ingen job/månedsløn på 100,- euro (Ukraine fx) jo død og pine er pisket til at slå til, når kunden er der. Igen ved vi ikke, hvad TS 50% brændt af GP’er er for nogle og der k a n nok være stor forskel på en GP med selvvalgt job, hun nyder (færre kunder) og en kvantitets-pige, tænker jeg. En skidt oplevelse kort før kan vel sætte sig. En måske anden kultur/mentalitet for nogle udlændinge ift en aftale-er-en-aftale. Hellere een fugl (kunde) i lommen end 10 på taget (penge nu er bedre end måske penge senere). 

Når du fortæller, hvilke GP’ere du kontakter, er det måske nemmere at gisne og gætte på så stor aflysnings% 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg forstår ikke hvis der skulle være andre grunde da det jo kun er ens egen forretning det gå udover.. 

Det virker også umiddelbart mærkeligt, men jeg tror det skal ses på samme måde, som restauranter, der satser på hhv turister eller på det lokale publikum. Der er også stor forskel på kundeservice og kvalitet.

Jeg besøger primært de piger, der har deres faste gang i min by og der er aldrig problemer med seriøsiteten. Jeg tror, at hvis det alligevel kun er et kort stop på den evige turné rundt i Europas storbyer, så er fokus mere på at optimere forretningen på kort sigt fremfor at satse på langsigtede relationer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Domdon skrev, for 5 timer siden:

Nu har jeg fulgt lidt med i flere tråde herinde og noget jeg har lagt mærke til er, at GP tit oplever, at blive brændt af, af deres kunder uden at der bliver aflyst - Dette er på INGEN måde okay og fuldstændig uacceptabelt.

Det jeg egentlig godt kunne tænke mig at diskuterer er, hvad årsagerne er, når det går den anden vej, altså når en GP ikke ønsker at mødes og derfor bare ignorere en. Grunden til at jeg spørger er fordi jeg i weekenden har forsøgt at lave 2 aftaler med 2 forskellige piger og vi er enige om ydelse, pris, tidspunkt og det hele, men da så der kun er et par timer til vi skal mødes og jeg gerne vil have adressen, hører jeg ikke mere fra dem. 
Jeg oplever det tit når jeg kontakter en ny pige, at dette sker - måske op til 50% af gangene. Enkelte gange får man også den undskyldning at hun er blevet syg, eller katten skal til dyrelæge, eller de der forklaringer, men hvad tænker i at grunden er til dette?

Ps. vil lige tilføje at jeg altid skriver høfligt, kort og i en sober tone til pigerne, så jeg tænker ikke det er der problemet ligger. At der så er mange, der ikke svarer tilbage er måske stof til en anden tråd :D

Der kan være mange grunde til, at man bliver nødt til at aflyse, for vi er jo også blot mennesker med helt almindelige liv (tro det eller ej:biggrin:), der skal gå op i en højere enhed. Men at du bliver direkte ignoreret, lyder mærkværdigt i mine ører og ret respektløst:huh:

Der KAN jo i princippet være opstået noget akut, og da der jo står skrevet, i det uskrevne regelsæt, at vi ikke bør kontakte jer, uden forudindgået aftale herom, ja, så kan det være rigtig svært at give besked om en evt. aflysning.

Mine egne elskere skal ALTID bekræfte på dagen senest kl 7.00 (tager kun imod besøg om formiddagen) - også dem jeg har kendt i hundrede år - for der KAN opstå forhindringer for både dem og jeg, så denne løsning er en god sikkerhedsforanstaltning, så ingen kører forgæves.

Redigeret af Kun En Pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 9 minutter siden:

Der KAN jo i princippet være opstået noget akut, og da der jo står skrevet, i det uskrevne regelsæt, at vi ikke bør kontakte jer, uden forudindgået aftale herom, ja, så kan det være rigtig svært at give besked om en evt. aflysning.

God pointe. Det forklarer dog ikke radiotavsheden fra pigen, hvis en gæst er kørt hen til den opgivne adresse og derefter forgæves melder, at “nu er jeg her” og så intet svar får. Men noget af det kan måske tages i opløbet, hvis man skal bekræfte aftalen og dermed har kontakt med hinanden noget tid inden aftaletidspunktet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Domdon skrev, for 7 timer siden:

Jeg oplever det tit når jeg kontakter en ny pige, at dette sker - måske op til 50% af gangene.

Hvis man har lavet en aftale, og pigen derefter bare “forsvinder” uden et ord, så er det lige så røvet, som når en mand gør det - længere er den ikke. Der findes masser af mennesker, der ikke har den medfødte ordentlighed der dikterer, at det gør man bare ikke. Det er den eneste forklaring på den del. Personen er bare ligeglad. Mega surt, men vi kan kun styre, hvordan vi hver især selv behandler andre.

Når du oplever det så tit, så kan jeg da godt forstå, hvis du efterhånden tager det lidt personligt, men som andre nævner, kan der måske være noget i forhold til din udvælgelsesproces - altså hvilken type forretning der bliver kørt af de pågældende piger, som du laver aftaler med. 

Domdon skrev, for 7 timer siden:

Enkelte gange får man også den undskyldning at hun er blevet syg, eller katten skal til dyrelæge, eller de der forklaringer, men hvad tænker i at grunden er til dette?

Den kræver vel ikke megen forklaring? Vi kan alle utilsigtet blive forhindret, og så længe man giver besked, har man jo gjort hvad man kunne og opført sig pænt :) 

Jeg har da også førhen tænkt mit, når “bilen var brudt sammen” eller manden “pludseligt var blevet kaldt på arbejde”, men man er jo nødt til at tage det for gode varer, og så ellers værdsætte, at folk har pli og respekt nok for én til at give besked. 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 16 minutter siden:

Jeg har da også førhen tænkt mit, når “bilen var brudt sammen” eller manden “pludseligt var blevet kaldt på arbejde”, men man er jo nødt til at tage det for gode varer, og så ellers værdsætte, at folk har pli og respekt nok for én til at give besked. 

Det er lige præcis det med radiotavsheden der er problemet. Og et udtryk for respektløshed.

Det er ikke et afbud, for det kan man nemlig forholde sig til og ændre sine planer. Jeg var engang begyndt at komme hos en pige, hvor der begyndte at indløbe afbud, en gang endda efter at jeg var taget hjemmefra. Fair nok, hovedjobbet kan komme i vejen, eller andet kan opstå, men fair var det ikke, at jeg et par gange oplevede, at klinikken var tom, da jeg efter aftale ankom. Da hun lavede samme nummer for tredie gang, blev hun, trods sine øvrige fortræffeligheder, fyret på gråt papir.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mesterjacob skrev, for 3 minutter siden:

Jeg var engang begyndt at komme hos en pige, hvor der begyndte at indløbe afbud, en gang endda efter at jeg var taget hjemmefra. Fair nok, hovedjobbet kan komme i vejen, eller andet kan opstå, men fair var det ikke, at jeg et par gange oplevede, at klinikken var tom, da jeg efter aftale ankom. Da hun lavede samme nummer for tredie gang, blev hun, trods sine øvrige fortræffeligheder, fyret på gråt papir.

Det kan jeg egentlig godt forstå. Jeg har også prøvet at modtage et afbud sådan meget kort tid inden aftalen… Og sådan en akut nedbrudt bil eller uventet arbejdsopgave i sidste øjeblik ville heller ikke kunne ske om og om igen, før jeg ville insistere på offentlige transportmidler eller en fridag, før jeg ville lave en ny aftale. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 10 timer siden:

Hvorfor får du ikke adressen, når du laver aftalen?

Jeg spørger altid efter den, men ofte får jeg det svar at den får jeg på dagen, eller et par timer før, hvilket selvfølgelig er fair nok, for hun ved jo ikke om jeg er en af de idioter, der bare skriver til hende for sjov, og laver en aftale for så ikke at dukke op.
Men når så jeg skriver eller prøver at ringe for at få adressen, så er der bare stille.
Det er bare mega frustrerende for ligesom pigerne forbereder sig på et besøg, så gør mange af os mænd også. Både mentalt, hygiejnisk og selvfølgelig i forhold til ikke at lave andre aftaler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 8 timer siden:

Jeg tror at et af problemerne er, at mange piger i bund og grund ikke opererer med forudbestilling pga den store usikkerhed om mændene dukker op til aftalen. De faker en aftale, men kører et koncept, hvor du alligevel skal ringe op 10-30 minutter før du er der, og først der comitter de deres kalender til aftalen - hvis de er ledige på det tidspunkt.

Jeg tænker godt der kan være lidt sandhed i det du skriver. Og det er heller ikke fordi jeg ikke laver mere spontane aftaler, det er bare lidt vanskeligt når man har fundet en pige man gerne vil besøge og så skriver eller ringer til hende og først får svar 4 timer senere, eller dagen efter, hviket jeg i øvrigt har fuld forståelse for. Men så prøver jeg som regl at lave en aftale en anden dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
amatør skrev, for 7 timer siden:

Jeg er kun blevet brændt af en enkelt gang, og jeg mistænker at det skyldes at jeg stort set kun har mødtes med en bestemt type; nemlig de mere kendte og velansete. Jeg tror det er korrekt, som nogen skriver ovenfor at mange af pigerne simpelthen tager imod kunderne når de er der, så man kan ikke regne med at en aftale bliver overholdt, hvis der er andre kunder som gerne vil komme lige nu. Det var også det der skete den ene gang jeg blev brændt af, jeg fik en besked om at hun var optaget lige nu, men jeg kunne komme lidt senere, hvilket jeg sprang over.

mvh

Ja det kan godt være, det bare er mig der er for naiv og tænker, at nu vi har en aftale om at mødes i morgen klokken # så overholder man selvfølgelig den aftale. 
Men jeg tænker også, at hvis det er fordi hun så har lavet en anden aftale, så vil det vel være kotyme lige at skrive det og at hun er ledig igen om 30 min.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Domdon skrev, for 2 minutter siden:

Ja det kan godt være, det bare er mig der er for naiv og tænker, at nu vi har en aftale om at mødes i morgen klokken # så overholder man selvfølgelig den aftale. 
Men jeg tænker også, at hvis det er fordi hun så har lavet en anden aftale, så vil det vel være kotyme lige at skrive det og at hun er ledig igen om 30 min.  

-"kotyme" er et fremmedord for mange. Jeg kontakter dem, når jeg er klar -hvis de først vender tilbage dagen efter -laver jeg måske en aftale kort tid efter med hende. Hvis jeg gik vider til en anden fordi hun ikke svarede -kan jeg nemt sige -jeg kontakter dig en anden dag... -det gør at "nogen" venter på det... -og når jeg så holder, hvad jeg lover bliver de glad;-) Men bliver da brændt af -nogen gange, når jeg står ved døren... (pisse træls oplevelse!) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lonewolf

jeg har fået aflyst besøg ganske få gange af den samme pige. altid på grund af sygdom, men aldrig uden besked og altid i god tid, så ikke brændt af.

som andre har nævnt kunne det være det segment af piger du tapper ind i (bogstaveligt talt nogle gange :D)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 3 timer siden:

Når du oplever det så tit, så kan jeg da godt forstå, hvis du efterhånden tager det lidt personligt, men som andre nævner, kan der måske være noget i forhold til din udvælgelsesproces - altså hvilken type forretning der bliver kørt af de pågældende piger, som du laver aftaler med.

Som mange af jer skriver så bør jeg måske kigge på udvælgelsesprocessen og det er rigtig nok. Jeg kigger ofte på gratis annoncerne på annoncelight, da jeg godt kan lide spændingen i det, samt det mere amatør agtige image det giver. Men dem forsøger jeg så også at sortere i og nogle af dem er endda anmeldt herinde.
Dette gør naturligvis, at jeg oftere vil støde på en useriøs/mand, end hvis jeg kun kiggede de "professionelle" annoncer igennem, men jeg syntes egentlig jeg er god til at screene dem, så jeg forstår stadig ikke det er så mange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Domdon skrev, Lige nu:

Som mange af jer skriver så bør jeg måske kigge på udvælgelsesprocessen og det er rigtig nok. Jeg kigger ofte på gratis annoncerne på annoncelight, da jeg godt kan lide spændingen i det, samt det mere amatør agtige image det giver. Men dem forsøger jeg så også at sortere i og nogle af dem er endda anmeldt herinde.
Dette gør naturligvis, at jeg oftere vil støde på en useriøs/mand, end hvis jeg kun kiggede de "professionelle" annoncer igennem, men jeg syntes egentlig jeg er god til at screene dem, så jeg forstår stadig ikke det er så mange.

Spørg pigen, hvordan hun foretrækker det foregår; Er det tidsbestilling eller ring ti min før jeg ankommer? Spørg om aftalen skal bekræftes og hvornår du får adressen. Når du gentagne gange er blevet brændt af ved bestilling dagen før, skulle du måske prøve på dagen i stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Domdon skrev, for 14 timer siden:

Det er jeg ked af du har oplevet og ja der er også brodne kar hos os, det mindste man kan er at have respekt at melde fra ordentligt.

Vh caya

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle glædelsespiger kan have en god og en dårlig dag, hvor man blandt andet kan været udsat for overgreb, ubehagelige typer, pludselig sygdom, noget familieært og mange andre ting, det lyder fair nok, men totalt tavshed er og kan aldrig blive en undskyldning... for hvis man har en aftale, som man ikke kan leve op til, så oplys venligst kunden om at tiden er nødt til at aflyses eller eventuelt udsættes hvis der er gensidig interesse for dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...