Hop til indhold
NogetPåDenDumme

Manglende lyst til GP

Recommended Posts

NogetPåDenDumme skrev, for 11 timer siden:

Selv om pigerne er komme tilbage. Sikke et udvalg for tiden :D

Men lysten er der ikke rigtig. Mest nok for mange dårlige oplevelser i gemme tiden. Selvfølgelig nogle gode, men de GP er tid hurtigt væk igen.

"Op på hesten (GP) igen" 

Hvor står i?

Måske skulle du vælge selv at være hesten, og så invitere hende på en ridetur. En galophest er jo normalt rimelig oppe at køre når først den står i startboksen. Tror du vil vrinske af fryd, når du finder den rette jockey. https://sproget.dk/lookup?SearchableText=vrinske

Min lyst er der absolut, men for tiden er der mindst 100 ting i vejen for at jeg kan komme ud af boksen. Må nøjes med lidt hjemmetræning. Hvis man tager jahatten på, så skulle det vel nok være muligt at finde en til at krybe i sadlen. Og det er jo altid en festdag på galopbanen,  måske vinder man - måske taber man, men husk nu at den som ikke spiller han vinder aldrig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel meget almindeligt at aktiviteten med købesex fluktuerer.

I perioder foretrækker jeg thaimassage og håndjob fremfor egentlig sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her i fedags skulle jeg et smut til Aalborg, og tænkte at jeg liiiige kunne arrangere mig lidt gp tisse-fisse - men annoncerne i Aalborg var så mæh-kedelige, at jeg bare ordnede mit ærinde, og kørte hjem igen. Ingen gamle, tissetrængende hejrer i Aalborg, kun Thai, og noget latino, jeg synes de frækkere piger "bor" rundt omkring i små, snuskede huse  laaaangt ude på landet. Men nu var det altså Aalborg jeg skulle, til og der er stort set kun de førnævnte. Altså øv-Thai, samt dem med oppustede falske blowjob-læber og silikoner. Så jeg sparede mine penge. 

Åh hvor ville jeg ønske man kunne leje en 60+ årig hejre med hår på fissen, der tilbyder "urinsex" - pis mig langt ned i halsen, gør.  Nationalitet stort set ligegyldig, danske har dog den fordel, at man kan kommunikere med dem. Men den slags findes stort set ikke. En "fredagssutter med slug" er tilsyneladende det eneste der kan købes nutildags. Nej tak du. ØV.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tistørsti skrev, for 12 timer siden:

Her i fedags skulle jeg et smut til Aalborg, og tænkte at jeg liiiige kunne arrangere mig lidt gp tisse-fisse - men annoncerne i Aalborg var så mæh-kedelige, at jeg bare ordnede mit ærinde, og kørte hjem igen. Ingen gamle, tissetrængende hejrer i Aalborg, kun Thai, og noget latino, jeg synes de frækkere piger "bor" rundt omkring i små, snuskede huse  laaaangt ude på landet. Men nu var det altså Aalborg jeg skulle, til og der er stort set kun de førnævnte. Altså øv-Thai, samt dem med oppustede falske blowjob-læber og silikoner. Så jeg sparede mine penge. 

Åh hvor ville jeg ønske man kunne leje en 60+ årig hejre med hår på fissen, der tilbyder "urinsex" - pis mig langt ned i halsen, gør.  Nationalitet stort set ligegyldig, danske har dog den fordel, at man kan kommunikere med dem. Men den slags findes stort set ikke. En "fredagssutter med slug" er tilsyneladende det eneste der kan købes nutildags. Nej tak du. ØV.  

Hæ hæ, det er et af de bedste off topic indslag jeg har set ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 4 timer siden:

Hæ hæ, det er et af de bedste off topic indslag jeg har set ^_^

Satans - jeg forsøgte faktisk at holde mig ON topic. Men tak allivl'

Redigeret af Tistørsti

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...