Hop til indhold

Recommended Posts

Der er desværre en del dumme mennesker.

300 tjekkede ind på hospitalerne i dag i Pattaya grundet positive atk test.

Samt en stor del af NW pigerne på sociale medier skriver de er positive.

Folk skal holdes deres store kæft og nøjes med atk test og selv isolere. For myndighederne er udemærket klar over hvor skidt det står til lige nu med +100.000 smittet om dagen.

Men så længe de tal ikke kommer ud til de store medier så bliver myndighederne ikke tvunget til at gøre noget.

Og smitten vil rase sig selv ud på ca. 4 uger hvis de ikke gør noget og det vil være fremragende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se nu på Koh Phangan idag , stort Full Moon Countdown, New Year Party, overfyldte både til øen, tvivlsom PCR test, mundbind ikke eksisterede :P

Så aktiklen på Thethaiger i dag

Den fest kommer til at fylde i statistikken :wub:

Butterfly 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst lidt rundt, er jeg blevet så hooked på at tage til Thailand et par uger, håber der bliver åbnet op efter alt det her corona, er sidst i 30’erne, kunne være rart at mødes med nogle dernede som kunne hjælpe en lidt igang med hvordan det hele fungere med at finde kvinderne og hvordan det fungere med bar fines? Og aftaler om overnatning, eller burde man hyre en mere proff guide dernede når det er et første gangs besøg?

Hvilket område vil i anbefale en helt nybegynder (både thailand, og thai’er, har været sammen med et par her i dk, det har overvejende været gode oplevelser) at tage til? 

Ved nogen om der er noget sugardating de kendte steder? Eller er det bedre bare at finde kvinderne rundt omkring

Kulturen er jo forskelligt rundt omkring, hvordan vil i tro en ung thai kvinde vil reagere på hvis man spørger om de vil tage en quick test (ikke for corona), hvis man skulle ønske at gøre det uden, med en man evt er sammen med et par dage (hvis hun er med på det selvfølgelig, respektere kvinders grænser), kan man overhovedet købe selvtest dernede?

Redigeret af 8000SD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor man skal tage til afhænger rigtig meget af hvad du leder efter.

Er det bare en smule pige sjov men natur, templer og vilde dyr og lidt langsommere og køligere klima så er det Nord Thailand Chang mai og det område.

Er det storby så er det Bangkok ingen tvivl.

Så har du lidt godt blandet med Hua Hin og Krabi som er lidt badeferie men også muligheder for piger og fest men nok mere henvendt til pensionisterne (håber ikke nogen tager det ondt op)

Er det ø ferier så vil jeg sige PhiPhi, Kolanta, Koh Samet og Koh Chang - Koh Samui måske men det er ret turistet.

Tænker du mere turist som ala Spainen/Grækenland så er det Phuket der familie muligheden og fest og pigerne dog meget meget dyrere end resten af Thailand.

Hvis det er ren fisse og horn musik er der kun 1 sted og det er Pattaya.

Du behøver ikke en guide til pigerne og bylivet det giver ret meget sig selv.

I Pattaya kan du finde søde mennesker der gerne hjælper helt nye / første gang i Pattaya - Jeg anbefaler forumet Pattaya Addicts.

Men vi er en del her på boardet som er i Thailand løbende så måske skriv i hviklet tidsrum du havde overvejet at tage afsted måske nogle vil afsted eller er i Thailand når du vil derned.

Der er ikke rigtig sugar dating - du møder pigerne i barerne dog hvis du går med Pattaya så kan 95% af pigerne tages med hjem for en pris.

Det med at teste det bør du ikke gøre med det samme men ser du en lidt længere eller flere dage i træk så kan du sagtens spørge det har jeg hørt fra andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, for 2 timer siden:

Der er ikke rigtig sugar dating - du møder pigerne i barerne dog hvis du går med Pattaya så kan 95% af pigerne tages med hjem for en pris.

Jeg ved ikke hvad trådstarter lægger i sugardating, men man kan godt finde noget der minder om sugardates via fx thaifriendly. Det gjorde jeg i Bangkok for nogle år siden. Man skriver at man søger selskab mens man er i Thailand. Mange afviser da de kun søger seriøse kærester, men der er også mange der er interesserede i dates, sex og cash. Det er dog ret vigtigt at være ærlig om hvad man søger (ikke kæreste).

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000SD skrev, den 19.1.2022 at 15:02:

Efter at have læst lidt rundt, er jeg blevet så hooked på at tage til Thailand et par uger, håber der bliver åbnet op efter alt det her corona, er sidst i 30’erne, kunne være rart at mødes med nogle dernede som kunne hjælpe en lidt igang med hvordan det hele fungere med at finde kvinderne og hvordan det fungere med bar fines? Og aftaler om overnatning, eller burde man hyre en mere proff guide dernede når det er et første gangs besøg?

Hvilket område vil i anbefale en helt nybegynder (både thailand, og thai’er, har været sammen med et par her i dk, det har overvejende været gode oplevelser) at tage til? 

Ved nogen om der er noget sugardating de kendte steder? Eller er det bedre bare at finde kvinderne rundt omkring

Kulturen er jo forskelligt rundt omkring, hvordan vil i tro en ung thai kvinde vil reagere på hvis man spørger om de vil tage en quick test (ikke for corona), hvis man skulle ønske at gøre det uden, med en man evt er sammen med et par dage (hvis hun er med på det selvfølgelig, respektere kvinders grænser), kan man overhovedet købe selvtest dernede?

Du kan oprette en profil på Airbnb og så søge på et condeminium (lejlighed med køkken og bad via en privat udlejer, så man ofte får mere for pengene - især hvis man booker over 28 dage - og ofte med altan, adgang til swimmingpool og træningscenter mm.) der hvor du vil hen. I Pattaya vil jeg anbefale at du søger et condeminium et sted omkring Pratamnak mountain, da du så nemt kan komme til både downtown Pattaya og Jomtien med Bathbussen - ellers er der nu ikke meget længere end at man kan gå - eller man kan være heldig at finde en "kæreste" med motobike - især pigerne i Coconut Bar er ofte selv mobile - nogle sidder endda på deres motobike og venter på kunder ;-)

Hvis du tilbyder at tage en test mod HIV - så kun du sikkert få lov at knalde uden. Kønssygdomme er de ikke så bange for - det klares med et par piller i håndkøb - men ellers regn med at du selv skal have kondomer med - de er lidt dyre i Thailand - så køb et par pakker med hjemmefra - og giv pigerne dem, du ikke fik brugt, når du rejser hjem. Hvis du ellers holder dig til nogle få piger - så er risikoen for gonore, klamydia mm. ikke så stor - men bare ærgerligt at få ferien ødelagt på den konto.

Du kan sagtens finde en pige på forhånd at korrespondere med f.eks. på Tinder, hvor du ændre din location til dit sted i Thailand - men bedre at få en LINE-konto, (svarer til Messenger) så du hurtigt kan oprette forbindelse med de interessante piger, du møder, når du er kommet derned og som du ønsker at fortsætte med at have kontakt med til næste gang  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en dugfrisk info fra PTT,  Butterfly er pt i PTT 

Beach Road  er vågnet op igen, omkring hjørnet Pattaya Klang/ Beach Road og til og med Soi 9

WS tja :wub: prøver , men har ikke min interesse 

Soi Buakhao kører som before Covid, det same i Tree Town området,  

Soi Diana også åbent igen,  ligesom LK Metro 

Test and Go kommer op at køre igen fra 1 marst.

Men stadigvæk,  alting lukker officielt. kl 23.00, men så er der mere tid til <3

Butterfly :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud til Thailand vil til at modernisere deres prostitutionslovgivning:

https://www.pattayamail.com/business/amendment-repeal-of-thai-prostitution-law-debated-at-pattaya-seminar-392412

Nu er gentlemensklubber ikke nævnt, men det synes f.eks. noget mærkeligt at de kun må have åbne til kl. 22, mens alle alle andre, hvor der også mere eller mindre åbent sælges sex: Beer Bars, stripclubber, soapy massage, mm. må have åbent til langt ud på natten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ved at kigge på en tur til Thailand. Jeg er ved at lede efter en freelancer, der kan fungere som kæreste, guide og bolleven i et par uger. Er der nogen, der har erfaring med det? Hvad skal man tilbyde en pige i start-20'erne pr dag? Vil ikke give overpris, men vil heller ikke fornærme pigen fra første færd ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alcacer skrev, for 6 timer siden:

Jeg er ved at kigge på en tur til Thailand. Jeg er ved at lede efter en freelancer, der kan fungere som kæreste, guide og bolleven i et par uger. Er der nogen, der har erfaring med det? Hvad skal man tilbyde en pige i start-20'erne pr dag? Vil ikke give overpris, men vil heller ikke fornærme pigen fra første færd ;)

Synes svært lige komme et godt råd her, men min wing man og jeg plejer at give ca 10 tusinde baht for 14 dage. Om det så er meget eller lidt kan jeg ikke svare dig på, men pigerne virker tilfredse. Så er der alle de små beløb som løber oven i. Feks kommer de fleste med en lille rejse taske uden badetøj, solbriller som jeg så køber fordi kemien måske bare er der. Og de skal næsten altid slutte aftenen af med thai mad selv om vi loge har spist :-)  Så sparer de mig for penge hvis de står får indkøb. 
 
Lidt off topic : Den aller første pige jeg købte fri er jeg stadig gode venner med den dag i dag. Vi var sammen i 3 uger og holdt kontakten ved lige da jeg var hjemme. På et tidspunkt modtog jeg så billeder og et link til en Fransk side hvor hun så har sex med en gut. Det var tydeligvis ikke med hendes gode vilje at alle i hendes mail liste havde fået den tilsendt af ham tossen. Hun brød helt sammen og gav mig hans navn og adresse. Da jeg alligevel skulle til Frankrig med 6 af mine kammerater kørte vi en omvej på 60-70 km og dumpede lige ind i hans famile frokost. 10 min senere var video og billeder pillet ned igen og alle hans konti slettet.
Den dag i dag besøger jeg hende altid når jeg er i BKK. Mere og mere som gode venner og mindre sex, men der er er venskab som jeg sætter pris på og en pige som jeg stoler 100% på

Held og lykke med at finde den rigtige ! 
// Banditten 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Banditpåtur skrev, for 57 minutter siden:

Synes svært lige komme et godt råd her, men min wing man og jeg plejer at give ca 10 tusinde baht for 14 dage. Om det så er meget eller lidt kan jeg ikke svare dig på, men pigerne virker tilfredse. Så er der alle de små beløb som løber oven i. Feks kommer de fleste med en lille rejse taske uden badetøj, solbriller som jeg så køber fordi kemien måske bare er der. Og de skal næsten altid slutte aftenen af med thai mad selv om vi loge har spist :-)  Så sparer de mig for penge hvis de står får indkøb. 

OK. Tak for svaret. Det er faktisk noget mindre, end jeg umiddelbart havde regnet med. Så det er jo ikke helt dårligt. Jeg ender vel næsten med at gå hen og ligne en rigtig flottenheimer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alcacer skrev, for 23 timer siden:

Jeg er ved at kigge på en tur til Thailand. Jeg er ved at lede efter en freelancer, der kan fungere som kæreste, guide og bolleven i et par uger. Er der nogen, der har erfaring med det? Hvad skal man tilbyde en pige i start-20'erne pr dag? Vil ikke give overpris, men vil heller ikke fornærme pigen fra første færd ;)

Tvivler på 10 k for 14 dage, nok nærmere for 7 dage :wub: så har du også pigen 24/7 <3

Freelancer findes på og omkring Coconut Bar i Pattaýa, vil ikke anbefale det sted  :D

Kom først til Thailand og destination, som du vil opholde dig i, så er der frit valg på alle hylder. 

Butterfly 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Banditpåtur skrev, den 17.4.2022 at 18:38:

10 tusinde baht for 14 dage

Lyder utrolig billigt for en pige i start tyverne - jeg går som regel efter de lidt mere modne, da jeg synes de er mere interessante og mere uformelle at kommunikere med - og her giver jeg normalt mellem 1500 - 2000,- Thb/dag + det løse: mad, entreer, transport og evt. gaver, frisør mm. - send evt. en PB, hvis du er seriøs og jeg skal forsøge at formidle en kontakt.

Jeg har forsøgt at lave længere aftaler med piger fra Coconut-bar, men det er mit indtryk at de mest er til one-night stands - og knap det, da de gerne vil hurtigt ned på promenaden igen - eller hvad de nu har gang i?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anbefaling af ren erfaring = oplevelser fra andre der har gjort det.

Prøv pigen først ST og 1 eller 2 LT og se om I har kemi.

Har set så mange der har LLT den første pige eller inden de er kommet til Thailand og fundet ud af at det bare ikke spiller af den ene eller anden grund.

 

Personligt er jeg mere butterfly så hvis jeg laver LLT så taler vi 2-4 dage max med en pige jeg har kendt i mange år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Banditpåtur skrev, den 17.4.2022 at 23:38:

Lidt off topic : Den aller første pige jeg købte fri er jeg stadig gode venner med den dag i dag. Vi var sammen i 3 uger og holdt kontakten ved lige da jeg var hjemme. På et tidspunkt modtog jeg så billeder og et link til en Fransk side hvor hun så har sex med en gut. Det var tydeligvis ikke med hendes gode vilje at alle i hendes mail liste havde fået den tilsendt af ham tossen. Hun brød helt sammen og gav mig hans navn og adresse. Da jeg alligevel skulle til Frankrig med 6 af mine kammerater kørte vi en omvej på 60-70 km og dumpede lige ind i hans famile frokost. 10 min senere var video og billeder pillet ned igen og alle hans konti slettet.

Genialt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er her nogle Thailands-kyndige, der ved, om der er planer om at lette/fjerne de rigide indrejse-restriktioner? 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 8 timer siden:

Er her nogle Thailands-kyndige, der ved, om der er planer om at lette/fjerne de rigide indrejse-restriktioner? 
 

Det er der.

Fra 1 Maj er du nede på at du skal ansøge om Thailand Pass du skal så kun indgive 2 informationer:

1: Vaccine certifikat eller hvis du ikke er vaccineret så kan du få en PCR 72 timer inden du lander i Thailand og vise den i lufthavnen ved ankomst

2: Forsikring der dækker 10.000 USD

 

Det forventes at fra 1 juli i år vil de fjerne Thailand Pass totalt.

Så allerede nu her fra 1 maj er det blevet meget meget nemmere at flyve til Thailand fordi alle test and go eller karantæne ting er blevet fjernet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
newbee skrev, for 2 timer siden:

Fra 1 Maj er du nede på at du skal ansøge om Thailand Pass du skal så kun indgive 2 informationer:

I såfald, hvordan søger man så dette Pass, jeg er vaccineret 3 gange og rejser til Thailand i starten af maj 22. Der udover regner jeg med min Rejseforsikring til lande uden for EU er nok, det er vel ikke vores skyld at Thaièrne (altså deres Regering) er bag ud som sædvanligt og kun ønsker at modtage penge fra Vesten, eller er det ligesom det plejer, pengene går kun en vej uden de behøver at selv at putte penge i Coronaèn 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mortenkok skrev, den 25.4.2022 at 19:57:

I såfald, hvordan søger man så dette Pass, jeg er vaccineret 3 gange og rejser til Thailand i starten af maj 22. Der udover regner jeg med min Rejseforsikring til lande uden for EU er nok, det er vel ikke vores skyld at Thaièrne (altså deres Regering) er bag ud som sædvanligt og kun ønsker at modtage penge fra Vesten, eller er det ligesom det plejer, pengene går kun en vej uden de behøver at selv at putte penge i Coronaèn 

Det nye Thailand Pass kan ansøges 1 minut over midnat den 29 april - ligenu kan du kun ansøge på gamle vilkår altså test and go, hvor man skal booke hotel og test osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I dag skriver pattayamail.com:

The Center for Covid-19 Situation Administration on Friday ended nearly all coronavirus pandemic restrictions, dropping the Thailand Pass entry system, the outdoor mask mandate and limits on nightlife hours.

Essentially signaling an end to the pandemic, the CCSA reclassified the entire country as a “green zone”, dropping all blue “tourism pilot zones” and reopening the entire country with the only restriction being an indoor mask mandate and the emergency decree, which expires July 31.

Det burde give muligheder for en god ferie fra august :-).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige landet med Thai in the morning :)

Nu er det slut med at udfylde TM 6 i flyet, må åbenbart være helt nyt, på hotellet spurgte  de om den.

Butterfly 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Banditpåtur skrev, den 17.4.2022 at 18:38:

Lidt off topic : Den aller første pige jeg købte fri er jeg stadig gode venner med den dag i dag. Vi var sammen i 3 uger og holdt kontakten ved lige da jeg var hjemme. På et tidspunkt modtog jeg så billeder og et link til en Fransk side hvor hun så har sex med en gut. Det var tydeligvis ikke med hendes gode vilje at alle i hendes mail liste havde fået den tilsendt af ham tossen. Hun brød helt sammen og gav mig hans navn og adresse. Da jeg alligevel skulle til Frankrig med 6 af mine kammerater kørte vi en omvej på 60-70 km og dumpede lige ind i hans famile frokost. 10 min senere var video og billeder pillet ned igen og alle hans konti slettet.

God stil!

Håber hele hans familie hørte om hvad han havde gjort, så han kan sidde og være pinlig til familie arrangementer resten af livet :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...