Bear 8095 Skrevet 22. Oktober, 2021 Duppen skrev, for 7 timer siden: Ja, hun skriver at hun ikke fejler noget, og at hun er blevet testet. Men jeg har ikke været sammen med andre sååå ! Hvad med din kone? Kan hun være den der har smittet dig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 22. Oktober, 2021 Duppen skrev, den 21.10.2021 at 12:45: Hej Blot en advarsel. Ved godt jeg ikke må skrive hvem jeg er blevet smittet af, så det undlader jeg. Jeg var dum og var sammen med en i Vejle uden kondom Fuck hvor dum må man være. Så har smittet min hustru og ser ikke ud til at jeg kan komme uden om en skilsmisse. Fuck hvor er jeg sur på mig selv Dum dag! Kan godt forstå, du er sur på dig selv, og din hustru ønsker skilsmisse. Én ting er at ty til købesex, men når man er i en relation med et andet menneske, så har man sørendanseme også et ansvar, der rækker udover en selv. Ønsker dig alt godt, med det der nu venter, men nok en god idé at tænke med andet end dilleren en anden gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 22. Oktober, 2021 nørden skrev, for 2 timer siden: Man kunne også bare bruge gummi. Jeg vil aldrig besøge en pige, der er smittet, men det vil du måske ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 359 Skrevet 22. Oktober, 2021 nørden skrev, for 3 timer siden: HIV kan idag klared med en pille. En vel medicineret HIV patient kan idag have sex uden gummi uden at smitte andre. Faktisk bruges HIV medicin forbyggende til ikke HIV patienter i specielt bøsse miljøet i nogle lande. Muligt men synes stadig ikke de er fair overfor sin kone/kæreste at udsætte hende for den risiko. og når han opdager det er det jo nok for sent og så kan den der forebyggende pille ligesom være ligemeget ik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Oktober, 2021 (edited) Den flittige skrev, for 5 timer siden: Jeg vil aldrig besøge en pige, der er smittet, men det vil du måske ? Ja hvorfor ikke? Risikon for at blive smittet med corona hvis du passer en smittet i 1 M afstand, og ingen af jer bære mundbind, er større end hvis du knalder uden gummi med en som har en kønssygdom i smittestadiet. Dertil kommer at corona er en LANGT farligere sygdom end samtlige kønssygdomme til samme. Så hvis man skal bruge din logik, så burde vi alle isoler os indtil corona er historie. Hvis du ikke tror på dette. så prøv at spørge din læge. Redigeret 22. Oktober, 2021 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Oktober, 2021 (edited) Frederik82 skrev, for 5 timer siden: Muligt men synes stadig ikke de er fair overfor sin kone/kæreste at udsætte hende for den risiko. og når han opdager det er det jo nok for sent og så kan den der forebyggende pille ligesom være ligemeget ik Som jeg også skrev. En vel medicineret HIV patient smitter ikke, selvom man knalder ham/hende uden gummi. En vel medicineret HIV patient kan leve et ligeså normalt liv som alle andre. At tage den daglige HIV medicin er ikke meget anderledes end at tage den daglige p-pille. Den forbyggende medicinering tages dagligt af personer som endnu ikke er HIV inficeret, men som bevæger sig i grupper hvor HIV er meget udbredt. Redigeret 22. Oktober, 2021 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tistørsti 33 Skrevet 22. Oktober, 2021 nørden skrev, for 11 timer siden: Mand du burde komme noget mere ud i det virkelig liv. Er du virkelig så naiv at du selv tror på denne lyserøde ideal fremstilling af pussygalores og tilsvarende klinikker? Jeg har aldrig besøgt pussygalores, men jeg har mødt flere af deres piger andre stedder, også i de perioder hvor de havde ugentlige vagter hos pussygalores. Mere end 1 af dem tilbød mig sex uden gummi for ekstra betaling da vi begge var liret godt op. Enkelte endog uden ekstra betaling. Men bortset fra det. Hvordan forstiller du dig at pussygalores og tilsvarende klinikker skal kontakte kunderne? Hvis de gemmer tlf. nr. eller andre kontakt oplysninger uden at bede om lov er det et brud på indtil flere data beskyttelses love. Hvis det rygtes at de gemmer kontakt oplysninger er jeg ret sikker på at de hurtigt vil miste største delen af deres kunder. Jeg skrev det, fordi 2 forskellige andre nærmest overfaldt mig, efter jeg i en anden post skrev, at en gp sgu da oerhovedet aldrig kunne drømme om at kontakte en kunde f.eks. med en sms besked "jeg har kønssygdomme, du var her uden gummi, du bør nok testes" Aldrig vil nogen gp gøre det, men folk her mener, at gp'er er nogle af de mest ærlige og pålidelige. Og så tænkte jeg, hmm nåja, hvis de arbejder på en af de store klinikker (Pussygalores var blot dert eneste navn på en stor klinik der lige faldt mig ind, har aldrig været der, ved ikke hvor det ligger), kan det jo godt være, at klinikken ville tage affære. I hvert fald, de tillader ikke at pigerne dyrker gummifri i DERES navn. Men hvad pigerne gør, når de arbejder selvstændigt, kan klinikken jo ikke vide. Jeg tænkte iøvrigt ikke over data-loven der, beklager. Så du har ret - hvis man får sygdomme, bliver diagnosticeret, og selv efterfølgende kontakter Pussygalores, vil jeg gætte på de siger PRÆCIS sådan her: "Hos os er der ingen sex uden gummi, så det er ikke hos os, du har fået det. Farvel". Selvfølgelig. Nå men - den post der var mest for at trække lidt i land ift mit første (og mere korrekte) udsagn, som altså blev angrebet hårdt af 2 andre, fordi jeg overhovedet kunne finde på at tro, at gp'er ville gøre noget som helst ukorrekt eller uærligt. Den første af mine poster, den med "gp'en vil benægte" er selvfølgeliig den rigtige. Og det var jo også præcis hvad hun gjorde. Og tak for den med dataloven, tænkte ikke i de baner. Dog - dataloven overskrides konstant... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tistørsti 33 Skrevet 22. Oktober, 2021 nørden skrev, for 11 timer siden: Nu bliver jeg forviret. I et andet indlæg (har svaret på det lige oven over dette svar) skriver du at klinikker som Pussygalores m.m. kontakter deres kunder hvis de opdager at en af deres piger har en kønssygdom. Kan du bestemme dig til hvad du mener? Se mit ALLE mine indlæg her, så giver det bedre mening. Dog, det med Pussyalores har du fået mig til at indse er plim. Tak for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 23. Oktober, 2021 nørden skrev, for 8 timer siden: Ja hvorfor ikke? Risikon for at blive smittet med corona hvis du passer en smittet i 1 M afstand, og ingen af jer bære mundbind, er større end hvis du knalder uden gummi med en som har en kønssygdom i smittestadiet. Dertil kommer at corona er en LANGT farligere sygdom end samtlige kønssygdomme til samme. Så hvis man skal bruge din logik, så burde vi alle isoler os indtil corona er historie. Hvis du ikke tror på dette. så prøv at spørge din læge. Held og lykke med dine besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Oktober, 2021 Tistørsti skrev, for 15 timer siden: Og tak for den med dataloven, tænkte ikke i de baner. Dog - dataloven overskrides konstant... Så du mener altså at fordi andre køre over for rødt, så må du også gerne gøre det? Jeg er rimelig sikker på at klinikker som pussygalores og tilsvarende har væsentlig bedre styr på IKKE at gemme kunders kontakt informationer uden deres samtykke end den tilfældige pige du finder på annoncelight eller tilsvarende sites. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Oktober, 2021 Den flittige skrev, for 9 timer siden: Held og lykke med dine besøg. De ansvarlige piger vil ikke arbejde velvidende at de render rundt med en kønssygdom. De unavarlige vil ikke fortælle dig hvis de har en kønssygdom. Indlæg som det første i denne tråd er generelt utroværdige, og generelt skal man være varsomme med at stole på indlæg hvor nogen påstår at være blive smitte med pige x. Specielt fordi at der går mindst 1 mdr. fra man bliver smittet og til man kan stå med en positiv test i hånden. I den periode kan pigen nemt når at blive helbredt. Summa sumarum. At finde en GP som man med sikkerhed ved er smittet er nærmest svære end at tippe en 13'er. Når man dertil ligger den usandsynlig lille risiko for at få en dårlig hvis man knepper hende med gummi, kan jeg virkelig ikke se hvorfor det skulle holde mig fra at knalde hende hvis jeg skulle være så heldig at finde nålen i høstakken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tistørsti 33 Skrevet 23. Oktober, 2021 (edited) nørden skrev, 1 time siden: Så du mener altså at fordi andre køre over for rødt, så må du også gerne gøre det? Jeg er rimelig sikker på at klinikker som pussygalores og tilsvarende har væsentlig bedre styr på IKKE at gemme kunders kontakt informationer uden deres samtykke end den tilfældige pige du finder på annoncelight eller tilsvarende sites. "Så du mener altså at fordi andre køre over for rødt, så må du også gerne gøre det?" Næh, jeg mente ikke MIG - jeg mente "Ude i samfundet" (overskrides dataloven konstant) Men du har nok ret i, at store sex-klinikker er omhyggelige med ikke at gemme kunde tlf numre, fordi netop sex-salg er så tabu-belagt. Det er nok derfor noget værre vrøvl, jeg fik liret af mig i min første post med "store sexklinikker" - sandheden er nok, at ingen, hverken "stor klinik" eller den enkelte gp - nogensinde vil vedgå nogetsomhelst overhovedet. Men som sagt - jeg tænkte overhovedet ikke over data-loven ELLER at pigerne hos de store sexklinikker (som fx Pussygalores) også arbejdede selvstændigt, da jeg skrev den post.. Med andre ord: Jeg lægger mig fladt ned for det du skriver. Det eneste vrøvl jeg ser fra dig, er den nye med "at køre over for rødt" - I alt andet har du ret. Redigeret 23. Oktober, 2021 af Tistørsti Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 359 Skrevet 24. Oktober, 2021 nørden skrev, den 22.10.2021 at 22:59: Som jeg også skrev. En vel medicineret HIV patient smitter ikke, selvom man knalder ham/hende uden gummi. En vel medicineret HIV patient kan leve et ligeså normalt liv som alle andre. At tage den daglige HIV medicin er ikke meget anderledes end at tage den daglige p-pille. Den forbyggende medicinering tages dagligt af personer som endnu ikke er HIV inficeret, men som bevæger sig i grupper hvor HIV er meget udbredt. Forstår ikke hvad du prøver at sige?? en gp der boller kunder uden gummi tager næppe forbyggende hiv medicin? og det gør konerne til utro ægtemænd nok heller ikke. uanset hvor god medicinen mod hiv er blevet er det stadig ikke OK at have usikker sex bag sin partners ryg, men risiko for at smitte dem med gud ved hvad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 24. Oktober, 2021 RandomGuest1234 skrev, den 21.10.2021 at 20:26: Hvis det er ment med at jeg skulle have læst reglerne for at fatte noget af det jeg har skrevet ud i denne post, så nej. Så langt har jeg nu ikke engang læst ind i reglerne. Men det kan jo være at det er noget som andre dybsindige folk der har på en enkelt gangs "regel-læsning"..... "Langt ind i reglerne"? De er læst på 5 minutter, hvis man ikke har hovedet langt inde i egen selvretfærdige navle. Denne regel er blandt de allerførste: "1.8 Beskyldninger om sygdomme, er på ingen måde tilladt på Eroguide.dk." Det er hurtigere for dig at læse reglerne end at prøve at skrive undskyldninger for ikke at gide. https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 24. Oktober, 2021 nørden skrev, den 22.10.2021 at 14:21: HIV kan idag klared med en pille. Det er jo ikke rigtigt. Klamydia og Gonnore er "en pille" eller få. Hiv er livslang medicinering. nørden skrev, for 21 timer siden: Indlæg som det første i denne tråd er generelt utroværdige, og generelt skal man være varsomme med at stole på indlæg hvor nogen påstår at være blive smitte med pige x. Specielt fordi at der går mindst 1 mdr. fra man bliver smittet og til man kan stå med en positiv test i hånden. Sgutte for klamydia eller gonnore - det tager ikke så lang tid. Klamydia godt en uge. nørden skrev, den 22.10.2021 at 22:59: HIV medicin er ikke meget anderledes end at tage den daglige p-pille. Tager du en daglig p-pille? Spøg til side er en p-pille ikke så triviel, og der er ingen kvinder, der tager den hele livet til de dør - medmindre de dør tidligt. Der er masser af væsentlige bivirkninger ved p-piller. Både ved p-piller og hiv-medicin skal man jævnligt til lægen for at tjekke at de ikke påvirker helbredet. Begge slags medicin påvirker fx hjertekar-systemet. Jeg skriver det (igen) som kommentar til dig, fordi du har en tendens til at trivialisere ulemperne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4777 Skrevet 24. Oktober, 2021 Advarsel skrev, for 21 minutter siden: nørden skrev, for 22 timer siden: Indlæg som det første i denne tråd er generelt utroværdige, og generelt skal man være varsomme med at stole på indlæg hvor nogen påstår at være blive smitte med pige x. Specielt fordi at der går mindst 1 mdr. fra man bliver smittet og til man kan stå med en positiv test i hånden. Sgutte for klamydia eller gonnore - det tager ikke så lang tid. Klamydia godt en uge. Må lige bakke @nørden op her. På Bispebjerg angiver de, at der skal være gået tre uger, førend kønssygdomme med rimelig sikkerhed kan påvises i test, og det tager så cirka en uge oveni, førend testsvaret kommer. Om man så kan smitte videre med klamydia allerede en uge efter, man er smittet (=altså inden de vil teste dig på Bispebjerg), ved jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 24. Oktober, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden: at der skal være gået tre uger, f Det kan sagtens være der på kortere tid. Hvis du har symptomer er der ingen grund til at vente. Gunnar skriver BBH 1 uges inkubation ... https://www.bispebjerghospital.dk/afdelinger-og-klinikker/dermato-venerologisk-afdeling/klinik-for-koenssygdomme/sygdom-og-behandling/Sider/Inkubationstid-for-kønssygdomme.aspx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Oktober, 2021 Frederik82 skrev, for 3 timer siden: en gp der boller kunder uden gummi tager næppe forbyggende hiv medicin? Nej, men hvis du har lyst til at knalde en GP uden gummi, kan du tage forbyggende HIV medicin som alternativ beskyttelse. Det kræver bare at du kan overbevise din læge om at du er i risiko gruppen for at blive ramt af HIV. Frederik82 skrev, for 3 timer siden: og det gør konerne til utro ægtemænd nok heller ikke. uanset hvor god medicinen mod hiv er blevet er det stadig ikke OK at have usikker sex bag sin partners ryg, men risiko for at smitte dem med gud ved hvad. At have sidespring, hvad enten det er med en GP eller ej, er en helt anden diskution. Jeg er ret sikker på at de fleste koner er ret ligeglade med om du bruger gummi eller ej, når du boller uden om. Det er sidespringet som er problemet. Ikke om du brugte kondom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 359 Skrevet 24. Oktober, 2021 nørden skrev, for 6 minutter siden: Nej, men hvis du har lyst til at knalde en GP uden gummi, kan du tage forbyggende HIV medicin som alternativ beskyttelse. Det kræver bare at du kan overbevise din læge om at du er i risiko gruppen for at blive ramt af HIV. At have sidespring, hvad enten det er med en GP eller ej, er en helt anden diskution. Jeg er ret sikker på at de fleste koner er ret ligeglade med om du bruger gummi eller ej, når du boller uden om. Det er sidespringet som er problemet. Ikke om du brugte kondom man KUNNE også bare bruge gummi. passe på sig selv OG sin kone. Nemt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Oktober, 2021 (edited) Advarsel skrev, for 2 timer siden: Det er jo ikke rigtigt. Klamydia og Gonnore er "en pille" eller få. Hiv er livslang medicinering. I min verden er der ikke den store forskel på om du skal tage medicin 1 uge eller for evigt, men det skyldes nok også at flere i min nærmeste omgangs kreds er på forskellig livslang medicinering som intet har med kønssygdomme at gøre. Advarsel skrev, for 2 timer siden: Sgutte for klamydia eller gonnore - det tager ikke så lang tid. Klamydia godt en uge. Det er muligt at det ofte kan påvises efter 1 uge, men hvergang jeg er blevet testet for kønssygdomme har jeg altid fået at vide at der skal gå mindst 1 mdr. fra sidste knald uden gummi til jeg kan stole på resultatet. Advarsel skrev, for 2 timer siden: Tager du en daglig p-pille? Spøg til side er en p-pille ikke så triviel, og der er ingen kvinder, der tager den hele livet til de dør - medmindre de dør tidligt. Der er masser af væsentlige bivirkninger ved p-piller. Både ved p-piller og hiv-medicin skal man jævnligt til lægen for at tjekke at de ikke påvirker helbredet. Begge slags medicin påvirker fx hjertekar-systemet. Som du selv så udemærket skriver her, så kan P-piller og HIV medicin langt hen af vejen sammenlignes. Der er nuance forskelle, men det vil der være ligegyldigt hvilken livslang medicin jeg vil have valgt at sammenligne med. Jeg valgte p-piller, da det er noget som alle kender, hvad enten de selv tager dem eller ej. Jeg ved godt at ingen tager dem hele livet, men normalt vil kvinder tage dem i mindst 20 år, hvilket for mange er en evighed. Redigeret 24. Oktober, 2021 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Oktober, 2021 (edited) Frederik82 skrev, for 8 minutter siden: man KUNNE også bare bruge gummi. passe på sig selv OG sin kone. Nemt. Man kunne også helt lade være med at bolle uden om. Så var der helle ikke nogen risiko for at gummiet sprang i kampens hede. Jeg mener at den gennemsnitlige danske selv er istand til at afgøre om han/hun vil bolle uden om med den fare der er for at blive opdaget eller om han/hun vil bruge gummi eller ej når han/hun knalder kollegaen til julefrokosten, GP'en i den anden by, partneren eller en helt trejde. Jeg er dog GRUNDIG træt af moral prædikanter som spreder misinformation om risikoen ved at knalde uden kondom, og som mener at deres holdning er den eneste rigtige. Redigeret 24. Oktober, 2021 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Oktober, 2021 (edited) Advarsel skrev, for 1 time siden: Det kan sagtens være der på kortere tid. Hvis du har symptomer er der ingen grund til at vente. Gunnar skriver BBH 1 uges inkubation ... Det er sådan set rigtigt, men nu gik mit indlæg på hvor længe der skal går før man kan stole på test resultatet. Så er det rigtigt at man for en enkelte kønssygdome kan stole på det svar man får 2 uger efter at man er blevet smittet. For alle andre går der imidlertid mindst 3 uger før man kan lave en test man kan stole på, og yderlig 1 uge før man får svar på denne test. Redigeret 24. Oktober, 2021 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RandomGuest1234 15 Skrevet 29. Oktober, 2021 Advarsel skrev, den 24.10.2021 at 14:38: "Langt ind i reglerne"? De er læst på 5 minutter, hvis man ikke har hovedet langt inde i egen selvretfærdige navle. Denne regel er blandt de allerførste: "1.8 Beskyldninger om sygdomme, er på ingen måde tilladt på Eroguide.dk." Det er hurtigere for dig at læse reglerne end at prøve at skrive undskyldninger for ikke at gide. https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/ Selvretfærdighed? Undskyldninger? Hvad har det med min post at gøre. Hør her makker. Det er godt nok ikke tilladt at hænge en gp ud herinde, men der står ikke noget om at man ikke må debattere hvorvidt reglerne er hensigtsmæssige eller ej. Fatter ikke jer hellige krigere der skal gøre alting hush hush ved at tro at i er dygtige regelryttere. Næste gang prøv lige at fatte hvad den anden skriver. Man kan altså godt informere andre om evt. faldegruber uden at skulle hænge en specifik gp ud. Bare fordi nogle ikke har kapaciteten til at debatere det ud betyder det ikke per automatik at man skal rakke det ned med en regel som man ikke har nær-læst. Hvis du vil have et eksempel på hvad der sker når man affejer evt. farer og hush-hush alting, så kig på misbrug i diverse kirkesamfund rundt omkring i verden. Hvis dette eksempel ikke siver ind er muren vist blevet lidt for tæt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 29. Oktober, 2021 RandomGuest1234 skrev, for 51 minutter siden: men der står ikke noget om at man ikke må debattere hvorvidt reglerne er hensigtsmæssige eller ej. Du har helt ret, men det var ikke det du gjorde - så det er bare endnu en omgang selvretfærdig udenomssnak. RandomGuest1234 skrev, for 51 minutter siden: Hvis du vil have et eksempel på hvad der sker når man affejer evt. farer og hush-hush alting, så kig på misbrug i diverse kirkesamfund rundt omkring i verden. Og hvis du vil se et eksempel på, hvad det fører til at lade rygter løbe frit, så se på de fængslede og dræbte i den gamle østblok. Men det har jo heller ikke noget med sagen at gøre ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 31. Oktober, 2021 otto06 skrev, den 21.10.2021 at 13:39: Ja, og en lille sidegevinst kan være at også fransk uden kondom kan give gonoré... Det er vi ellers nok mange, der nyder. Men der er altså en risiko Det jar jeg nydt i 25 år med alle de kvinder jeg har været sammen med. Aldrig har jeg haft noget. Det er usandsynligt jeg ikke har været sammen med en kvinde der har været smittet med et eller andet gennem tiden. Det er nok mest en ganske teoretisk mulighed for at man bliver smittet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg