Hop til indhold
Duppen

Smittet med Clamydia og gonore

Recommended Posts

Tistørsti skrev, for 12 minutter siden:

gp'en vil benægte det, og iøvrigt fortsætte sin forretning

Ja - for man skal jo altid tro det værste om dem, som vi ellers er så glade for at være sammen med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tistørsti skrev, for 19 minutter siden:

Det du skriver her - er rent utopia. Du tror vel ikke selv på, at en gp vil kontakte sin kundekreds for at fortælle dem, at hun sikkert har smittet dem med dit og dat?  Næh du - gp'en vil benægte det, og iøvrigt fortsætte sin forretning, evt dog - med sin nye viden - undlade at dyrke gummifri sex.

Det skinner vist tydeligt igennem, at du ikke er i besiddelse af nogen former for "in-site" viden.  Det findes faktisk,  men vi skal nok lidt højere op i betalingshiarkier end 24/7 pigerne til 1200 for en time

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

En glædespige og os kunder, som er i dette købesex univers, burde aldrig dyrke sex uden gummi, jeg forstår ikke at der er nogen som gør det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spider skrev, for 3 minutter siden:

Ja - for man skal jo altid tro det værste om dem, som vi ellers er så glade for at være sammen med.

Ak, det handler om at være realist. Jeg er realist - du prøver at score points hos gp'erne i tråden. Hvor stor tror du selv muligheden er, for at blive kontaktet af en gp en uges tid efter et besøg der, få en sms fra hende om du bør gå til læge pga hende? Haallloooo earth calling Utopia. 

Til gengæld kan det godt være, jeg var for hurtig til at skrive, at hun ville fortsætte, blot med kondom, hvis hun opdager hun er smittet. Hun vil selvfølgelig gerne helbredes, så hun går vel til lægen, og hvis lægen opdager (han lurer det nok strax) at hun er gp, gælder der evt nogle specielle regler. Kan godt være hun holder lukket en rum tid. Men kontakte sine kunder - arj, nul putte. Nul + nix endda.

Men jeg tror dog, at der findes nogle regler på området.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Det skinner vist tydeligt igennem, at du ikke er i besiddelse af nogen former for "in-site" viden.  Det findes faktisk,  men vi skal nok lidt højere op i betalingshiarkier end 24/7 pigerne til 1200 for en time

Måske hvis hun arbejder på en af de store klinikker, så er hun underlagt nogle regler, som de har i kollektivet. Een af deres regler er iøvrigt  at uden gummi = fyret/bortvist på stedet. Det er no-go på de store kollektive klinikker. Og ja, skulle en af de klinikker, f.eks. Pussygalores, opdage at en af deres gp'er havde kønssygdomme pga gummifri sex - ja så kontakter klinikken sikkert nok gp'ens kunder, for deres anseelses skyld. Men en smule irrelevant, pigerne sådanne steder VED at de ude af vagten hvis de dyrker gummifri, så det sker ikke sådanne steder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tistørsti skrev, for 2 minutter siden:

Måske hvis hun arbejder på en af de store klinikker, så er hun underlagt nogle regler, som de har i kollektivet. Een af deres regler er iøvrigt  at uden gummi = fyret/bortvist på stedet. Det er no-go på de store kollektive klinikker. Og ja, skulle en af de klinikker, f.eks. Pussygalores, opdage at en af deres gp'er havde kønssygdomme pga gummifri sex - ja så kontakter klinikken sikkert nok gp'ens kunder, for deres anseelses skyld. Men en smule irrelevant, pigerne sådanne steder VED at de ude af vagten hvis de dyrker gummifri, så det sker ikke sådanne steder. 

Deres findes segmenter i branchen hvor f.eks uden tilbydes særligt udvagte,  typisk stamkunder.   Det kræver nok ikke meget fantasi for at forstå, at den slags først sker efter moden overvejelse samt afklaring af hvad man eventuelt gør hvis uheldet skulle være ude.  Hvis Kvinderne er fuldstændig lige glade med deres gæster der efter gensidig aftale ønsker at løbe den risiko,  vil skaden for forretningen hurtigt blive større end den nødvendige pause og behandling 

I øvrigt er det  mere udbredt i Sugar-segmentet.   

Bortset fra det,  tror jeg nu nok at kvinderne gør sig større overvejelser omkring risiko, og eventuele følgevirkninger end mændene, som typisk giver udtryk for, at de "mistede" besindelsen i gerningsøjeblikket.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

Deres findes segmenter i branchen hvor f.eks uden tilbydes særligt udvagte,  typisk stamkunder.   Det kræver nok ikke meget fantasi for at forstå, at den slags først sker efter moden overvejelse samt afklaring af hvad man eventuelt gør hvis uheldet skulle være ude.  Hvis Kvinderne er fuldstændig lige glade med deres gæster der efter gensidig aftale ønsker at løbe den risiko,  vil skaden for forretningen hurtigt blive større end den nødvendige pause og behandling 

I øvrigt er det  mere udbredt i Sugar-segmentet.   

Bortset fra det,  tror jeg nu nok at kvinderne gør sig større overvejelser omkring risiko, og eventuele følgevirkninger end mændene, som typisk giver udtryk for, at de "mistede" besindelsen i gerningsøjeblikket.   

Jamen - jo men - det lyder fornuftigt nok det der. Har intet at tilføje, et OK skriv fra dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til de to der kom med det "geniale" tip om at jeg skulle lære reglerne at kende eller at man skal kende reglerne inden man skriver sig op i et forum som dette, tak for tippet, det er noteret! Til alle andre "dødelige" der kom med relevante hjælpsomme vinkler ind op emnet, tak!

Jeg mindes bare om hvad der sker når man ikke addresserer tingene direkte og laver tys, tys omveje rundt om tingene. Det kan godt gøre at tingene løber løbsk. Som det mindste burde man vel kontakte gp og sammen sikre sig om at gp har tjekket tingene igennem og informeret alle de nødvendige om sagen. Personligt synes jeg ikke der er noget i vejen for at man informere offentligt om hvor det geografisk er foregået henne. I mit tilfælde er jeg da taknemlig for denne info og har derfor bestemt mig for at sløjfe mine planer for weekenden af rent fornuftige grunde. Det kan så være at det gør at der kommer mindre gp besøg i et lille stykke tid, men det er da vel det mest sensible og fornufte vi kan gøre for hinnanden i en sådan situation. Jeg kan selvfølgelig godt se at hvis en slem person gerne vil bruge et offentligt forum som dette til at få ram på andre, men det er vel noget man må tage i den rækkefølge når det sker. Man skal ihvertfald ikke lade det være en dogme og gå tys tys med tingene.

Hvis det er ment med at jeg skulle have læst reglerne for at fatte noget af det jeg har skrevet ud i denne post, så nej. Så langt har jeg nu ikke engang læst ind i reglerne. Men det kan jo være at det er noget som andre dybsindige folk der har på en enkelt gangs "regel-læsning".....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Duppen skrev, for 8 timer siden:

Hej

Blot en advarsel.

Ved godt jeg ikke må skrive hvem jeg er blevet smittet af, så det undlader jeg.

Jeg var dum og var sammen med en i Vejle uden kondom

Fuck hvor dum må man være.

Så har smittet min hustru og ser ikke ud til at jeg kan komme uden om en skilsmisse.

Fuck hvor er jeg sur på mig selv :(

Vi er mange gp som gør hvad vi kan for at undgå smitte og vi er kloge nok til at vide at sådan et opslag her kan ødelægge en del.

Så håber da på du får stoppet smittekilden hos dig og din kone.

Så må lægen og hospitalet få stoppet smittekilden hos kvinden.

Husk vi beskytter os selv og jer.

Vh caya

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mange år siden, så dyrkede jeg en del "megadansk" på et par vistnok lukkede thaiklinikker på Østerbro, København. Jeg tror jeg slap uden mén, men det er jo ikke smart. For ikke så længe siden så faldt jeg i igen, og efter som langtidssingle at have undværet "megadansk" i mange år, så må jeg jo erkende, at det er skønt, ikke mindst i en stram thaimis. Men dumt og farligt. Vi mænd køber jo af lyst, ikke fordi det er rationelt. Det er godt pigerne generelt tager deres opgave alvorligt med som regel at afvise, når dillermanden nærmer sig hulen uden regnfrakke på. Jer der i forhold har en ekstra forpligtelse ikke bare overfor jer selv og pigen, men også konen derhjemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åh gud venner. Hvorfor køber i usikker sex når i er i forhold? Tænk på i kan give jeres allernærmeste hiv eller andet der ikke bare kan klares med en pille. Jeg ved godt vi tænker med pikken, ,en det er altså ikke ok at sætte andres helbred på spil når de ikke har haft en chance for at vide om de ville løbe risikoen eller ej og i har taget valget for dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Duppen skrev, for 9 timer siden:

Jeg har skrevet til hende, og hun sendte en kvittering fra den 5 okt. at hun var blevet testet.

Men der var jo ikke et resultat på, og desuden var det efter denne dato jeg var sammen med hende.

Står der her at du ikke føler at hun tager din besked alvorligt, og at hun ikke gør noget ved det?

Eller læser jeg helt forkert?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Det der med kønssygdomme bliver altid så rodet, så bare lige et par overvejelser.

Hvis du har smittet din kone, kan vi (måske) gå ud fra, at du ikke har oplevet symptomer? Det er ikke alle som får symptomer, men de fleste som gør, får disse efter 5-7 dage (sundhed.dk).

Afhængigt af hvor ofte I har sex, kan du altså have rendt rundt med det et stykke tid. Det kan selvfølgelig være, at GPen er den eneste anden du knalder, og så betyder tidsperspektivet ikke så meget - medmindre selvfølgelig at din hustru også har sig et par sidespring. 

Det er ligegyldigt med en test fra før I var sammen. For det første er der ingen grund til at kaste med mudder og skyde skyld på hvem der gav hvem hvad. I er to voksne mennesker som valgte at tage en risiko, så den ligger hos jer begge. For det andet kan hun jo være blevet smittet kort forinden i mødtes, så medmindre hun ikke så nogen mellem dig og testen, kan man ikke bruge resultatet til så meget. Hun kan selvfølgelig bruge sin sidste negative test som en rettesnor til at opspore partnere som skal informeres, hvis hun er blevet smittet. 

En test fra lige efter I har set hinanden siger heller ikke så meget, da der skal gå 4 uger før testen med sikkerhed viser om man er blevet smittet (i hvert fald ifølge Redens sundhedspersonale), så hvis testen er taget mindre mindre 4 uger efter, kan det være et falsk negativ - hvis altså hun er blevet smittet af dig. En negativ test fra efter hun har set dig, peger dog imod, at hun maks kan have fået gonoré 4 uger forinden testen, hvis hun overhovedet har fået det, og som det ser ud nu, er der intet bevis på at hun har gonoré. 

Det korte i det lange: Seksuelt overførte sygdomme er noget rod, så snart der er flere sexpartnere involveret. Man må bare opføre sig ansvarligt selv, og hvis man ikke vil løbe for stor en risiko, må man holde sig hjemme eller tage hætte på. 

Hun bør selvfølgelig også opføre sig ansvarligt, men personligt er jeg glad for, at man ikke må videregive navne baseret på gætværk og usikker viden. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, 1 time siden:

Det der med kønssygdomme bliver altid så rodet, så bare lige et par overvejelser.

Hvis du har smittet din kone, kan vi (måske) gå ud fra, at du ikke har oplevet symptomer? Det er ikke alle som får symptomer, men de fleste som gør, får disse efter 5-7 dage (sundhed.dk).

Afhængigt af hvor ofte I har sex, kan du altså have rendt rundt med det et stykke tid. Det kan selvfølgelig være, at GPen er den eneste anden du knalder, og så betyder tidsperspektivet ikke så meget - medmindre selvfølgelig at din hustru også har sig et par sidespring. 

Det er ligegyldigt med en test fra før I var sammen. For det første er der ingen grund til at kaste med mudder og skyde skyld på hvem der gav hvem hvad. I er to voksne mennesker som valgte at tage en risiko, så den ligger hos jer begge. For det andet kan hun jo være blevet smittet kort forinden i mødtes, så medmindre hun ikke så nogen mellem dig og testen, kan man ikke bruge resultatet til så meget. Hun kan selvfølgelig bruge sin sidste negative test som en rettesnor til at opspore partnere som skal informeres, hvis hun er blevet smittet. 

En test fra lige efter I har set hinanden siger heller ikke så meget, da der skal gå 4 uger før testen med sikkerhed viser om man er blevet smittet (i hvert fald ifølge Redens sundhedspersonale), så hvis testen er taget mindre mindre 4 uger efter, kan det være et falsk negativ - hvis altså hun er blevet smittet af dig. En negativ test fra efter hun har set dig, peger dog imod, at hun maks kan have fået gonoré 4 uger forinden testen, hvis hun overhovedet har fået det, og som det ser ud nu, er der intet bevis på at hun har gonoré. 

Det korte i det lange: Seksuelt overførte sygdomme er noget rod, så snart der er flere sexpartnere involveret. Man må bare opføre sig ansvarligt selv, og hvis man ikke vil løbe for stor en risiko, må man holde sig hjemme eller tage hætte på. 

Hun bør selvfølgelig også opføre sig ansvarligt, men personligt er jeg glad for, at man ikke må videregive navne baseret på gætværk og usikker viden. 

Tak for dette. Det var egentlig også noget i den retning jeg havde i tankerne, da jeg stillede mit tidligere spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Duppen skrev, for 5 timer siden:

Ja, hun skriver at hun ikke fejler noget, og at hun er blevet testet.

Men jeg har ikke været sammen med andre sååå !

Vil du sende mig en indbakke besked?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Tistørsti skrev, for 18 timer siden:

Mand du burde komme noget mere ud i det virkelig liv. Er du virkelig så naiv at du selv tror på denne lyserøde ideal fremstilling af pussygalores og tilsvarende klinikker?

Jeg har aldrig besøgt pussygalores, men jeg har mødt flere af deres piger andre stedder, også i de perioder hvor de havde ugentlige vagter hos pussygalores. Mere end 1 af dem tilbød mig sex uden gummi for ekstra betaling da vi begge var liret godt op. Enkelte endog uden ekstra betaling.

Men bortset fra det. Hvordan forstiller du dig at pussygalores og tilsvarende klinikker skal kontakte kunderne? Hvis de gemmer tlf. nr. eller andre kontakt oplysninger uden at bede om lov er det et brud på indtil flere data beskyttelses love. Hvis det rygtes at de gemmer kontakt oplysninger er jeg ret sikker på at de hurtigt vil miste største delen af deres kunder.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Tistørsti skrev, for 18 timer siden:

Ak, det handler om at være realist. Jeg er realist - du prøver at score points hos gp'erne i tråden. Hvor stor tror du selv muligheden er, for at blive kontaktet af en gp en uges tid efter et besøg der, få en sms fra hende om du bør gå til læge pga hende? Haallloooo earth calling Utopia.

Nu bliver jeg forviret. I et andet indlæg (har svaret på det lige oven over dette svar) skriver du at klinikker som Pussygalores m.m. kontakter deres kunder hvis de opdager at en af deres piger har en kønssygdom. Kan du bestemme dig til hvad du mener?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Den flittige skrev, for 18 timer siden:

En glædespige og os kunder, som er i dette købesex univers, burde aldrig dyrke sex uden gummi, jeg forstår ikke at der er nogen som gør det.

De gør de sikkert fordi de godt ved at risikoen for at blive smittet er relativ lille, selvom du har ubeskyttet sex med en som har en kønssygdom i udbrud. Risikoen for at blive smittet med corona er mere end 10 gange højer hvis du passer en corona smittet i 1M afstand og ingen af jer bære mundbind og du er uvacineret.

Dertil kommer at alle kønssygdome idag kan behandles, så den største risiko reelt er at du ikke kan få børn, eller skal leve resten af dit liv med medicinering.

Hvis nogen ikke tror på dette, så kontakt jeres læge og spørg dem om det ikke er sandt.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Den flittige skrev, den 21.10.2021 at 13:11:

Ja, nu er det slut med og køre til Vejle i et stykke tid.

Man kunne også bare bruge gummi. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
RandomGuest1234 skrev, den 21.10.2021 at 12:55:

Hej. Må man ikke få at vide hvem det er? Ville ellers være praktisk, så folk ikke render rundt og spreder det til hinnanden. Bare en tanke. Jeg kender ikke reglerne.

Hvorfor det? Du kan jo bare bruge gummi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Duppen skrev, den 21.10.2021 at 12:45:

Hej

Blot en advarsel.

Ved godt jeg ikke må skrive hvem jeg er blevet smittet af, så det undlader jeg.

Jeg var dum og var sammen med en i Vejle uden kondom

Fuck hvor dum må man være.

Så har smittet min hustru og ser ikke ud til at jeg kan komme uden om en skilsmisse.

Fuck hvor er jeg sur på mig selv :(

Nu tvivler jeg stærkt på at denne historie er sand, men  hvis den er sand, så har jeg faktisk ikke ondt af dig. Du ligger som du har redt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Duppen skrev, for 23 timer siden:

Jeg har skrevet til hende, og hun sendte en kvittering fra den 5 okt. at hun var blevet testet.

Men der var jo ikke et resultat på, og desuden var det efter denne dato jeg var sammen med hende.

Hvis du virkelig selv er blevet testet, så vil du også vide at test for kønssygdomme ikke kan påvise en kønssygdom før 1 mdr. efter man er blevet smittet og at der som regl går 1 uge fra man bliver testet til man får svar. Med andre ord. Du kan umuligt have være blevet smittet efter 5/10 og allerede nu have svar på en positiv prøve.

Udover dette, så smitter kønssygdomme ikke før de kan påvises i test.

Få ny styr på fakta før du lægger løgn historie om kønssygdomme op her.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Frederik82 skrev, for 15 timer siden:

Åh gud venner. Hvorfor køber i usikker sex når i er i forhold? Tænk på i kan give jeres allernærmeste hiv eller andet der ikke bare kan klares med en pille. Jeg ved godt vi tænker med pikken, ,en det er altså ikke ok at sætte andres helbred på spil når de ikke har haft en chance for at vide om de ville løbe risikoen eller ej og i har taget valget for dem. 

HIV kan idag klared med en pille. En vel medicineret HIV patient kan idag have sex uden gummi uden at smitte andre. Faktisk bruges HIV medicin forbyggende til ikke HIV patienter i specielt bøsse miljøet i nogle lande.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Duppen skrev, for 7 timer siden:

Ja, hun skriver at hun ikke fejler noget, og at hun er blevet testet.

Men jeg har ikke været sammen med andre sååå !

Måske er det din fantasi kone som har smittet dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...