Hop til indhold

Recommended Posts

Maximili skrev, den 19.5.2022 at 15:53:

Hi,

As a straight man who loves trans girls, I have already met 10-12 T-girls in Denmark, Germany, and Singapore. Honestly, among all amazing T-girls, Alexa is the best of the bests. She doesn’t talk so much, however, her body language tells a lot if you get that! She is the most beautiful T-girl I have ever met; though probably shy and so she doesn’t make that much of eye contact. Her body is perfect with big soft breasts, beautiful ass, and amazing white dick which if you give a correct blowjob will become so hard and horny. Anyway, she is only passive and will not use that dick to penetrate you. She made the best of the bests blowjob for me for very long time (also 69). And as a passive sex partner her ass was really great! I cannot wait to meet her again!

Strongly recommend if you are not looking for an active trans, and if you don’t expect lots of conversations; instead of talking, she uses her beautiful mouth and tong to give you a perfect lovely long horny blowjob!

Gad vide, hvem der mon har skrevet det her om Alexa? Og sikke nogle destinationer. Lyder frækt (nok ikke lige mine personlige favoritter, hvad med USA?)! På en eller anden måde er det faktisk enormt synd. Og for øvrigt også skrevet enormt heteronormativt (ikke et begreb, jeg normalt er tilhænger af).

 

Anyway. Det virker som om, pigen har, en del blandede anmeldelser, men pigen ser ellers rigtig tiltalende ud :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 3 timer siden:

Gad vide, hvem der mon har skrevet det her om Alexa? Og sikke nogle destinationer. Lyder frækt (nok ikke lige mine personlige favoritter, hvad med USA?)! På en eller anden måde er det faktisk enormt synd. Og for øvrigt også skrevet enormt heteronormativt (ikke et begreb, jeg normalt er tilhænger af).

 

Anyway. Det virker som om, pigen har, en del blandede anmeldelser, men pigen ser ellers rigtig tiltalende ud :)

Og nej, det er ikke mig, der har sat grine-emojis på indlæggene (de kom først på et senere tidspunkt). Den slags gør jeg det ikke i ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...