Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Peter.den.store
Dingo. skrev, for 2 timer siden:

Hey,

Desværre ikke. :)

Det var ærgeligt. Men tak for svaret. Så må man jo selv op på hesten. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dingo. skrev, den 20.10.2021 at 16:10:

hello darling, I'm back in Copenhagen, I'm glad to see you, if you want to come text me via Sms or WhatsApp ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter.den.store
New Young trans Alexa skrev, for 12 timer siden:

hello darling, I'm back in Copenhagen, I'm glad to see you, if you want to come text me via Sms or WhatsApp ❤️

Welcome back to Denmark. I was thinking about visiting you last time you were here, but I decided to wait a bit. Honestly I got a bit turned off by the long list of “extras” in your piece list. Also noticed that you being passive is an extra, which is something I have never experienced before. Usually it’s included in the fee for 30mins or 1 hour, without having to to pay extra. 
 

Anyway, welcome back and I hope you have a nice stay. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter.den.store skrev, for 2 timer siden:

Welcome back to Denmark. I was thinking about visiting you last time you were here, but I decided to wait a bit. Honestly I got a bit turned off by the long list of “extras” in your piece list. Also noticed that you being passive is an extra, which is something I have never experienced before. Usually it’s included in the fee for 30mins or 1 hour, without having to to pay extra. 
 

Anyway, welcome back and I hope you have a nice stay. 

Jeg har haft kontakt med med hende for ikke så lang tid siden. Der oplyste hun mig at hun kun var pasiv og ikke aktiv. Men at man selvfølgelig gerne måtte sutte.

Jeg foretrækker aktive ts'er så jeg hoppede over.

Redigeret af Silverback48
Stave fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter.den.store
Silverback48 skrev, for 24 minutter siden:

Jeg har haft kontakt med med hende for ikke så lang tid siden. Der oplyste hun mig at hun kun var pasiv og ikke aktiv. Men at man selvfølgelig gerne måtte sutte.

Jeg foretrækker aktive ts'er så jeg hoppede over.

Hej og tak for svaret. Så forstår jeg slet ikke prissætningen i hendes annonce. Måske det er en sprogbarriere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter.den.store
tempos skrev, den 17.11.2021 at 16:42:

@New Young trans Alexa can you clarify your pricing :wacko:

In the text you write that you are passive but passive is also one of your extras.

Does that mean that eg. 30 min at 1500dkk is just for blowjob or i passive included?

Thanx :wub:

Har forsøgt at kontakte hende direkte. Fik en kort sms med en adresse. Yderlige forsøg på kontakt blev ignoreret. Når man tænker på den lange og udførlige annonce samt fokus på sublim service til kræsne gentlemen, så er der noget der ikke hænger sammen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Peter.den.store Enig, noget stemmer ikke. Den lange beskrivelse og samtidig et helt ubeskrevet blad ifht anmeldelser/referencer på nettet? Og, det er en uge siden hun har været logget ind her.

Men, videoen på hendes profil er optaget på Hans Krudsens Plads, Kbh Ø og det passer med 'Borgervænget' som opgives som adresse.

Hun ser sgu sprød ud

Redigeret af tempos

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter.den.store
tempos skrev, for 8 timer siden:

@Peter.den.store Enig, noget stemmer ikke. Den lange beskrivelse og samtidig et helt ubeskrevet blad ifht anmeldelser/referencer på nettet? Og, det er en uge siden hun har været logget ind her.

Men, videoen på hendes profil er optaget på Hans Krudsens Plads, Kbh Ø og det passer med 'Borgervænget' som opgives som adresse.

Hun ser sgu sprød ud

Smid gerne en anmeldelse hvis du vover pelsen. Personligt vil jeg nok vælge et af de sikre kort næste gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Contact  Godt at høre. Vil du fortælle lidt mere om hende/akten?

Hvordan er hendes blow...øko? Tager hun fint 'imod' eller holder hun igen. Hvordan var afslutningen? og hvilken hårfarve har hun nu?

På forhånd...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blow var øko - dybt og godt - tror det er genertheden der gør at hun holder lidt igen - afslutning var med hånden og ret frækt.

 

Håret er en form for lilla……….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Contact skrev, for 1 minut siden:

Burde måske også nævne at hun slet ikke bliver hård, selvom jeg prøvede, der tror jeg ikke man får gevinst hvis det er det man søger

Takker for info..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter.den.store

Tak for anmeldelsen. @Contact

Har du nogen ide om hvor hun er fra? Hun er godt nok svær at kommunikere med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener at det er et af de baltiske lande , og må give dig ret, det var sparsomt med det engelske.

 

Men stadigvæk . På trods af det hele så et eller andet uskyldsrent der er fængslende. Selvfølgelig bare min mening

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dingo. skrev, den 20.10.2021 at 15:10:

Hi,

As a straight man who loves trans girls, I have already met 10-12 T-girls in Denmark, Germany, and Singapore. Honestly, among all amazing T-girls, Alexa is the best of the bests. She doesn’t talk so much, however, her body language tells a lot if you get that! She is the most beautiful T-girl I have ever met; though probably shy and so she doesn’t make that much of eye contact. Her body is perfect with big soft breasts, beautiful ass, and amazing white dick which if you give a correct blowjob will become so hard and horny. Anyway, she is only passive and will not use that dick to penetrate you. She made the best of the bests blowjob for me for very long time (also 69). And as a passive sex partner her ass was really great! I cannot wait to meet her again!

Strongly recommend if you are not looking for an active trans, and if you don’t expect lots of conversations; instead of talking, she uses her beautiful mouth and tong to give you a perfect lovely long horny blowjob!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi,

As a straight man who loves trans girls, I have already met 10-12 T-girls in Denmark, Germany, and Singapore. Honestly, among all amazing T-girls, Alexa is the best of the bests. She doesn’t talk so much, however, her body language tells a lot if you get that! She is the most beautiful T-girl I have ever met; though probably shy and so she doesn’t make that much of eye contact. Her body is perfect with big soft breasts, beautiful ass, and amazing white dick which if you give a correct blowjob will become so hard and horny. Anyway, she is only passive and will not use that dick to penetrate you. She made the best of the bests blowjob for me for very long time (also 69). And as a passive sex partner her ass was really great! I cannot wait to meet her again!

Strongly recommend if you are not looking for an active trans, and if you don’t expect lots of conversations; instead of talking, she uses her beautiful mouth and tong to give you a perfect lovely long horny blowjob!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...