Hop til indhold

Lucia i Aarhus

Featured Replies

Skrevet
MrLovaLova skrev, den 22/10/2021 at 10:30:

Ca hvor I århus er det hun holder til?

Jeg tror hun er taget til Spanien 

Skrevet
Servciesboy skrev, for 3 timer siden:

Jeg tror hun er taget til Spanien 

Ja hun er taget hjem til Barcelona. Måske hun ser El Classico på Camp Nou :-) 

Skrevet
Martin M skrev, 1 time siden:

Ja hun er taget hjem til Barcelona. Måske hun ser El Classico på Camp Nou :-) 

Var det ikke Alecanta hun bor i?

Skrevet

Hun sagde Barcelona til mig, da jeg besøgte hende i Hadsten-området … Men det er ikke til at vide :) 

Skrevet

Jeg tænker, at hun nok ikke sætter pris på, at vi diskuterer hvor i Spanien, hun bor... 

Skrevet
BrianF skrev, for 45 minutter siden:

Jeg tænker, at hun nok ikke sætter pris på, at vi diskuterer hvor i Spanien, hun bor... 

Tror jeg nu hun er pænt ligeglad med. Barcelona er så tilpas stor en by, så hun gemmer sig i mængden :-) 

Skrevet
Martin M skrev, for 50 minutter siden:

Tror jeg nu hun er pænt ligeglad med. Barcelona er så tilpas stor en by, så hun gemmer sig i mængden :-) 

I hvert fald er det Tråden uinteressant, temmelig uinteressant :huh: og hvorfor skal vi andre læser vide hvad Martin M og Serviceboy tror og tænker om hvor hun bor og som sædvanlig gætterier men selvfølgelig fylder det på Eg og det er de Grønne helt klart glade for, så går deres Site ikke i stå :rolleyes: skriv endelig videre og hils Trådstarter :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.