MrLovaLova 1177 Skrevet 22. Oktober, 2021 Ca hvor I århus er det hun holder til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 702 Skrevet 24. Oktober, 2021 MrLovaLova skrev, den 22/10/2021 at 10:30: Ca hvor I århus er det hun holder til? Jeg tror hun er taget til Spanien Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin M 69 Skrevet 24. Oktober, 2021 Servciesboy skrev, for 3 timer siden: Jeg tror hun er taget til Spanien Ja hun er taget hjem til Barcelona. Måske hun ser El Classico på Camp Nou Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 702 Skrevet 24. Oktober, 2021 Martin M skrev, 1 time siden: Ja hun er taget hjem til Barcelona. Måske hun ser El Classico på Camp Nou Var det ikke Alecanta hun bor i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin M 69 Skrevet 24. Oktober, 2021 Hun sagde Barcelona til mig, da jeg besøgte hende i Hadsten-området … Men det er ikke til at vide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrianF 46 Skrevet 24. Oktober, 2021 Jeg tænker, at hun nok ikke sætter pris på, at vi diskuterer hvor i Spanien, hun bor... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin M 69 Skrevet 24. Oktober, 2021 BrianF skrev, for 45 minutter siden: Jeg tænker, at hun nok ikke sætter pris på, at vi diskuterer hvor i Spanien, hun bor... Tror jeg nu hun er pænt ligeglad med. Barcelona er så tilpas stor en by, så hun gemmer sig i mængden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 24. Oktober, 2021 Martin M skrev, for 50 minutter siden: Tror jeg nu hun er pænt ligeglad med. Barcelona er så tilpas stor en by, så hun gemmer sig i mængden I hvert fald er det Tråden uinteressant, temmelig uinteressant og hvorfor skal vi andre læser vide hvad Martin M og Serviceboy tror og tænker om hvor hun bor og som sædvanlig gætterier men selvfølgelig fylder det på Eg og det er de Grønne helt klart glade for, så går deres Site ikke i stå skriv endelig videre og hils Trådstarter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg