gafka 38 Skrevet 17. Oktober, 2021 Landsbytossen skrev, for 9 minutter siden: Det kan du ikke forvente af et andet menneske, du intet personligt forhold har til, og det er bl.a. derfor, det undrer mig, at kunder intet problem har med at stå frem med hvem de er privat, deres rigtige navn og hvor de bor; for selvom den pågældende GP, man besøger, er sød og troværdig, så kender hverken hun eller du, de andre GPer hun evt. deler infoen med, og hvad de bruger den til eller hvem de videregiver den til, eller om de bliver hackede. Når der står at en GP tilbyder diskretion, så gik jeg ud fra at alt især mit nummer blev holdt hemmeligt af GPen. Jeg kan ikke se hvorfor jeg ikke kan forvente at få denne service hvis den tilbydes af GPen. Ikke at jeg nu vil skifte nummer og alt det der, men nu vil jeg ikke længere forvente det når GPen udtrykker at hun er diskret. Da ordet nu fra min side af betyder noget andet end før. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 17. Oktober, 2021 gafka skrev, for 5 minutter siden: Når der står at en GP tilbyder diskretion, så gik jeg ud fra at alt især mit nummer blev holdt hemmeligt af GPen. Jeg kan ikke se hvorfor jeg ikke kan forvente at få denne service hvis den tilbydes af GPen. Ikke at jeg nu vil skifte nummer og alt det der, men nu vil jeg ikke længere forvente det når GPen udtrykker at hun er diskret. Da ordet nu fra min side af betyder noget andet end før. Enig, det er for dårligt, men jeg er for gammel til at tro på salgstaler som fuld diskretion, 100% ægte fotos, liderlig 18-årig venter på DIG. Jo flere, der forstår, at "diskretion" ikke betyder, det som hovedparten forstår det som, jo bedre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 358 Skrevet 17. Oktober, 2021 gafka skrev, for 20 minutter siden: Når der står at en GP tilbyder diskretion, så gik jeg ud fra at alt især mit nummer blev holdt hemmeligt af GPen. Jeg kan ikke se hvorfor jeg ikke kan forvente at få denne service hvis den tilbydes af GPen. Ikke at jeg nu vil skifte nummer og alt det der, men nu vil jeg ikke længere forvente det når GPen udtrykker at hun er diskret. Da ordet nu fra min side af betyder noget andet end før. Det bliver jo også holdt hemmeligt medmindre du opfører dig som et røvhul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gafka 38 Skrevet 17. Oktober, 2021 Øbo skrev, for 1 minut siden: Det bliver jo også holdt hemmeligt medmindre du opfører dig som et røvhul det er ikke hvad @Samanthawild fortæller os her på tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthawild 429 Skrevet 17. Oktober, 2021 gafka skrev, for 1 minut siden: det er ikke hvad @Samanthawild fortæller os her på tråden. Nej, det bliver ikke holdt hemmeligt i vores pigegruppe, men vi sidder altså ikke bare og udveksler. Kommer der en forespørgsel til os andre, så kigger vi om vi har vedkommende i vores telefon og om det er med en god eller oplevelse. Samlet set har vi 500 dårlige oplevelser samlet på 6 måneder. I øvrigt er diskretion jo mere end det med et mobilnr. Diskretion er hvad vi selv gør det til og mener. Jeg ringer jo ikke til en gift mands kone og sladrer om noget selvom, jeg kan se en rung på mandens finger. Ikke engang om han så har været et røvhul. Så får bare ikke lov til at komme mere og blive blokeret 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 116 Skrevet 17. Oktober, 2021 gafka skrev, for 2 timer siden: Jeg mente heller ikke at i udbasunerer mig. Jeg troede bare at diskretion menes at alt holdes hemmeligt mellem GPen og kunden. Jeg har en meget nær veninde, der også arbejder som glædespige. Hun fortalte mig en dag, at hun ikke var klar over, at jeg besøgte glædespiger, men nu vidste hun det. Jeg spurgte, hvordan hun vidste det. Hun havde fået mit nummer fra en anden glædespige. Heldigvis var det kun positive ting, der var sagt om mig. De gør det jo ikke for at være onde ved dig. De gør det fordi, de også ønsker gode oplevelser med kunderne og en god dag på kontoret og hvis de kan sortere svin fra, så er det vil i orden, så når du kommer som kunde, så er det en glad glædespige, som du møder og som ikke har haft en kunde, der har været et svin. Jeg forstår godt, at pigerne ønsker at beskytte sig selv og deres kolleger mod dårlige ting. De skal nok være diskrete over for dit privatliv. Jeg har ikke noget problem med det. Jeg opfører mig altid på en måde, hvor jeg kan se mig selv i spejlet også over for glædespigen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthawild 429 Skrevet 17. Oktober, 2021 Kristianv skrev, for 11 minutter siden: Jeg har en meget nær veninde, der også arbejder som glædespige. Hun fortalte mig en dag, at hun ikke var klar over, at jeg besøgte glædespiger, men nu vidste hun det. Jeg spurgte, hvordan hun vidste det. Hun havde fået mit nummer fra en anden glædespige. Heldigvis var det kun positive ting, der var sagt om mig. De gør det jo ikke for at være onde ved dig. De gør det fordi, de også ønsker gode oplevelser med kunderne og en god dag på kontoret og hvis de kan sortere svin fra, så er det vil i orden, så når du kommer som kunde, så er det en glad glædespige, som du møder og som ikke har haft en kunde, der har været et svin. Jeg forstår godt, at pigerne ønsker at beskytte sig selv og deres kolleger mod dårlige ting. De skal nok være diskrete over for dit privatliv. Jeg har ikke noget problem med det. Jeg opfører mig altid på en måde, hvor jeg kan se mig selv i spejlet også over for glædespigen. Excacto 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthawild 429 Skrevet 17. Oktober, 2021 Kan der koges mere suppe på den her tråd ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 17. Oktober, 2021 gafka skrev, for 3 timer siden: Jeg mente heller ikke at i udbasunerer mig. Jeg troede bare at diskretion menes at alt holdes hemmeligt mellem GPen og kunden. Det gør det sikret også for alle de kunder der kan finde ud af, at opføre sig fornuftigt, tror kun de deler oplysning om The Bad Boy's. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gafka 38 Skrevet 17. Oktober, 2021 Pite skrev, for 11 minutter siden: Det gør det sikret også for alle de kunder der kan finde ud af, at opføre sig fornuftigt, tror kun de deler oplysning om The Bad Boy's. Ifølge @Kristianv og @Samanthawild så deler de også oplysninger om dem der opfører sig fornuftigt. Det synes jeg er værd at huske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Caya6 141 Skrevet 17. Oktober, 2021 Samanthawild skrev, for 8 timer siden: Hej Casanova jeg kan helt præcis sige dig, at det gør jeg og de piger, jeg er sammen med også. Vi har desværre intet Forum, hvor vi kan give udtryk for diverse mænds mærkelige måder at opføre sig på, eller gode mænd at rose. Det gør vi via sms og hinanden, og udveksler numre, således at røvhulkerne med det samme kan sorterers fra. Hermed mener jeg, dem der ikke møder op selv efter flere aftaler, eller ikke melder afbud, eller er grove overfor os tøzer, eller generelt bare spilder vores tid med lige gyldigt vrøvl, og tror at sms er et chat program. Når vi er på kan vi få mellem 100-300 beskeder på en dag. Hvis man igennemsnit skal bruge 4 beskeder pr. Mand er det 400-1200 sms’er på en dag. Så derfor, fat jer i korthed. Skriv hvad i ønsker og hvornår på dagen i ønsker. Så vender vi tilbage når vi har mulighed herfor. Vi kan jo ikke både have sex og svare på mobil samtidigt. Det tordner i jo mod her på siden, når en kvinde gør det ( og det er forståeligt ) når vi er to kvinder, hjælper vi hinanden med at svare. Hvis vi begge har gæster, så går der måske en rum tid inden vi kan svare. Det er der mange af jer mænd, der ikke har forståelse for, og i skriver og skriver og skriver, hvorfor svarer du ikke eller ???? Til slut, så er der jo bare de mænd, der skriver og laver aftaler for sjov, og så ikke møder op. Ca.30% opfører sig på den måde. Totalt spild af tid. så nu er i advaret, hvis I vælger at kontakte os.vi samler som sagt kun på de mest seriøse af jer mænd, og vil gerne undgå at spilde tiden på de useriøse. Derved kan vi give jer, den bedste service. For hold kæft det er op ad bakke nogle gange. I ønskes en god og dejlig søndag derude, og smil solen skinner. Det er skønt Knus Samantha Kære Samantha Jeg kan kun sige smukt skrevet og jeg er enig i hvert et ord tak for dig og tak for at sætte ord på.takker tak tak Os piger i de små byer gør det samme for vi ønsker jo at kunne give den bedste service til de skønne aftaler der er der ude istedet for at besvare ting som vi har skrevet i vores annoncen eller folk der ikke forstår vi helst vil arbejde end besvare tons vis af sms'er. Tak for jer skønne kollega og til jer skønne aftaler der bare er der. Knus og skøn søndag til jer. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 17. Oktober, 2021 cassanova skrev, for 10 timer siden: Det er tilsyneladende udbredt blandt baltiske GP’ ere at udveksle kunders telefonnumre så de har en database med tidligere kunder. De bruger databasen til at sortere kunder fra eller tilvælge særligt attraktive kunder dvs. Kunder som betaler godt, ser godt ud , opfører sig ordentligt m.v.Og hvor har jeg så den viden fra? Hele GP verdenen er som regel en meget lukket verden hvor kun insidere har insiderviden. Men af og til lækkes der oplysninger fra talelystne GP ere som måske ikke skulle være lækket. Baltiske piger? Godt at jeg har hovedfocus på danske piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 18. Oktober, 2021 Mesterjacob skrev, for 9 timer siden: Baltiske piger? Godt at jeg har hovedfocus på danske piger. Ja, dem @Casanova taler om, er den gruppe, der også beder om LinkedIn og Facebook profil, og spørger til hvor du arbejder og skal bruge et foto derfra. Hvis de deler al den information, er det jo ikke helt det samme som når danske piger udveksler numre på de idioter der ikke opfører sig pænt. Og ja, selvfølgelig er GPDR problem her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Muggi 482 Skrevet 20. Oktober, 2021 Jeg syntes det er helt i orden, at pigerne deler useriøse eller ligefrem dårlige kunders nummer. Husk på hvor intim vores anmeldelser egentlig er, når vi fortæller om pigerne her på eroguide. Der er ikke plads til røvhuller, der spilder deres tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1338 Skrevet 20. Oktober, 2021 Mutha skrev, den 17.10.2021 at 12:59: Hvis det er sandt, så er der et GDPR issue her...... Haha - gud er det ej Stop med tøsefornærmelsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 20. Oktober, 2021 Selvfølgelig gør de det, ligesom de gemmer numrene på de gode gæster - alt andet ville være højst besynderligt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tistørsti 33 Skrevet 21. Oktober, 2021 cassanova skrev, den 17.10.2021 at 11:43: Det er tilsyneladende udbredt blandt baltiske GP’ ere at udveksle kunders telefonnumre så de har en database med tidligere kunder. De bruger databasen til at sortere kunder fra eller tilvælge særligt attraktive kunder dvs. Kunder som betaler godt, ser godt ud , opfører sig ordentligt m.v.Og hvor har jeg så den viden fra? Hele GP verdenen er som regel en meget lukket verden hvor kun insidere har insiderviden. Men af og til lækkes der oplysninger fra talelystne GP ere som måske ikke skulle være lækket. Det gør ikke noget. Jeg opfører mig ganske exemplarisk og høfligt. Ville passe mig fint at være på en positivliste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 604 Skrevet 21. Oktober, 2021 Jeg er overvældet over den interesse, forargelse, ophidselse som mit indlæg har skabt. Oplysningen har jeg fra en Estisk GP som jeg var sammen med. De sidste 20 minutter smalltalkede vi om løst og fast. Hun fortalte mig bl.a. At hun konsekvent fravalgte København , da hun mente at det var farligt , hun berettede om røveri og voldtægt af GP ere og i den forbindelse viftede hun med Mobiltelefonen og fortalte mig at vi som G P ere udveksler erfaringer og telenumre på kunder . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 22. Oktober, 2021 gafka skrev, den 17.10.2021 at 13:45: Jeg troede bare at diskretion menes at alt holdes hemmeligt mellem GPen og kunden. Det gør det også hos de allerfleste piger, diskretion går begge veje. Det er fint at advare mod mænd, der er farlige, men ellers kan en dårlig kunde hos en pige, være en god kunde hos en anden. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gafka 38 Skrevet 22. Oktober, 2021 Liv skrev, for 11 timer siden: Det gør det også hos de allerfleste piger, diskretion går begge veje. Det er fint at advare mod mænd, der er farlige, men ellers kan en dårlig kunde hos en pige, være en god kunde hos en anden. Den er jeg med på og enig i. Så alt i alt så kan man konkludere at selvom kunden er en god kunde, og GPen udtrykker at hun er diskret, så er det højst sandsynligt at ens nummer ikke vil blive holdt hemmeligt af GPen. Det synes jeg bare er vigtigt at slå fast hvad ordet diskretion betyder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 22. Oktober, 2021 gafka skrev, for 2 minutter siden: Så alt i alt så kan man konkludere at selvom kunden er en god kunde, og GPen udtrykker at hun er diskret, så er det højst sandsynligt at ens nummer ikke vil blive holdt hemmeligt af GPen. Er det, hvad du får ud af mit indlæg? Så har jeg vist ikke udtrykt mig klart nok….. Hos de allerfleste piger bliver diskretionen holdt, dit nummer bliver højst sandsynligt ikke delt. Jeg har aldrig hørt, at folk deler numre på gode kunder. Jeg har hørt at der bliver delt numre på dårlige og farlige kunder, og kunder der ikke betaler. Som jeg skrev, så deler jeg ikke (og modtager heller ikke), da den kunde en anden pige synes er dårlig, synes jeg måske er god. Farlige mænd skal der naturligvis advares mod….. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gafka 38 Skrevet 22. Oktober, 2021 Liv skrev, for 8 minutter siden: Er det, hvad du får ud af mit indlæg? Så har jeg vist ikke udtrykt mig klart nok….. Hos de allerfleste piger bliver diskretionen holdt, dit nummer bliver højst sandsynligt ikke delt. Jeg har aldrig hørt, at folk deler numre på gode kunder. Jeg har hørt at der bliver delt numre på dårlige og farlige kunder, og kunder der ikke betaler. Som jeg skrev, så deler jeg ikke (og modtager heller ikke), da den kunde en anden pige synes er dårlig, synes jeg måske er god. Farlige mænd skal der naturligvis advares mod….. Okay. Så tager jeg fejl igen igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 22. Oktober, 2021 gafka skrev, Lige nu: Okay. Så tager jeg fejl igen igen. Måske du fik læst lidt for hurtigt. Det siger sig selv, at hvis man skal kunne drive en forretning, så skal gæsterne kunne regne med en. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 22. Oktober, 2021 Samanthawild skrev, den 17.10.2021 at 12:40: Hej Casanova jeg kan helt præcis sige dig, at det gør jeg og de piger, jeg er sammen med også. Vi har desværre intet Forum, hvor vi kan give udtryk for diverse mænds mærkelige måder at opføre sig på, eller gode mænd at rose. Det gør vi via sms og hinanden, og udveksler numre, således at røvhulkerne med det samme kan sorterers fra. Hermed mener jeg, dem der ikke møder op selv efter flere aftaler, eller ikke melder afbud, eller er grove overfor os tøzer, eller generelt bare spilder vores tid med lige gyldigt vrøvl, og tror at sms er et chat program. Når vi er på kan vi få mellem 100-300 beskeder på en dag. Hvis man igennemsnit skal bruge 4 beskeder pr. Mand er det 400-1200 sms’er på en dag. Så derfor, fat jer i korthed. Skriv hvad i ønsker og hvornår på dagen i ønsker. Så vender vi tilbage når vi har mulighed herfor. Vi kan jo ikke både have sex og svare på mobil samtidigt. Det tordner i jo mod her på siden, når en kvinde gør det ( og det er forståeligt ) når vi er to kvinder, hjælper vi hinanden med at svare. Hvis vi begge har gæster, så går der måske en rum tid inden vi kan svare. Det er der mange af jer mænd, der ikke har forståelse for, og i skriver og skriver og skriver, hvorfor svarer du ikke eller ???? Til slut, så er der jo bare de mænd, der skriver og laver aftaler for sjov, og så ikke møder op. Ca.30% opfører sig på den måde. Totalt spild af tid. så nu er i advaret, hvis I vælger at kontakte os.vi samler som sagt kun på de mest seriøse af jer mænd, og vil gerne undgå at spilde tiden på de useriøse. Derved kan vi give jer, den bedste service. For hold kæft det er op ad bakke nogle gange. I ønskes en god og dejlig søndag derude, og smil solen skinner. Det er skønt Knus Samantha Det her indlæg i debatten bliver man som mand og kunde betydeligt klogere af. Tak for det. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 26. Oktober, 2021 Samanthawild skrev, den 17.10.2021 at 12:40: Når vi er på kan vi få mellem 100-300 beskeder på en dag Jøsses. Godt jeg ikke er GP. Jeg får stress bare jeg får en enkelt besked fra min kone om at vi mangler mælk og lokumspapir. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg