Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/307954
 

Smilende og flink, som der står i annoncen. Hun kan måske godt lide en god snak, men den bliver ikke særlig lang på dansk. En lille kraftig kvinde, måske sidst i fyrrerne, taler lidt dansk. Hun fortalte, at hun lige har åbnet stedet, bor udenbys, har ikke været i andre klinikker i Randers. Massagen var noget slap. Jeg er ret overbevist om, der er mulighed for ekstra, men jeg fik ikke lyst til det. Jeg var nøgen til massagen, som kostede 400kr for ca 50 minutter. Stedet er pænt nok, men massagen er ikke noget for mig, så det bliver ved det ene besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fila skrev, den 13.10.2021 at 19:10:

https://annoncelight.dk/showad/307954
 

Smilende og flink, som der står i annoncen. Hun kan måske godt lide en god snak, men den bliver ikke særlig lang på dansk. En lille kraftig kvinde, måske sidst i fyrrerne, taler lidt dansk. Hun fortalte, at hun lige har åbnet stedet, bor udenbys, har ikke været i andre klinikker i Randers. Massagen var noget slap. Jeg er ret overbevist om, der er mulighed for ekstra, men jeg fik ikke lyst til det. Jeg var nøgen til massagen, som kostede 400kr for ca 50 minutter. Stedet er pænt nok, men massagen er ikke noget for mig, så det bliver ved det ene besøg. 

Tak for din beskrivelse. Efterspurgte du en hård eller blid massage?

Og lagde hun selv op til muligheden for ekstra?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lod hende bare massere og spurgte ikke om ekstra, men er overbevist om, at det er en mulighed. Ellers havde hun nok også protesteret over de manglende underbukser :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
fila skrev, for 4 timer siden:

Jeg lod hende bare massere og spurgte ikke om ekstra, men er overbevist om, at det er en mulighed. Ellers havde hun nok også protesteret over de manglende underbukser :o

Hun skriver jo at hun ikke er genert, så hun havde jo nok taget udfordringen - hvis hun havde fået den.

Måske er hun bedre til at snakke på "intimt kropssprog":)

Del dette indlæg


Link til indlæg
fila skrev, den 15.12.2021 at 12:55:

Jeg lod hende bare massere og spurgte ikke om ekstra, men er overbevist om, at det er en mulighed. Ellers havde hun nok også protesteret over de manglende underbukser :o

Jeg ligger nu uden underbukser de fleste steder, også der hvor der ikke tilbydes ekstra. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 11 minutter siden:

Jeg ligger nu uden underbukser de fleste steder, også der hvor der ikke tilbydes ekstra. :-)

Ja samme her... Det er jo en del af nydelsen... Det er dog sket et par gange at jeg er blevet bedt om at beholde dem på.. 

Redigeret af denfraekke71

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sheiken skrev, den 30.9.2022 at 15:47:

Er der stadig liv i denne biks?

Kan der evt fås ekstra ydelser, blow uden, sex mm

Var der for ca 1,5 måned siden. Ikke så meget at skrive hjem efter. Et par ældre damer, som har set bedre dage. Også deres massage og fp.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...