AalborgLook 5194 Skrevet 13. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden: Hvad hed de? Første, anden, tredje... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungersvend 82 Skrevet 13. Oktober, 2021 jeg er nok ikke oppe i 1000+, men er helt sikkert oppe over et par hundrede eller tre. 2-3 besøg om måneden omtrendt 25 år, med forekomst af gengangere ind i mellem i besøgene. Det løber op. /ungersvend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 13. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, for 25 minutter siden: Hvad hed de? Efternavnet var nok MiLov Ulong Time 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lillehans 7 Skrevet 13. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 19 timer siden: Jeg er netop blevet 61 og har nu været sammen med præcis 25 GPs. Nogle af dem flere gange. Få af dem mange gange. Hvor mange har I på tavlen? Ved det godt. Typisk macho at tænke sådan. Men en sød macho. Mange hilsener Mr. Sensual Jeg holdt med at tælle da jeg var 16! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 236 Skrevet 13. Oktober, 2021 Jeg tæller heller ikke, men på den anden side kan jeg sagtens huske hver eneste, så det er let nok at tælle op, hvis det er sagen. Faktisk synes jeg, at det er lidt synd for dem, der ikke kan huske pigerne bagefter, det kan ikke have været særlig intenst (hvis vi ser bort fra dem, der har besøgt vildt mange, for så er det forståeligt, hvis de taber overblikket). Jeg er 64, og har dyrket denne fornøjelse on and off i 33 år, og har været forbi 38 forskellige, hvis jeg ikke har glemt nogen ved optællingen. Lidt over halvdelen har jeg kun besøgt en enkelt gang, resten flere eller mange gange, og hvor mange kan jeg ikke sige ved de sidste. Det har aldrig været mit mål at besøge mange forskellige, men det første besøg hos en pige er ofte lidt vildere end det andet, fordi man ikke ved, hvordan hun er (eller hvordan hun smager eller lugter eller...). Det er derfor, der er en del, jeg kun har besøgt en enkelt gang. Men når jeg så har fundet en, der er rigtig god, bliver det bare bedre og bedre ved flere og flere besøg. Nogle besøg har været mere eller mindre kiksede, men jeg har aldrig været sammen med en GP uden at blive liderlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. Oktober, 2021 ekek skrev, for 10 minutter siden: Nogle besøg har været mere eller mindre kiksede Sjovt det har jeg faktisk kun oplevet et par gange, og jeg har været ret flittig Men der har da været en del som var dybt kedelige og hvor jeg følte jeg spildte min tid. Jeg kom sulten - jeg gik sulten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 991 Skrevet 13. Oktober, 2021 Jeg har, af én eller anden uforklarlig grund, helt styr på hvor mange kvinder jeg har knaldet, som ikke har været gp’ere… til gengæld har jeg på ingen måder styr på hvor mange købepiger der har været igennem…. Men jeg har en ide om at antallet er nogenlunde ligeligt…. Og det betyder at jeg har dyrket sex med lidt over 200 kvinder…. Og er i midten af 40’erne… Ved ikke om det er over eller under gennemsnittet og er også fuldstændig ligeglad. Jeg har knaldet dem, jeg har haft lyst til og har haft mange virkelig gode oplevelser med det…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 13. Oktober, 2021 Jeg er stadigvæk jomfru 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 13. Oktober, 2021 Sebmus har längre näsa än pinocchio… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 13. Oktober, 2021 Lillemand skrev, for 12 minutter siden: Sebmus har längre näsa än pinocchio… Det er ikke kun næsen .. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1078 Skrevet 16. Oktober, 2021 Lillemand skrev, den 13.10.2021 at 22:22: Sebmus har längre näsa än pinocchio… Så længe man ikke er "træmand" eller lavet af træ som Pinocchio er der håb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 512 Skrevet 16. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, den 12.10.2021 at 22:44: Jeg er netop blevet 61 og har nu været sammen med præcis 25 GPs. Nogle af dem flere gange. Få af dem mange gange. Hvor mange har I på tavlen? Ved det godt. Typisk macho at tænke sådan. Men en sød macho. Mange hilsener Mr. Sensual Jeg er 62 år og har været sammen med et ukendt antal piger. Jeg har været gift med et par stykker og fået et par børn + det løse.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 16. Oktober, 2021 oros skrev, for 6 minutter siden: Jeg er 62 år og har været sammen med et ukendt antal piger. Jeg har været gift med et par stykker og fået et par børn + det løse.... Lyder som en lykkelig mand... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 512 Skrevet 16. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, Lige nu: Lyder som en lykkelig mand... Jeg er bestemt heller ikke utilfreds. Så vidt jeg ved, har jeg dog kun to børn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golonka 63 Skrevet 18. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, den 12.10.2021 at 22:44: Jeg er netop blevet 61 og har nu været sammen med præcis 25 GPs. Nogle af dem flere gange. Få af dem mange gange. Hvor mange har I på tavlen? Ved det godt. Typisk macho at tænke sådan. Men en sød macho. Mange hilsener Mr. Sensual Jeg er 62, och har tappat räkningen över hur många GP jeg under 30 års tid har varit sammen med. Måske 300. I alt omkring 400 samleje med GP. Hoppas jag får vara frisk, och vara med länge till... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 18. Oktober, 2021 Golonka skrev, for 2 minutter siden: Jeg er 62, och har tappat räkningen över hur många GP jeg under 30 års tid har varit sammen med. Måske 300. I alt omkring 400 samleje med GP. Hoppas jag får vara frisk, och vara med länge till... Bare jeg var begyndt noget før, ligesom dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1338 Skrevet 19. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, den 12.10.2021 at 22:44: Jeg er netop blevet 61 og har nu været sammen med præcis 25 GPs. Nogle af dem flere gange. Få af dem mange gange. Hvor mange har I på tavlen? Ved det godt. Typisk macho at tænke sådan. Men en sød macho. Mange hilsener Mr. Sensual Er i start trediverne, været igang siden jeg var 18. Mistede tælling efter de 40 stk, men ved at jeg er et godt sted over 100 piger. Sandsynligvis tæt på 200. Ligeså et par der er besøgt et par gange, få der er besøgt mange gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 23. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, den 12.10.2021 at 22:44: Jeg er netop blevet 61 og har nu været sammen med præcis 25 GPs. Nogle af dem flere gange. Få af dem mange gange. Hvor mange har I på tavlen? Jeg er netop blevet 63 og opgjorde det for nogle år siden til at være omkring de cirka 200 piger. Jeg kan ikke huske alle navnene - men dem, jeg ikke kan huske navnene på, kan jeg huske udseendet på, eller der er andet ved dem, som jeg husker. Dem, jeg har glemt, kan jeg ikke huske - men de cirka 200 er i hvert fald helt sikkert. Og bare rolig, Mr. Sensual - på et tidspunkt må du holde op med at skrive, at du er 61 - jeg tror, det bliver om cirka et års tid eller dér omkring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tistørsti 33 Skrevet 23. Oktober, 2021 Hehe - prøv så lige at tænke på, hvor mange hver især af de piger der har været sammen med. 25? joh det... 200? joh det... 2225? joh det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kammertonen 141 Skrevet 23. Oktober, 2021 Jeg forsøgte mig engang med købesex på et hotel i Ungarn, men var for nervøs til at få den op at stå. Det giver vel 0,5 gang på 30 år - hvad har jeg vundet? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 24. Oktober, 2021 Jeg tror ikke man skal tælle, men nu har jeg prøvet alligevel. I de sidste godt 40 år har jeg nok været på besøg mellem 75-100 gange. Nogle perioder hyppigere end andre. Og nogle gengangere har der været. Priserne har ligget på alt mellem kr. 150-4.000 pr. besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg