Rejsenetværk 9604 Skrevet 10. Oktober, 2021 (edited) Jeg er da helt ude af trit med tidsånden ser det ud til Hun smiler smuk og sexet. Men modellen på Playboys forside har noget, som forgængerne ikke kan byde på Kvinder over 50 er blevet garanter for »et intenst maraton i sengen«. Nu bryder et af verdens vigtigste mandemagasiner med alle traditioner. https://www.berlingske.dk/internationalt/hun-smiler-smuk-og-sexet-men-modellen-paa-playboys-forside-har Jeg har og vil altid have præference for kvinder i købesex sammenhæng, der er mindre end halvt gamle, end min egen alder på 56 år. Som det er mange bekendt, der får jeg kun og har aldrig fået andet sex, end den jeg betaler for. Men skulle jeg sådan helt teoretisk kunne forestille mig en relation, hvor jeg ikke betaler for sex, så har jeg svært ved at forestille mig det i relation til en kvinde ældre end 45 år, om end der er få undtagelser af og til. Egentlig burde jeg nok skamme mig over det, men det er sådan jeg har det, og derfor er der heller ikke andet for end at betale for sex ved kasse et. Også hvis kvinder er op til 45 år, så det er ikke fordi jeg regner med at det vil ændre noget, ved at gå op i egen præference for alder. Kære glædespiger Er der nogle af jer der har erfaring for at I er 2 der deler en vagt, og hvor den ene måske er 20 år ældre end den anden? Altså løb den unge med hovedparten af gæster, eller omvendt? Jeg læste også en artikel om en kvinde i overgangalderen, der udtalte at det er tiden hvor mænd ikke længere vender sig om efter en på gaden. Det er nok ikke sådan sort hvid alt sammen når det kommer til stykket. Heldigvis Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 10. Oktober, 2021 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 10. Oktober, 2021 (edited) Pt. er jeg meget forelsket i en dansk pige på min egen alder - dvs. hun er over 60 år, men stadig slank, med langt mørkt hår og virkelig sød - desværre vil hun kun være venner - så er det godt jeg har mine veninder på 40 + i Thailand at drømme om - det er nemt nok at finde unge piger i Thailand til Rejses berømte 10 min. knald, men de lidt mere modne er nu mere interessante at være sammen med en hel nat Redigeret 10. Oktober, 2021 af Jernsvinet 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 10. Oktober, 2021 Rejsenetværk skrev, for 37 minutter siden: Jeg er da helt ude af trit med tidsånden ser det ud til Ja Selv 007 følger mere med tiden end dig! Allerede i den næst-sidste film, Spectre fra 2015, var han - for første gang - seksuelt sammen med en kvinde der var ældre end ham selv. Smag og behag :) - alder er ikke vigtigt for mig; det er andre parametre som tæller. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 10. Oktober, 2021 Jernsvinet skrev, for 25 minutter siden: - det er nemt nok at finde unge piger i Thailand til Rejses berømte 10 min. knald, men de lidt mere modne er nu mere interessante at være sammen med en hel nat Ja den med at være sammen en hel nat, kan jeg så ikke tale med om. For jeg har aldrig prøvet det, og jeg er egentlig heller ikke sikker på at jeg har lyst til at prøve det? De gode 10 minutters knald, hvor værket har virket kan jeg tale med om Også hvor det ikke har virket, 30, 45 eller 60 minutter, og det ikke kunne komme til at virke uanset Fortjenesten når det har virket har altid været pigens, og skylden når det ikke har virket har været min. Plus de blå piller, uden hvilke jeg slet ikke tør begive mig ud i forsøget. Og nej der ligger ingen fysisk sygdom til grund, men nok en hel masse andre årsager, som det alligevel er for sent at prøve på at gøre noget ved. Jeg ser at Cherie giver undervisning, så til information Undervisning http://www.cherie.dk/forsog/mak/Undervisning.htm Nej jeg har ikke prøvet det, og vil også bare fortsætte med at betale ved kasse et. Men der består utvivlsomt et behov. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 10. Oktober, 2021 Rejsenetværk skrev, for 4 minutter siden: Men der består utvivlsomt et behov. Du burde tage til Pattaya, når de igen åbner op i et par uger og shoppe lidt rundt og finde dig en pige, der forstår at betjene dig på den måde, du foretrækker - og så skal du booke hende i flere dage, gå ud at spise mm. sammen med hende, få hende (hun gør det nok gerne på eget initiativ) til at gøre rent i dit condominium og ellers vise dig byen og lære dig noget om thailandsk mad og kultur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gittegraa Skrevet 10. Oktober, 2021 (edited) Nu arbejder jeg kun for mig selv og ikke på klinik, så deler egentlig ikke vagter med nogen. Så den der konkurrence om kunderne har jeg ikke prøvet at opleve. I år er jeg fyldt 49 og til næste år runder jeg så for alvor et skarpt hjørne. Har det faktisk helt ok med det. Sommetider kan jeg næsten godt ærgre mig lidt over at jeg ikke fik chancen og valgte at gå ind i branchen da jeg var 25, med slank hvepsetalje ungpigebryster og adskillige kilo mindre.. men så tænker jeg også lidt på om jeg overhovedet kunne have klaret det dengang. Feks den psykiske del af det? Jeg er ikke sikker. Jeg blev så bare glædespige i en ret sen alder. Det heller ikke tosset. Faktisk er der mange fordele. Der er ro på baglandet jeg har "mand,hus,villa og Volvo" og en livserfaring som gør underværker og tit hjælper mig i mange situationer og i livets store spørgsmål. Overgangsalderen har jeg ikke haft de store udfordringer med endnu men det kommer sikkert. Om mændene vender sig om efter mig på gaden, spekulere jeg sgu ikke så meget på, jeg har jo mand derhjemme så jeg skal jo ikke date/score mere. At jeg stadig må være bare lidt attraktiv kan jeg jo se ved at jeg har godt gang i forretningen. Nogle kan lide moderen og andre fortrækker datteren. Ung/gammel tyk/tynd erfaren/uskyldig..der er noget for enhver smag indenfor købesex Jeg fortsætter så længe jeg kan sprede mine stænger og jeg stadig synes det er sjovt.. så må vi jo se om jeg stadig er her når jeg er 80 Redigeret 10. Oktober, 2021 af Gittegraa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 10. Oktober, 2021 At være sammen med en der kunne være min datter virker slet ikke oppe i mit hoved og modne damer med livserfaring kan bare noget helt særligt. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 11. Oktober, 2021 Rejsenetværk skrev, for 13 timer siden: Jeg er da helt ude af trit med tidsånden ser det ud til Hun smiler smuk og sexet. Men modellen på Playboys forside har noget, som forgængerne ikke kan byde på Kvinder over 50 er blevet garanter for »et intenst maraton i sengen«. Nu bryder et af verdens vigtigste mandemagasiner med alle traditioner. https://www.berlingske.dk/internationalt/hun-smiler-smuk-og-sexet-men-modellen-paa-playboys-forside-har Jeg har og vil altid have præference for kvinder i købesex sammenhæng, der er mindre end halvt gamle, end min egen alder på 56 år. Som det er mange bekendt, der får jeg kun og har aldrig fået andet sex, end den jeg betaler for. Men skulle jeg sådan helt teoretisk kunne forestille mig en relation, hvor jeg ikke betaler for sex, så har jeg svært ved at forestille mig det i relation til en kvinde ældre end 45 år, om end der er få undtagelser af og til. Egentlig burde jeg nok skamme mig over det, men det er sådan jeg har det, og derfor er der heller ikke andet for end at betale for sex ved kasse et. Også hvis kvinder er op til 45 år, så det er ikke fordi jeg regner med at det vil ændre noget, ved at gå op i egen præference for alder. Kære glædespiger Er der nogle af jer der har erfaring for at I er 2 der deler en vagt, og hvor den ene måske er 20 år ældre end den anden? Altså løb den unge med hovedparten af gæster, eller omvendt? Jeg læste også en artikel om en kvinde i overgangalderen, der udtalte at det er tiden hvor mænd ikke længere vender sig om efter en på gaden. Det er nok ikke sådan sort hvid alt sammen når det kommer til stykket. Heldigvis Venlig hilsen Rejsenetværk Du skal da ikke skamme dig, kære Rejse, vi har jo alle vores præferencer, når det kommer til tiltrækning. Jeg skammer mig heller ikke over, at jeg udelukkende ønsker frække eventyr med mænd på mindst 45 år, da de/I for mig, udstråler en helt anden ro, visdom, modenhed og karakter end en vårhare på 25, der knap kender til livet Jeg har altid arbejdet alene, så kan udelukkende tale for mig selv, og jeg har aldrig fået så mange henvendelser, som efter jeg rundede de fyrre, hvorfor jeg også valgte at hæve min pris. Jeg har trods alt erfaringen at byde ind med på flere niveauer, uagtet kroppen måske ikke er helt så stram og spændstig som tidligere, men det er der tilsyneladende en del, der er ligeglade med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 11. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, for 5 timer siden: Du skal da ikke skamme dig, kære Rejse, vi har jo alle vores præferencer, når det kommer til tiltrækning. Jeg skammer mig heller ikke over, at jeg udelukkende ønsker frække eventyr med mænd på mindst 45 år, da de/I for mig, udstråler en helt anden ro, visdom, modenhed og karakter end en vårhare på 25, der knap kender til livet Jeg har altid arbejdet alene, så kan udelukkende tale for mig selv, og jeg har aldrig fået så mange henvendelser, som efter jeg rundede de fyrre, hvorfor jeg også valgte at hæve min pris. Jeg har trods alt erfaringen at byde ind med på flere niveauer, uagtet kroppen måske ikke er helt så stram og spændstig som tidligere, men det er der tilsyneladende en del, der er ligeglade med hvis kemien er tilstede betyder det intet for mig at der er et par kg, formeget og brysterne hænger lidt det har jo også sin charme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 11. Oktober, 2021 knallert skrev, for 24 minutter siden: hvis kemien er tilstede betyder det intet for mig at der er et par kg, formeget og brysterne hænger lidt det har jo også sin charme Præcis! Det er evnen til indlevelse og nærvær i nuet, der tæller - i hvert fald dét der betyder mest for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 11. Oktober, 2021 knallert skrev, for 39 minutter siden: hvis kemien er tilstede betyder det intet for mig at der er et par kg, formeget og brysterne hænger lidt det har jo også sin charme Kun En Pige skrev, for 12 minutter siden: Præcis! Det er evnen til indlevelse og nærvær i nuet, der tæller - i hvert fald dét der betyder mest for mig Det gør det så for mig Knallert For det er den der overfladiske skønhed, hvor alt i mine øjne er perfekt hos unge kvinder, hvor fødsler og tidens gang endnu ikke har sat sig de spor, der jo dybest set blot er autentisk for deres alder, og hvor de er i livet. Der tænder mig, og som jeg nyder synet af når jeg køber sex. I modsætning til dig, evner jeg ikke at værdsætte det som du flot formår, som en del af den oplevelse købesex er for mig. Jeg associerer mine præferencer for købesex med de unge kvinder jeg ser på en kaffebar, eller i bussen, og som jo er uopnåelige for mig på cafe eller i bussen. Derfor er det også de piger jeg helst vil betale for sex. Den der med indlevelse og nærvær i nuet, den går for mig på det visuelle indtryk jeg får, og den håndværksmæssige udførelse af den ydelse jeg har betalt for. Og her har unge piger også leveret helt sublimt, men ja på det absolut overfladiske plan, som det er når man har afmålte minutter sammen, den tid jeg har betalt for. Nogen dybere filosofiske betragtninger bliver det jo ikke til, når man ikke er stamkunde, og man ikke køber den tid, og kommer de gentagende gang der skal til, for at opnå den der dybere kemi som mange sætter stor pris på, som jeg forstår at nogle de gør. Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 11. Oktober, 2021 Rejsenetværk skrev, for 3 minutter siden: Det gør det så for mig Knallert For det er den der overfladiske skønhed, hvor alt i mine øjne er perfekt hos unge kvinder, hvor fødsler og tidens gang endnu ikke har sat sig de spor, der jo dybest set blot er autentisk for deres alder, og hvor de er i livet. Der tænder mig, og som jeg nyder synet af når jeg køber sex. I modsætning til dig, evner jeg ikke at værdsætte det som du flot formår, som en del af den oplevelse købesex er for mig. Jeg associerer mine præferencer for købesex med de unge kvinder jeg ser på en kaffebar, eller i bussen, og som jo er uopnåelige for mig på cafe eller i bussen. Derfor er det også de piger jeg helst vil betale for sex. Den der med indlevelse og nærvær i nuet, den går for mig på det visuelle indtryk jeg får, og den håndværksmæssige udførelse af den ydelse jeg har betalt for. Og her har unge piger også leveret helt sublimt, men ja på det absolut overfladiske plan, som det er når man har afmålte minutter sammen, den tid jeg har betalt for. Nogen dybere filosofiske betragtninger bliver det jo ikke til, når man ikke er stamkunde, og man ikke køber den tid, og kommer de gentagende gang der skal til, for at opnå den der dybere kemi som mange sætter stor pris på, som jeg forstår at nogle de gør. Venlig hilsen Rejsenetværk Jeg værdsætter virkelig din ærlighed, Rejse, og jeg forstår sagtens dine præferencer og tanker herom Spændende at få indblik i en anden måde at anskue købesex på, hvor jeg stadig mærker din dybe respekt for kvinden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 11. Oktober, 2021 Rejsenetværk skrev, for 8 minutter siden: Det gør det så for mig Knallert For det er den der overfladiske skønhed, hvor alt i mine øjne er perfekt hos unge kvinder, hvor fødsler og tidens gang endnu ikke har sat sig de spor, der jo dybest set blot er autentisk for deres alder, og hvor de er i livet. Der tænder mig, og som jeg nyder synet af når jeg køber sex. I modsætning til dig, evner jeg ikke at værdsætte det som du flot formår, som en del af den oplevelse købesex er for mig. Jeg associerer mine præferencer for købesex med de unge kvinder jeg ser på en kaffebar, eller i bussen, og som jo er uopnåelige for mig på cafe eller i bussen. Derfor er det også de piger jeg helst vil betale for sex. Den der med indlevelse og nærvær i nuet, den går for mig på det visuelle indtryk jeg får, og den håndværksmæssige udførelse af den ydelse jeg har betalt for. Og her har unge piger også leveret helt sublimt, men ja på det absolut overfladiske plan, som det er når man har afmålte minutter sammen, den tid jeg har betalt for. Nogen dybere filosofiske betragtninger bliver det jo ikke til, når man ikke er stamkunde, og man ikke køber den tid, og kommer de gentagende gang der skal til, for at opnå den der dybere kemi som mange sætter stor pris på, som jeg forstår at nogle de gør. Venlig hilsen Rejsenetværk jeg syntes bare at jeg har erfaret at man tydeligt kan mærke at mange af de unge kun gør det for pengenens skyld,, hvor i mod de modne kvinder gør det fordi de kan lide det og penge er lidt en biting 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 11. Oktober, 2021 (edited) knallert skrev, for 12 minutter siden: jeg syntes bare at jeg har erfaret at man tydeligt kan mærke at mange af de unge kun gør det for pengenens skyld,, hvor i mod de modne kvinder gør det fordi de kan lide det og penge er lidt en biting Det har sjovt nok udgjort undtagelsen for mig med de unge piger, jeg har betalt for sex i tyske FKK klubber, hvor jeg jo som oftest har betalt for oplevelsen. Dermed ikke sagt, at det ikke helt tydeligt er for pengenes skyld at de gør det, mere end at det fordi at de kan lide det, og det derfor mindre er for pengenes skyld. Det lægger de i øvrigt ikke selv skjul på, men samtidig med evnen til at levere oplevelsen afklaret, og med positivt engagement. Det har lidt været min oplevelse, som med de søde studiner der arbejder på cafe eller som sidder bag kassen i Kvickly. Der skal simpelthen tjenes nogle penge, som vi alle er nødt til, men i modsætning til veninderne i lavtløns jobs, med lange arbejdsdage og en beskeden månedsløn. Der går GP skridtet videre, tænker og handler på at pengene er større, på kortere tid, og for nogens vedkommende, efter deres opfattelse også for en mindre indsats for pengene. Kort og godt, der er tale om til og fravalg, uanset hvordan de piger vælger at tjene pengene. Normalt er det ikke fordi, der intet alternativ er til at arbejde på bordel. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 11. Oktober, 2021 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 11. Oktober, 2021 (edited) Rejsenetværk skrev, for 21 timer siden: Jeg er da helt ude af trit med tidsånden ser det ud til Hun smiler smuk og sexet. Men modellen på Playboys forside har noget, som forgængerne ikke kan byde på Vedrørende kvinder over 50, så tror jeg det har meget med stil at gøre. Jeg synes der er i dag er mange kvinder omkring de 50 der ser rigtig godt ud, det handler meget om at de har beholdt det lange hår, har en OK til pæn figur, og går i tøj der både er lækkert og lidt erotisk afslørende. I min egen generation synes jeg pigerne anlagde en 'voksen-stil' allerede i midt trediverne hvor det lange hår blev lagt, og 'kontor-hjelmen' eller den pragtiske permanent tog over. Andet blev nok set som lidt 'useriøst' ... Jeg har også en tendens til at være tiltrukket af de yngre kvinder, men det er slet ikke et 'must' for mig ... Har bare haft nogle rigtig gode oplevelser med nogle af de unge, men har det også lidt underligt med det ... En pudsig detalje er, at det er nemmere at nyde sex med en mere moden glædespige ... For skulle man finde en voksen kvinde ude i virkeligheden, så er man så at sige 'bundet på hænder og fødder' ... Forstået på den måde, at man aldrig 'må' kigge efter de kønne unge kvinder mere ... Det er et 'turn-off' der gør det svært at slippe nydelsen løs .. Redigeret 11. Oktober, 2021 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 12. Oktober, 2021 Rejsenetværk skrev, for 13 timer siden: For det er den der overfladiske skønhed, hvor alt i mine øjne er perfekt hos unge kvinder, hvor fødsler og tidens gang endnu ikke har sat sig de spor, der jo dybest set blot er autentisk for deres alder, og hvor de er i livet. Der tænder mig, og som jeg nyder synet af når jeg køber sex. Nemlig ganske enig rejse, købesex er illusionen. Den falske forelskelse, der varer præcis den tid der er aftalt og betalt for, kærlighedens elskov er anderledes og kan sagtens være i en “fødselshærget krop” på halvtreds plus og med adskillige ekstra kilo. Selv køber jeg også kun hos de unge skønne kønne slanke kvinder og thai ditto - de modne (max 45) og kønne er prioritet 2 - de ældre og æhhh kraftige er ikke prioriteret af samme årsag . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 12. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, for 20 timer siden: Du skal da ikke skamme dig, kære Rejse, vi har jo alle vores præferencer, når det kommer til tiltrækning. Jeg skammer mig heller ikke over, at jeg udelukkende ønsker frække eventyr med mænd på mindst 45 år, da de/I for mig, udstråler en helt anden ro, visdom, modenhed og karakter end en vårhare på 25, der knap kender til livet Det kan måske forklare et eller andet fra min egen livsbane. Da jeg var ung kiggede pigerne slet ikke til min side, men i en moden alder er der faktisk mange der finder mig tiltrækkende, har jeg da opdaget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lillemorten 255 Skrevet 12. Oktober, 2021 (edited) Bødlen skrev, for 57 minutter siden: Nemlig ganske enig rejse, købesex er illusionen. Den falske forelskelse, der varer præcis den tid der er aftalt og betalt for, kærlighedens elskov er anderledes og kan sagtens være i en “fødselshærget krop” på halvtreds plus og med adskillige ekstra kilo. Selv køber jeg også kun hos de unge skønne kønne slanke kvinder og thai ditto - de modne (max 45) og kønne er prioritet 2 - de ældre og æhhh kraftige er ikke prioriteret af samme årsag . I min verden, har købesex intet med forelskelse at gøre, hverken ægte eller falsk eller noget helt 3. og 4. Der kan højst være tale om en betagelse. At man syntes at GP er supersød, smuk, sexet, sympatisk og tiltrækkende er for mit vedkommende de parametre der gælder og virker for mig. I mit segment går jeg helt klart efter den modne og livsbevidste pige der er så meget i sync med de seksuelle præferencer hun har/udbyder og dermed præcist ved hvad hun har med at gøre og med 100% indlevelse og forståelse. Og skulle hun være ældre end mine 54 år, betyder det heller ingen ting. Jeg syntes bare at kvinder på/omkring min egen alder er mest tiltrækkende. Redigeret 12. Oktober, 2021 af Lillemorten 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lillemorten 255 Skrevet 12. Oktober, 2021 (edited) Lillemorten skrev, for 1 minut siden: Dobbelpost Redigeret 12. Oktober, 2021 af Lillemorten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 12. Oktober, 2021 Mesterjacob skrev, for 2 timer siden: Det kan måske forklare et eller andet fra min egen livsbane. Da jeg var ung kiggede pigerne slet ikke til min side, men i en moden alder er der faktisk mange der finder mig tiltrækkende, har jeg da opdaget. Du har også meget at byde ind med/på som menneske - herunder bl.a et stort vid. Dette tænker jeg, at en del kvinder, også fra det yngre segment, kan finde særdeles tiltrækkende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gittegraa Skrevet 12. Oktober, 2021 sneræven skrev, for 14 timer siden: Vedrørende kvinder over 50, så tror jeg det har meget med stil at gøre. Jeg synes der er i dag er mange kvinder omkring de 50 der ser rigtig godt ud, det handler meget om at de har beholdt det lange hår, har en OK til pæn figur, og går i tøj der både er lækkert og lidt erotisk afslørende. I min egen generation synes jeg pigerne anlagde en 'voksen-stil' allerede i midt trediverne hvor det lange hår blev lagt, og 'kontor-hjelmen' eller den pragtiske permanent tog over. Andet blev nok set som lidt 'useriøst' ... Jeg har også en tendens til at være tiltrukket af de yngre kvinder, men det er slet ikke et 'must' for mig ... Har bare haft nogle rigtig gode oplevelser med nogle af de unge, men har det også lidt underligt med det ... En pudsig detalje er, at det er nemmere at nyde sex med en mere moden glædespige ... For skulle man finde en voksen kvinde ude i virkeligheden, så er man så at sige 'bundet på hænder og fødder' ... Forstået på den måde, at man aldrig 'må' kigge efter de kønne unge kvinder mere ... Det er et 'turn-off' der gør det svært at slippe nydelsen løs .. Man behøver bestemt heller ikke klæde sig efter sin alder (læs konetøj og pagehårshjelm) og blive kedelig, fordi man har passeret de 40. Jeg føler jeg har bevaret et ungdommeligt sind og hvis det passer mig at gå i lårkort eller stramme hullede jeans og læderjakke jammen så gør jeg sgu det. Jeg farver stadig mit hår, det mere fordi jeg synes den mørkebrune farve klæder mig bedre end det grå. Har faktisk ladet det grå komme frem i et års tid, for at prøve... men følte mig ikke tilpas med det, så gik tilbage til det farvede. Heldigvis har vores modebillede ændret sig over de senere år og der er ikke så stort skel på om man er 25 eller 40. Det handler mere om at finde en stil man føler sig tilpas i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zombie 358 Skrevet 12. Oktober, 2021 Gittegraa skrev, for 4 timer siden: Man behøver bestemt heller ikke klæde sig efter sin alder (læs konetøj og pagehårshjelm) og blive kedelig, fordi man har passeret de 40. Jeg føler jeg har bevaret et ungdommeligt sind og hvis det passer mig at gå i lårkort eller stramme hullede jeans og læderjakke jammen så gør jeg sgu det. Jeg farver stadig mit hår, det mere fordi jeg synes den mørkebrune farve klæder mig bedre end det grå. Har faktisk ladet det grå komme frem i et års tid, for at prøve... men følte mig ikke tilpas med det, så gik tilbage til det farvede. Heldigvis har vores modebillede ændret sig over de senere år og der er ikke så stort skel på om man er 25 eller 40. Det handler mere om at finde en stil man føler sig tilpas i. Nu har jeg ikke mødt dig, men dit navn antyder, at det måske er en fejl. For i mine står Gitte Grå/Susse Wold for noget af det mest sexede, man kan se hos modne kvinder. Jeg husker en scene fra en film, hvor hun forsøger at forføre sønnens ven på dansegulvet. En usædvanlig erotisk og pirrende scene. Ikke mange unge kvinder formår at være så smukke og forførende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gittegraa Skrevet 12. Oktober, 2021 zombie skrev, 1 time siden: Nu har jeg ikke mødt dig, men dit navn antyder, at det måske er en fejl. For i mine står Gitte Grå/Susse Wold for noget af det mest sexede, man kan se hos modne kvinder. Jeg husker en scene fra en film, hvor hun forsøger at forføre sønnens ven på dansegulvet. En usædvanlig erotisk og pirrende scene. Ikke mange unge kvinder formår at være så smukke og forførende Gittegraa det er helt rigtig at jeg har haft mine tanker på Matador, da jeg valgte mit brugernavn." Gitte" det lyder jo så dejlig dansk, og da jeg er jo det grå guld og grå i toppen under den brune manke så passer efternavnet også meget godt. Gitte Graa i Matador er jo også pivfræk og uden filter og hygger sig med så mange mænd hun lyster til stor forargelse i Korsbæk Ja Susse Vold er en fantastisk smuk skuespiller. Omtalte film er den "Kroniske Uskyld" og hun er så smuk og ondskabsfuld i den rolle, men hvor hun bare spillede den godt. Scenen hvor hun kommer ned af trappen i sin guldkjole og der går et sus igennem stuerne OMG siger jeg bare Og så prøver hun også uden held, at komme i bukserne på svigersønnens ven da de er i sommerhus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zombie 358 Skrevet 12. Oktober, 2021 Gittegraa skrev, for 42 minutter siden: Gittegraa det er helt rigtig at jeg har haft mine tanker på Matador, da jeg valgte mit brugernavn." Gitte" det lyder jo så dejlig dansk, og da jeg er jo det grå guld og grå i toppen under den brune manke så passer efternavnet også meget godt. Gitte Graa i Matador er jo også pivfræk og uden filter og hygger sig med så mange mænd hun lyster til stor forargelse i Korsbæk Ja Susse Vold er en fantastisk smuk skuespiller. Omtalte film er den "Kroniske Uskyld" og hun er så smuk og ondskabsfuld i den rolle, men hvor hun bare spillede den godt. Scenen hvor hun kommer ned af trappen i sin guldkjole og der går et sus igennem stuerne OMG siger jeg bare Og så prøver hun også uden held, at komme i bukserne på svigersønnens ven da de er i sommerhus Ja, jeg mente nok, det var den film. Kun værd at se for Susse Wold. Bogen er langt bedre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 12. Oktober, 2021 Ja jeg synes det er klamt, at mænd tæt på 60 benytter sig af købesex med unge kvinder i 20 års alderen. Og det samme vil gælde for ældre kvinder som forfører meget unge mænd. Jeg er helt klart tiltrukket af modne mennesker på min egen alder og 15 år ældre (velholdte). Jeg foretrækker at jeg har nogen fællestræk med mine sexpartnere udover bare sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg