Guest Mr. Sensual Skrevet 9. Oktober, 2021 Er det virkelig kun mig, der mistænker en del af ero-brødrene herinde (inklusive mig selv) for at holde igen med at fortælle om deres bedste piger og de lækreste knald? Hvis nu det er sådan, så hvorfor mon? Tjo. Tja. Jeg må som antydet erklære mig skyldig. Vi vil sgu da gerne have hende den erotiske diamant ( eller diamanterne) for os selv, hvis muligt. Det er noget rent instinktivt og nok derfor, at der efterhånden er flere spørgsmål end anmeldelser her på Ero-Guide. Hvad siger I? Jeg lover at skrive en frisk anmeldelse i den kommende uge. Om en lækkerpige som jeg har besøgt mange gange. All the best fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest findomaddict Skrevet 9. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 5 minutter siden: Er det virkelig kun mig, der mistænker en del af ero-brødrene herinde (inklusive mig selv) for at holde igen med at fortælle om deres bedste piger og de lækreste knald? Hvis nu det er sådan, så hvorfor mon? Tjo. Tja. Jeg må som antydet erklære mig skyldig. Vi vil sgu da gerne have hende den erotiske diamant ( eller diamanterne) for os selv, hvis muligt. Det er noget rent instinktivt og nok derfor, at der efterhånden er flere spørgsmål end anmeldelser her på Ero-Guide. Hvad siger I? Jeg lover at skrive en frisk anmeldelse i den kommende uge. Om en lækkerpige som jeg har besøgt mange gange. All the best fra Mr. Sensual Kan være flere årsager. I sommer besøgte jeg en dejlig pige ved Sindal i Nordjylland og straks blev min anmeldelse sablet ned af en dansk lokal glædespige i området. Ved ikke om det var tilfældigt hun selv driver forretning i området, men det ødelægger lidt af hensigten med at skrive en anmeldelse herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 9. Oktober, 2021 De Gp´er jeg kender, har det med at prioritere deres "stamkunder", så det burde ikke være nogen særlig grund til ikke at ville anmelde en "stjerne", med mindre man har et naivt håb om, at hun sidder og venter på, at man skal bestille tid. Iøvrigt så er der vist nognelunde konsensus blandt Gpérne, at Ero-bruger ikke fylder specielt meget, når de evalueres deres besøg. Men bortset fra det, skal der såmænd nok være købere der ogås har illusioner omkring det emne, på ligefod med dem der tror, at hvis de er Gpén første gæst på en vagt, så er hun over natten blevet jomfru med en usvigelig lyst. . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 9. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 16 minutter siden: Er det virkelig kun mig, der mistænker en del af ero-brødrene herinde (inklusive mig selv) for at holde igen med at fortælle om deres bedste piger og de lækreste knald? Hvis nu det er sådan, så hvorfor mon? Altså, jeg ville gerne dele med andre - det er kun dig jeg ikke vil have hos hende. Du virker jo være den værste mix af Sean Connery/George Clooney/Brad Pitt - desuden i håndlavede italienske skor - så jeg tænker at hvis du kommer hos hende så gider hun ikke mig mere. Mit eneste lille lys i mørket er at hun er allergisk mod katter. 1 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 358 Skrevet 9. Oktober, 2021 Jeg har det lige omvendt. Hvis en GP giver mig en ekstraordinær oplevelse så vil jeg da gerne give noget tilbage og det kan jeg jo gøre i form af en anmeldelse der gavner hendes forretning. Jo bedre forretning hun har jo større chance er der vel også for at hun bliver i faget så jeg kan få fornøjelse af hende igen. Hvis man ønsker at have en GP for sig selv er det vel reelt også noget andet man søger. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 9. Oktober, 2021 findomaddict skrev, for 41 minutter siden: Kan være flere årsager. I sommer besøgte jeg en dejlig pige ved Sindal i Nordjylland og straks blev min anmeldelse sablet ned af en dansk lokal glædespige i området. Ved ikke om det var tilfældigt hun selv driver forretning i området, men det ødelægger lidt af hensigten med at skrive en anmeldelse herinde Uf, det forstår jeg godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Like a Stone Skrevet 9. Oktober, 2021 Enig med @Øbo. De udenlandske piger kommer ikke igen, hvis forretningen ikke kører. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 9. Oktober, 2021 Jeg holder også igen med at fortælle om de gode steder -men samtidige søger jeg nyt hele tiden -og nogen besøger jeg kun en gang... Men jeg søger et eller andet, som jeg ikke helt har fundet ud af, hvad det egentlig er endnu... Når jeg laver en anmeldelse på et sted -er jeg som regel færdig der (for nu) kan godt vende tilbage en anden dag, når det er gået noget tid. Kan let blive inspireret af en anmeldelse til et besøg -og det er spændende, hvordan man selv oplever det. Men vi er jo alle så forskellige og kemi kan være med til, at man får en helt anden oplevelse som vedkommende der skrev anmeldelsen... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tistørsti 33 Skrevet 9. Oktober, 2021 (edited) Jeg har kigget tråde og anmeldelser i meeeget lang tid, uden at oprette bruger, men det har jeg så gjort nu. Nå, men - JA trådstarter har helt ret. Det er MINE damer, mine alene. Jeg kan slet ikke tåle, at I sexgalninge kommer i nærheden af dem. Genialt gættet af Mr Sensual, spot on. Til gengæld finder jeg så også størst fornøjelse ved at læse om DÅRLIGE beretninger, "hold Jer væk" - "Kæmpeskuffelse" osv osv. - Det er mere underholdende end en beretning om en gp, der "giver et fantastisk blow" - vil helst ikke høre om Jeres blow-oplevelser. Jeg bestiller ALDRIG blowjobs, jeg er fisseslikker, tæer-tilbeder og tistørsti, som mit navn antyder. At støtte damens forretning med en god anmeldelse - det betyder jo bare, at I, kjære banditter, kommer og belaster dem, det er ikke fordelagtigt for mig. Men der er godtnok virkelig mange piger helt uden omtale her. Stort set alle - 90% eller lign - af de piger jeg søger på herinde, giver intet resultat. Enten fordi I vil havde dem for Jer selv, lissom mig, eller også fordi de ikke intereserer Jer en dyt. Kan godt se, at de fleste af Jer vil have dem så unge som muligt, i modsætniing til mig, der går målrettet efter "gamle hejrer" som der er yderst, yderst få af. SElvfølgelig har disse "gamle hejrer" deres faste kundekreds, som nok ikke har lyst til at dele dem alt for meget - lissom mig. Redigeret 9. Oktober, 2021 af Tistørsti 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 9. Oktober, 2021 Jeg har det faktisk lidt sådan at de piger som får mest omtale dem besøger jeg ikke. Årsagen er den at spændingen går af når jeg på forhånd kender "programmet", så jeg har aldrig besøgt en af de meget attraktive piger/kvinder. Jeg snyder sikkert mig selv men sådan er det. Det er ikke altid jeg får skrevet en anmeldelse men det er ikke for at skjule noget men fordi jeg ikke orker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 9. Oktober, 2021 findomaddict skrev, for 3 timer siden: Kan være flere årsager. I sommer besøgte jeg en dejlig pige ved Sindal i Nordjylland og straks blev min anmeldelse sablet ned .. Af samme grund anmelder jeg heller ikke, og når jeg giver et pip, er det ik detaljeret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 9. Oktober, 2021 (edited) pacer skrev, 1 time siden: Jeg har det faktisk lidt sådan at de piger som får mest omtale dem besøger jeg ikke. Årsagen er den at spændingen går af når jeg på forhånd kender "programmet", så jeg har aldrig besøgt en af de meget attraktive piger/kvinder. Jeg snyder sikkert mig selv men sådan er det. Det er ikke altid jeg får skrevet en anmeldelse men det er ikke for at skjule noget men fordi jeg ikke orker. Jeg har besøgt nogle af de piger, der har fået god omtale. Jeg har været tilfreds hos de fleste. Et besøg jeg husker særlig godt var hos @Nikita Darling Redigeret 9. Oktober, 2021 af Mesterjacob 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 9. Oktober, 2021 Mesterjacob skrev, for 43 minutter siden: Jeg har besøgt nogle af de piger, der har fået god omtale. Jeg har været tilfreds hos de fleste. Et besøg jeg husker særlig godt var hos @Nikita Darling heldige dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 10. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 10 timer siden: Jeg lover at skrive en frisk anmeldelse i den kommende uge. Om en lækkerpige som jeg har besøgt mange gange. All the best fra Mr. Sensual Kan næsten ikke vente, selvom jeg føler mig ret sikker på hvem lækker pigen er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 10. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 10 timer siden: Er det virkelig kun mig, der mistænker en del af ero-brødrene herinde (inklusive mig selv) for at holde igen med at fortælle om deres bedste piger og de lækreste knald? Hvis nu det er sådan, så hvorfor mon? Godt emme til en tråd, @Mr. Sensual, tak for det. Kunne en del af årsagen mon ligge i, at en del mænd efter noget tid med besøg i GP-universet (og anmeldelser heraf) på et tidspunkt finder en eller et par favoritpiger, lægger besøgene hos dem og så synes, at man jo ikke kan blive ved med at anmelde den samme pige igen og igen? Møffe skrev, for 8 timer siden: Jeg holder også igen med at fortælle om de gode steder -men samtidige søger jeg nyt hele tiden -og nogen besøger jeg kun en gang... Men jeg søger et eller andet, som jeg ikke helt har fundet ud af, hvad det egentlig er endnu... Når jeg laver en anmeldelse på et sted -er jeg som regel færdig der (for nu) kan godt vende tilbage en anden dag, når det er gået noget tid. Kan let blive inspireret af en anmeldelse til et besøg -og det er spændende, hvordan man selv oplever det. Men vi er jo alle så forskellige og kemi kan være med til, at man får en helt anden oplevelse som vedkommende der skrev anmeldelsen... Bortset fra, at jeg ikke holder igen med at fortælle om de gode oplevelser, så er jeg meget enig med dig i resten. For selvom det efterhånden er blevet til mange dejlige besøg (og med en anmeldelse heraf), så har det som oftest indtil videre været sådan, at lysten til at opleve en ny pige har været større end lysten til at genbesøge en pige. Hvorfor egentlig, når nu man ved, hvor man kan gå hen og få en god oplevelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 10. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 8 timer siden: Er det virkelig kun mig, der mistænker en del af ero-brødrene herinde (inklusive mig selv) for at holde igen med at fortælle om deres bedste piger og de lækreste knald? Hvis nu det er sådan, så hvorfor mon? Tjo. Tja. Jeg må som antydet erklære mig skyldig. Vi vil sgu da gerne have hende den erotiske diamant ( eller diamanterne) for os selv, hvis muligt. Det er noget rent instinktivt og nok derfor, at der efterhånden er flere spørgsmål end anmeldelser her på Ero-Guide. Hvad siger I? Jeg lover at skrive en frisk anmeldelse i den kommende uge. Om en lækkerpige som jeg har besøgt mange gange. All the best fra Mr. Sensual Det kunne også tænkes, at den kvinde I besøger, gerne vil frabede sig anmeldelser, fordi det giver et alt for stort flow i henvendelser og deraf en ditto "arbejdsbyrde" - sådan en kvinde er jeg nemlig selv Jeg mødes så også, fremadrettet, kun med mine faste elskere igennem flere år, og har denne weekend valgt at aflyse og lukke helt ned for tilgang af alle nye/semi-nye bekendtskaber (sorry guys), hvilket også har en stor betydning, ift. om en anmeldelse vil være relevant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 10. Oktober, 2021 sanook skrev, for 2 timer siden: Kan næsten ikke vente, selvom jeg føler mig ret sikker på hvem lækker pigen er. I så fald er du synsk. Skriv navnet på lækkerpigen. Måske har andre læsere også en krystalkugle? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 10. Oktober, 2021 Mesterjacob skrev, for 9 timer siden: Jeg har besøgt nogle af de piger, der har fået god omtale. Jeg har været tilfreds hos de fleste. Et besøg jeg husker særlig godt var hos @Nikita Darling pacer skrev, for 9 timer siden: Jeg har det faktisk lidt sådan at de piger som får mest omtale dem besøger jeg ikke. Årsagen er den at spændingen går af når jeg på forhånd kender "programmet", så jeg har aldrig besøgt en af de meget attraktive piger/kvinder. Jeg snyder sikkert mig selv men sådan er det. Det er ikke altid jeg får skrevet en anmeldelse men det er ikke for at skjule noget men fordi jeg ikke orker. Jeg genkender noget her. Er det mon angst for ikke at kunne leve op til eventyret i det allerede skrevne? Der kan være mange modsatrettede følelser i det her. Nå, men det ender som regel med, at jeg tager mig sammen og blæser på, hvad andre har oplevet. For det meste går det godt, og mere end det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 10. Oktober, 2021 (edited) Mr. Sensual skrev, for 31 minutter siden: Jeg genkender noget her. Er det mon angst for ikke at kunne leve op til eventyret i det allerede skrevne? Der kan være mange modsatrettede følelser i det her. Nå, men det ender som regel med, at jeg tager mig sammen og blæser på, hvad andre har oplevet. For det meste går det godt, og mere end det. Må jeg lige indskyde, at den kan gå begge veje. Angst er måske så meget sagt, men når man har haft en oplevelse med sublim kemi, og den bliver fældet ned på skrift her, kan man da også som GP få lidt nerver omkring, om man kommer til at skuffe dem, som læser anmeldelsen og sætter forventningen efter det skrevne ord. I bund og grund føler man sig jo bare som en almindelig person, og kan blive lidt overvældet af, hvor meget nogen kan glædes over ens selskab, og de forventninger det kan skabe hos andre. Redigeret 10. Oktober, 2021 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 10. Oktober, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden: Må jeg lige indskyde, at den kan gå begge veje. Angst er måske så meget sagt, men når man har haft en oplevelse med sublim kemi, og den bliver fældet ned på skrift her, kan man da også som GP få lidt nerver omkring, om man kommer til at skuffe dem, som læser anmeldelsen og sætter forventningen efter det skrevne ord. I bund og grund føler man sig jo bare som en almindelig person, og kan blive lidt overvældet af, hvor meget nogen kan glædes over ens selskab, og de forventninger det kan skabe hos andre. Helt enig - og interessant at se det fra jeres vinkel. Jeg smiler. Livet er nu finurligt og fuld af små overraskelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 10. Oktober, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 7 minutter siden: Må jeg lige indskyde, at den kan gå begge veje. Angst er måske så meget sagt, men når man har haft en oplevelse med sublim kemi, og den bliver fældet ned på skrift her, kan man da også som GP få lidt nerver omkring, om man kommer til at skuffe dem, som læser anmeldelsen og sætter forventningen efter det skrevne ord. I bund og grund føler man sig jo bare som en almindelig person, og kan blive lidt overvældet af, hvor meget nogen kan glædes over ens selskab, og de forventninger det kan skabe hos andre. Jeg er op til et første besøg hos en meget positiv omtalt GP blevet bedt om at sænke barren med hensyn til forventningerne. Hun var naturligvis rigtig glad for alle de gode beretninger, men følte også at det kunne være et pres på hendes skuldre, når mændene gerne ville opleve det som de andre havde oplevet. For selv om hun naturligvis altid ydede sit bedste, så skulle der jo to til en tango. At hun så alligevel formåede at hæve niveauet for hvad jeg havde oplevet i den verden, hver eneste gang jeg besøgte hende, er en helt anden sag. Og det var faktisk ligegyldig om jeg besøgte hende, eller hun besøgte mig…..hver gang overgik den forrige. Men fordi at JEG havde det fantastisk, var det jo ingen garanti for at det ville være det samme for alle andre. Så som du skriver, så kan en god anmeldelse godt være en “udfordring” for pigen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 10. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, 1 time siden: Helt enig - og interessant at se det fra jeres vinkel. Jeg smiler. Livet er nu finurligt og fuld af små overraskelser. Det er altid spændende at se tingene fra flere perspektiver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 10. Oktober, 2021 Butch skrev, for 44 minutter siden: Jeg er op til et første besøg hos en meget positiv omtalt GP blevet bedt om at sænke barren med hensyn til forventningerne. Hun var naturligvis rigtig glad for alle de gode beretninger, men følte også at det kunne være et pres på hendes skuldre, når mændene gerne ville opleve det som de andre havde oplevet. For selv om hun naturligvis altid ydede sit bedste, så skulle der jo to til en tango. At hun så alligevel formåede at hæve niveauet for hvad jeg havde oplevet i den verden, hver eneste gang jeg besøgte hende, er en helt anden sag. Og det var faktisk ligegyldig om jeg besøgte hende, eller hun besøgte mig…..hver gang overgik den forrige. Men fordi at JEG havde det fantastisk, var det jo ingen garanti for at det ville være det samme for alle andre. Så som du skriver, så kan en god anmeldelse godt være en “udfordring” for pigen. Jeg kan relatere ret meget til den fortælling, det kunne jeg også selv finde på at gøre forinden, hvis nogen satte forventningerne skyhøjt. Heldigvis er det jo sjældent at en beskrivelse kan leve op til at være i en oplevelse mellem to personer af kød og blod. Ligegyldigt hvor smukt skrevet, bliver det aldrig det samme som at stå i det og mærke hinanden. Dét redder nok meget i forhold til forventninger vs virkelighed. Og så ønsker ingen jo i virkeligheden at få en andens oplevelse. Man ønsker at få helt sin egen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 11. Oktober, 2021 Tjah, jeg skriver anmeldelser for at dele mine erfaringer med andre. P.T.: skriver jeg kun om de bedste eller de værste. De bedste, fordi jeg ønsker mine medbrødre nogle dejlige syndige oplevelser De værste, som advarsel. Jeg skriver dog ikke altid om de bedste, da både Tiffany, Malua, Sianna og lidt flere er godt anmeldt herinde. Nogle gange kan jeg finde på at bumpe en tråd om en af favoritterne. Venligst OT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweex2 1070 Skrevet 11. Oktober, 2021 pacer skrev, den 10.10.2021 at 00:17: Jeg har det faktisk lidt sådan at de piger som får mest omtale dem besøger jeg ikke. Årsagen er den at spændingen går af når jeg på forhånd kender "programmet", så jeg har aldrig besøgt en af de meget attraktive piger/kvinder. Jeg snyder sikkert mig selv men sådan er det. Jeg har det på præcist samme måde. Jeg skal helst selv have fundet dem, ellers så føler jeg bare de er brugte og ikke gider halvgamle overvægtig mig, når nu der har været 20 unge fyre før mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg