Blue man 651 Skrevet 9. Oktober, 2021 JJOH skrev, for 4 minutter siden: “en glad mand” Nok og lækker, sexet og attraktiv… 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 9. Oktober, 2021 SlikkeFrands skrev, for 14 timer siden: Hej brødre, Min kone sutter helst ikke pik. Hvordan har jeres koner det med det? Måske er der mange, der ligner min kone. Hvor er du heldig , nogle af os vil blive tilfreds bare med sex, min kone gilder ikke intet, gilde heller ikke sex Mvh Sebmus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 9. Oktober, 2021 Den flittige skrev, for 3 timer siden: Hvad laver du så herinde ? Jo i mellem anmelder jeg da besøg og bliver inspireret til at besøge - min kone har samme ret til at købe en oplevelse - som jeg har Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 136 Skrevet 9. Oktober, 2021 Sebmus skrev, for 1 time siden: Hvor er du heldig , nogle af os vil blive tilfreds bare med sex, min kone gilder ikke intet, gilde heller ikke sex Mvh Sebmus Har du overvejet, at skifte hende ud? Vh SF 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 9. Oktober, 2021 JJOH skrev, for 2 timer siden: Jeg spurgte engang en kæreste, hvad hun fik ud af en hurtig tur på køkkenbordet, eller et BJ uden gengæld, sådan lige midt i vasketøjet f. eks. Svaret kom prompte “en glad mand” Ja vi kræver jo ikke så meget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
søren55 154 Skrevet 9. Oktober, 2021 SlikkeFrands skrev, for 17 timer siden: Hej brødre, Min kone sutter helst ikke pik. Hvordan har jeres koner det med det? Måske er der mange, der ligner min kone. Nej det gør hun ikke og det gør mig sindssyg. Det er den primære grund til min interesse i købe sex. Troede det ville komme, men så kom børn, fælles gæld og en ok hverdag, men ingen oral, som jeg opfatter som en dyb kærligheds erklæring. At hun tager mit dyreste i sin mund. Husk at smut i tide er mit råd til unge. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 9. Oktober, 2021 Hvad man ikke kan få hjemme må man købe eller undvære, nu har jeg aldrig haft en kone og hvis jeg havde var der nok også ting jeg var gået glip af. Fordelen ved købesex er at man kan få hvad man vil, det koster selvfølgelig men i længden er det billigere end at have kone og børn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 9. Oktober, 2021 Kun når vi er bagud med regningerne ... (It's a joke. Jeg er ugift. Hønsene og jeg har endnu ikke kunne holde hinanden ud længe nok til "ball and chain") Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 9. Oktober, 2021 (edited) søren55 skrev, 1 time siden: Nej det gør hun ikke og det gør mig sindssyg. Det er den primære grund til min interesse i købe sex. Troede det ville komme, men så kom børn, fælles gæld og en ok hverdag, men ingen oral, som jeg opfatter som en dyb kærligheds erklæring. At hun tager mit dyreste i sin mund. Husk at smut i tide er mit råd til unge. Dyreste og dyrebareste er ikke helt det samme ... "Smut i tide" ... Kirkegaard sagde: Gift dig. Du vil fortryde det. Gift dig ikke. Du vil også fortryde det"! Al "Skohandler" Bundy, manden med 4 touchdowns i 'en kamp, sagde: Don't marry! Eroguidbrugerne (eller mange af os) siger: Gift dig eller gift dig ikke - begge dele er pissedyrt Redigeret 9. Oktober, 2021 af Genert Synder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 9. Oktober, 2021 Emnet er faktisk lidt spændende - at sutte/slikke eller ikke. Hvis det er okay, at jeg lige bliver lidt filosofisk: Jeg har to holdninger som ikke rigtigt er kompatible. På en ene side mener jeg, at man aldrig skal skal presse nogen til noget seksuelt, som de ikke har lyst til, og at de grænser selvfølgelig skal accepteres. På den anden side ville jeg ikke være sammen med en mand som ikke slikker (privat. På arbejde er det ikke så vigtigt, for hvad jeg ikke får fra den ene giver den næste måske og herregud, hvis man har betalt for forkælelse, må man hjertens gerne læne sig tilbage og bare nyde). Nok netop fordi jeg selv elsker at sutte pik. Det er noget som er vokset på mig. I begyndelsen af mit liv som seksuelt aktiv gjorde jeg det mest, fordi det blev ønsket, men det gjorde ikke det store for mig. Det er jo immervæk ikke oplagt at nyde at få en kæp presset ned i halsen og blive gennemboret igen og igen, mens man gagger og kæmper for luft. Med tiden er det blevet en af mine ynglings aktiviteter. Jeg elsker at gagge og kvæles på en pik. Jeg ved intet bedre end at mærke den andens reaktioner. Det gør mig så liderlig. Både at have kontrollen, når min mindste bevægelse med tungen har magt over ham, og den magtesløse følelse når jeg bliver "taget" og brugt. Det skaber også associationer til nydelse dybt inde i mig, så jeg til slut inderligt trænger til at mærke pikken fylde mine resterende huller ud. Måske er det fordi jeg selv har oplevet den udvikling, at jeg ikke privat vil have en mand som ikke slikker. Fordi jeg selv finder det så naturligt at tænde på at tænde min partner, og ikke kan forholde mig til hvis min partner ikke har det på samme måde den anden vej rundt. Fordi jeg ikke kan forholde mig til, hvad der skulle være SÅ offensivt ved at slikke fisse, at man ikke kan arbejde igennem det for den andens skyld, når nu man tænker på hvad det fysisk kræver at sutte pik. For mig er klitoris orgasmen også den som føles dejligst, og aller bedst når jeg bliver slikket, så det ville være et stort offer at undvære. Inderst inde tænker jeg, at dem som ikke giver oral går glip af et dejligt seksuelt facet. Og går glip af det trip det kan være at have totalt fokus på den andens nydelse. Jeg har hverken hustru eller mand, så I fik i stedet et lille filosofisk indslag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 9. Oktober, 2021 JJOH skrev, for 9 timer siden: Jeg spurgte engang en kæreste, hvad hun fik ud af en hurtig tur på køkkenbordet, eller et BJ uden gengæld, sådan lige midt i vasketøjet f. eks. Svaret kom prompte “en glad mand” Ja en tømt mand er en glad mand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2239 Skrevet 9. Oktober, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 6 timer siden: . Fordi jeg ikke kan forholde mig til, hvad der skulle være SÅ offensivt ved at slikke fisse, at man ikke kan arbejde igennem det for den andens skyld, når nu man tænker på hvad det fysisk kræver at sutte pik. For mig er klitoris orgasmen også den som føles dejligst, og aller bedst når jeg bliver slikket, så det ville være et stort offer at undvære. .. det kan faktisk også være krævende at slikke en pige. Jeg er vild med at slikke, jeg synes det er en fantastisk måde at hylde en pige på, og det er så intimt ... Problemet er, at man ligger i en ubekvem stilling, nakken er bøjet bagover, og det er ikke helt nemt at få vejret ... (for nu at være detaljeret ... ) Man skal også koncentrere sig, og så taber man fokus (og noget andet også .. ) og det kan være svært at finde igen (begge dele) Måske skal man hjælpes ad med at finde en rytme så man slikker lidt ad gangen, og gør andre ting ind imellem ... Kom til at tænke på det efter forrige gang jeg besøgte en pige, og jeg véd ikke helt hvordan man tackler dét ... Nannas Hjørne skrev, for 6 timer siden: Jeg har to holdninger som ikke rigtigt er kompatible. På en ene side mener jeg, at man aldrig skal skal presse nogen til noget seksuelt, som de ikke har lyst til, og at de grænser selvfølgelig skal accepteres. På den anden side ville jeg ikke være sammen med en mand som ikke slikker Uha ja, det er det store problem i parforhold ... Hvad gør man hvis den ene part helt mister lysten ... det er rigtig svært at finde kompatible holdninger (ka' godt li' ordet .. ) til dét problem ... Nannas Hjørne skrev, for 6 timer siden: På arbejde er det ikke så vigtigt, for hvad jeg ikke får fra den ene giver den næste måske Det tænker jeg også nogle gange, som gæst ... Det er ikke den store ulykke hvis noget går lidt skævt ... Det gør det mere afslappende .. og faktisk også pirrende ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 9. Oktober, 2021 sneræven skrev, for 1 minut siden: .. det kan faktisk også være krævende at slikke en pige. Jeg er vild med at slikke, jeg synes det er en fantastisk måde at hylde en pige på, og det er så intimt ... Problemet er, at man ligger i en ubekvem stilling, nakken er bøjet bagover, og det er ikke helt nemt at få vejret ... (for nu at være detaljeret ... ) Man skal også koncentrere sig, og så taber man fokus (og noget andet også .. ) og det kan være svært at finde igen (begge dele) Måske skal man hjælpes ad med at finde en rytme så man slikker lidt ad gangen, og gør andre ting ind imellem ... Kom til at tænke på det efter forrige gang jeg besøgte en pige, og jeg véd ikke helt hvordan man tackler dét ... Uha ja, det er det store problem i parforhold ... Hvad gør man hvis den ene part helt mister lysten ... det er rigtig svært at finde kompatible holdninger (ka' godt li' ordet .. ) til dét problem ... Det tænker jeg også nogle gange, som gæst ... Det er ikke den store ulykke hvis noget går lidt skævt ... Det gør det mere afslappende .. og faktisk også pirrende ... Al mulig respekt for, at stillingen kan være krævende og variation nødvendig Så længe lysten og viljen er der, kan man altid finde ud af det med detaljerne. Jeg sutter da også pik i forskellige stillinger. Jeg tænker , at et mindre pudefort-arrangement kunne gøre meget for nakkepositionen. Til det med de inkompatible lyster i forhold.. det er jo en svær en, og grunden til at rigtig mange mænd besøger os GP'er. Det er nok ret langt fra almindeligt, og bliver det nok aldrig, men i min generation og omgangskreds (af middelklasse akademiker kvinder) er der ikke mange, som man ikke i hvert fald ville kunne snakke med om den slags. Jeg vendte engang emnet med en af mine nære, meget traditionelle kernefamilie-type veninder, og selv hun sagde, at hun ville gøre meget for at få forholdet til sin daværende forlovede til at fungerede, så hun håbede virkelig, at han ville snakke med hende, hvis deres rammer ikke længere var tilstrækkelige. En anden veninde har kæmpet meget med sin lave sexdrive, og dét at hendes fantasier går i en hårdere retning, end det hun har med sin mand. Hun vil virkelig gerne arbejde på det, men har svært ved at kommunikere det til sin mand, som om noget er for sød og forstående. Bare for at komme med et par eksempler på, at kvinders holdninger til sex, forhold og lyst kan gemme mange nuancer under overfladen. Det er måske ikke så ofte så simpelt som at lysten bare mangler, og svært at vide medmindre man dykker ned i det sammen. Dét synes jeg bare, at du skal blive ved med at tænke! Der er ingen grund til at tage sex så tungt. Det er dejligt, og det behøver ikke være perfekt. Det er da skønt, når det hele går op i en højere enhed, men det sker som oftest når man slipper presset, ikke når man forsøger at opnå perfektion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Oktober, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 6 timer siden: På arbejde er det ikke så vigtigt, for hvad jeg ikke får fra den ene giver den næste måske Jeg er der efterhånden, efter 70 leveår, og lettere fordybelse i tantraen, at det at nå et mål ikke er vigtigt. At nå målet er en kortvarig nydelse, men rejsen derhen er der hvor nydelsen og oplevelsen findes. I "kampen" for at nå et bestemt mål, ligger faren for mange blokeringer. Nyd vejen mod målet. Iagttag hvordan hans forskellige slikkemetoder, hans stigende ophidselse, lyde, åndedræt osv påvirker dig. Prøv at fokusere på det der sker i din krop og hjerne når du bliver slikket og ikke på hvor tæt du er på orgasmen. Rent ud sagt, skid på orgasmen, glem den. Den er utrolig dejlig når den kommer, men så er rejsen også ofte slut (jeg ved godt i piger ofte kan igen næsten med det samme ) Nøjagtigt det samme gælder for vi mænd. Selv om mine udløsninger efterhånden er blevet til eksplosive orgasmer, ærgres jeg ikke over hvis den ikke kommer, fordi vejen derhen er den største nydelse. En pige jeg ofte besøger insisterer på at vi ligger på siden i en slags 69 når jeg slikker hende. ikke fordi hun vil slikke mig samtidig, selv om det sker, men for at kunne følge hvordan min pik bliver stivere og stivere og hvordan presæden kommer, men jeg slikker hende. Deri ligger der meget pirring for hende, fordi hun kan se at jeg påvirkes af hendes stigende lyst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 9. Oktober, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 6 timer siden: Måske er det fordi jeg selv har oplevet den udvikling, at jeg ikke privat vil have en mand som ikke slikker. Fordi jeg selv finder det så naturligt at tænde på at tænde min partner, og ikke kan forholde mig til hvis min partner ikke har det på samme måde den anden vej rundt. . Jeg er helt enig, Nanna. Der er da ikke noget, der er ret meget mere lækkert, end når to mennesker “slås” om at please hinanden sexuelt, og når vi nu bevæger os i det private, så ville jeg ikke kunne leve med mindre. Som du er inde på, så skal man respektere folks grænser i forhold til, hvad de har lyst til… Jeg ville bare ikke kunne være varm på en mand, der ikke var vild efter at gøre mig varm Og den problematik forstår jeg også den anden vej rundt. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 9. Oktober, 2021 (edited) Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Jeg er der efterhånden, efter 70 leveår, og lettere fordybelse i tantraen, at det at nå et mål ikke er vigtigt. At nå målet er en kortvarig nydelse, men rejsen derhen er der hvor nydelsen og oplevelsen findes. I "kampen" for at nå et bestemt mål, ligger faren for mange blokeringer. Nyd vejen mod målet. Iagttag hvordan hans forskellige slikkemetoder, hans stigende ophidselse, lyde, åndedræt osv påvirker dig. Prøv at fokusere på det der sker i din krop og hjerne når du bliver slikket og ikke på hvor tæt du er på orgasmen. Rent ud sagt, skid på orgasmen, glem den. Den er utrolig dejlig når den kommer, men så er rejsen også ofte slut (jeg ved godt i piger ofte kan igen næsten med det samme ) Nøjagtigt det samme gælder for vi mænd. Selv om mine udløsninger efterhånden er blevet til eksplosive orgasmer, ærgres jeg ikke over hvis den ikke kommer, fordi vejen derhen er den største nydelse. En pige jeg ofte besøger insisterer på at vi ligger på siden i en slags 69 når jeg slikker hende. ikke fordi hun vil slikke mig samtidig, selv om det sker, men for at kunne følge hvordan min pik bliver stivere og stivere og hvordan presæden kommer, men jeg slikker hende. Deri ligger der meget pirring for hende, fordi hun kan se at jeg påvirkes af hendes stigende lyst. Jeg bliver nødt til at sige, at jeg har fundet den visdom for længe siden ikke at jagte orgasmen men nyde alle de sanselige fornemmelser jeg får - og nyde at være giveren i mindst lige så høj grad. Orgasmen blev mest nævnt som en sidebemærkning. Jeg bliver altid glad, når jeg hører om andre som deler den tilgang. Faktisk et der intet der kan ødelægge min oplevelse mere, end at nogen skynder på min orgasme. Jeg vil meget hellere nyde at blive pirret uden at tænke på eller nogensinde nå "i mål". Men jeg er helt tosset med at blive slikket. Mål eller ej, tungen får det hele til at kilde og sender sensationer igennem hele min krop. Jeg nævner forskellen på betalingssex og sex i det private af flere årsager. 1) folk kommer af forskellige årsager. For nogen svarer et GP besøg nærmest til et wellnessbesøg, og så skal man i min optik bare forkæles ind i et koma. Pirres, edges, masseres.. whatever man føler for. 2) Tid og penge er en faktor for mange. Det kan jeg godt forstå. Så selvom man godt kunne bruge flere timer sammen, og en time med hovedet begravet i mit skød, så er det jo bare ikke altid man har råd eller tid til den slags luksus. I så fald glædes vi over den stund vi har. Privat er der jo ikke samme rammer. Der er mere frihed til lege som måske nogle gange fokuserer helt på den ene part og andre gange helt på den anden eller på begge. Nogle gange involverer timevis af edging og andre gange 5 minutters analsex op af væggen inden arbejde. Uanset er det her vigtigt for mig, at der er lyst og tid til at sætte hinanden i centrum. Faktisk er en af mine ynglingslege orgasmenægtelse - og den konstante ubærlige liderlighed, når man bliver sendt på arbejde uden forløsning. Men jeg bliver altid så glad, når det er selve nydelsen som er i centrum. PS: lyder som en pirrende leg. Der er intet bedre end en mand som bliver tydeligt ophidset af at tilfredsstille en kvinde. Flere af jer, jo tak! Redigeret 9. Oktober, 2021 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 9. Oktober, 2021 Nikita Darling skrev, for 55 minutter siden: Jeg er helt enig, Nanna. Der er da ikke noget, der er ret meget mere lækkert, end når to mennesker “slås” om at please hinanden sexuelt, og når vi nu bevæger os i det private, så ville jeg ikke kunne leve med mindre. Som du er inde på, så skal man respektere folks grænser i forhold til, hvad de har lyst til… Jeg ville bare ikke kunne være varm på en mand, der ikke var vild efter at gøre mig varm Og den problematik forstår jeg også den anden vej rundt. Netop, man kan godt sætte sig ind i det begge veje. Det er også ofte mit indtryk, at det orale projekt måske bliver droppet lige lovlig hurtigt. Som et kræsent barn der spiser tomater 2 gange, ikke kan lide dem, og derefter afskriver dem for evigt. Bortset fra, at det kun er barnet selv som lider under kræsenhed. Vi må lige ind i den gode kamp, alle sammen. Det burde være muligt uden at overskride grænser andet end på den gode måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 9. Oktober, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden: Som et kræsent barn der spiser tomater 2 gange, ikke kan lide dem, og derefter afskriver dem for evigt. Bortset fra, at det kun er barnet selv som lider under kræsenhed. Ja… Der er jo nogen der siger, at voksne skal smage på noget mindst 15-20 gange, før man kan lide smagen, såååeh…. Sæt i gang 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 111 Skrevet 9. Oktober, 2021 Nikita Darling skrev, for 4 minutter siden: Ja… Der er jo nogen der siger, at voksne skal smage på noget mindst 15-20 gange, før man kan lide smagen, såååeh…. Sæt i gang Ja sæt i gang. Jeg var heldigvis solgt første gang, jeg slikkede fisse på en pige 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 9. Oktober, 2021 nu skrives der om forskelle mellem privat og købesex. jeg kender kun det sidste, men kunne da ikke forestille mig at dyrke sex uden oral. men måske det er mere udbredt end jeg lige forestillede mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17673 Skrevet 9. Oktober, 2021 Uventet fantastiske og indsigtsfulde indlæg (undtaget mit latterlige) i denne tråd. Tak @Nikita Darling, @Nannas Hjørne @Aarhuselsker m.fl for det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 9. Oktober, 2021 (edited) Lonewolf skrev, for 4 minutter siden: nu skrives der om forskelle mellem privat og købesex. jeg kender kun det sidste, men kunne da ikke forestille mig at dyrke sex uden oral. men måske det er mere udbredt end jeg lige forestillede mig? Det er ret udbredt. Spøjst nok, synes jeg, at det er mere udbredt privat end i købesex. Faktisk går langt de fleste af mine gæster op i min nydelse - omend ikke altid oralt. I en lille tilføjelse: Privat gider jeg jo så som sagt ikke længere undvære, så det er mest tidligere erfaringer og venners fortællinger, det udsagn bygger på. Redigeret 9. Oktober, 2021 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 9. Oktober, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden: Det er ret udbredt. Spøjst nok, synes jeg, at det er mere udbredt privat end i købesex. Faktisk går langt de fleste af mine gæster op i min nydelse - omend ikke altid oralt. hmmm ok ja, det er godt nok spøjst. jeg selv går efter hele pakken, men hvis bare det orale lykkes, så er jeg tilfreds med besøget tak for indlæggene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 9. Oktober, 2021 Lonewolf skrev, for 6 minutter siden: nu skrives der om forskelle mellem privat og købesex. jeg kender kun det sidste, men kunne da ikke forestille mig at dyrke sex uden oral. men måske det er mere udbredt end jeg lige forestillede mig? Igen… På linje med Nanna. Jeg oplever også, at størstedelen af de mænd jeg har mødt i forbindelse med købesex, gør rigtig meget for min nydelse. …og i sidste kapitel af min aktivitet er jeg endda gået så vidt, kun at ville dem, der gjorde noget for det 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 9. Oktober, 2021 (edited) Lonewolf skrev, for 4 minutter siden: hmmm ok ja, det er godt nok spøjst. jeg selv går efter hele pakken, men hvis bare det orale lykkes, så er jeg tilfreds med besøget tak for indlæggene Det lyder som en god tilgang. Jeg synes også, at det er helt fair at besøge som et selvforkælelsesprojekt. Fx få lingam massage eller et bj. Den slags fornøjelser skal der også være plads til. Både i købesex og privat. Privat må der bare gerne lige blive afvekslet lidt i temaerne så alle får deres "time in the sun" og i købesex holdt jeg nok heller ikke længe hvis ALLE mine oplevelser kun handlede om at give, selvom det er fornøjeligt. Redigeret 9. Oktober, 2021 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg