Hop til indhold

Sutter jeres kone pik?

Featured Replies

Skrevet
MrRedhead skrev, for 2 timer siden:

-med min kones egne ord "det er kun i nødsituationer.."...(-og siden hun sagde det, for snart lang tid siden, har der åbenbart ikke været sådanne..?)

-derudover: -at man ikke får typer af sex man nyder derhjemme, er i mine øjne et fornuftigt argument for at besøge glædespiger...-for hvis du skal respektere din kones grænser (og det skal du selvfølgelig...), betyder det så at du skal afstå fra den sex du ønsker? Resten af livet?...Nej -det må gå begge veje, i min bog...

-Betyder det også du har fortalt din kone hvilken "sex du ønsker?" -og at når hun ikke er tilgængelig i forhold til det, går du til en gp...

Grænser kan det jo arbejdes med, og hvor det er vilje er det også en vej...;-)

• Svar 100
  • Visninger 27.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jada, nok sutter hun pik - dog ikke min. Jeg hører her i landsbyen at hun sutter eminent, f.eks har han grisebonden på den anden side om rapsmarken, fortalt smeden i byen at hun sutter fantastiskt. De

• Den_glade_amatør
    Den_glade_amatør

Så vidt jeg ved, har min såkaldt bedre halvdel ikke nogen holdning til, at din kone ikke sutter pik.  (Undskyld, jeg finder selv ud)

• Nikita Darling
    Nikita Darling

Tjoo, spørgsmålet er jo om det bliver bedre, hvis hun tror, at det hun gør, er det du vil have.  Jeg er helt bevidst om, hvor svært det kan være, at kommunikere de her ting i et forhold - og det

Postede billeder

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.