Rejsenetværk 9749 Skrevet 3. Oktober, 2021 Som det kan være mangeårige brugere bekendt, så har de kunnet følge med i at jeg over en årrække af gangen, har haft skiftende rejsefæller. Rejsefæller som jeg ikke længere har i mit netværk, og på et tidspunkt drog jeg alene på tur, i mangel af et nyt netværk til erstatning for gamle tabte. Mens jeg efterspurgte nye bekendtskaber til fælles rejser, og eller også private relationer i øvrigt. Sidstnævnte lykkedes også, men Corona nedlukningen medførte det totale fravær af indbyrdes kontakt. Men nu tikkede der en sms ind på vegne af 2 fra mit seneste aktive netværk, med en invitation til at genoptage kontakten. Med ønsket om nye ture sammen når det igen bliver muligt. Jeg blev glad. Det er altid rart at konstatere at man ikke er glemt Venlig hilsen Rejsenetværk 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 3. Oktober, 2021 Rejsenetværk skrev, for 8 minutter siden: Men nu tikkede der en sms ind på vegne af 2 fra mit seneste aktive netværk, med en invitation til at genoptage kontakten. Med ønsket om nye ture sammen når det igen bliver muligt. Jeg blev glad. Det er altid rart at konstatere at man ikke er glemt Det kan jeg godt forstå. Ønsker jeg fik noget sms nogen gang. Det sidste var fra Øresundsbron sidste måned som hilsede at jeg var velkommen tilbage. Ja, og så det der fra selskabet som gerne ville sælge mig en kvalitetsrollator med tre års garanti til kun 2 999 kr. Hvis man kombinerer mine to eneste sms'er, så bliver det altså kvalitetsrollator over broen næste gang. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 3. Oktober, 2021 Bananas skrev, for 6 minutter siden: Det kan jeg godt forstå. Ønsker jeg fik noget sms nogen gang. Det sidste var fra Øresundsbron sidste måned som hilsede at jeg var velkommen tilbage. Ja, og så det der fra selskabet som gerne ville sælge mig en kvalitetsrollator med tre års garanti til kun 2 999 kr. Hvis man kombinerer mine to eneste sms'er, så bliver det altså kvalitetsrollator over broen næste gang. Altså kun ha ha til det, det fik smilet frem. Men ellers trist hvis du savner kontakt. Men måske du bare er go til at kommunikere med og være sammen med folk irl. Så folk ikke har brug for at skrive til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 3. Oktober, 2021 @Rejsenetværk, du er altså heller ikke glemt af mig! Men jeg har af forskellige årsager været nødt til at tage forskud på nogle af de glæder vi tidligere har snakket om muligvis at rejse ud og opleve sammen. Så jeg har da nået at bane vejen lidt med ture til 3 forskellige lande over de seneste måneder. Derimod er jeg helt åben over for at kunne genoptage muligheder næste år. Men i år er min kvote for udlandske eventyr opbrugt, damn.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 3. Oktober, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 32 minutter siden: Altså kun ha ha til det, det fik smilet frem. Men ellers trist hvis du savner kontakt. Men måske du bare er go til at kommunikere med og være sammen med folk irl. Så folk ikke har brug for at skrive til dig. Kære dig. Tak for omtanken. Det var jo en lille overdrivelse, men sandheden er at folk ikke sms'er mig, eftersom jeg ikke kan lide sms'er. Ring mig hvis du vil noget, siger jeg. Og det ved de nu. Undtaget Øresundsbroen og Kvalitetsrollatorselskabet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 4. Oktober, 2021 autobahn skrev, for 8 timer siden: @Rejsenetværk, du er altså heller ikke glemt af mig! Helt ok Vi har jo heller aldrig kendt hinanden på anden vis, end skriv i forum og på pm om potentielle muligheder. Og så kom den forbandede Corona og skilte mennesker fra hinanden, og gjorde alt umuligt i 1,5 år De ture du kom på selv glæder mig, og skulle der på længere sigt vise sig åbninger som vi har været i dialog om, er det bare fint. Men mine 2 venner her har jeg rejst med før, og nu vil de gerne at vi ser på nye rejse muligheder igen. Og mon ikke vi starter med en god hjemlig frokost, de 2 af os der har muligheden og så tager vi den derfra. Corona restriktioner og mundbind, er jo ikke et overstået kapitel i lande hvor vi kunne tænke os tage til. Så det beror nok på Udenrigsministeriets rejsevejledninger henover efteråret og vinter. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg