Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

- Jeg bor alene i.....

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Var på restaurant forleden med kvinden,  jeg er gift med. Vi havde en skøn kommunikation med tjeneren, en smuk, mørkhåret pige i slutningen af 20-erne. Da jeg sidst på aftenen gik ud på gaden for at trække lidt frisk luft et øjeblik, stod hun ved trappen og røg en cigaret. Vi faldt i snak, ganske kort, og nærmest henkastet sagde hun: - Jeg bor alene i xx-by.

Jeg holdt masken nogenlunde, men blev både overrasket og en smule forvirret. Hvordan vil I tolke den replik? Idet I bedes huske på, at jeg er 35 år ældre end hende.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 51 minutter siden:

Jeg holdt masken nogenlunde, men blev både overrasket og en smule forvirret. Hvordan vil I tolke den replik? Idet I bedes huske på, at jeg er 35 år ældre end hende.

Forudsat at du er interesseret i det, hvis hun er interesseret i at kende dig nærmere, og hvad det eventuelt kan føre med sig.

Kan du så gå på den restaurant alene nogle gange, for at se om hun er på arbejde når du spiser der.

Hvis du kan det, så vil du nok finde ud af på den måde, om der er mere end som så i hendes henkastede bemærkning.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Rejsenetværk skrev, for 2 minutter siden:

Forudsat at du er interesseret i det, hvis hun er interesseret i at kende dig nærmere, og hvad det eventuelt kan føre med sig.

Kan du så gå på den restaurant alene nogle gange, for at se om hun er på arbejde når du spiser der.

Hvis du kan det, så vil du nok finde ud af på den måde, om der er mere end som så i hendes henkastede bemærkning.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Tak for det gode råd. Vil lige tænke over det. Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja den er ikke helt så nem at tolke...kunne være alt fra, at hun var glad for at bo alene eller til at hun savnede selskab eller ønskede at bo med sammen med en eller noget derimellem :rolleyes:...hvis du havde kunnet følge op på hendes henkastede bemærkning med et par HV-spørgsmål kunne du måske have fundet ud af, hvad hun mente med det, men når man bliver overrasket og lidt forvirret og samtidig kke er helt alene så er det ikke nemt at følge sådan en bemærkning til dørs ;)

Kysten var mere klar, den gang en af mine venner fik at vide af en kvinde i byen; "at hun havde en hurtigt sofa"..."vil du med?"...og væk var de i en fart :razz:

Redigeret af Cruise

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er flere mulige scenarier:
Eftersom lejlighederne i xxby er så store og dyre - det ved jo alle - og lønnen som tjener så dårlig, så behøver hun en lejer til et af værelserne. Eftersom du er så gammel og ser så faderlig ud, så tænker hun at du har børn som behøver noget sted at bo.

Eller så har hun ingen far, og eftersom du er så gammel och ser så faderlig ud, så vil hun gerne få lidt berøm for at hun nu klarer at bo alene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Eller så har hun ingen far, og eftersom du er så gammel och ser så faderlig ud, så vil hun gerne få lidt berøm for at hun nu klarer at bo alene.

Kan være at det bare er sugardating in reallife ;)

Slut tyverne er ok, men først tyverne er bedre.

Men jeg er også kun 56 år gammel :rolleyes:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 54 minutter siden:

Tak for det gode råd. Vil lige tænke over det. Mange hilsener Mr. Sensual

Hvis du er nysgerrig og vil vide mere om baggrunden for hendes bemærkning samt har interesseret i hende vil jeg helt klart følge Rejses råd :razz:

I værste fald får du stillet din nysgerrighed = afklaring og i bedste fald får du en uventet, overraskende og måske uforglemmelig oplevelse - hvem ved, hvad der sker?   

Svaret fåes ved at opsøge det!  :)       

Og det vil (i første omgang) kun koste dig det måltid og drikkevarer du bestiller og indtager...med hende som tjener ;)

Redigeret af Cruise

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er lidt svært at tolke, hvis man ikke kender konteksten, som sætningen er udtalt i.

Og var den i givet fald møntet på dig, eller på jer som par?

Jeg har selv forkastet mange “halve invitationer” som antaget overfortolkninger igennem tiderne, mest af hensyn til den stilling og position jeg har haft.

Her i mine mere modne dage, så har jeg så i flere tilfælde valgt at efterprøve “signalerne” og må erkende, at vi modne mænd åbenbart står i good standing hos specielt yngre kvinder fra andre kulturer end den nordiske, som netop arbejder indenfor servicefag i vores land. Og de er ikke så bange for, at smide en lille invitation, så jeg tror da, at muligheden er til stede at hun faktisk ville se mere til dig, ja måske jer.

Men godt at du holdt masken, specielt når du nu er gift :)

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha uha. Den er svær at tolke, når jeg ikke kender hele konteksten

Umiddelbart virker det, som en invitation, men er ikke 100 % sikker. Hvis du under frokosten har sendt hende blikke fordi, hun var smuk, så har hun måske opfattet det, men hvis det er tilfældet, så har hun også vist sin interesse via sit kropssprog. Ét kast med håret, øjnene. Hendes ben eller fod har måske peget hen i retning af dig. Kvinder sender langt flere af den slags signaler end mænd og mange mænd fanger dem ikke.

Bemærkningen kan også være mere uskyldig. Det er umuligt at vide, når man ikke var der.

Hvis der er tale om en invitation, så ved jeg ikke, om du skal følge den, da du er gift. Det er nu nemmere at forklare konen, at man har købt sex end den anden vej rundt, hvis hun skulle opdage noget. 

Redigeret af Kristianv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 9 timer siden:

tror jeg vil tolke det som om du blev mundlam - og først bagefter reflekterede over det. Siden har den været oppe og vende med jeg skulle bare .... og havde jeg dog bare..... hvis muligt og det ikke bare var i den givne situation besøge stedet igen, men denne gang større udfordring da tilbage til start håber det giver mening

Del dette indlæg

Link til indlæg

Revision har lige stået og lavet the mens jeg tænkte over det lille dilemma. En af min datters veninder flirter hver gang vi er sammen - det er selvfølgelig totalt no go men det giver da at ryggen ranker sig lidt mere og mange plus point på selvværdskontoen og det er den du skal sætte den ind på :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, den 3.10.2021 at 22:43:

Var på restaurant forleden med kvinden,  jeg er gift med. Vi havde en skøn kommunikation med tjeneren, en smuk, mørkhåret pige i slutningen af 20-erne. Da jeg sidst på aftenen gik ud på gaden for at trække lidt frisk luft et øjeblik, stod hun ved trappen og røg en cigaret. Vi faldt i snak, ganske kort, og nærmest henkastet sagde hun: - Jeg bor alene i xx-by.

Hvor er den restaurant henne :-) :) Er selv en moden mand (ugift) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 4.10.2021 at 00:04:

Slut tyverne er ok, men først tyverne er bedre.

Men jeg er også kun 56 år gammel :rolleyes:

Ikke være ked af det kære Rejse.. Det kommer snart en dag når du er ældre. Promise.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Ikke være ked af det kære Rejse.. Det kommer snart en dag når du er ældre. Promise.

Er jeg heller ikke Bananas, men jeg håber bare på 15 - 20 gode år hvor jeg får råd som aldrig før til at købe sex når jeg bliver gammel.

I 40 år træller vi som lønslaver, mens vi puger sammen til pensionen og friværdi i ens mursten.

I alle de år får det der er tilbage ben at gå på til husleje og byrden af ens faste udgifter.

Pludselig går man på pension med penge på lommen som aldrig før :huh:

Fy skam hvis der skulle blive noget tilovers, det har jeg ikke tænkt mig at der skal blive, hvis jeg lever længe nok.

Særligt ikke når jeg ingen arvinger har.

Men jeg har taget højde for at det kan ske, og i en ca 6 år gammel tråd redegjorde jeg i forum for at jeg har skrevet testamente.

Det er der også styr på, som der er det med pensionsopsparing og friværdi :)

Jeg gad bare godt formøble det hele de næste 10 år, men det tør jeg ikke :(

For jeg er også skrækslagen for at ende som en fattig pensionist.

I det hele taget handler det om at tjene og at kunne bruge en formue tidligt i livet.

Det er idealet, men det har jeg desværre ikke evnet.

Jeg har så også levet som jeg ikke burde, hvis det skulle kunne være lykkedes, og det er min egen skyld.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 6 timer siden:

I det hele taget handler det om at tjene og at kunne bruge en formue tidligt i livet.

Det er idealet, men det har jeg desværre ikke evnet.

Du burde have været født i Japan. Jeg har hørt, at man her har en lønstruktur hvor man tjener styrtende i begyndelsen af livet, hvor man har brug for pengene, for så langsomt at faldi i løn efterhånden man blir ældre.

(Det kunne også have være sjovt at se dig gå rundt i kimono :D)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...