Hop til indhold

Recommended Posts

Side99 skrev, for 35 minutter siden:

Jo det var det, var der en del mere med mit forrige job ;)

Det tror jeg også, men den fisse fortjener også sperm ;)

Ja okay. Det kunne godt være hun var kommet hjem til dig. 
Det bliver i hvert fald ikke mit sprerm da jeg ikke kommer til at se hende igen Der er så mange andre smukke kvinder derinde så hun er sorteret fra :) 

Kender du ellers andre der har kneppet hende? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham1988 skrev, for 7 timer siden:

Ja okay. Det kunne godt være hun var kommet hjem til dig. 
Det bliver i hvert fald ikke mit sprerm da jeg ikke kommer til at se hende igen Der er så mange andre smukke kvinder derinde så hun er sorteret fra :) 

Kender du ellers andre der har kneppet hende? :)

Forståeligt, der er mange lækre kvinder derinde i en god ung alder ,:)!

Nej ikke rigtig :) Hvorfor da :)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Side99 skrev, for 5 timer siden:

Forståeligt, der er mange lækre kvinder derinde i en god ung alder ,:)!

Nej ikke rigtig :) Hvorfor da :)?

Lige præcis :) 

kunne godt være du kendte flere der har været sammen med hende :) Hun sagde bare at hun kun har mødt 3 gennem SD :))) hahaha 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham1988 skrev, for 1 time siden:

Lige præcis :)

kunne godt være du kendte flere der har været sammen med hende :) Hun sagde bare at hun kun har mødt 3 gennem SD :))) hahaha 

Haha hun kan jo pynte på det, ingen grund til at sige hun har mødtes med 50 jo :p

Har du nogen du kan fremhæve som kvinder man bør mødes med?:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Side99 skrev, for 13 minutter siden:

Haha hun kan jo pynte på det, ingen grund til at sige hun har mødtes med 50 jo :p

Har du nogen du kan fremhæve som kvinder man bør mødes med?:)

Haha det sku rigtig men mon ikke der har været en del fyre igennem hende på SD. Og hvis hun er proff så kan jeg godt forstå man begynder at mærke det på hende :) 

Nu ved jeg ikke hvor du er fra men der er masser af dejlige piger jeg har mødt på SD gennem det sidste års tid. De fleste har dog slettet deres profil men der er en fra Århus som jeg har mødt en del gange i Kbh. Angelinamaddelin hedder hun. Sindsyg smuk og fræk. Der kan missperfect slet ikke samlingens med hende :))) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham1988 skrev, for 26 minutter siden:

Haha det sku rigtig men mon ikke der har været en del fyre igennem hende på SD. Og hvis hun er proff så kan jeg godt forstå man begynder at mærke det på hende :)

Nu ved jeg ikke hvor du er fra men der er masser af dejlige piger jeg har mødt på SD gennem det sidste års tid. De fleste har dog slettet deres profil men der er en fra Århus som jeg har mødt en del gange i Kbh. Angelinamaddelin hedder hun. Sindsyg smuk og fræk. Der kan missperfect slet ikke samlingens med hende :))) 

Jeg tænker der slidt en del pik i hendes udsøgte fisse ja, bestemt :D!!! Men ja, kunne nok godt finde på at give hende en tur igen hvis chancen bød sig ;)

Jamen er fra Aarhus, så vil da lige tjekke hende ud hvad hun er for en sag ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Side99 skrev, for 16 minutter siden:

Jeg tænker der slidt en del pik i hendes udsøgte fisse ja, bestemt :D!!! Men ja, kunne nok godt finde på at give hende en tur igen hvis chancen bød sig ;)

Jamen er fra Aarhus, så vil da lige tjekke hende ud hvad hun er for en sag ;)

Så vil jeg helt sikkert vælge hende jeg har skrevet, hun er smukkere, dejligere og mega meget på! :) 
Ja hende vil jeg meget hellere bruge min penge på! Der kan du også få det præcis som du vil have det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham1988 skrev, for 18 minutter siden:

Så vil jeg helt sikkert vælge hende jeg har skrevet, hun er smukkere, dejligere og mega meget på! :) 
Ja hende vil jeg meget hellere bruge min penge på! Der kan du også få det præcis som du vil have det :) 

Skriver lige en pm ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham1988 skrev, for 5 timer siden:

Lige præcis :)

kunne godt være du kendte flere der har været sammen med hende :) Hun sagde bare at hun kun har mødt 3 gennem SD :))) hahaha 

Hun mente nok kun 3 den uge :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 1 minut siden:

Hun mente nok kun 3 den uge :) 

Hahaha det kan være det var det hun mente. Har du da også været der? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham1988 skrev, for 45 minutter siden:

Hahaha det kan være det var det hun mente. Har du da også været der? 

Nej ikke endnu :) Er også fra det jyske, så skal have det til at passe med en Kbh tur :-) Men jeg er da fristet til at lægge vejen forbi hende og se om hendes fisse er så dejlig som beskrevet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 2 timer siden:

Nej ikke endnu :) Er også fra det jyske, så skal have det til at passe med en Kbh tur :-) Men jeg er da fristet til at lægge vejen forbi hende og se om hendes fisse er så dejlig som beskrevet :) 

Ja men det synes jeg sku ikke den er. Har været der en gang nu og det var sidste gang :) Der er mange andre smukkere og dejligere kvinder. Billederne snyder en del kan jeg fortælle dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham1988 skrev, for 2 timer siden:

Ja men det synes jeg sku ikke den er. Har været der en gang nu og det var sidste gang :) Der er mange andre smukkere og dejligere kvinder. Billederne snyder en del kan jeg fortælle dig :)

Okay. Så bliver jeg i det midt-/østjyske og ser om jeg kan finde en sød sb :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 3 minutter siden:

Okay. Så bliver jeg i det midt-/østjyske og ser om jeg kan finde en sød sb :-) 

Der er mange. Har mødt en del fra Århus gennem de 1,5 år jeg har været på SD :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham1988 skrev, for 18 timer siden:

Der er mange. Har mødt en del fra Århus gennem de 1,5 år jeg har været på SD :D 

Ja synes faktisk at der er en del pt. Men er da altid interesseret hvis du har gode forslag :) .. Gerne i pb ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham1988 skrev, den 29.9.2021 at 19:13:

Du må selv prøve at kontakte hende, kan jo være hun vil have mindre eller måske mere end hvad jeg gav. Det var et kort møde på ca en time. 

Du stiller selv et hav af spørgsmål om priser og ydelser, men vil ikke ud med hvad du selv gav. Det er sgu dårlig stil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, den 26.9.2021 at 15:17:

Hun hat i alt fald været på sugardaters længe og jeg mindes hun tidlige var nem at få en aftale med. Lige nu svære hun heller ikke på mine beskeder. Men har dog aldrig mødt hebde 

Hvordan mindes du hun var nem at få en aftale med når du ikke har mødt hende? Og der findes ikke nogen anmeldelser om hende herinde? :) Eller har jeg overset det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham1988 skrev, for 4 timer siden:

Hvordan mindes du hun var nem at få en aftale med når du ikke har mødt hende? Og der findes ikke nogen anmeldelser om hende herinde? :) Eller har jeg overset det? 

Jeg har skrevet med hende flere gange over mindst 2 år, hvor hun har været meget åben som en kortere sexaftale også selv om jeg ikke har billede på min profil. Jeg har imidlertid vurderet hende til at være lidt for "semi prof agtig' og derfor valgt hende fra. Men det bygger kun på en formodning og nu svare hun ikke på mine beskeder selv om jeg har skiftet profil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du ser på billederne på SD & AL er det de samme, men måske det så er en der har lånt nogle billeder vides ikke. 

Jeg har ikke mødt nogen af dem, kun faldet over sammenhængen i billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlindBoy skrev, for 21 timer siden:

Hvis du ser på billederne på SD & AL er det de samme, men måske det så er en der har lånt nogle billeder vides ikke. 

Jeg har ikke mødt nogen af dem, kun faldet over sammenhængen i billederne.

Kan fortælle dig at det ikke er den samme. De billeder der er på al er ikke de samme som på sd. Har mødt den begge nu og det er ikke den samme. Hende på al er noget ældre end hende på sd :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlindBoy skrev, den 8.12.2021 at 17:29:

Hvis du ser på billederne på SD & AL er det de samme, men måske det så er en der har lånt nogle billeder vides ikke. 

Jeg har ikke mødt nogen af dem, kun faldet over sammenhængen i billederne.

Ingen af billederne på SD og AL er de samme, og der er helt tydeligvis tale om to forskellige piger på billederne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...