Hop til indhold

Recommended Posts

Side99 skrev, for 5 timer siden:

Hun er proff... Men dejligt fisse der måtte spermes i den gang jeg mødte hende :)

Hvordan ved du hun er proff? 
er det længe siden du har mødt hende? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun hat i alt fald været på sugardaters længe og jeg mindes hun tidlige var nem at få en aftale med. Lige nu svære hun heller ikke på mine beskeder. Men har dog aldrig mødt hebde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham1988 skrev, for 16 timer siden:

Hvordan ved du hun er proff? 
er det længe siden du har mødt hende? :)

Jeg kan ikke lige huske hvor, men har set hendes billeder hos bordeller i kbh :) Det er dog et par år siden :)

som nævnt så var hun tidligere nem at få adgang til og til en fornuftig pris. Mødte op som aftalt, ingen problemer der :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Side99 skrev, 1 time siden:

Jeg kan ikke lige huske hvor, men har set hendes billeder hos bordeller i kbh :) Det er dog et par år siden :)

som nævnt så var hun tidligere nem at få adgang til og til en fornuftig pris. Mødte op som aftalt, ingen problemer der :)

Ja okay, så det var på bordel du mødte hende? :) måtte du komme oppe i hende? :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Side99 skrev, for 10 minutter siden:

Nej det var gennem SD, vidste bare hun var proff :))

Ja det måtte jeg og gjorde det også en del gange i løbet af den nat vi brugte sammen ;)

Okay hvor længe siden er det? :) 

Hvad måtte du betale for sådan en nat? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Side99 skrev, for 11 minutter siden:

Nej det var gennem SD, vidste bare hun var proff :))

Ja det måtte jeg og gjorde det også en del gange i løbet af den nat vi brugte sammen ;)

Mødte du op hos hende eller på hotel. 
er nemlig ved at få en aftale i hus med hende så der rart lige at vide lidt om hende :)) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham1988 skrev, for 3 minutter siden:

Mødte du op hos hende eller på hotel. 
er nemlig ved at få en aftale i hus med hende så der rart lige at vide lidt om hende :)) 

1,5-2 lige før corona. Mødtes faktisk hos mig og betalte 5k mener jeg ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Side99 skrev, for 1 minut siden:

1,5-2 lige før corona. Mødtes faktisk hos mig og betalte 5k mener jeg ;)

Ja okay, så et par år siden ca? 
puha, 5k? Men det må vel have været pengene værd. Har en aftale med hende imorgen aften. Så håber hun er pengene værd :) Var hende blow god? :))) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham1988 skrev, for 10 timer siden:

Ja okay, så et par år siden ca? 
puha, 5k? Men det må vel have været pengene værd. Har en aftale med hende imorgen aften. Så håber hun er pengene værd :) Var hende blow god? :))) 

Det er det ja :) Hun var pengene værd, hun var på og liderlig fra hun gik ind af døren til hun gik ud af den igen ;)! Glæder mig til at høre om din oplevelse ;)!

Hendes blow er okay, hun havde lidt problemer med at tag mig helt til roden. Dog var det rigtig vådt, god blanding af kun at bruge munden og samtidig have hænderne i spil ;)!

Men klart det bedste er den våde fisse som bare ville have creme igen og igen :)))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Side99 skrev, for 6 minutter siden:

Det er det ja :) Hun var pengene værd, hun var på og liderlig fra hun gik ind af døren til hun gik ud af den igen ;)! Glæder mig til at høre om din oplevelse ;)!

Hendes blow er okay, hun havde lidt problemer med at tag mig helt til roden. Dog var det rigtig vådt, god blanding af kun at bruge munden og samtidig have hænderne i spil ;)!

Men klart det bedste er den våde fisse som bare ville have creme igen og igen :)))

Glæder mig også til at møde hende :) håber hun stadigvæk er klar på noget sperm i fissen. 
Hendes læber ser ellers ud til at kunne give et godt blow :)) 

må man spørge hvor gammel du er? :) 

I får en opdate når hun er smuttet igen :))) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mødet gik okay. Man kan godt mærke på hende at hun har haft en del “kunder” 

Vi lavede det vi havde aftalt, så det var okay  

Ikke noget jeg vil prøve igen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hellerup40 skrev, 1 time siden:

Hvad gav du og for hvor lang tid ? 

Du må selv prøve at kontakte hende, kan jo være hun vil have mindre eller måske mere end hvad jeg gav. Det var et kort møde på ca en time. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham1988 skrev, den 28.9.2021 at 08:46:

Glæder mig også til at møde hende :) håber hun stadigvæk er klar på noget sperm i fissen. 
Hendes læber ser ellers ud til at kunne give et godt blow :)) 

må man spørge hvor gammel du er? :) 

I får en opdate når hun er smuttet igen :))) 

Er 29 ;)

Fik hun sperm i fissen så :)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Side99 skrev, for 13 timer siden:

Er 29 ;)

Fik hun sperm i fissen så :)?

Nej gad ikke uden kondom. Man ved jo ikke hvor mange hun har gjort det med uden så turde ikke tage chancen. 
Hvorfor har du kun mødt hende en gang hvis hun er så dejlig? :)) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pengene og så stoppede jeg også for en stund. Det ikke så tit jeg hverken sugardater eller er i kbh ;)

En skam du ik tog den uden :)!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Side99 skrev, 1 time siden:

Pengene og så stoppede jeg også for en stund. Det ikke så tit jeg hverken sugardater eller er i kbh ;)

En skam du ik tog den uden :)!

Ja okay, så det var ikke i Kbh hun kom til dig? :) 

Ja men tror mange har taget hende uden så turde ikke :)) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...