yrghh 1581 Skrevet 19. September, 2021 Sweetassyas søger SD uden sex og mener at hendes tid er mere værd end andres, så hun tager 1000 kr for kemimøde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 19. September, 2021 Betal for fisan da: tænk hvis det lige netop var dig af måneders 20 kemi-møder, der havde kemi med den kvikke frk 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 19. September, 2021 Jeg forstår ikke rigtig konceptet med at man skal betale for et kemimøde med en sd. Ideen med sugardating er vel at begge parter får noget ud af det. Manden, selskab, sex eller whatever og pigen penge. Begge parter løber jo en risiko for at spilde tid ved at mødes, hvis man ikke tænder på den anden. Så alt er fuldstændig ens for begge parter. Hvorfor skal pigen dog så have penge for at løbe en risiko for at spilde tiden med et kemimøde. Det svarer jo til at en gp skulle have penge for at afvise en kunde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1018 Skrevet 19. September, 2021 lidenskabogvarme skrev, for 11 minutter siden: Jeg forstår ikke rigtig konceptet med at man skal betale for et kemimøde med en sd. Ideen med sugardating er vel at begge parter får noget ud af det. Manden, selskab, sex eller whatever og pigen penge. Begge parter løber jo en risiko for at spilde tid ved at mødes, hvis man ikke tænder på den anden. Så alt er fuldstændig ens for begge parter. Hvorfor skal pigen dog så have penge for at løbe en risiko for at spilde tiden med et kemimøde. Det svarer jo til at en gp skulle have penge for at afvise en kunde. Ja de er sgu helt væk de tøzer der kræver penge for kemimøder , i øvrigt et ord der ikke eksisterer i min ordbog 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent0037 229 Skrevet 20. September, 2021 Svarer til at betale et gebyr for at komme til jobsamtale. Uhørt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Realist 89 Skrevet 20. September, 2021 Der må jo være nogen der er dumme nok til at betale for kemimøder. Så indtil ingen vil betale for kemimøder, bliver pigerne nok ved med at forlange det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg