Hop til indhold

Recommended Posts

bee bee er helt utrolig sød og det er billeder af hende hun bruger. Lige fra start var der god stemning og hun laver lidt sjov og er bare så sød. Syntes hun er ret smuk og efter at have indtaget den vandrette position pakker hun sig selv ud og en petit lækker krop og skønne bryster kommer til åsyn. Dejlige naturlige bryster, en god stor håndfuld - c-d? Alder passer fint - ung og frisk. Hun snakker ok engelsk ala thai og det er bare en sødme omkring hende. Har investeret i 30 min.  Hun kysser min krop, kærtegner  og jeg inviterer hende til våde kys som er min absolut bedste starter. Jeg skal fortælle lidt om hvordan jeg gerne vil ha det, og så får jeg det. Lidt senere kommer der også spyt med, sådan lidt Japansk inspireret, hvis i kender de film. Jeg beder også om det. Hun er må på det meste :-) Det er dejligt intimt og fræk. Hun gir et rigtig godt øko blow - og efter anvisning om at have hænderne ved sinden af min krop vedbliver hun det. Må gerne holde om hendes hoved og mundkneppe hende (blidt) der kommer lidt dybde på men ikke ikke deepthroat. Vi skifter mellem kys og blow - og hun er dejligt nærværende og kigge på en når hun slikker - og man kan jo bare kigge i loftet hvis det ikke lige er noget, man syntes er frækt, jeg syntes det med hende. Jeg får lidt cowgirl med Gummie, men det er bare ikke min stærkeste disciplin, gummie - men hun ridder godt og vil også gerne kysse under, og er sikker på at der kan være rigtig god fuld pakke her. Jeg sprang massagen over, så det har jeg til gode at komme tilbage efter, for det kommer jeg - også til de der skønne meget våde kys og dejligt firm blow - og en lækker lækker lille thai sag.

Redigeret af Vildsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin1963 skrev, for 15 minutter siden:

Hvor på frederiksberg befinder hun sig ???

 

if you read the whole text in her add before you jumped to her picsB)^_^

 I am in lovely Frederiksberg, close to Zoologisk Have”

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin1963 skrev, for 1 time siden:

Hvor på frederiksberg befinder hun sig ???

 

Som hun skriver - tæt på det vildeste sted i byen - men syntes nu det bliver endnu mere vildt hos hende, mere dyrisk ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 38 minutter siden:

Utroligt så forskellige oplevelser man kan have af samme pige. 
Men godt din var god. 

Ville være dejligt med nogle flere beretninger  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 36 minutter siden:

Ville være dejligt med nogle flere beretninger  

Jeg har anmeldt hende. Kort fortalt, det kedeligste sex ever. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 16 minutter siden:

Jeg har anmeldt hende. Kort fortalt, det kedeligste sex ever. 

Det havde jeg ikke set - det er jeg da glad for ! Måske går vi efter forskellige ting - og måske den berømte kemi - der var kun godt at berette om her !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, den 18.9.2021 at 09:20:

Det havde jeg ikke set - det er jeg da glad for ! Måske går vi efter forskellige ting - og måske den berømte kemi - der var kun godt at berette om her !

Tak for anmeldelsen, Vildsvin. Dejligt at læse at din oplevelse var så positiv!

Du komplimenterer Bee Bee på hendes udseende… er billederne retvisende? Hun ser rigtig sød ud, og alt hvad du skriver bekræfter hvad hun lover i sin annonce.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

besøgte hende forleden for første gang og nok også sidste. Pigen var ikke  det værd at besøge. 
Hun var langt fra billederne i virkeligheden, og kedelig at se på. Det er intet massage, som lovet på selve annoncen. Vil sku hellere bruge det penge på de hundrede andre thai steder der findes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes hun er ret charmerende men hun tilbyder IKKE massage, som i slet ikke så hun burde i virkeligheden nok bare ligge under klinikker. Hun arbejder sammen med et par andre legender i branchen så mon ikke de bare har kopieret en af deres annoncer, da Bee lige er kommet til landet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i sidste uge, og havde en god oplevelse. Jeg fik endda lidt massage, men det var bare blød "tantra"-massage - ikke den hårde thai-massage man nogle gange får. Et plus var at hun var nøgen under massagen.

Det er hende på billederne, men det er klassiske "Instagram-billeder", med filter etc på som forskønner virkeligheden. Jeg synes dog at hun var en charmerende og smuk pige også når jeg mødte hende. 

Det store plus for mig var at man kunne få anal, det er ellers sjældent på thai-klinikkerne synes jeg. Synes vi havde dejlig sex sammen, og der er god chance for at jeg kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CuddlyBear skrev, for 23 timer siden:

Tak for anmeldelsen, Vildsvin. Dejligt at læse at din oplevelse var så positiv!

Du komplimenterer Bee Bee på hendes udseende… er billederne retvisende? Hun ser rigtig sød ud, og alt hvad du skriver bekræfter hvad hun lover i sin annonce.

 

Jamen altså - jeg syntes billederne er meget lig virkeligheden - det ligner selfiebilleder - måske med lidt filter på - jeg syntes hun er rigtig smuk IRL og super service - som sagt skippede jeg massagen, det var ikke derfor jeg var kommet men - økoblow - tungekys og lidt knep - og netop de våde kys og økoblow er heller ikke nødvendigvis thai standart - hun er rundhåndet med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En ting jeg ikke har set nævnt, er at indgangen til stedet er alt andet end diskret. Jeg hadede ihvertfald at stå til frit skue og vente på hun åbnede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, 1 time siden:

En ting jeg ikke har set nævnt, er at indgangen til stedet er alt andet end diskret. Jeg hadede ihvertfald at stå til frit skue og vente på hun åbnede. 

Jeg tror hun er et nyt sted nu som vist nok er lidt mere diskret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, for 33 minutter siden:

Jeg tror hun er et nyt sted nu som vist nok er lidt mere diskret :)

Det var sidste onsdag jeg var hos hende.  Ved ik om hun er flyttet siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Creek skrev, for 9 timer siden:

Men der er en bagindgang som man gerne må benytte, hvis man spørger om det.

 

Den_glade_amatør skrev, for 9 timer siden:

…som man siger! :wink:

(undskyld, jeg finder selv ud)

Det vil pigen sikkert sætte pris på :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi for anden gang - startede med at stå op - og bød hende nærmere. Hun havde tage notits af hvad det var jeg ønskede fra sidst - dejlige tungekys - og det var der massere af dem denne gang uden jeg skulle bede om det - og sådan at blive hård ved at holde hendes bryster og kysse skønt, mens hun kæler for min pik - er et go start - og så, hende knælende med min pik i munden - dejligt syn - satte mig på briksen og hun guffede videre - så ville vi begge gerne oppe og ligge på briksen - og de næste 20-25 min bestod af skiftevis nærværende tungekys med lidt spyt ...og dejligt økoblow - fra siden og mellem mine ben - og unden hænder som er klar prioritet, og den havde hun også husket fra sidst.

Hun rykker vist videre i den kommende uge eller noget, til et lidt mere diskret sted, var det gentofte? ... jeg kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, den 9.10.2021 at 22:34:

Var forbi for anden gang - startede med at stå op - og bød hende nærmere. Hun havde tage notits af hvad det var jeg ønskede fra sidst - dejlige tungekys - og det var der massere af dem denne gang uden jeg skulle bede om det - og sådan at blive hård ved at holde hendes bryster og kysse skønt, mens hun kæler for min pik - er et go start - og så, hende knælende med min pik i munden - dejligt syn - satte mig på briksen og hun guffede videre - så ville vi begge gerne oppe og ligge på briksen - og de næste 20-25 min bestod af skiftevis nærværende tungekys med lidt spyt ...og dejligt økoblow - fra siden og mellem mine ben - og unden hænder som er klar prioritet, og den havde hun også husket fra sidst.

Hun rykker vist videre i den kommende uge eller noget, til et lidt mere diskret sted, var det gentofte? ... jeg kommer igen.

I en anden, og mere kritisk tråd, bliver hun betegnet som chubby - hvad siger du til det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...