Hop til indhold

Recommended Posts

Jesse skrev, for 14 timer siden:

I en anden, og mere kritisk tråd, bliver hun betegnet som chubby - hvad siger du til det?

Ejjj det vil jeg altså ikke sige hun er ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jesse skrev

I en anden, og mere kritisk tråd, bliver hun betegnet som chubby - hvad siger du til det?

-det er hun også, hvis du sammenligner med hendes foto-

Redigeret af Løsgænger
text fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville ikke kalde hende chubby, det synes jeg er at strække den. Hun er ikke nogen lille thai-nips, men har en dejlig kvindelig krop, med former de rigtige steder. Fyldige bryster, og en god røv at kneppe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Chubby er jo et svært begreb og for mig betyder det at man har noget mere sul på kroppen end BeeBee. Dog er hun heller ikke slank men har runde kvindelige former. Hun er fast og blød på samme tid hvis det giver mening :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, den 9.10.2021 at 22:34:

Var forbi for anden gang - startede med at stå op - og bød hende nærmere. Hun havde tage notits af hvad det var jeg ønskede fra sidst - dejlige tungekys - og det var der massere af dem denne gang uden jeg skulle bede om det - og sådan at blive hård ved at holde hendes bryster og kysse skønt, mens hun kæler for min pik - er et go start - og så, hende knælende med min pik i munden - dejligt syn - satte mig på briksen og hun guffede videre - så ville vi begge gerne oppe og ligge på briksen - og de næste 20-25 min bestod af skiftevis nærværende tungekys med lidt spyt ...og dejligt økoblow - fra siden og mellem mine ben - og unden hænder som er klar prioritet, og den havde hun også husket fra sidst.

Hun rykker vist videre i den kommende uge eller noget, til et lidt mere diskret sted, var det gentofte? ... jeg kommer igen.

Det lyder som I har noget kørende, tak for god beretning
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesse skrev, den 13.10.2021 at 22:28:

I en anden, og mere kritisk tråd, bliver hun betegnet som chubby - hvad siger du til det?

Det er så også næsten umuligt at have hendes størrelse bryster uden at de er falske hvis man ikke har lidt kærlighedshåndtag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige besøgt hend også, jeg troede det ville være sidste gang som regn.  Billedet annonceret er ikke ægte, tjenesten er forfærdelig, virker ikke som en rigtig kvinde.  Noget er galt  Vil ikke gå tilbage, meget skuffet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Realmanpay4lady skrev, den 20.9.2021 at 01:17:

besøgte hende forleden for første gang og nok også sidste. Pigen var ikke  det værd at besøge. 
Hun var langt fra billederne i virkeligheden, og kedelig at se på. Det er intet massage, som lovet på selve annoncen. Vil sku hellere bruge det penge på de hundrede andre thai steder der findes. 

Jeg har lige besøgt også, jeg troede det ville være sidste gang som regn.  Billedet annonceret er ikke ægte, tjenesten er forfærdelig, virker ikke som en rigtig kvinde.  Noget er galt  Vil ikke gå tilbage, meget skuffet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...