Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Tunge stivere end pikken

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

God aften.

Jeg er 60, og min tunge er nogle gange mere stiv end min pik. Men når jeg læser anmeldelser herinde, virker det dog ofte som om, at vi er ret få med den diagnose. Er det mon overdrivelse af anmeldernes egne evner? Ja, jeg spørger bare.

 Godt at mange piger værdsætter en god tunge, erotisk erfaring og udløsning fra en, der ikke er helt stiv.

Tak og kompliment til pigerne fra jeres

Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 1 minut siden:

God aften.

Jeg er 60, og min tunge er nogle gange mere stiv end min pik. Men når jeg læser anmeldelser herinde, virker det dog ofte som om, at vi er ret få med den diagnose. Er det mon overdrivelse af anmeldernes egne evner? Ja, jeg spørger bare.

 Godt at mange piger værdsætter en god tunge, erotisk erfaring og udløsning fra en, der ikke er helt stiv.

Tak og kompliment til pigerne fra jeres

Mr. Sensual

Næ det er du ikke. Jeg er over 70. Nogle dage er det  en betonsøjle stiv dims, andre dage mere kogt spaghetti . 
Min fordel er at jeg kan fornemme hvilken slags dag der er. De dage hvor den er til den bløde side tager jeg en tadalafil, gerne 8-10 timer før mødet. 
Men som du er inde på, så får man med alderen større fornøjelse af alt det der ligger uden for penetreringen. 
Om anmelderne overdriver?  Tja der har lige været en tråd hvor nogle beskrev at de kunne komme 5-6 gange på en time :mrgreen: 
Der ligger meget macho i en stiv pik, og man skal nok være meget moden og hvile i sig selv, for at indrømme at som årene går falder evnen, men nydelsen stiger :) 
Nydelsen ligger jo ikke i kvantiteten, men kvaliteten, som i alle andre af livets sammenhænge. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Don+t worry"

Forskningen viser at 60/70 % i vores alder bruger "Blå piler" og det er da vidunderligt for begge parter  at de er udviklet-

20/30 % bruger dem allerede i 30 - 40´ års alderen.

Brug dem ærligt men brug også tungen-

Den er altid frisk og tilfredsstiller kvinden godt ved rigtig brug.

Erkend vores alder og nyd den på bedste måde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden:

Næ det er du ikke. Jeg er over 70. Nogle dage er det  en betonsøjle stiv dims, andre dage mere kogt spaghetti . 
Min fordel er at jeg kan fornemme hvilken slags dag der er. De dage hvor den er til den bløde side tager jeg en tadalafil, gerne 8-10 timer før mødet. 
Men som du er inde på, så får man med alderen større fornøjelse af alt det der ligger uden for penetreringen. 
Om anmelderne overdriver?  Tja der har lige været en tråd hvor nogle beskrev at de kunne komme 5-6 gange på en time :mrgreen: 
Der ligger meget macho i en stiv pik, og man skal nok være meget moden og hvile i sig selv, for at indrømme at som årene går falder evnen, men nydelsen stiger :) 
Nydelsen ligger jo ikke i kvantiteten, men kvaliteten, som i alle andre af livets sammenhænge. 
 

Enig med dig Aarhuselsker. Som den berømte, og modne, franske forfatter skrev om rødvin fra Bourgogne: - Fremmer lysten, nedsætter evnen!

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Silver fox skrev, for 16 minutter siden:

Kender problemstillingen. Der er jo ikke noget som ens egen tunge der kan gøre GPen glad, the cock is not always so strong as you would like it to be.

Ja, og lækkert for os modne, men liderlige, at det er sådan.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
lotus skrev, for 3 minutter siden:

"Don+t worry"

Forskningen viser at 60/70 % i vores alder bruger "Blå piler" og det er da vidunderligt for begge parter  at de er udviklet-

20/30 % bruger dem allerede i 30 - 40´ års alderen.

Brug dem ærligt men brug også tungen-

Den er altid frisk og tilfredsstiller kvinden godt ved rigtig brug.

Erkend vores alder og nyd den på bedste måde

Yes, jeg tar' dem også, de blå. Forbløffende gode. Det er lige før, at jeg tror, de også virker på tungen.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Næ det er du ikke. Jeg er over 70. Nogle dage er det  en betonsøjle stiv dims, andre dage mere kogt spaghetti . 
Min fordel er at jeg kan fornemme hvilken slags dag der er. De dage hvor den er til den bløde side tager jeg en tadalafil, gerne 8-10 timer før mødet. 
Men som du er inde på, så får man med alderen større fornøjelse af alt det der ligger uden for penetreringen. 
Om anmelderne overdriver?  Tja der har lige været en tråd hvor nogle beskrev at de kunne komme 5-6 gange på en time :mrgreen: 
Der ligger meget macho i en stiv pik, og man skal nok være meget moden og hvile i sig selv, for at indrømme at som årene går falder evnen, men nydelsen stiger :) 
Nydelsen ligger jo ikke i kvantiteten, men kvaliteten, som i alle andre af livets sammenhænge. 
 

Jeg tror også der er mange der bøvler med dette, og oplever at alderen sniger sig ind på en.

Du er sgu heldig at du bliver advaret. Min kan altid vækkes til dåd, men til tider bliver den hurtig træt. Og det kommer altid helt uventet, så mine besøg er altid lidt som at spille i lotteriet. Det er også derfor jeg foretrækker at besøge thaierne, hvor pirringen under massagen giver det bedste afsæt til en god afslutning. De er også normalt gode til at gøre deres yderste for at det lykkes. På grund af andre skavanker er de blå desværre forbudt område for mig. Min tunge har dog aldrig svigtet mig....

De 3 sidste linjer er lige spot on.

Redigeret af Storspilleren
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 28 minutter siden:

Jeg tror også der er mange der bøvler med dette, og oplever at alderen sniger sig ind på en.

Du er sgu heldig at du bliver advaret. Min kan altid vækkes til dåd, men til tider bliver den hurtig træt.

Jeg er også blevet gammel, (shit det kom pludseligt - det føles som igår jeg var 40) men har stadig tilbage at prøve "de blå". Det kommer nok, men ellers er motion vejen frem. Dårlig kondition ødelægger det som kunne været et fantastiskt eventyr ellers.

Og så whisky selvfølgelig. Det ødelægger jo også meget, men giver så meget andet i retur. Whisky på tungen eller fisse på tungen - den er svær. Vælger nok ......... kan man ikke få begge?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 27 minutter siden:

Og så whisky selvfølgelig. Det ødelægger jo også meget, men giver så meget andet i retur. Whisky på tungen eller fisse på tungen - den er svær. Vælger nok ......... kan man ikke få begge?

For mig er valget meget let, fisse on the rocks er bare toppen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 24 minutter siden:

For mig er valget meget let, fisse on the rocks er bare toppen.

Du har sagtens løst den gordiske knude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 timer siden:

.. har stadig tilbage at prøve "de blå".

lidt opreklameret - desværre ikke et vidundermiddel for alle, gid det var

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej! For det første synes jeg da at det er befriende at der er nogle, som er ærlige omkring dette. Jeg synes da også efterhånden at han lever sit eget liv dernede og ikke gør, som jeg gerne vil. Men jeg synes da også at med alderen er der flere andre ting, som spiller ind ud over det seksuelle. For mig betyder det følelsesmæssige mere og mere, har jeg fundet ud af. Jeg er 51 (snart 52).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er 57 og har specielt efter blodpropper  i den store centralpumpe og i det øverste hovede haft tilsvarende problemer med at få og holde erektion. Specielt en oplevelse med en modem erfaren og sød Thai gjorde indtryk. Efter en inspektion af den halvfede sagde hun det bliver svært men vi prøver, hvorefter den blev stoppet op. Sildenafil er prøvet men jeg er ikke overbevist , jeg bliver bare varm og rød i hovedet og bliver lidt svimmel. Så de er lagt på hylden. Men jeg er klar til at tale med lægen om et andet produkt hvis problemet bliver være.

Der  er en masse psykologi i det også,så sådan en bemærkning som Thai damen kom med hjælper heller ikke.

Til gengæld har jeg fundet noget jeg synes virker. Efter at have set reklamer for t+ og t8 om mænds faldende testosteron fandt jeg ud af at disse dyre piller bare er Mineraler og bukkehornsfrø,som bare er et krydderi der bl.a indgår i karry.

Jeg køber det som dampbehandlede kapsler "fanugeek seed" på Amazon i Tyskland  til en hel anden pris end de dyre piller fra tv-reklamerne. Men du kan også købe rå frø i helsekostbutikker men jeg gider ikke skulle koge og kværne . Efter et par uger med kapslerne oplevede jeg en god effekt Med klart mere lyst og måske deraf bedre erektion

Prøv det mine herrer det er rimeligt harmløst også for pengepungen.

 

 

Redigeret af John Dillermand
Tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

I vor alder bliver det mere almindeligt med rødvin på bordet og det har en vis indvirkning. Jeg går derfor aldrig på pigesjov om mandagen da weekendens rødvinsrester stadig sidder i en. Jeg har gjort det til en vane at lade der gå mindst 3 dage før et pigebesøg. Jeg tror også det hjælpe at sove 3 nætter inden med hænderne over dynen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Mesterjacob skrev, for 47 minutter siden:

I vor alder bliver det mere almindeligt med rødvin på bordet og det har en vis indvirkning. Jeg går derfor aldrig på pigesjov om mandagen da weekendens rødvinsrester stadig sidder i en. Jeg har gjort det til en vane at lade der gå mindst 3 dage før et pigebesøg. Jeg tror også det hjælpe at sove 3 nætter inden med hænderne over dynen :P

God pointe. Øv. Jeg drikker rødvin hver dag.  Mange hilsener, Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
John Dillermand skrev, 1 time siden:

Jeg er 57 og har specielt efter blodpropper  i den store centralpumpe og i det øverste hovede haft tilsvarende problemer med at få og holde erektion. Specielt en oplevelse med en modem erfaren og sød Thai gjorde indtryk. Efter en inspektion af den halvfede sagde hun det bliver svært men vi prøver, hvorefter den blev stoppet op. Sildenafil er prøvet men jeg er ikke overbevist , jeg bliver bare varm og rød i hovedet og bliver lidt svimmel. Så de er lagt på hylden. Men jeg er klar til at tale med lægen om et andet produkt hvis problemet bliver være.

Der  er en masse psykologi i det også,så sådan en bemærkning som Thai damen kom med hjælper heller ikke.

Til gengæld har jeg fundet noget jeg synes virker. Efter at have set reklamer for t+ og t8 om mænds faldende testosteron fandt jeg ud af at disse dyre piller bare er Mineraler og bukkehornsfrø,som bare er et krydderi der bl.a indgår i karry.

Jeg køber det som dampbehandlede kapsler "fanugeek seed" på Amazon i Tyskland  til en hel anden pris end de dyre piller fra tv-reklamerne. Men du kan også købe rå frø i helsekostbutikker men jeg gider ikke skulle koge og kværne . Efter et par uger med kapslerne oplevede jeg en god effekt Med klart mere lyst og måske deraf bedre erektion

Prøv det mine herrer det er rimeligt harmløst også for pengepungen.

 

 

Ja, der er meget psykologi på spil. Har selv været ude for noget lignende. Tak for tippet med "karryen". Det prøver jeg. Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bødlen skrev, for 7 timer siden:

Jeg er 68 og Ka. Bøje en 2 cm tyk jernstang over min erigerede pik, men det kniber med armkræfterne :D

Det må være dårligt støbejern og ikke tysk stål :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...