Hop til indhold
Mand45zxcv

Priser

Recommended Posts

Guest Chock Dims
Orgasmic skrev, for 5 timer siden:

Udelukkende dansk privat diskret. Ingen skumle bagmænd. Ingen bordeller. Bare to folk der mødes efter at have skrevet lidt sammen, hvor vi begge gør det uden nogen form for tvang, og er bedre stillet efter sådan et møde.

Der er masser af danske alfonser med danske piger. Hvor får du dog den ide fra at alle alfonser er udlændinge?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny startegi
Orgasmic skrev, for 17 timer siden:

Måske fordi mange af dem er tvunget. På ingen måde åndssvagt.

Hvor har du den påstand fra ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chock Dims skrev, for 12 timer siden:

Det er da en ulogisk generalisering der vil noget. En Alfons vil jo gerne have så meget som muligt ud af det, så han ville da satse på de dyre piger.

Nej, det er langt fra korrekt af den simple grund at der kun er så mange steder en alfonsen kan leje sig ind - 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PiaV skrev, for 23 minutter siden:

Nej, det er langt fra korrekt af den simple grund at der kun er så mange steder en alfonsen kan leje sig ind - 

Det ændrer ikke ved at alle er interesseret i den højest mulige pris

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chock Dims
PiaV skrev, for 33 minutter siden:

Hold da  op hvor du sejler rundt i din egen forvirring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Øbo skrev, for 1 time siden:

Det ændrer ikke ved at alle er interesseret i den højest mulige pris

Og det er pointen. Når alfonsen ikke kan leje sig ind i et område med bedre priser så er der ingen andre muligheder end at blive hvor de er. En pige som virkelig er selvstændig kan altid finde et sted hvor priserne er gode

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ny startegi skrev, for 7 timer siden:

Hvor har du den påstand fra ? 

Bare en antagelse ud fra beretninger her på siden. Udenlandske kvinder der ryster når folk møder dem og andre ting jeg har læst. Meget bedre at holde sig til de dejlige danske kvinder.

Redigeret af Orgasmic

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chock Dims skrev, for 16 timer siden:

Der er masser af danske alfonser med danske piger. Hvor får du dog den ide fra at alle alfonser er udlændinge?

Det tror jeg ikke på. I hvert fald ikke hvis du med alfons mener en der tvinger danske kvinder til at gøre det. De kan gå til politiet hvis der er et problem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chock Dims
PiaV skrev, for 1 time siden:

Ud over at blive personlig og fornærmende har du intet at byde ind med i debatten 

Du svarer i vest som man spørger i øst. Du har udvist udokumenterbare fordomme om udenlandske alfonser og piger og usammenhængende svar om udlejning til piger (?). WTF

Redigeret af Chock Dims

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chock Dims
Orgasmic skrev, for 12 minutter siden:

Det tror jeg ikke på. I hvert fald ikke hvis du med alfons mener en der tvinger danske kvinder til at gøre det. De kan gå til politiet hvis der er et problem.

Det kan de udenlandske sandelig også. Der er tit dukket sager op - omtalt herind også om danske alfonser der truer og straffer danske piger. Brug søgefunktionen. Det har altid eksisteret så hvorfor skulle det være væk nu?

Låsby Svendsen er en velkendt dansk skikkelse der har tjent bunker af penge på det prostituerede ved udleje rønner til dem. I min tur rundt i landet støder jeg ofte på OPEN skiltet i faldefærdige rønner.

Og tidligere A-gruppen hvor ejeren tilsyneladende brugte rockere til at true piger og andre kritikere, iflg et par brugere herind.

Redigeret af Chock Dims

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny startegi
Orgasmic skrev, for 13 minutter siden:

Bare en antagelse ud fra beretninger her på siden. Udenlandske kvinder der ryster når folk møder dem og andre ting jeg har læst. Meget bedre at holde sig til de dejlige danske kvinder.

En antagelse ? Du ved tydeligvis ikke hvad du snakker om.

Dvs ud fra din antagelse, så besøger 90 procent af eruguide´s bruger handlende kvinder, det må så stå for din egen regning .

Jeg kan så oplyse dig ud fra min egen erfaring med over 20 års erfaring indenfor købesex at jeg møder masser resurse stærke og selvstændige kvinder blandt de udenlandske GP som er her af egen fri vilje samt kun en meget lille procentdel med en ussel alfons .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny startegi
Chock Dims skrev, for 4 minutter siden:

Det kan de udenlandske sandelig også. Der er tit dukket sager op - omtalt herind også om danske alfonser der truer og straffer danske piger. Brug søgefunktionen. Det har altid eksisteret så hvorfor skulle det være væk nu?

Låsby Svendsen er en velkendt dansk skikkelse der har tjent bunker af penge på det prostituerede ved udleje rønner til dem. I min tur rundt i landet støder jeg ofte på OPEN skiltet i faldefærdige rønner.

Og tidligere A-gruppen hvor ejeren tilsyneladende brugte rockere til at true piger og andre kritikere, iflg et par brugere herind.

Du kan ikke ha en dialog med ham, han antager ud fra sin egen lille verden og aner intet i praksis, men kun det han hører og læser .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og det er pointen. Når alfonsen ikke kan leje sig ind i et område med bedre priser så er der ingen andre muligheder end at blive hvor de er. En pige som virkelig er selvstændig kan altid finde et sted hvor priserne er gode

Og hvorfor skulle de ikke vælge at blive selvstændige hvis der var en økonomisk fordel i det.

Hvad med de danske og Thai kvinder der betaler for at bruge et bordel eller klinik. 

Sker det også under tvang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny startegi

Ud over at blive personlig og fornærmende har du intet at byde ind med i debatten 

Hvorfor har han intet at byde ind med ? det er da dig som antager noget som du tydeligvis ikke ved særlig meget om, måske er du sur over de tar dine kunder ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chock Dims
Ny startegi skrev, for 11 minutter siden:

Du kan ikke ha en dialog med ham, han antager ud fra sin egen lille verden og aner intet i praksis, men kun det han hører og læser .

Problemet med folk nutildags, mig selv inklusivt, er at vi tror på hvad medierne skriver. Og så husker vi de dårlige historier og mener det er 100% sandhed.

Selvfølgeligt findes der udenlandske alfonser der sælger piger, men der findes sandelig også danske og faktisk også danske der har udenlandske piger. Så der er ingen garanti selvom vi besøger en dansk. Personligt besøger jeg kun PD piger - og meget gerne udenlandske - og aldrig bordeller.

Citat

Det er på nudansk "weird". Hvorfor skulle alfonsen ikke kunne leje sig ind?

Jeg har besøgt et par lejligheder i forbindelse med PD besøg hvor det var tydeligt at ejeren udlejede leligheden til "nogen". De lejligheder var blottet for den personlige touch som er normalt i folks hjem. Så ingen problemer med at leje lejligheder i et tidsrum - og så findes der AirBnd og HomeAway også. Ikke én af Pia's argumenter holder vand. Ikke én så op på hesten igen Pia.

Jeg glemmer hele tiden at de piger konkurrerer med Pia.

Redigeret af Chock Dims
konkurrencesituationen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad skulle iøvrigt afholde alfonsen fra at leje sig ind hvor indtjening er bedst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ny startegi skrev, 1 time siden:

En antagelse ? Du ved tydeligvis ikke hvad du snakker om.

Dvs ud fra din antagelse, så besøger 90 procent af eruguide´s bruger handlende kvinder, det må så stå for din egen regning .

Jeg kan så oplyse dig ud fra min egen erfaring med over 20 års erfaring indenfor købesex at jeg møder masser resurse stærke og selvstændige kvinder blandt de udenlandske GP som er her af egen fri vilje samt kun en meget lille procentdel med en ussel alfons .

Ja ja. De kvinder er helt sikkert rejst til Danmark væk fra familie og alt de kender for lige at tjene lidt hurtige penge. Slet ikke nogen bagmand der står bag. Come on man!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chock Dims skrev, 1 time siden:

Skal vi lige danne en gruppe som rejser rundt i landet og eliminerer det affald som tvinger andre? Det er jo en fejl at de mennesker eksisterer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan er markedsprincipper, efterspørgsels og udbyd sætter prisen. Og vil man ikke betale prisen for den udbudte "vare" så må man jo gå igen. Og klynke herinde er under lavmålet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ny startegi skrev, for 1 time siden:

Hvorfor har han intet at byde ind med ? det er da dig som antager noget som du tydeligvis ikke ved særlig meget om, måske er du sur over de tar dine kunder ?

Strategi?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny startegi
Æskildsen skrev, 1 time siden:

Strategi?

Har du ikke noget fornuftigt at byde ind med,så lad hellere være med at skrive noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Orgasmic skrev, for 1 time siden:

Ja ja. De kvinder er helt sikkert rejst til Danmark væk fra familie og alt de kender for lige at tjene lidt hurtige penge. Slet ikke nogen bagmand der står bag. Come on man!

Ja lige som at rumænere, polakker, litauere, ukrainere, italienere, portugisere osv osv rejser til Danmark for at arbejde i alle mulige andre erhverv.

Rumænske sexarbejdere kan tjene det firdobelte som sexarbejder i Danmark og arbejde under betydeligt mere ordnede forhold hvorfor er det så svært at forstå at det er tillokkende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny startegi
Øbo skrev, for 15 minutter siden:

Ja lige som at rumænere, polakker, litauere, ukrainere, italienere, portugisere osv osv rejser til Danmark for at arbejde i alle mulige andre erhverv.

Rumænske sexarbejdere kan tjene det firdobelte som sexarbejder i Danmark og arbejde under betydeligt mere ordnede forhold hvorfor er det så svært at forstå at det er tillokkende. 

Jeg gider ikke bruge mere krudt på ham, det nytter ikke noget alligevel .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny startegi
Orgasmic skrev, for 2 timer siden:

Du kan jo starte med at spørge de søde lyserøde udenlandske som er herinde om de er her af egen fri vilje eller arbejder for bagmænd.

Problemet med dig er at du skærer alle udenlandske over en kam og det er fuldstændigt absurd .

Så er alle thai pigerne også styret af bagmænd fordi de er taget herop væk fra deres familie for at tjene bedre penge ? 

Redigeret af Ny startegi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...