Mand45zxcv 5 Skrevet 12. September, 2021 Hej, lidt overvejelser på priserne man betaler hvad hun forlanger og forhandler ikke.. Klart, men siden Corona åbnede er priserne fløjet op. Standard prisen er nu 1500 for en time og 300 hvis du vil have lidt ekstra. det er ca.. 30% dyrere en før corona. pigerne tager selvfølgelig hvad vi vil give. I kbh området er det typisk 3-500 kr. billigere end i Aarhus. min opfordring til mine medkunder er vi vil holder lidt igen med at hoppe på de dyre priser. vi skal tilbage til 1200 + 200 for et besøg på en time. hvad tænker i mvh T 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 12. September, 2021 Tænker ikke priserne før corona har været så lave som du beskriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 12. September, 2021 De fleste danske piger har taget 1000,- til 1200,- for en halv time, og 1800,- til 2000,- for en hel time, de sidste ti år, mindst…. Alt andet i samfundet er steget, men de priser er ikke, måske man skulle sætte prisen lidt op 9 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 12. September, 2021 Mange besøger ikke gp så ofte - og har måske ikke en puls på priserne - kan jeg læse i denne og andre tråde der har beskrevet priser…. jeg besøger mange gp hver månede…. før corona var mit standard køb 30 min blow uden, 69, dansk i forskellige stillinger, afslut med græsk 1000kr - det kan man ikke få i dag jeg kan nok ikke holde mig væk - da jeg syntes der er så mange dejlige gp, og jeg klager ikke over den service jeg får - nu skriver jeg heller ikke at jeg syntes priserne er for høje endnu - blot at prisudviklingen er stigende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThomasDK 75 Skrevet 12. September, 2021 Mener jeg plejede at give 1.500 for 30min med græsk. Det sker så sjældent, at jeg reelt er ligeglad med prisen. Det fylder ikke noget i mit budget. Hvis lysten og muligheden er der en dag, kommer jeg ikke til at vente i håb om at det så på et tidspunkt bliver 300 kroner billigere... så hellere glæde sig over hvor meget mine aktier er steget det seneste år. Væsentlig mere end priserne her. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 12. September, 2021 De skal naturligvis tage det de kan få og de færreste kunder hidser sig op over et par hundrede mere eller mindre. Hvis man kigger på priserne historisk er de ikke fulgt med den almindelige prisudvikling. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 12. September, 2021 Mand45zxcv skrev, for 2 timer siden: Hej, lidt overvejelser på priserne man betaler hvad hun forlanger og forhandler ikke.. Klart, men siden Corona åbnede er priserne fløjet op. Standard prisen er nu 1500 for en time og 300 hvis du vil have lidt ekstra. det er ca.. 30% dyrere en før corona. pigerne tager selvfølgelig hvad vi vil give. I kbh området er det typisk 3-500 kr. billigere end i Aarhus. min opfordring til mine medkunder er vi vil holder lidt igen med at hoppe på de dyre priser. vi skal tilbage til 1200 + 200 for et besøg på en time. hvad tænker i mvh T Hvis priserne er lavere i København end i Århus er det nok fordi der er for mange piger i København og derved kæmper om kunderne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 12. September, 2021 Eller for få i Århus 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny startegi Skrevet 12. September, 2021 Liv skrev, for 2 timer siden: De fleste danske piger har taget 1000,- til 1200,- for en halv time, og 1800,- til 2000,- for en hel time, de sidste ti år, mindst…. Alt andet i samfundet er steget, men de priser er ikke, måske man skulle sætte prisen lidt op Det kan du jo bare gøre Liv, det står dig frit for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny startegi Skrevet 12. September, 2021 Jeg er 100 procent enig i trådstarter ! Selvfølgelig bestemmer pigerne selv hvad de vil have, ville jeg også selv gøre ! Jeg personligt holder lidt igen pt, ikke fordi jeg ikke har råd, jeg vil bare ikke være til grin for mine egne penge, den er ikke længere . Før i tiden kom jeg meget på " bollefabrikken " gl køge landevej hvor man kunne får 20 min for 400 med tungekys samt superfransk, det var mere mig . Jeg har dog besøgt enkelte til 1200 kr for 30 min og det er en dagsløn for mig efter skat . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 12. September, 2021 Man kan se det med priser på olika sätt. På grund av lagstiftningen i Sverige är jag mycket restriktiv med att besöka ens 'gröna' massöser 'hemmavid'. Eftersom jag bor en rejäl dagsresa från Köpenhamn är kostnaden för resa och två hotellnätter betydligt större än arvodet till massösen, vare sig det är 'grön' massage eller något mer pikant. Av det skälet betalar jag hellre för kvalitet - det vore förfärligt att ha lagt ut över SEK 4000:- på resa, hotell och förplägnad och sedan en misslyckad massage för att man ville spara ett par hundra kronor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bøffen 1 3 Skrevet 12. September, 2021 de søde danske piger får for lidt for deres ydelser, sæt mindsteprisen op og sørg for vi mænd får valuta for pengene, så er alle glade. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny startegi Skrevet 12. September, 2021 bøffen 1 skrev, for 49 minutter siden: de søde danske piger får for lidt for deres ydelser, sæt mindsteprisen op og sørg for vi mænd får valuta for pengene, så er alle glade. Hvor meget syntes du de skal have da ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 12. September, 2021 Mand45zxcv skrev, for 11 timer siden: Hej, lidt overvejelser på priserne man betaler hvad hun forlanger og forhandler ikke.. Klart, men siden Corona åbnede er priserne fløjet op. Standard prisen er nu 1500 for en time og 300 hvis du vil have lidt ekstra. det er ca.. 30% dyrere en før corona. pigerne tager selvfølgelig hvad vi vil give. I kbh området er det typisk 3-500 kr. billigere end i Aarhus. min opfordring til mine medkunder er vi vil holder lidt igen med at hoppe på de dyre priser. vi skal tilbage til 1200 + 200 for et besøg på en time. hvad tænker i mvh T Jeg er totalt ligeglad med priser før eller efter corona. Jeg bestemmer prisen og kan jeg ikke bestemme så finder jeg en anden. Jeg har ikke brug for mere end 30 min - 20 min er nok mere realistisk, og har ikke behov for at penetrere for at nyde det. Nægter derfor at give mere end 500-600 for. De 600 hvis hun er så flot og sprød jeg ikke kan sige nej, men det kommer ikke til at ske, så 500 maks og helst mindre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 206 Skrevet 13. September, 2021 de skal da tage det de kan få det gør vi andre også men ingen pyldren når folk så fravælger dem grundet de er dyre end gennemsnittet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 13. September, 2021 Chock Dims skrev, for 7 timer siden: Jeg er totalt ligeglad med priser før eller efter corona. Jeg bestemmer prisen og kan jeg ikke bestemme så finder jeg en anden. Jeg har ikke brug for mere end 30 min - 20 min er nok mere realistisk, og har ikke behov for at penetrere for at nyde det. Nægter derfor at give mere end 500-600 for. De 600 hvis hun er så flot og sprød jeg ikke kan sige nej, men det kommer ikke til at ske, så 500 maks og helst mindre. Min erfaring er at pris og kvalitet hænger sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 13. September, 2021 (edited) Den flittige skrev, 1 time siden: Min erfaring er at pris og kvalitet hænger sammen. Min er så den modsatte. Oplever ingen sammenhæng selv og der er masser af anmeldelser herinde hvor leveringen af det købte er elendigt og hvor charmen er væk sammen med kundens penge. . Eneste undtagelse har været Kayly i Vejle som er dyr men også leverer det efterspurgte. Ellers.... nej . Mine bedste oplevelser har været ganske billige - men det er nu længe siden jeg har valgt mere end massage i thaiklinikker. Redigeret 13. September, 2021 af Chock Dims Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 13. September, 2021 Mand45zxcv skrev, for 21 timer siden: min opfordring til mine medkunder er vi vil holder lidt igen med at hoppe på de dyre priser. hvad tænker i mvh T Du skal gøre det du har lyst og råd til, men blande dig udenom hvordan andre vælger at bruge deres penge. Hvis gpen snyder med billeder, ydelser, tid er prisen for dyr ligemeget om du betaler 500 kr eller 2000 - du har ikke fået det der var lovet. Meget billige priser kan hænge sammen med meget lange vagter (besøg af mange kunder), og måske at det ikke er helt frivilligt. Hvis du blot søger et hul at tømme dig i, og er ligeglad med resten kan de meget billige gp'er være en løsning som virker for dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 13. September, 2021 (edited) Jeg gider sgu heller ikke betale 2000 kr for et restaurant besøg. Eller jo det gider jeg godt, hvis jeg altså havde råd. Men det har jeg ikke. Altså råd. Og jeg synes det er for dårligt at man kan købe så lækker mad uden jeg har råd til det. De dyre restauranter burde virkelig sætte deres priser ned. Jeg er snart træt af Jensens bøfhus. Hvor kan jeg brokke mig henne over det? Redigeret 13. September, 2021 af Den lille frøken 2 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny startegi Skrevet 13. September, 2021 Den flittige skrev, for 9 timer siden: Min erfaring er at pris og kvalitet hænger sammen. sludder og vrøvl . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 13. September, 2021 Jeg har længe fået besøg af den samme fantastiske kvinde, og der holder den med pris og kvalitet i hvert fald ikke, og det gør den med prisstigning heller ikke. Prisen har været den sammen siden vi startede med besøg ved mig i 2017, og hun får slet ikke nok i forhold til den kvalitet møderne har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 14. September, 2021 Den lille frøken skrev, for 19 timer siden: Jeg gider sgu heller ikke betale 2000 kr for et restaurant besøg. Eller jo det gider jeg godt, hvis jeg altså havde råd. Men det har jeg ikke. Altså råd. Og jeg synes det er for dårligt at man kan købe så lækker mad uden jeg har råd til det. De dyre restauranter burde virkelig sætte deres priser ned. Jeg er snart træt af Jensens bøfhus. Hvor kan jeg brokke mig henne over det? Du kan bare kontakte mig, jeg har et godt stykke kød som du kan få helt gratis og behandlere du det god så er der masser af sovs..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 14. September, 2021 (edited) Jeg er lidt træt af de evige prisdiskussioner. Hvis fedterøvene ikke vil betale, kan de jo bare blive hjemme. Men spar os andre for deres jammer. Redigeret 14. September, 2021 af Mesterjacob 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 14. September, 2021 Liv skrev, den 12.9.2021 at 13:37: Alt andet i samfundet er steget, men de priser er ikke, måske man skulle sætte prisen lidt op ja...selvfølgelig, der er vel ingen der dikterer hvor meget hver enkelt pige skal pris sætte sine besøg med. mon ikke tiden er mere til en omstrukturering i branchen, højere priser som medfører en højere intensitet ved besøgene ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 15. September, 2021 Hvis jeg ved et besøg hos en pige, føler hun yder noget extra, giver jeg også lidt extra til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg