Hop til indhold
Troldmanden

Tanja - dejlig autentisk petit thai oplevelse i Odense

Recommended Posts

Muldermanden skrev, den 31.5.2022 at 20:43:

Jo hun er skam stadig aktiv, har lige besøgt hende i dag - fik fuld valuta for pengene :P

Fake profil oprettet 31/5 og sidste besøg 31/5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Parsnip skrev, for 9 timer siden:

Så anal var inkluderet i prisen?

Ja, det må man vist nok sige det var. Hun pressede som det første min pik op i røven da hun satte sig op på mig.....tog hende derefter hårdt.. hele tiden analt ridende og i doggy....meget lækkert og stramt:)

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 5 timer siden:

Ja, det må man vist nok sige det var. Hun pressede som det første min pik op i røven da hun satte sig op på mig.....tog hende derefter hårdt.. hele tiden analt ridende og i doggy....meget lækkert og stramt:)

Lyder som en fantastisk oplevelse :D Jeg kan næsten ikke lade være med at prøve at booke en tid nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Parsnip skrev, for 22 minutter siden:

Lyder som en fantastisk oplevelse :D Jeg kan næsten ikke lade være med at prøve at booke en tid nu.

Yes, virkelig lækker oplevelse.....klart min bedste med en thaipige......faktisk også en af de bedste med alle andre skønne nationaliteter....og ja, der har sgu været nogle hundrede kvinder over de sidste 30 år......Nå, men nu har jeg sommerferie de næste 5 uger, så nu skal der sgu kneppes igennem for alvor.....tror jeg bl.a. vil køre en tur på FKK i Berlin og omegn:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 17 minutter siden:

Yes, virkelig lækker oplevelse.....klart min bedste med en thaipige......faktisk også en af de bedste med alle andre skønne nationaliteter....og ja, der har sgu været nogle hundrede kvinder over de sidste 30 år......Nå, men nu har jeg sommerferie de næste 5 uger, så nu skal der sgu kneppes igennem for alvor.....tror jeg bl.a. vil køre en tur på FKK i Berlin og omegn:D

Rapporter endelig om dine oplevelser igennem sommeren :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var ikke solgt her. 

Og noget af det er nok min egen skyld. 

Fik endelig besøgt denne lille nips, for det er hun. Men vores kemi gik fuldstændig gal. 

Købte 30 min for 1200 som ligger i den høje ende, så forventningerne var også der efter. 

Ankomst var lidt griner, mødte samtlige på adressen og vi grinte ad det. 

Penge af med tøjet og mig på madrassen. Massagen er mild, men i den gode ende og der er alle de små ting, der betales ekstre for. Så det er jo dejligt. Det er små ting, men de er der. 

Men ingen reaktion fra dillermanden og her fra, gik det galt. Det lykkedes at få den op, hun prøvede men ingen effekt, måtte selv. Overfladisk sex og måtte afslutte selv. Som jeg måtte bede om at få lov til. Ingen gf, Ingen kys og nærvær forsvandt. 

Hun er rigtig sød og kroppen, pyyy....... 

Jeg lader det gå under, en dårlig dag. Jeg gør det ikke igen. Sorry og håber jeg er en ener, her. 

Plus. Det lykkedes, under de 30 min. Med entre og det hele. For mig, var det spild af penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Tanja i dag og det var en dejlig oplevelse, der helt klart kalder på gentagelse.

Jeg opfatter hende som rigtig nærværende, autentisk og fræk.

Kyssene var dybe og hun formåede at få mig til at føle mig ønsket og velkommen.

Prisen er, hvor den er, og helt på linje med niveauet (efter min egen mening)

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, den 26.6.2022 at 06:45:

Ja, det må man vist nok sige det var. Hun pressede som det første min pik op i røven da hun satte sig op på mig.....tog hende derefter hårdt.. hele tiden analt ridende og i doggy....meget lækkert og stramt:)

Vil nødigt berøre et ømt emne , for os mænd !!   men stor er jo relativt . ser en del herinde med Nicknames som >  Giant cock , 22 cm and thick mm  

Jeg har nu aldrig,   følt mig 100% lykkelig , med det jeg går rundt med mellem benene  , har ikke målt den , da det ikke er nødvendigt , for at vide jeg er 

meget større end gennemsnit. I skolen blev jeg drillet  , i  omklædningsrum  blev jeg stirret på  , og hvad angår sex gennem livet , har det ikke altid ,

været en dans på roser . Men med den rette  , og man lære hinanden at kende , kan det da give en fed oplevelse , også for kvinden . Har aldrig fundet ,

hende som her og nu vil have den i røven , og slet ikke blandt Thai piger . Jo hende jeg har kendt gennem mange år i min hjemby , kan gå med til det anale , 

men ikke hver gang vi har sex ., og kun hvis  tingene starter langsomt og forsigtigt . Så må nok sige ,  en tur til Fyn , skal da prøves  , og massage hos Ulai har jeg jo også

tilgode , så måske to flue med et smæk  , er på  min liste . Tak for  anbefalingerne . God dag til alle 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 17 minutter siden:

og hvad angår sex gennem livet , har det ikke altid ,

været en dans på roser . Men med den rette  , og man lære hinanden at kende , kan det da give en fed oplevelse , også for kvinden .

Yes, kender alt for godt til det du beskriver her.......med tiden bliver man, som voksen mand heldigvis bedre til at bruge værktøjet så alle får en rar oplevelse...men mange piger skal lige vende sig til størrelsen....men jeg passer selvfølgelig på og prøver at mærke efter......antennerne ude....også den store:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et mærkeligt spørgsmål :unsure::?:
 

Jeg skal besøge Tanja på fredag, jeg har fået hende til at møde op nøgen.:P

hm er det okay er rør hende før betaling eller efter betaling?:?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg også været forbi Tanja. 

Sød pige, flot petit krop og lækre naturlige bryster

Fik lige et par minutters massage på inderlår, mave og pik, inden et dejligt blow og efterfølgende 69 med finger i begge huller. Så hende op og ride lidt, inden hun sagde at jeg jo nok gerne ville igang med anal. Først i doggy med 2 fingre i fissen, og bagefter hende på ryggen med ben ved hovedet, hvor jeg også kunne have et par fingre i fissen. Afsluttede i hendes mund. 

Dejligt besøg, og ved godt at kr. 1200.- er meget for 30 min. Men når prisen er med anal, så er det pludseligt ikke så dyrt mere. 

Glemte at spørge hende om det var billigere hvis man fravælger anal, men mon ikke det er billigere. 

Hende vil jeg godt besøge igen, og billeder er af hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi igen til et dejligt besøg.

det er altså frækt, når hun sidder og rider på ens pik, mens man har et par fingre i røven på hende, samtidig med at man tungekysser. Fik igen afprøvet en del stillinger i begge huller, med afslutning i mund.

har sagt til hende at næste gang, skal hun have de høje røde sko på som hun har stående, så vil jeg tage hende analt mens hun står op af væggen, det syntes hun var en god ide, så jeg må afsted igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Tanja i går, som sædvanlig en lækker time med alt det sjove og afslutningen tog hun i munde.

Jeg synes der er god kemi mellem os og hun er sjov og sød at være sammen med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber ikke hun har lukket, hende kan jeg ikke undvære, men hun er på ferie med jævne mellem rum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...