Hop til indhold
Troldmanden

Tanja - dejlig autentisk petit thai oplevelse i Odense

Recommended Posts

Grundet COVID-19 ligger min sidste anmeldelse tilbage til august 2020, men man skal jo op på hesten igen som man siger :D 

Jeg synes ikke der har været så mange nyheder at vælge imellem i Odense, men i går faldt jeg over en nyere annonce for 25-årlige Tanja  ❤️Nyhed Tanja❤️Thaipige på 25 år. Nyhed i Odense. Kun få minutter fra motorvej E20 tlf 52909571 - Annoncelightog jeg kunne ikke umiddelbart finde nogen anmeldelser på hende herfra eller andre steder i landet. Jeg ringede til nummeret og fik Tanja i røret. Hun taler et rimeligt engelsk men et meget sparsomt dansk. Vi aftalte et besøg på en time og det viser sig, at hun har lejet sig ind i kælderen på en kendt adresse i Odense SV. Da adressen ikke fremgår af annoncen, så må I selv kontakte Tanja for at få den oplyst.

Jeg blev lukket ind af Tanja selv og så ikke andre på adressen. Tanja ligner fuldstændig billederne fra annoncen og jeg gætter på, at de er taget for nyligt. Her er virkelig tale om en meget petit flot Thaipige. Om hun er 25, eller der er lagt den sædvanlige moms til, kan jeg ikke afgøre, men Tanja virker ung glad, fnisende og var i rigtig godt humør. Hun havde en sort chemise på og allerede ved første indtryk fornemmer man, at det ikke er for massagen alene man skal besøge Tanja. Man skal være lavet af sten for ikke at tænde på denne lille godte. Jeg fik valget mellem briks og madras, men på grund af stemingen valgte jeg madrassen med det samme. Alene på grund af prisen, som fremgår af annoncen, der er i den absolut dyreste ende af hvad jeg har prøvet, ved man godt, at her kan man forvente sig meget mere end bare massage ;)

Tanja smed også straks chemisen og viste sin utrolig flotte krop med et par sjældne lækre struttende ægte b-skåls bryster, der stod flot og saftspændte helt som moder natur har skabt hende, med små fine brystvorter. Jeg lagde mig til rette på maven og Tanja startede med varm olie på ryggen lige som jeg elsker det. En god start, der kun blev bedre af, at hun kravlede op på min ryg og begyndte at gnubbe skridt og bryster godt imod min krop. Det er en helt særlig fornemmelse at kunne mærke brystvorter og skamlæber mod huden. Senere anvendte hun også andre beskidte tricks, som feks. negle der kører op og ned i en simpel form for Tantra massage. Jeg var ret vild med det hele men fik ret hurtigt vendt mig omkring for at se nærmere på sagerne. Herfra gik det fuldstændig over i en ren GFE oplevelse. Tanja kyssede gerne og dybt og efter noget pussyslide ville hun selv gerne slikkes. Hun bliver naturlig våd og smagte ren og frisk og er helt glat forneden. Sikke en oplevelse. Herefter fulgte alle de stillinger jeg lige kunne komme på og Tanja er meget berøringsvillig og virker til at nyde sex meget. Anal var også med i pakken, men jeg tror hendes ydelser afhænger af kemi. Til mig gav Tanja megafransk og jeg sluttede af med at komme i munden på hende og alt blev slugt til sidste dråbe. Om det er noget hun kun gør ved god gensidig kemi skal jeg ikke kunne sige, men det her var et af de bedste skrald, jeg har fået meget længe. Det blev så hot og intenst at jeg svedte ret meget bagefter, selvom blæseren kørte på højtryk. Jeg takkede derfor ja til et bad og Tanja fulgte uopfordret med og sæbede os begge ind og vaskede os begge grundigt. Rene håndklæder på sengen og efter badet.

Under hele besøget virkede Tanja glad og i højt humør og ligger vægt på at jeg havde en god oplevelse. Hun spurgte ind til om jeg var tilfreds og fortalte lidt om sig selv. Nogen dage følger hun danskundervisning, og jeg noterede mig, at hun kendte det danske ord "numse" :D Tanja fulgte mig op til døren og sendte mig afsted med et stort kys og et smil. Det er ærgerligt at hun er så dyr, for hun er godt nok dejlig. Tanja er en Thaioplevelse når den er bedst. Super petit, flot, fræk og super god sex. Massagen kan jeg ærligt talt ikke vurdere, men med Tanja vil jeg altid prioritere, at gå direkte til det frække. Min bedste anbefaling herfra <3

Hilsen

Troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Tanja kort efter hun var startet op. Vel for ca. en god måneds tid siden.  Lang tid siden jeg har været på stedet, da jeg ikke har følt mig fristet af de piger der var til rådighed på stedet. Så da der var ankommet en ny, tilsyneladende sød pige på stedet, hvor jeg fra tidligere besøg ved at tingene er i orden, måtte det afprøves. Jeg har egentlig ikke meget at tilføje til ovenstående beskrivelse - med få undtagelser havde jeg nøjagtigt den samme oplevelse…dog var hun ved at kløjs i det, da hun ville sluge :P  Ærlig og reel pige der giver en perfekt GFE oplevelse i mit univers....og gav mig det jeg efterspurgte den dag Havde bestilt en time. Om hun glemte tiden eller hun ikke havde travlt ved jeg ikke, men ca. 1.5 time blev det til, inden jeg forlod matriklen.

Stedet : 10/10   Gode lokaler. Fremtræder rent og pænt. Parkering lige uden for døren - eller tæt på, hvis man er til det mere anonyme besøg.

Pigen : 9/10  Fantastisk personlighed og ydelser. Pæn pigekrop med ægte bryster der passer til kroppen. Dog ønsker jeg en kvinde der har lidt mere højde og drøjde. Der måtte godt være lidt mere "kvinde" over hende, men det er i småtingsafdelingen når musikken spiller <3

Alt i alt en super oplevelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Isoleret set er 1800 en slags penge for de fleste - og nogen jagter bare en udløsning uden tanke for det jeg opfatter som kvalitet.  Så svært at diskutere kr .

For mig er det en samlet oplevelse. Det starter allerede ved bookningen. Hvordan svarer pigen ? Når jeg ankommer. Hvordan er stedet indrettet? For mig betyder det meget at det er indrettet pænt og fremtræder rent og imødekommende med en frisk ren duft. IKKE MAD OG RØG OS   Pigen der byder velkommen med et smil og får dig til at føle dig velkommen, betyder meget for det senere forløb. Bliver du tilbudt et bad - rene håndklæder. Tilbudt en forfriskning i form at vand eller lign.

Når pigen så i det videre forløb leverer og opfylder de realistiske forventninger, jeg har haft til besøget, er de 1800 givet godt ud.

Nu er jeg tidligere blevet "beskyldt" for at være involveret i stedet med min positive omtale. Det er jeg ikke! Det bygger alene på min oplevelse og indtryk.

Men det er jo forskelligt hvad man søger. Jeg har også været steder hvor alt indikerer, at det bliver en dårlig oplevelse, men fordi jeg var liderlig eller ville spare lidt mønt blev jeg - og fik en dårlig oplevelse.

Omvendt har jeg også fået dejlige oplevelser for små penge - og en enkelt gang betalt store penge for en kedelig oplevelse - blot fordi hun så hammer lækker ud, men der fungerede slet ikke.

Så alt i alt en jungle at bevæge sig rundt i. Men sjov og spændende jungle ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jlasian skrev, den 25.10.2021 at 21:43:

55min til 1800,-, inkl anal er da langt fra dyrt i min optik. I Kbh koster 1 time 1500,- og analt er 500,- oveni. 

husene er jo også dyrere i Kbh :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige besøgt Tanja. Hun har da silicone bryster (måske har hun fået lavet siden i har været der) men de var helt tydeligt ikke ægte. Men Jeg skulle egentlig kun havde massage... -Men men hun fristede og sad direkte med fjamsen ned omkring mine ben -og da jeg blev vendt rundt -var hun nærgående og pirrede -hun prøvede slet ikke at undgå det -da jeg følte jeg var nød til at fortælle hende, hvor lidt jeg havde i min pung -og det slet ikke rækker til hendes priser -hvilket hun kvitterede med en svada på thai, og et lille hyl -hun rejste sig fra sengen, og tog sit tøj af -og pegede på uret 15 minutter tilbage -hun er fræk og lækker -selv når hun sætter gummi på -det blev hedt og hun respondere super på min ihærdighed... Og det lykkes mig, at komme dybt oppe i hende (det plejer at være umuligt med gummi) Om hun er perfekt eller min type eller ej -jeg er ligeglad det var en fed oplevelse med Tanja og der gik vist også noget over tiden... Hun er en rigtig sød og klog pige;-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 11 timer siden:

Hun har da silicone bryster (måske har hun fået lavet siden i har været der) men de var helt tydeligt ikke ægte

Så har jeg en mindre på to do -listen. Det kan selvfølgelig have sine fordele

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 1 time siden:

Så har jeg en mindre på to do -listen. Det kan selvfølgelig have sine fordele

Men selv om jeg deler din fordom -Så er Tanja en oplevelse jeg nødig havde ville undvære...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Møffe prøv at se på Tanjas billeder på annoncen på AL https://annoncelight.dk/showad/326877, hun bruger ægte billeder af sig selv. Hvis du ser Tanjas billeder, så er jeg sikker på, du vil forstå, at det ikke var Tanja du har mødt, da hun 100% sikkert ikke har silikone bryster! Og nej det er ikke fordi hun lige har fået en lynoperation :D

Jeg kender ikke baggrunden for denne misforståelse, men gætter på, at Tanja ikke var på arbejde og så har en anden pige, der arbejder på stedet udgivet sig for at være Tanja. Det er i hvert fald ikke første gang i Thaimiljøet at det er sket ;) Selvom du havde en god oplevelse med pigen, så er det stadig uheldigt, at du anmelder en anden pige i Tanjas tråd, samt at din bemærkning om silikonebryster får stein (og måske andre brugere) til at fravælge at besøge Tanja.

Med venlig hilsen

Troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Solen skinner pludseligt lidt stærkere :). Det er selvfølgelig nogle ok store bryster på den lille pige, men vel trods at ikke unaturligt store. Jeg er klar over at billederne er manipulerede mht ansigt, men kroppen incl. lyder til at være vist naturligt incl. den let genkendelige tatoo eller? 

Adressen på landet passede mig nu bedre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tanjas krop er 100% naturlig og du vil let kunne genkende den ret markante tatovering på låret samt resten af proportionerne ved en grundig inspektion i forbindelse med et besøg :P God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Troldmanden skrev, for 4 timer siden:

Møffe prøv at se på Tanjas billeder på annoncen på AL https://annoncelight.dk/showad/326877, hun bruger ægte billeder af sig selv. Hvis du ser Tanjas billeder, så er jeg sikker på, du vil forstå, at det ikke var Tanja du har mødt, da hun 100% sikkert ikke har silikone bryster! Og nej det er ikke fordi hun lige har fået en lynoperation :D

Jeg kender ikke baggrunden for denne misforståelse, men gætter på, at Tanja ikke var på arbejde og så har en anden pige, der arbejder på stedet udgivet sig for at være Tanja. Det er i hvert fald ikke første gang i Thaimiljøet at det er sket ;) Selvom du havde en god oplevelse med pigen, så er det stadig uheldigt, at du anmelder en anden pige i Tanjas tråd, samt at din bemærkning om silikonebryster får stein (og måske andre brugere) til at fravælge at besøge Tanja.

Med venlig hilsen

Troldmanden

Kære Troldmanden Som du skriver er den tatovering på låret ikke til at tag fejl af! Da du åbenbart er hendes mand/pimp "100%" må jeg jo havde mærket forkert -men de bryster er ualmindelige velformet og fyldige så! Og det er jo forståeligt, når man kun er 25år -og ikke 39 og har født 2 børn? Det jeg skrev står jeg ved -jeg har ingen grund til andet;-) Jeg skriver anmeldelser efter bedste evne og oplevelse, og naturligvis er jeg ikke fejlfri eller perfekt på nogen måde... Tror jeg så helle ikke man behøver i dette forum -og i den branche. Jeg har ikke svinet din kone/ejendom til på nogen måde -og det ligger mig fjernt, at gøre det. Og hvis nogen fravælger pga. det jeg har skreven -er det da beklageligt og ikke min intention. Når det så er sagt, og siden du selv nævner det -burde man måske tænke på, hvad man skriver i annoncen og huske det, når man taler med kunderne... det bidder jo en i enden, når man omgås sandheden...       

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tanja angiver selv i hendes annonce, at hun har en 70b skål. Om det er specielt fyldigt kan der være mange meninger om, men det er det ikke i min verden;) 

Jeg har selv tidligere skrevet, at jeg tvivler på alderen, men du har åbenbart fået den oplyst, hvilket du så synes, er ok at angive i dette forum sammen med personlige oplysninger om hvor mange børn Tanja har født. Om det du skriver er sandt eller ej ved jeg ingenting om, men jeg synes det er upassende. At du samtidig beskylder mig for at være Tanjas mand/pimp og mener hun er min ejendom, det taler vist for sig selv :shock:

Med venlig hilsen

Troldmand

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Troldmanden skrev, for 2 timer siden:

Tanja angiver selv i hendes annonce, at hun har en 70b skål. Om det er specielt fyldigt kan der være mange meninger om, men det er det ikke i min verden;) 

Jeg har selv tidligere skrevet, at jeg tvivler på alderen, men du har åbenbart fået den oplyst, hvilket du så synes, er ok at angive i dette forum sammen med personlige oplysninger om hvor mange børn Tanja har født. Om det du skriver er sandt eller ej ved jeg ingenting om, men jeg synes det er upassende. At du samtidig beskylder mig for at være Tanjas mand/pimp og mener hun er min ejendom, det taler vist for sig selv :shock:

Med venlig hilsen

Troldmand

 

Du lyder jo som om du har en hel masse at forsvare og din vurdering af pigebarnet er den "100%" rigtige -og hvad man skriver er upassende -selvom du selv betvivler hendes alder i dit skriv. Jeg er fuldstændig ligeglad med din mening. Men jeg er ikke ligeglad med, at man skriver noget som ikke passer i  en annonce -og hvis man går efter en pige på 25år -og man under et besøg -oplever hun ændre forklaring og rette til -efter hun afsløre sig selv -den ene gang efter den anden i samtalen (hun har ikke selv skrevet hendes annonce -og måske glemt, hvad det står)  Men det vil jeg da naturligvis tag med i en anmeldelse her -som jeg har læst andre også gør, når tingende ikke passer... -Og det taler nok også for sig selv;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lige kommet hjem fra en tur hos Tanja, den er en af de bedste oplevelser jeg har haft længe. Super massage og efter jeg fik vendt mig skal jeg love for hun gik til den, der blev ikke sparet på noget !
Alderen på 25 år passer nok ikke, men hun er fantastisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, den 26.3.2022 at 08:32:

Silicone bryster - tydeligt at mærke implantatet - eller arvæv i højre bryst, i højre bryst.

Jeg foretrækker klart naturlige bryster, men alt er relativt :)

Beklager ! Har simpelthen skrevet om en forkert pige. Overstående var tiltænkt Ava - som var i Korup.  Som jeg husker har Tanja fine ægte bryster der passer til kroppen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cumasyouare skrev, den 20.5.2022 at 18:23:

Nogen der ved om hun fortsat er aktiv? Annoncen er ikke opdateret i et stykke tid og telefonen bliver ikke taget:(

Jo hun er skam stadig aktiv, har lige besøgt hende i dag - fik fuld valuta for pengene :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se at folk siger en kendt adresse i Odense SV. Jeg er temlig ny hvad det her angår i Odense men snakker vi tæt på zoo? Tanja lyder som en rigtig fræk og dejlig kvinde og kunne godt tænke mig at slå turen forbi hende men har ikke bil så det bliver med offentlig transport. 

Nogen der eventuelt kan DM mig med nærmere beskrivelse af hvor omkring vi snakker? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
VildeViking skrev, for 7 timer siden:

Nogen der eventuelt kan DM mig med nærmere beskrivelse af hvor omkring vi snakker? 

Hun skriver selv i sin annonce den præcise adresse, se i højre side:
image.png.bc4b03bf215a3dc8f6fb97de4e1cb4f1.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dylmer skrev, for 14 timer siden:

Hun skriver selv i sin annonce den præcise adresse, se i højre side:
image.png.bc4b03bf215a3dc8f6fb97de4e1cb4f1.png

Haha det skulle være man bare kiggede lidt bedre efter, nu så jeg bare at en del har skrevet kendt adresse men ikke givet den så tænkte slet ikke på at kigge på selve annoncen :roll:

Godt andre kan, takker:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Tanja forleden og havde en meget lækker oplevelse med denne lille thainips.....55 min. fuldpakke...1800 kr... Da jeg kom var hun iklædt et frækt sygeplejerske-kostume og hun var i den grad på fra begyndelsen....hun er vel omkring de 35 år og fræk og ungdommelig på alle måder..... Hun gik lige til sagen og startede med at sutte min pik og gagge løs med økofransk stående og liggende på sengen.

Herefter red hun mig fandeme analt fra begyndelsen......det var meget lækkert med min store pik i hendes stramme røv......dernæst kneppede jeg hende analt i doggy og hun kunne virkelig tage den dybt og hårdt mens hun klynkede løs om, hvor liderlig jeg dog var i dag...ligeledes med dybe tungekys hele vejen.....og ja, jeg var sgu tændt på hende...tænk, at den lille pige dog kunne tage min pik så frækt og hårdt i røven....Tanja kunne virkelig tænde mig som ingen anden thaipige har gjort.......jo, måske Linda i Åløkkekvarteret.

Til sidst suttede Tanja min pik til jeg sprøjtede hende i ansigtet og i munden og gaggede herefter videre for at få de sidste orgasmer ud af mig......såååå lækkert. Som afslutning tilbød hun mig en dejlig gang massage med varm olie.....og jeg blev sgu liderlig igen og hun  begyndte at sutte mere pik.....men tiden var gået og jeg tænkte, at det var nok bedst at slutte denne skønne oplevelse her.

Tanja har som en af de få thaipiger jeg har mødt, denne ekstra kant jeg tænder på.......hun viser meget åbent, at hun nyder sex, hvilket tænder mig. Tanja har en fed humor og er en fræk og afklaret kvinde..sød og nem at tale med....hun har dette udefinerbare, æggende twist mellem lille ungpige og afklaret liderlig, moden kvinde........Tanja er bare skøn.

Udseende: 8/10

Sex: 9/10

Personlighed: 10/10

Sted-diskretion. 9/10

Gentagelsesfare: 10/10....tror sgu jeg allerede tager 2nd round med denne lille thaifrækkert her i weekenden:D.....horny as hell.

 

 

 

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, den 24.6.2022 at 18:14:

Besøgte Tanja forleden og havde en meget lækker oplevelse med denne lille thainips.....55 min. fuldpakke...1800 kr... Da jeg kom var hun iklædt et frækt sygeplejerske-kostume og hun var i den grad på fra begyndelsen....hun er vel omkring de 35 år og fræk og ungdommelig på alle måder..... Hun gik lige til sagen og startede med at sutte min pik og gagge løs med økofransk stående og liggende på sengen.

Herefter red hun mig fandeme analt fra begyndelsen......det var meget lækkert med min store pik i hendes stramme røv......dernæst kneppede jeg hende analt i doggy og hun kunne virkelig tage den dybt og hårdt mens hun klynkede løs om, hvor liderlig jeg dog var i dag...ligeledes med dybe tungekys hele vejen.....og ja, jeg var sgu tændt på hende...tænk, at den lille pige dog kunne tage min pik så frækt og hårdt i røven....Tanja kunne virkelig tænde mig som ingen anden thaipige har gjort.......jo, måske Linda i Åløkkekvarteret.

Til sidst suttede Tanja min pik til jeg sprøjtede hende i ansigtet og i munden og gaggede herefter videre for at få de sidste orgasmer ud af mig......såååå lækkert. Som afslutning tilbød hun mig en dejlig gang massage med varm olie.....og jeg blev sgu liderlig igen og hun  begyndte at sutte mere pik.....men tiden var gået og jeg tænkte, at det var nok bedst at slutte denne skønne oplevelse her.

Tanja har som en af de få thaipiger jeg har mødt, denne ekstra kant jeg tænder på.......hun viser meget åbent, at hun nyder sex, hvilket tænder mig. Tanja har en fed humor og er en fræk og afklaret kvinde..sød og nem at tale med....hun har dette udefinerbare, æggende twist mellem lille ungpige og afklaret liderlig, moden kvinde........Tanja er bare skøn.

Udseende: 8/10

Sex: 9/10

Personlighed: 10/10

Sted-diskretion. 9/10

Gentagelsesfare: 10/10....tror sgu jeg allerede tager 2nd round med denne lille thaifrækkert her i weekenden:D.....horny as hell.

 

 

 

Så anal var inkluderet i prisen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...