Dino48 5 Skrevet 8. September, 2021 Hej herinde er der nogen der ved hvor det er muligt i Jylland at få god kvalificeret thaimassage/behandling a la den som Ulai i Odense er i stand til at udføre. Og jeg tænker på en rigtig dygtig thai massør (uden ekstra) Dino Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 8. September, 2021 Somboon i Rønde. Tag 2 timer og så plejer jeg at falde lidt i søvn i smerte - fantastisk, men ikke desto mindre rigtigt. Og så er det som om, at man vejer mindre, når man kører hjem. http://www.somboon.dk/kontakt.html Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
6500fyr 23 Skrevet 8. September, 2021 der ligger en i Vojens og de kan noget.. Thai massage | Traditionel thai massage | Vojens (noithaimassage.dk) og der er ingen ekstra. Jeg har været der 4 gange nu og de har hjulpet mig med mine nakke smerter, ja de kommer igen efter noget tid.. men bedre end 12 smertestillende hver dag.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 8. September, 2021 Dino48 skrev, for 1 time siden: Hej herinde er der nogen der ved hvor det er muligt i Jylland at få god kvalificeret thaimassage/behandling a la den som Ulai i Odense er i stand til at udføre. Og jeg tænker på en rigtig dygtig thai massør (uden ekstra) Dino Prøv Blue Lagoon Spa i Herning. Der har jeg været flere gange. Super massage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 9. September, 2021 6500fyr skrev, for 8 timer siden: der ligger en i Vojens og de kan noget.. Thai massage | Traditionel thai massage | Vojens (noithaimassage.dk) og der er ingen ekstra. Jeg har været der 4 gange nu og de har hjulpet mig med mine nakke smerter, ja de kommer igen efter noget tid.. men bedre end 12 smertestillende hver dag.. Korrekt virkelig god massage , og der er også Tu' thai massage åbenrå som samtidig er meget billigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 9. September, 2021 Dino48 skrev, for 14 timer siden: Hej herinde er der nogen der ved hvor det er muligt i Jylland at få god kvalificeret thaimassage/behandling a la den som Ulai i Odense er i stand til at udføre. Og jeg tænker på en rigtig dygtig thai massør (uden ekstra) Dino Der er også Moon i Tarp lidt nord for Esbjerg - virkelig god massage - hård eller blød efter eget ønske - og sjove piger at være sammen med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg