Hop til indhold
Dino48

God kvalificeret massage / Ulai

Recommended Posts

Hej herinde

er der nogen der ved hvor det er muligt i Jylland at få god kvalificeret thaimassage/behandling a la den som Ulai i Odense er i stand til at udføre. 
Og jeg tænker på en rigtig dygtig thai massør (uden ekstra)

Dino

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dino48 skrev, for 1 time siden:

Hej herinde

er der nogen der ved hvor det er muligt i Jylland at få god kvalificeret thaimassage/behandling a la den som Ulai i Odense er i stand til at udføre. 
Og jeg tænker på en rigtig dygtig thai massør (uden ekstra)

Dino

Prøv Blue Lagoon Spa i Herning. Der har jeg været flere gange. Super massage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
6500fyr skrev, for 8 timer siden:

der ligger en i Vojens og de kan noget.. Thai massage | Traditionel thai massage | Vojens (noithaimassage.dk) og der er ingen ekstra. 

Jeg har været der 4 gange nu og de har hjulpet mig med mine nakke smerter, ja de kommer igen efter noget tid.. men bedre end 12 smertestillende hver dag..

Korrekt virkelig god massage , og der er også Tu' thai massage åbenrå som samtidig er meget billigt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dino48 skrev, for 14 timer siden:

Hej herinde

er der nogen der ved hvor det er muligt i Jylland at få god kvalificeret thaimassage/behandling a la den som Ulai i Odense er i stand til at udføre. 
Og jeg tænker på en rigtig dygtig thai massør (uden ekstra)

Dino

Der er også Moon i Tarp lidt nord for Esbjerg - virkelig god massage - hård eller blød efter eget ønske - og sjove piger at være sammen med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...