udinaturen 983 Skrevet 7. September, 2021 Det er sikkert sket førhen, at vi mænd, kunne få følelsen af at være forelsket i en GP. Det omvendte er nu sket for mig, og vi har set hinanden adskillige gange, primært i klinikken hvor hun holder til, men også privat en del gange. Der er kemi mellem os, og det har desværre udviklet sig en forelskelse fra hendes side og det er ikke gensidigt fra mig. Det har udelukkende handlet om sex og lækker kemi. Jeg kan ikke lide at foregive, og jeg har derfor også sagt, at jeg ikke er forelsket i hende. Det har hun accepteret, men hun vil stadigvæk ses og det har vi også gjort siden. Det er stadigvæk tydeligt, at hun vil mere, trods jeg har afvist hende. Mit spørgsmål er så: Skal jeg stoppe med at være sammen med hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 7. September, 2021 Att fortsätta träffa henne för köpesex i den situationen är respektlöst, opassande och destruktivt. Det kan inte komma gott något ur det på sikt, tvärt om är det ett recept på trubbel. Jag var i en liknande situation men en ”grön” massös för ett antal år sedan. Det gick bra ända tills jag träffade en käresta, då kom djävulen lös. Det gick att lösa med en gemensam middag och ett långt samtal för att rensa luften, men det uppstod en spänning mellan mig och kärestan som ledde fram till att vi avslutade förhållandet efter ett par år. Tack och lov inga barn med i bilden… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter563 16 Skrevet 7. September, 2021 Hej Selvom du ikke er forelsket, har du jo følelser for hende . Du har set hende siden , du fortalte hende du ikke er forelsket . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 983 Skrevet 7. September, 2021 Peter563 skrev, Lige nu: Hej Selvom du ikke er forelsket, har du jo følelser for hende . Du har set hende siden , du fortalte hende du ikke er forelsket . Der er stor forskel på følelser og forelskelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter563 16 Skrevet 7. September, 2021 udinaturen skrev, for 3 minutter siden: Der er stor forskel på følelser og forelskelse. Netop . Så i nødt til , at komme til en form for aftale om det er pga af begær/følelse at i ser hinanden ellers vil det ødelægge det om i har nu . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 7. September, 2021 udinaturen skrev, for 55 minutter siden: Skal jeg stoppe med at være sammen med hende? Uden at have nogen erfaring som brevkasseredaktør hælder jeg umiddelbart mest til at dele holdning med @Lillemand. Når nu du har gjort op med dig selv, at du ikke ønsker hende som kæreste, så er det bedre at stoppe nu i respekt for hinanden i stedet for at blive sure og skuffede senere. Hvilket jo nemt kan ske, hvis du finder en kæreste, jf eksemplet fra @Lillemand. Men det er jo nemt for os andre at være meget kloge her på afstand, virkeligheden er ofte noget mere kompliceret. God vind med din beslutning og med at føre den ud i livet. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soothsayer 347 Skrevet 7. September, 2021 Er også sket for mig et par gange og jeg løb, løb, løb og løb...At du vil blive med at komme hos hende er ikke kun seksuel kemi...Der er nok kvinder i den her verden hvis det kun er det der er målet. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 7. September, 2021 (edited) Jeg har private erfaringer med dette. Den forelskede går altid med et spinkelt håb om at kunne ændre den andens holdning. Og ved fortsat at ses velvidende om jeres "ikke-matchende" følelser. Holder du ganske simpelt hende hen, da hun i sit hoved går og håber og holder ild i det spinkle håb. "hans mund siger nej, men han vil jo stadig ses, så det kan jo være" og derved gør du hende bare en bjørnetjeneste. Det bedste er en lille pause og se om hun kan få styr på følelserne så i kan se om det kan lade sig gøre af mødes rent proffesionelt fremover. Og hvis ikke så slutte på en god måde, trods alt. Ønsker dig/jer det bedste og håber på den bedste slutning for jer. Redigeret 7. September, 2021 af Frække Tanja 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 7. September, 2021 udinaturen skrev, for 2 timer siden: Mit spørgsmål er så: Skal jeg stoppe med at være sammen med hende? Nysgerrig på hvorfor du spørger herinde? Ved du virkelig ikke svaret selv? Hvis det er som du siger; at hun er alvorligt forelsket i dig og at det helt sikkert ikke bare er et spil kunde og GP imellem, så ja: Du skal stoppe! Hvorfor? Fordi du er et godt menneske som ikke vil et andet menneske noget ondt. Fordi du er et godt menneske, som ikke ønsker at udnytte et andet menneskes svaghed. At jeg siden ikke forstår din udsagn om at det er stor forskel mellem følelser og forelskelse er noget andet. Forelskelse er vel følelser en masse - hvis noget er? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest amatør Skrevet 7. September, 2021 Jeg mener også du bør holde op med at mødes med hende, det er det bedste for hende. mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 8. September, 2021 (edited) Enig med andre, du skal stoppe med mødes med hende, siger jeg fra egen erfaring, hun er en mennesker med hjertet og sjæl, og det gør ondt når men knuser dem, de gør virkelig ondt, ja jeg var måske svin men ikke med vilje, var dumt og tænkte ikke på andres følelser, og ingen undskyldning for det, skulle tænkte med hjerne og hjerte, ikke med nederste hoved Husk hun er mennesker med følelser uanset om hun er GP eller "almindelig" piger/kvinder Jeg har fortrudt min handling(dumhed) det gør ondt også for mig stadigvæk Vh Sebmus Redigeret 8. September, 2021 af Sebmus 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 8. September, 2021 (edited) udinaturen skrev, den 7/9/2021 at 20:20: Det er sikkert sket førhen, at vi mænd, kunne få følelsen af at være forelsket i en GP. Det omvendte er nu sket for mig, og vi har set hinanden adskillige gange, primært i klinikken hvor hun holder til, men også privat en del gange. Der er kemi mellem os, og det har desværre udviklet sig en forelskelse fra hendes side og det er ikke gensidigt fra mig. Det har udelukkende handlet om sex og lækker kemi. Jeg kan ikke lide at foregive, og jeg har derfor også sagt, at jeg ikke er forelsket i hende. Det har hun accepteret, men hun vil stadigvæk ses og det har vi også gjort siden. Det er stadigvæk tydeligt, at hun vil mere, trods jeg har afvist hende. Mit spørgsmål er så: Skal jeg stoppe med at være sammen med hende? Ja. Du skal ikke have sex med hende. Det er at lege med andres følelser. Men du kan da godt være hendes ven, hvis du vil det. Redigeret 8. September, 2021 af Liverpool 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 9. September, 2021 Jeg er ikke enig med de andre brugere om at du trænger stoppe med at se hende og dyrke sex med hende. Du skal være ærlig og meget tydelig i forhold til at sige til hende at du ikke er forelsket i hende og I aldrig kommer til at være andet end 2 mennesker der dyrker sex (fortsæt med at betale for sexen). Jeg har selv prøvet det at have en længere affære, hvor jeg blev forelsket, det var ikke gengældt. Sexen og vores snak var fantastisk og jeg kendte rammerne. Det kan sagtens lade sig gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 12. September, 2021 Hvad er grunden til, at du stadig ser hende, når hendes følelser ikke er gengældt? Hvis der var tale om en kvinde uden for branchen, ville du så stadig se hende under samme vilkår? Hvis du ikke er interesseret i denne kvinde, og det volder dig kvaler at være sammen med hende på grund af hendes følelser - hvorfor stopper du så ikke med at se hende og begynder at se en anden i stedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweex2 1070 Skrevet 14. September, 2021 Er i da helt væk i denne tråd. Selvfølgelig skal han da ikke stoppe med at se hende. Hvor mange mænd kan blære sig med have gratis sex med en gp? Han lever sku da drømmen og det er da ikke hans skyld at hun er blevet forelsket. Knep hende da til du ikke gider mere og så bare nyt nyt nyt. Jeg syntes det var en kedelig tråd, så her er lidt anderledes holding og diskutere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 14. September, 2021 Sweex2 skrev, 1 time siden: Hvor mange mænd kan blære sig med have gratis sex med en gp? Han lever sku da drømmen og det er da ikke hans skyld at hun er blevet forelsket. Knep hende da til du ikke gider mere og så bare nyt nyt nyt. Det jo også tænkes at formålet med tråden var et behov for lidt almen pral. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweex2 1070 Skrevet 14. September, 2021 TheVoice skrev, for 5 minutter siden: Det jo også tænkes at formålet med tråden var et behov for lidt almen pral. Jeg vil sige der er 78,3 % chance for du har ret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg