Gløden 1967 Skrevet 7. September, 2021 En af mine venner var med familien på et spa ophold i Ungarn, for nogle år tilbage, og han og konen ville forkæle sig selv med lidt god massage, hver for sig. Min ven fortalt at han fik fornemmelsen af at der "sagtens kunne ha været sket mere", men han gik ikke videre med det. Men er der nogen der kender til et eller flere steder hvor følgende scenarie kan/eller har udspillet sig?....: Planen er alm massage, hel krops, under massagen bliver klienten tændt og får en utilsigtet erektion, måske bliver han lidt forlegen og undskylder hvortil massøren siger "tænk ikke på det, det sker jævnligt, men jeg vil gerne hjælpe dig "ned igen"", eller måske prøver klienten at skjule den, men massøren HAR selvfølgelig set det, og tilbyder sin "hjælp", altså, hvor massøren har givet et HJ?? Jeg har fået fortalt af en massør engang, at det faktisk er noget der snakkes om under uddannelsen, altså hvordan tackler man lige den situation? Massøren kan være healer, fysioterapeut, eller have en anden form for fysiologisk uddannelse bag sig. Jeg har læst om Episk Massage, Lemongrass, osv, men jeg synes tanken om en "mere strømlinet" klinik tænder mig. Hva´ sir´ I???.......Er der nogen af jer der har prøvet det, altså hvor der blev tilbudt et HJ "ud af det blå"?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Max speed Skrevet 7. September, 2021 Personligt har jeg oplevet det i spaen på 5 star hoteller i Kina og Vietnam, Her virker det rimelig standard mod cash, men det virker til til at være fyringsgrund hvis det bliver opdaget. Det sker med garanti også i Rusland og Ukraine og andre lande, hvor cash er gud. I Ungarn? Måske? I Danmark? Næppe! Kigger man i sin hustrus e bogs feed og i Elisa Lykkes kvindefantasier kunne det se ud til at det er en fantasi for flere kvinder at gå til helt uskyldig massage og helt tilfældig ende med at blive gennemkneppet af den gude smukke og charmerende massør. Der er måske endda et hemmeligt tegn man kan give massøren? Så måske er det mere udbredt end man tror? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 7. September, 2021 Oplevede det som teenager når jeg havde brækket benet i skibakken. Først på hospitalet - jeg var kun 14 og havde gips hele vejen fra foden op til lysken - når en sygeplejerske absolut skulle hjælpe mig at vaske mine genitalier. Når man er 14 går det jo som det går. "Naj, hvad skete der? Det var jo ikke hensigten. Ups - hvad du sprøjtede da" Var på hospitalet en uge og hun kom in og "vaskede" mig hver dag. Sidste gang med munden og nu havde hun lært mig at jeg også skulle bruge min hånd mellem hendes ben. Så det gjorde jeg. Hun var vel 35 noget. Så gik jeg med gips i seks måneder, og når det skulle af så var jeg lidt sned i kroppen og skulle gå og få massage. Rigtig massage af en voksen kvinde - veninde til min mor i øvrigt. Hun havde hvid kittel og var meget seriøs. Mine erfaringer fra sygehuset gjorde at jeg ikke var genert over min erektion, men det var hun. I begyndelsen. Min mors veninde - kan godt forstå det. Men hun kunne ikke lade være, så i tre måneder fik jeg massage og lidt ekstra en gang om ugen. Faktiskt slikkede jeg også hende nogle gange - mit livs første slikkeri. En kæreste jeg havde fortalte mig om massage hun fik i Indien. Ayur Veda ikke mindre. Første gang blev hun liderlig når han masserede brysterne. Anden gang masserede han også mellem benene. Og derefter blev det massage og sex hver gang. Ayur Veda ikke mindre. Så ja, hænder på nøgne kroppe kan gøre noget - og hvis man ikke lukker for det - massør/-øse eller den masserede - så kan jo ting ske. Og sker. 6 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 8. September, 2021 Lå i stræk i 3 uger, da jeg var 20 år. Der kom en af sygeplejerskerne en sen aften og kiggede på mig og kunne jo ikke undgå, at se min rejsning. Så sagde hun det kan du da ikke sove med, hun gik over og lukkede døren og gav mig så en sagte spiller, så jeg kunne sove afslappet. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 326 Skrevet 8. September, 2021 Bananas skrev, for 14 timer siden: Oplevede det som teenager når jeg havde brækket benet i skibakken. Først på hospitalet - jeg var kun 14 og havde gips hele vejen fra foden op til lysken - når en sygeplejerske absolut skulle hjælpe mig at vaske mine genitalier. Når man er 14 går det jo som det går. "Naj, hvad skete der? Det var jo ikke hensigten. Ups - hvad du sprøjtede da" Var på hospitalet en uge og hun kom in og "vaskede" mig hver dag. Sidste gang med munden og nu havde hun lært mig at jeg også skulle bruge min hånd mellem hendes ben. Så det gjorde jeg. Hun var vel 35 noget. Så gik jeg med gips i seks måneder, og når det skulle af så var jeg lidt sned i kroppen og skulle gå og få massage. Rigtig massage af en voksen kvinde - veninde til min mor i øvrigt. Hun havde hvid kittel og var meget seriøs. Mine erfaringer fra sygehuset gjorde at jeg ikke var genert over min erektion, men det var hun. I begyndelsen. Min mors veninde - kan godt forstå det. Men hun kunne ikke lade være, så i tre måneder fik jeg massage og lidt ekstra en gang om ugen. Faktiskt slikkede jeg også hende nogle gange - mit livs første slikkeri. En kæreste jeg havde fortalte mig om massage hun fik i Indien. Ayur Veda ikke mindre. Første gang blev hun liderlig når han masserede brysterne. Anden gang masserede han også mellem benene. Og derefter blev det massage og sex hver gang. Ayur Veda ikke mindre. Så ja, hænder på nøgne kroppe kan gøre noget - og hvis man ikke lukker for det - massør/-øse eller den masserede - så kan jo ting ske. Og sker. Har prøvet at google Ayurveda, men bliver ikke rigtig klogere. Måske er det mig, men kan du ikke lige skære det ud i pap. Hvad mener du med "Ayur Veda ikke mindre" ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 8. September, 2021 serveU skrev, for 3 timer siden: Har prøvet at google Ayurveda, men bliver ikke rigtig klogere. Måske er det mig, men kan du ikke lige skære det ud i pap. Hvad mener du med "Ayur Veda ikke mindre" ? https://da.m.wikipedia.org/wiki/Ayurveda /North 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 326 Skrevet 9. September, 2021 North skrev, for 16 timer siden: https://da.m.wikipedia.org/wiki/Ayurveda /North Se, der har jeg været. Men jeg bliver ikke klogere på hvad der menes i det første indlæg af wiki-artiklen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. September, 2021 serveU skrev, for 4 minutter siden: Se, der har jeg været. Men jeg bliver ikke klogere på hvad der menes i det første indlæg af wiki-artiklen Hvis massage, berøring, sex skal kobles til ayurveda skal du meget dybt ned i det, akkurat som ved tantra. Udgangspunktet i ayurveda er inddelingen i typer. En, efter min mening, meget simpel, og unødvendig, opdeling af mennesker i typer. Hvis du kigger efter en aurevedisk beskrivelse af sex, vil du lede forgæves, ligesom du heller ikke finder den i gamle sanskrit tekster om tantra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 9. September, 2021 Da jeg var 16 år blev jeg indlagt med blindtarmsbetændelse - det bar før kikkert operationernes tid så jeg lå med sammensyet åbning i bugen, en nat våndede jeg og mærkede at jeg var våd og blev bange for at såret var sprunget op, brugte natklokke til at kalde på sygeplejersken, forklarede mit problem og hun kørte mig ind på et undersøgelsesværelse, hun tog dynen af mig smilede over min tilstand og bemærkede at jeg var vist ved at være rask - jeg havde haft pollution - under afvaskning fik jeg rejsning og det var en moden kvinde måske omkring 40 år, hun smilede og sagde det måtte der gøre noget ved så jeg fik et fint lækkert HJ og lagt til at sove igen - aftenen efter kom hun og kiggede til mig og ville lige -på undersøgelsesværelset igen, tjekke min forbinding og denne gang var det et blowjob mens jeg masserede hendes bryster - jeg kom i gange - da jeg blev udskrevet sagde hun vi ses - og “ved et tilfælde” mødte jeg hende mens jeg var på vej hjem fra skole - hun spurgte til hvordan jeg havde det og jeg kunne kun svare at der var lidt overtryk, så jeg fik en privat konsultation hos hende (hun var enke iden børn) min kæreste opdagede det aldrig og sygeplejersken og jeg havde jævnlig sex i to års tid så fandt hun mand - men en dejlig oplevelse for en meget brunstig ung knægt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 10. September, 2021 Jeg har været sygehusportør i snart 25 år. En af mine varmeste drømme er stadig et HJ eller endnu bedre et BJ af en sygeplejerske man tilfældigt møder på sygehuset det sker nok aldrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 10. September, 2021 Indlæg i denne tråd, ligner De Grå Sider fra Ugens Rapport, dengang i 80,erne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. September, 2021 Den flittige skrev, for 34 minutter siden: Indlæg i denne tråd, ligner De Grå Sider fra Ugens Rapport, dengang i 80,erne. Shhhh, lad dem nu. Jeg sidder da og bliver lidt ouwsen, så skal da en tur ind til byen og have justeret kompasnålen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 10. September, 2021 Bødlen skrev, for 19 timer siden: Da jeg var 16 år blev jeg indlagt med blindtarmsbetændelse - det bar før kikkert operationernes tid så jeg lå med sammensyet åbning i bugen, en nat våndede jeg og mærkede at jeg var våd og blev bange for at såret var sprunget op, brugte natklokke til at kalde på sygeplejersken, forklarede mit problem og hun kørte mig ind på et undersøgelsesværelse, hun tog dynen af mig smilede over min tilstand og bemærkede at jeg var vist ved at være rask - jeg havde haft pollution - under afvaskning fik jeg rejsning og det var en moden kvinde måske omkring 40 år, hun smilede og sagde det måtte der gøre noget ved så jeg fik et fint lækkert HJ og lagt til at sove igen - aftenen efter kom hun og kiggede til mig og ville lige -på undersøgelsesværelset igen, tjekke min forbinding og denne gang var det et blowjob mens jeg masserede hendes bryster - jeg kom i gange - da jeg blev udskrevet sagde hun vi ses - og “ved et tilfælde” mødte jeg hende mens jeg var på vej hjem fra skole - hun spurgte til hvordan jeg havde det og jeg kunne kun svare at der var lidt overtryk, så jeg fik en privat konsultation hos hende (hun var enke iden børn) min kæreste opdagede det aldrig og sygeplejersken og jeg havde jævnlig sex i to års tid så fandt hun mand - men en dejlig oplevelse for en meget brunstig ung knægt. Den menneskekærlige Florence Nightingale eksisterer altså! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 11. September, 2021 Vi skal et godt stykke tilbage i tiden. Scenen er Haderslev Sygehus, og jeg ligger ret komfortabelt på en briks med kun et viskestyksagtigt stykke stof hen over mit nøgne skridt og venter. Det er dagen hvor jeg skal have lukket hanen for de små svømmere, så de ikke kan lave mere ballade, og forud for dette har jeg - efter instruktion fra lægen, og det informationsmateriale jeg har fået forud for dagen - grundig barberet løgposen efter alle kunstens regler. Glat som aldrig før er den, og jeg er selv lidt stolt over resultatet, og at det er lykkedes uden at skære mig én eneste gang. Døren går op, og ind kommer hun så……sygeplejersken der skal assistere under indgrebet. Vi har hilst på hinanden tidligere, hvor hun også viste mig hvor jeg kunne lægge mit tøj, og finde viskestykket. “Nå, du er klar”…….”ligger du godt” Jo tak, det er helt ok. Hun fjerner viskestykket og kigger undersøgende på mit stolte resultat af den grundige barbering, hvorpå hun siger “Vi lægger lige den her, så den ikke kommer i vejen senere”, hvorpå hun vipper dilleren op på maven og klistrer et stykke tape hen over den og maven. Ja så er der da styr på den, hører jeg mig selv sige, imens jeg tænker på hvordan det mon vil føles når det tape skal hives af igen…… “Du har været i gang med skraberen kan jeg se, og du har været grundig…..men vi plejer altid lige at gå det efter inden indgrebet, så jeg skraber lige, og fjerner de eventuelle afskrabede stykker hår, med noget klæbende papir vi har til formålet” Du går bare i gang tænker jeg, og er spændt på om det stykke tape der er sat hen over min diller nu også kan holde her om lidt, når de varme latex beklædte hænder har onduleret løgposen ………(her skal i nu forestille jer lyden af en pickup nål der bliver skubbet hen over pladen….) “Jeg spritter lige af” og så skal jeg ellers love for at alt hvad der bare kunne minde om de grå sider, bare fordamper, og løgposen nærmest prøver at kravle skrigende væk fra den klud der er på vej tilbage med endnu en omgang svien på det nu helt og aldeles nybarberede område……….. True story, og dagen endte da også med et handjob. Men det er en helt anden historie, for det var et jeg selv stod for da jeg lige skulle teste om alt stadig fungerede dernede efter det indgreb. 1 2 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 17. September, 2021 (edited) Kunne det ikke bare udgøre et rollespil på menuen hos glædespiger? Altså der skal vel ikke mere til end en kort stram kittel, og rig udsigt til kavalergangen. Så kan man da sagtens udleve illusionen om sygeplejersken, fysioterapeuten eller hvem ellers det lige er man drømmer om en håndtrold af. Ok helt autentisk vil det jo aldrig være, men ude i den virkelige verden er det nok urealistisk at håbe på at få tilbuddet. Og det er nok også forbundet med stor risiko for efterfølgende ubehageligheder, hvis man selv kommer med opfordringen, hvilket selvfølgelig heller ikke er ok! Nogen fantasier er bare så urealistiske at det bedste man kan gøre, er at købe sig til oplevelsen hos de søde piger i branchen Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 17. September, 2021 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 17. September, 2021 Rejsenetværk skrev, for 4 timer siden: Kunne det ikke bare udgøre et rollespil på menuen hos glædespiger? Det findes også derude. Nogle mere all in end andre, men muligheden er der. Rejsenetværk skrev, for 4 timer siden: Ok helt autentisk vil det jo aldrig være, men ude i den virkelige verden er det nok urealistisk at håbe på at få tilbuddet. Jeg tænker det er mere autentisk end de grå side historier man af og til læser 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 17. September, 2021 Rejsenetværk skrev, for 21 timer siden: Altså der skal vel ikke mere til end en kort stram kittel, og rig udsigt til kavalergangen. NEJ!!!! Hvis du spørger mig. Jeg synes ikke det er noget mere latterligt - og totalt turn-off - end "frække" billeder med sygeplejersker i lårkorte lak-nederdele, et stort røde-kors symbol på brystet, og frit udsyn til brysterne. Hvis jeg skal tænde på en sygeplejerske, skal hun være ligeså tækkeligt klædt som dem der tog sig af mig sidste jeg var indlagt - på Bispebjerg i 2014. Og opføre sig ligesådan. I starten... så kommer hun efterhånden påfaldende tæt på, og jeg kan høre hun trækker vejret tungere end naturligt... og så udvikler det sig derfra. Sådan er vi så forskellige :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 17. September, 2021 slip skrev, for 7 minutter siden: Sådan er vi så forskellige Helt bestemt Men hvis det er den her kollektion der tænder dig, ja så er vi forskellige https://dsr.dk/sites/default/files/styles/medium_adaptive/public/3887/SY-2011-13-21.jpg?itok=HR9Kp6kz Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 17. September, 2021 Rejsenetværk skrev, for 21 minutter siden: Men hvis det er den her kollektion der tænder dig, ja så er vi forskellige Ikke kollektionen; hende der er indeni og hendes adfærd :) Det der tænder mig er at scenariet på en eller anden måde er "realistisk". Det er en sygeplejerske i udfordrende uniform ikke; det findes ikke (længere!) i DK. Men en liderlig sygeplejerske i den autoriserede uniform er i princippet muligt - derfor tænder det mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 17. September, 2021 slip skrev, for 6 minutter siden: Ikke kollektionen; hende der er indeni og hendes adfærd Det der tænder mig er at scenariet på en eller anden måde er "realistisk". Det er en sygeplejerske i udfordrende uniform ikke; det findes ikke (længere!) i DK. Men en liderlig sygeplejerske i den autoriserede uniform er i princippet muligt - derfor tænder det mere Jeg er ret sikker på, at det ikke er en god ide at satse på at den rette autenticitet opstår, i de optimale autentiske rammer Men kulissen kan jo sagtens skabes på en massageklinik, med indkøb af lidt møblement etc. Hvis så glædespigen måske tilfældigvis i sit borgerlige job er sygeplejerske, eller har en anden funktion indenfor plejesektoren? Så tror jeg at der er potentiale til et virkeligt realistisk rollespil, der kan komme meget tæt på den virkelige verden, hvor man nok ikke skal regne med at muligheden opstår. Tænk også hvis frisører har et bijob som glædespige, og kunne betjene en i en kulisse af en frisør salon på et bordel Der skal ikke meget mere til end lidt udskifteligt møblement, og så kan man såmænd hurtigt skifte mellem rollen som fræk frisør eller fræk sygeplejerske. Jeg selv har ofte haft lyst til at gramse i bussen, men jeg har selvfølgelig aldrig gjort det! Et par bussæder, eller en holde i strop i loftet, og så kan man lege gramse lege i bussen Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 17. September, 2021 Rejsenetværk skrev, for 12 minutter siden: Tænk også hvis frisører har et bijob som glædespige, og kunne betjene en i en kulisse af en frisør salon på et bordel Det er efter sigende ikke helt ualmindeligt i Kina... at frisør/barbersaloner har et baglokale til "andre ydelser". https://www.irishtimes.com/news/going-for-a-haircut-could-be-a-close-shave-1.133582 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 17. September, 2021 slip skrev, for 10 minutter siden: Det er efter sigende ikke helt ualmindeligt i Kina... at frisør/barbersaloner har et baglokale til "andre ydelser". https://www.irishtimes.com/news/going-for-a-haircut-could-be-a-close-shave-1.133582 Interessant selvom artiklen er fra 1998. Mon det er helt det samme i dag? Alt er blevet strammet i Kina siden dengang, og myndighederne har ressourcer og muligheder til massiv undertrykkelse, som Kina ikke havde i 1998. Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1967 Skrevet 18. September, 2021 slip skrev, for 8 timer siden: Ikke kollektionen; hende der er indeni og hendes adfærd Det der tænder mig er at scenariet på en eller anden måde er "realistisk". Det er en sygeplejerske i udfordrende uniform ikke; det findes ikke (længere!) i DK. Men en liderlig sygeplejerske i den autoriserede uniform er i princippet muligt - derfor tænder det mere. Spot on, @slip!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1967 Skrevet 18. September, 2021 slip skrev, for 8 timer siden: Jeg synes ikke det er noget mere latterligt - og totalt turn-off - end "frække" billeder med sygeplejersker i lårkorte lak-nederdele, et stort røde-kors symbol på brystet, og frit udsyn til brysterne. Hvis jeg skal tænde på en sygeplejerske, skal hun være ligeså tækkeligt klædt som dem der tog sig af mig sidste jeg var indlagt - på Bispebjerg i 2014. Og opføre sig ligesådan. I starten... så kommer hun efterhånden påfaldende tæt på, og jeg kan høre hun trækker vejret tungere end naturligt... og så udvikler det sig derfra. Jeg er helt enig med dig, på begge disse parameter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 18. September, 2021 Rejsenetværk skrev, for 11 timer siden: Mon det er helt det samme i dag? Alt er blevet strammet i Kina siden dengang, og myndighederne har ressourcer og muligheder til massiv undertrykkelse, som Kina ikke havde i 1998. Det var lidt sent på dagen i går, så jeg overså artiklens alder Jeg har ikke helt aktuelle frontlinieberetninger, men for 4-5 års tid siden fandtes der masser af prostitution; det fremgår også på f. eks. World Sex Guide. Tilbage i 2017 skulle jeg overnatte på et hotel langt ude i provinsen (i en by kendt for frisind gennem historien). Indenfor døren til hotelværelset lå der en pæn samling af de her små kort med billede af en ret afklædt pige, og et telefonnr. Og i stedet for en skål med frugt, blev man budt velkommen med en skål med kondomer og sex-stimulerende midler 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg