Hop til indhold
Rejsenetværk

Kommer der flere nye danske piger i branchen?

Recommended Posts

Rejsenetværk skrev, den 9.9.2021 at 18:27:

I provinsen er der alene på grund af, så tyndt befolket mange dele af landet er, og afstandene i udkants Danmark et eget marked for spredte mindre steder med få piger.

WTF... ved ikke om jeg skal grine eller græde...

Troede at hvis man kan finde ud af at oprette sig som bruger på EG, var bare en lille smule oplyste i dagens Danmark. 

Vil anbefale, at nu hvor du har kongens mønt, tager du på en tur til udkants Danmark og ser hvad der foregår, i stedet for en knalde tur til FKK. 

Men pas for guds skyld på alle traktorene og det er ikke sikkert du kan forstå hvad de underlige mennesker i deres jordhuler snakker om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chock Dims

Vilde dyr som bjørne og ulve i samspil med  gule traktorer i det midt- og vest- og nord-jyske sikrer en lav befolkningstæthed og dermed færre kunder til de mange koncepter i den jyske branches forskellige segmenter.  Heldigvis har vi det østjyske branchesegment fra Frederikshavn til Aabenraa der sikrer balancen i koncepterne.

Og nu trækker jeg vejret selvom jeg er helt fra koncepterne .

Mit problem er vist jeg slet ikke forstår emnet. Det er dagodt danske kvinder ikke er nødt til at prostituere sig. Hvem pokker kan have noget mod det.  Jeg fatter det slet ikke når man så tager til Tyskland for at gøre det så billigt som muligt.  Så, jeg må vist forlade tråden.

Redigeret af Chock Dims

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

WTF... ved ikke om jeg skal grine eller græde...

Troede at hvis man kan finde ud af at oprette sig som bruger på EG, var bare en lille smule oplyste i dagens Danmark. 

Vil anbefale, at nu hvor du har kongens mønt, tager du på en tur til udkants Danmark og ser hvad der foregår, i stedet for en knalde tur til FKK. 

Men pas for guds skyld på alle traktorene og det er ikke sikkert du kan forstå hvad de underlige mennesker i deres jordhuler snakker om. 

Sgu et smukt indlæg - tak for det, og jeg er ikke det mindste fornærmet :)

Jeg kommer så mænd selv fra en gård i udkants Danmark, men flyttede til København for mere end 30 år siden.

Og har ikke fortrudt :)

Men jeg oplever stadig trods et udmærket rigsdansk, at mit ophav bliver noteret.

Den dag min gamle mor ikke lever længere, meget langt væk, der hvor jeg kommer fra, der har jeg ikke mere at komme tilbage efter, der hvor jeg kommer fra.

Jeg bemærker både i tog alene, og i bil sammen med min bror op gennem Jylland ad motor og hovedveje, hvor langt der mange steder er mellem alt, der er værd at komme efter.

Mens jeg nemmere og hurtigere kan tage med metro eller s tog i hovedstaden, til flere større bordeller med flere piger på vagt, end jeg kan i provinsen.

Hvis det var det jeg ville, men i stedet tager jeg hellere flyet 1 - 2 timer til Tyskland, for at besøge FKK klubber, hvor opland og efterspørgsel er til det.

Her blegner København ved siden af.

I min optik er stort godt, og jeg ville ikke undvære udvalget indenfor alt, nærheden til alt, og tilgængeligheden til alt, sådan som jeg oplever det hver eneste dag.

Det er klart at en enkelt Brugs kan klare sig, hvor der ikke findes andre dagligvare butikker, og alle starter bilen for at handle der.

Indenfor et mindre område end mange steder i Jylland med en Brugs, der har jeg 8 - 10 større konkurrerende dagligvare butikker.

Og jeg kan handle hos dem alle til fods :)

Men min 2 v ejerlejlighed er også 2 - 3 gange mere værd en min gamle mors store  hus med have, der hvor hun bor, og hvor ingenting findes indenfor gå afstand.

Hvis jeg vil handle stort, tager jeg metroen indenfor 10 - 15 minutter, nærmest lige udenfor min dør, og til både Føtex og Lidl klods op af Fasanvej Metro station.

I min verden, der er det det gode liv, og helt uden hverken bil eller kørekort ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Øbo skrev, for 10 timer siden:

Det ligger simpelthen uden for din fatteevne at sexarbejde for nogen kan være et udemærket valg som alternativ til en lang række skod jobs med en elendig løn

Eller sågar helt udmærkede jobs med helt almindelig løn ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chock Dims skrev, 1 time siden:

Der er intet moraliserende i det.   Det er bare  trist at måtte fornedre sig til at sælge adgange til sin krop til tilfældige. Mange af disse kunder har slet ikke styr på basale relationer. Det kan du læse i anmeldelser herind.

Ja, det er trist, hvis det er noget man ikke vil, men har tanken slået dig, at der er kvinder der af egen fri vilje vælger at arbejde som prostitueret? At det kan være et sjov og spændende arbejde, at det er fedt at være selvstændig, at der er masser af søde og dejlige gæster? At det ud over sex i høj grad netop handler om relationer?

Hold da op. Der er da virkelig et argument der vil noget. Sexarbejde, som næsten alle foragterforager kontra almindelig arbejde.

Heldigvis er det ikke alle, der foragter sexarbejde, men tydeligt at du gør. Hvad er dit ærinde herinde?

Min opfordring er aldrig at besøge bordeller. De udnytter pigerne

Har du spurgt de piger, der arbejder på bordellerne, om de føler sig udnyttet? Eller om det måske er lækkert at kunne møde ind og kun skulle tænke på gæsterne, at der er styr på det praktiske og på sikkerheden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, 1 time siden:

Jeg bemærker både i tog alene, og i bil sammen med min bror op gennem Jylland ad motor og hovedveje, hvor langt der mange steder er mellem alt, der er værd at komme efter.

Hehe ...

Jeg forstår til gengæld ikke rigtig hvorfor nogle der flytter fra landet til København, udvikler en sand 'land-fobi' ...
Og at mange ærkekøbenhavnere tilsyneladende mener at Udkantsdanmark er ufatteligt langt væk og at der ikke er noget liv ... 
Jeg synes omvendt Kjøbenhavnstrup og omegn må være et skrækkeligt sted at bo.
Ingen træer .. ingen frisk luft .. ingen natur .. kun sten. Og trafikstøj ... 

Jeg selv bor ikke på landet ... ville faktisk føle det for utrygt, og ja, det er rigtigt, det er for ensomt .. 
Men bo i København ... Vorherre til hest .. ;):D
Fatter ikke folk betaler kæmpe formuer for at bo der ....
Jeg bor selv i udkanten af en provinsby, her har vi både byliv, landliv og natur ... og det passer mig super fint ...

M-e-n jeg tror også at jeg og @Rejsenetværk har ret forskellig opfattelse af vigtigheden af en stor garderobe og adgang til de mere fancy restauranter ... og fred være med det ... 
Jeg var en gang på en restaurant (ikke langt fra København) hvor tjeneren præsenterede menuen på fransk ...
Der måtte jeg gi' fortabt ... så han forbarmede sig og forklarede det på dansk .. for mig stakkels bonderøv ... 
Men jeg fik da lov til at spise der, og det var en ret pudsig oplevelse ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er intet moraliserende i det.   Det er bare  trist at måtte fornedre sig til at sælge adgange til sin krop til tilfældige. Mange af disse kunder har slet ikke styr på basale relationer. Det kan du læse i anmeldelser herind.

Øhhh. Jeg mener nu lige børn leger bedst og hverken ønsker eller tiltrækker nogen til noget. Kan slet se hvad du forestiller dig.

Hold da op. Der er da virkelig et argument der vil noget. Sexarbejde, som næsten alle foragterforager kontra almindelig arbejde. Hvor trækker du den med retspsykiatri og demente fra? (Nu kender jeg lidt til begge dele og du er selvfølgeligt på et sidespor)

Skizofrent? - du ved vist ikke hvad det er men bruger det blot som en talemåde du er stødt på. Hele dit argument baseres at du tror at det at sælge sex altid er et job. Det er det ikke!

;) Derfor bør bordeller lukkes! Du skriver det jo nærmest selv.

Min opfordring er aldrig at besøge bordeller. De udnytter pigerne

Du mener ikke at der er noget moraliserende i at skrive at arbejdet er fornedrende.

Hvad er det for noget vrøvl at alle foragter sexarbejde.

Det er tabubelagt hvilket intet har at gøre med foragt. 

Jo at sælge sex er et arbejde ligemeget om du bryder dig om det eller ej og jo det må være være en skizofren oplevelse at have brug for at betjene sig af et erhverv som man har så stor modvilje imod.

Skal bordeller lukkes fordi andre tjener penge.

Skal man så også forbyde udlejere at leje ud til sexarbejdere og straffe revisorer der laver deres regnskaber.

Du er et fuldstændig ekko af de mest hardcore tilhængere af et sexkøbsforbud.

Hvad angår din beskrivelse af andre kunder så er det jo netop kunder der som du der praler med at du altid forhandler om prisen og aldrig betaler fuld pris som er den type kunde der gør arbejdet til en belastning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 51 minutter siden:

.....

I min verden, der er det det gode liv, og helt uden hverken bil eller kørekort ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Flot indlæg og jeg kan godt forstå din holdning. Selv er jeg fra udenkantssverige, og som du ved så er det udenkantsdanmark ggr 299 eller mer. Dog savner jeg det, og er det noget jeg vil inden jeg dør så er det at flytte op igen - der hvor det er 150 km til butikken og 250 til et shoppingcenter. Hvor man ikke kan leve hverken uden bil eller snescooter, og de eneste man snakker med hver dag er hundene. Måske med børnen og børnebørnene, hvis vejret gør det muligt at bruge telefonen.

Det der med kvinder er jeg alligevel snart færdig med.

Det er et godt liv. Og der vil jeg dø.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 17 minutter siden:

de eneste man snakker med hver dag er hundene

Det ville jeg så til gengæld også få spangkuk af ... 
Ja, jeg er ikke nem at stille tilpas ... ;) 

Tømmerhytten i skoven kan jeg nikke genkendende til ...
Men et ensomt liv er slet ikke mig ... 

Men ko, Sverige er fantastiisk på det punkt ...
Det længste jeg har været oppe, er Värmland .. tæt ved grænsen til Norge ... 
Vildt, vildt smukt .. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chock Dims
Liv skrev, for 36 minutter siden:

Ja, det er trist, hvis det er noget man ikke vil, men har tanken slået dig, at der er kvinder der af egen fri vilje vælger at arbejde som prostitueret? At det kan være et sjov og spændende arbejde, at det er fedt at være selvstændig, at der er masser af søde og dejlige gæster? At det ud over sex i høj grad netop handler om relationer?

Selvfølgeligt. Er det ikke det jeg har lagt op til at det er sådan det er?

For jer handler om at tjene på det. Udnytte nogle mænds manglende normale relationer.  Mammon er Gud for mange af jer..

Citat

Heldigvis er det ikke alle, der foragter sexarbejde, men tydeligt at du gør. Hvad er dit ærinde herinde?

Mit ærinde vedkommer sådan set ikke dig, men der er ingen plan.  Jeg foragter omstændighederne der gør at nogle er tvungne til at prostituere sig og de kunder der udnytter det.

Citat

Har du spurgt de piger, der arbejder på bordellerne, om de føler sig udnyttet? Eller om det måske er lækkert at kunne møde ind og kun skulle tænke på gæsterne, at der er styr på det praktiske og på sikkerheden?

Nu har jeg boet i et område og i en lejlighed overfor en bordel som dreng og som ung mand og har oplevet  mere end du antager.  Jeg har set set udslidte kvinder, vold, psykisk nedbrud  og et par selvmord. Jeg har gået i skole med børn hvis mødre prostituerede sig og brugte deres tid på værtshuse, men mente det var OK fordi de sørgede for et fuldt køleskab men lod ellers børnene passe sig selv. 

Derfor bliver jeg harm over nogen der kører på overdrevet og skriver om danske koncepter, brancher, segmenter og andet vrøvl, og som samtidigt rejser til udlandet for at få så meget billig sex som muligt. 

Jeg havde ellers lovet mig selv at forlade tråden, så det gør jeg nu!

Redigeret af Chock Dims

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 25 minutter siden:

M-e-n jeg tror også at jeg og @Rejsenetværk har ret forskellig opfattelse af vigtigheden af en stor garderobe og adgang til de mere fancy restauranter .

Klæder skaber ikke en rigtig mand. 

Et fjols der tager et skræddersyet jakkesæt på, er bare et fjols i jakkesæt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ejer ikke et skræddersyet jakkesæt, men jeg har en kapabel garderobe.

Det er få fancy restauranter jeg har spist på, og jeg foretrække faktisk klassisk gedigen konventionel gastronomi, men gerne i den højere prisklasse.

Ville hade at få en menu præsenteret på fransk i Danmark, og har heldigvis ikke prøvet det!

Men det fantastiske ved storbyen, det er at det findes alt sammen, og det hvad enten du bruger det eller ej.

Jeg ville ikke have en chance for at bo i København i dag med den løn jeg har, og jeg gør det kun fordi jeg købte bolig i 1993.

Min garderobe formoder jeg at der henvises til, fordi jeg lige før Corona fornyede den under udsalg, over en længere føljeton i Hyggesnak.

En kombination af usikre job udsigter dengang, som heldigvis blev gjort til skamme, og så den forbandede Corona der kom lige efter :(

Har gjort at de nye jakkesæt, overtøj og sko jeg købte for nu ca 1,5 år siden hænger ubrugt hen.

Ikke en eneste gang har jeg haft det på, men det bliver der forhåbentlig rådet bod på inden at året er omme.

Det er kun blevet til brug af det pæne hverdags tøj jeg købte dengang.

Nok lidt af et side spor, men jeg bliver mødt af lidt sure opstød, og vil lige præcisere at jeg bare elsker storbyer, at bo leve og at holde ferie i storbyer :)

Det kan jeg kun fordi jeg bor billigt, og fordi jeg ikke har bil.

Mange er nødt til at have 2 biler, for at kunne bo billigt og for at kunne arbejde i provinsen.

Gynger og karruseler  som I ved, det ene trækker op, det andet trækker ned, og ender sådan nogenlunde med at koste en bondegård i sidste ende.

Uanset hvor vi bor :)

Som de sure opstød også godt ved, når jeg rejser til Tyskland, påstået efter billig fisse, så er det ikke derfor jeg gør det.

Men det er prisen på sex på FKK, der gør at jeg kan rejse efter det.

Jeg har utallige gang skrevet at jeg kunne få  2 x 1/2 time om måneden hjemme, for de samlede udgifter til et års rejser til Tyskland.

Det er flere sceancer, end jeg får ved sat rejse i stedet, og hvor jeg må spare op i måneder hver gang for at kunne gøre det.

Dem der altid bruger det mod mig, ved godt at jeg gør det fordi jeg ikke kan forliges med måden det foregår på et bordel hjemme.

Derfor er jeg nødt til at rejse ud, for at kunne købe sex under nogle rammer som jeg kan forliges med, og som jeg foretrækker. 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chock Dims skrev, for 12 timer siden:

For jer handler om at tjene på det. Udnytte nogle mænds manglende normale relationer. 

Går du gratis på arbejde? Jeg ved ikke hvordan dine evner til relationsdannelse er, men hovedparten af mine gæster er helt almindelige mænd, mon ikke det også gælder mine kollegaers gæster? ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chock Dims skrev, for 12 timer siden:

Nu har jeg boet i et område og i en lejlighed overfor en bordel som dreng og som ung mand og har oplevet  mere end du antager.  Jeg har set set udslidte kvinder, vold, psykisk nedbrud  og et par selvmord. Jeg har gået i skole med børn hvis mødre prostituerede sig og brugte deres tid på værtshuse, men mente det var OK fordi de sørgede for et fuldt køleskab men lod ellers børnene passe sig selv. 

Det du beskriver fra din barndom i en anden tid lyder ikke rart, men der er heldigvis mere end en sandhed og mange måder at være prostitueret på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Øbo skrev, for 15 timer siden:

Jeg forstår ikke problemet med at nogle kvinder betaler nogle for at ordne det praktiske.

Det er så sandelig et spørgsmål om, hvor meget man tager for "ulejligheden". Det er før hørt, at "hjælpere" har taget 50% af pigens indtægt. Akkurat dér ser jeg det problem, du altså ikke kan se.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chock Dims skrev, for 13 timer siden:

Selvfølgeligt. Er det ikke det jeg har lagt op til at det er sådan det er?

For jer handler om at tjene på det. Udnytte nogle mænds manglende normale relationer.  Mammon er Gud for mange af jer..

Mit ærinde vedkommer sådan set ikke dig, men der er ingen plan.  Jeg foragter omstændighederne der gør at nogle er tvungne til at prostituere sig og de kunder der udnytter det.

Derfor bliver jeg harm over nogen der kører på overdrevet og skriver om danske koncepter, brancher, segmenter og andet vrøvl, og som samtidigt rejser til udlandet for at få så meget billig sex som muligt. 

Jeg havde ellers lovet mig selv at forlade tråden, så det gør jeg nu!

Mange tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mesterjacob skrev, for 1 time siden:

Det er så sandelig et spørgsmål om, hvor meget man tager for "ulejligheden". Det er før hørt, at "hjælpere" har taget 50% af pigens indtægt. Akkurat dér ser jeg det problem, du altså ikke kan se.

Det er jo op til kvinden at vurdere hvad der er rimeligt for hende. 

Hvis en ukrainsk landbrugsmedhjælper synes han betaler for meget til bureauet der står for det praktiske finder han en anden. 

Men det grundlæggende problem her er vores rufferi lovgivning der forhindrer foretagner med ordnede forhold i at foretage rekruttering så kvinderne er overladt til det sorte marked. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den lille frøken
sneræven skrev, for 15 timer siden:

Hehe ...

Jeg forstår til gengæld ikke rigtig hvorfor nogle der flytter fra landet til København, udvikler en sand 'land-fobi' ...
Og at mange ærkekøbenhavnere tilsyneladende mener at Udkantsdanmark er ufatteligt langt væk og at der ikke er noget liv ... 
Jeg synes omvendt Kjøbenhavnstrup og omegn må være et skrækkeligt sted at bo.
Ingen træer .. ingen frisk luft .. ingen natur .. kun sten. Og trafikstøj ... 

Jeg selv bor ikke på landet ... ville faktisk føle det for utrygt, og ja, det er rigtigt, det er for ensomt .. 
Men bo i København ... Vorherre til hest .. ;):D
Fatter ikke folk betaler kæmpe formuer for at bo der ....
Jeg bor selv i udkanten af en provinsby, her har vi både byliv, landliv og natur ... og det passer mig super fint ...

M-e-n jeg tror også at jeg og @Rejsenetværk har ret forskellig opfattelse af vigtigheden af en stor garderobe og adgang til de mere fancy restauranter ... og fred være med det ... 
Jeg var en gang på en restaurant (ikke langt fra København) hvor tjeneren præsenterede menuen på fransk ...
Der måtte jeg gi' fortabt ... så han forbarmede sig og forklarede det på dansk .. for mig stakkels bonderøv ... 
Men jeg fik da lov til at spise der, og det var en ret pudsig oplevelse ... 

For at illustrere hvor langt væk fra naturen man er når man kommer til kbh så kan jeg huske at jeg troede det var skjult kamera  da jeg så at man kunne købe vacum pakkede brænde nælder og skvalder kål. Men den var god nok. Og det siger bare alt. Hvor jeg bor er der grøftekanter med brændenælder, skvalder kål og tidsler. Der er høj himmel og køer på marken. Folk hilser på hinanden og man kerer sig om siin nabo. Jeg er simpelthen for jordbunden til at bo et sted hvor der er flere mennesker end fugle i det fri 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Øbo skrev, for 58 minutter siden:

Det er jo op til kvinden at vurdere hvad der er rimeligt for hende. 

Hvis en ukrainsk landbrugsmedhjælper synes han betaler for meget til bureauet der står for det praktiske finder han en anden. 

Men det grundlæggende problem her er vores rufferi lovgivning der forhindrer foretagner med ordnede forhold i at foretage rekruttering så kvinderne er overladt til det sorte marked.

Der er så sandelig forskel på landbrug og prostitution.

Jeg tror bare ikke, du er helt klar over mekanismerne bag den udenlandske del af prostitutionen, og begrebet "bagmand" kender du tilsyneladende ikke – eller endnu værre: anerkender det ikke. Men bagmænd eksisterer skam.

Det sidste, du skriver, kan vi ikke være uenige om.

Redigeret af Mesterjacob

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mesterjacob skrev, for 1 time siden:

Der er så sandelig forskel på landbrug og prostitution.

Jeg tror bare ikke, du er helt klar over mekanismerne bag den udenlandske del af prostitutionen, og begrebet "bagmand" kender du tilsyneladende ikke – eller endnu værre: anerkender det ikke. Men bagmænd eksisterer skam.

Det sidste, du skriver, kan vi ikke være uenige om.

Hvad er det helt præcist du mener jeg ikke ved.

Bundlinjen er at hvis bagmændene er urimelige finder de en anden eller går solo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Øbo skrev, for 1 time siden:

Bundlinjen er at hvis bagmændene er urimelige finder de en anden eller går solo

Det er lige præcis her, jeg mener, at du er naiv.

Prostitutionsbranchen fungerer altså ikke efter normale markedsprincipper, så man går bare ikke ud og finder en billigere bagmand, og det med at gå solo er uhyre svært i et fremmed land, hvis sprog og boligmarked man ikke forstår, og navnlig ikke, hvis man heller ikke behersker engelsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mesterjacob skrev, for 41 minutter siden:

Prostitutionsbranchen fungerer altså ikke efter normale markedsprincipper, så man går bare ikke ud og finder en billigere bagmand, og det med at gå solo er uhyre svært i et fremmed land, hvis sprog og boligmarked man ikke forstår, og navnlig ikke, hvis man heller ikke behersker engelsk.

Det drejer sig nok sjældent om at man kan vælge den bedste eller billigste bagmanden på bagmandsmarkedet - uanset sprog, boligmarked etc.. Men mere om at man sidder fast - oftest i gæld til bagmanden, men somme tider også i trussel mod familien der hjemme eller noget andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der popper jævnligt. Hver 2-3 måned en ny(e) dansk(e) pige(r) op på de få danske klinikker der er tilbage..Sexyclub, Romantica, Seduction, og Pussygalores.

De får taget flotte, flotte (og sikkert dyre) profilbilleder til deres nye hobby men efter 1-2 uger, er pigerne ofte væk fra vagtplanen i længere tid..Hvilket undrer mig en smule feks..Sigga, Victoria, Clara fra PG.

Det kan selvfølgelig være at studiet, jordomrejsen, veninderne eller kæresten trækker mere end at blive forkælet og tjene penge.

For år tilbage på Romantica og Pussygalores, Sexyclub  kom de debuterende piger da med en fast vagt for i den grad at forøge bankkontoen.

Der er lidt længere vagter mellem de nye debuterende piger efterår årgang 2021 nogle steder, hvor så andre mere rutinerede og fantastiske piger tager sene vagter.

Gad vide hvad det skyldes?

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 58 minutter siden:

De får taget flotte, flotte (og sikkert dyre) profilbilleder til deres nye hobby men efter 1-2 uger, er pigerne ofte væk fra vagtplanen i længere tid..Hvilket undrer mig en smule feks..Sigga, Victoria, Clara fra PG.

Det kan selvfølgelig være at studiet, jordomrejsen, veninderne eller kæresten trækker mere end at blive forkælet og tjene penge.

For år tilbage på Romantica og Pussygalores, Sexyclub  kom de debuterende piger da med en fast vagt for i den grad at forøge bankkontoen.

Der er lidt længere vagter mellem de nye debuterende piger efterår årgang 2021 nogle steder, hvor så andre mere rutinerede og fantastiske piger tager sene vagter.

Gad vide hvad det skyldes?

Kunne det mon skyldes, at de unge piger finder ud af, at det ikke er noget for dem, at knalde med tilfældige mænd for penge? Denne branche er ikke for alle….

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 2 timer siden:

Det var faktisk Sigga der fik mig til at oprette tråden :oops:

Hun er ret vidunderlig :)

Sigga

https://70210026.dk/sigga

Hun er da pt i den grad fast på hver fredag i vagtplanen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...