Gmen 4 Skrevet 6. September, 2021 Hej brødre, Har overvejet et par GP’er i Roskilde men jeg tror de holder til ved det gule luskede motel. Har i prøvet det og hvordan er det? Kommer der en rumænsk pimp og holder øje? Dem jeg ser på er https://annoncelight.dk/showad/324171 https://annoncelight.dk/showad/299218 Tak for hjælpen!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1123 Skrevet 6. September, 2021 Det ser ud til at de er rejst til Kolding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gmen 4 Skrevet 6. September, 2021 bigfoot skrev, for 10 minutter siden: Det ser ud til at de er rejst til Kolding Jeps, men tænker de kommer tilbage. Uanset så kommer der nok andre til det sted, så det er også lidt om stedet mit spørgsmål hår ud på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr_T 528 Skrevet 6. September, 2021 (edited) Jeg besøgte for nogen tid siden 2 af de piger som rejser rundt mellem Roskilde og Århus og vist et sted mere i Jylland. De skrev Roskilde, men det var et hus i Gevninge . I øvrigt en gode oplevelser med retvisende billeder. Så jeg tror ikke det er Motellet. Men ring da og spørg. Redigeret 6. September, 2021 af Hr_T Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1110 Skrevet 6. September, 2021 Gmen skrev, for 55 minutter siden: Hej brødre, Har overvejet et par GP’er i Roskilde men jeg tror de holder til ved det gule luskede motel. Har i prøvet det og hvordan er det? Kommer der en rumænsk pimp og holder øje? Dem jeg ser på er https://annoncelight.dk/showad/324171 https://annoncelight.dk/showad/299218 Tak for hjælpen!! Har været der et par gange , intet fordækt i det da jeg var der.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntman 157 Skrevet 6. September, 2021 Hr_T skrev, for 1 time siden: Jeg besøgte for nogen tid siden 2 af de piger som rejser rundt mellem Roskilde og Århus og vist et sted mere i Jylland. De skrev Roskilde, men det var et hus i Gevninge . I øvrigt en gode oplevelser med retvisende billeder. Så jeg tror ikke det er Motellet. Men ring da og spørg. Uden at skulle gøre mig alt for klog, så ligner billeder af Emma nu billeder fra gangen i motellet :-/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Longcox Skrevet 6. September, 2021 Hvad er prisen på dem i linket? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 6. September, 2021 For pigernes (og andre kunders) diskretion, undlad at skrive hvor det er, hvis det ikke fremgår af annoncen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr_T 528 Skrevet 6. September, 2021 Huntman skrev, for 2 timer siden: Uden at skulle gøre mig alt for klog, så ligner billeder af Emma nu billeder fra gangen i motellet :-/ Det har du ret i. Også billedet udenfor ved bilen. Selvom der nu står Kolding. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 7. September, 2021 Men er de hver især et besøg værd? Holder de hvad de lover? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arnebent1 247 Skrevet 7. September, 2021 Snadremanden skrev, 1 time siden: Men er de hver især et besøg værd? Holder de hvad de lover? Har besøgt Emma. Hun er ikke en videre spændende oplevelse. Hun har svært ved at tage den i doggy style hvor hun hele tiden drejer sig så man ikke kan komme ordenligt ind. Det kunne jeg ikke komme af. Ville så komme på hendes krop men det koster ekstra. Kan kun anbefale Maria fra dette sted. Hun er virkelig dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 7. September, 2021 Ud over Emma, lader det til der også er en pige som hedder Anna på stedet. Hendes billeder tænder mig en del! Nogen erfaringer med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UngGentleman 18 Skrevet 8. September, 2021 Hr_T skrev, den 6.9.2021 at 14:37: Jeg besøgte for nogen tid siden 2 af de piger som rejser rundt mellem Roskilde og Århus og vist et sted mere i Jylland. De skrev Roskilde, men det var et hus i Gevninge . I øvrigt en gode oplevelser med retvisende billeder. Så jeg tror ikke det er Motellet. Men ring da og spørg. Det er vist nogle andre. Jeg er ret sikker på, at de to piger der er links til ovenfor plejer at være på motellet. De har lige været i Kolding og er også i Slagelse engang imellem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 729 Skrevet 9. September, 2021 Huntman skrev, den 6.9.2021 at 16:08: Uden at skulle gøre mig alt for klog, så ligner billeder af Emma nu billeder fra gangen i motellet :-/ Billederne er fra motellet.. så Emma har i hvert fald været der.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg