Hop til indhold
8000

Phuangmalai Wellnes Aarhus

Recommended Posts

Der sidder åbenbart nogle og venter på fortællinger fra den store verden, ud fra en overskrift. Dem må vi ikke skuffe, så her er mit bidrag.

Jeg var i Århus i dag, og havde lidt tid til hygge. Jeg tog chancen, og ringede til Phuangmali. Som sædvanligt hos thaierne er der ingen svar på telefonen, men på en sms, der er der omgående respons. Vi fik med få klik aftalt en tid lidt senere.

Vil så lige indskyde, at selvom man ikke kommer i en 7 m lang Mercedes, så skal bilen altså parkeres. Det lykkedes relativt hurtigt af finde en plads. Men så er der jo parkeringsbetaling, og uden en app installeret på telefonen, så må man lede efter en automat. Jeg spurtede gade op og gade ned, men fandet aldrig en. Så jeg tog igen chancen.

Jeg nåede frem til tiden, og blev omgående lukket ind. Blev ledt ind på et værelse med en dejlig stor briks, desværre uden hul til snuden. Smed tøjet og fik et bad. Hvis 8000 observerede manglende rengøring i badet, så var der i hvert fald blevet rettet op på det.

Blev betjent af Mio, som var den eneste der massserede i dag. En yngre flot kvinde, ikke skinny, men heller ikke for meget nogen steder - lige som en thaikvinde skal være. I forhold til beretningen fra 8000 kan jeg ikke genkende hverken de 45 år eller yngre uden glimt i øjnene. Strækmærker og tatoo observerede jeg ikke, men måske har de været der. Det er jo svært at få det hele med, når der spares på lyset. Jeg er også meget i tvivl om det er hende på billederne, billedet hvor hun sidder med ryggen til kunne godt ligne. Vi har måske ikke mødt den samme kvinde ved det ikke.

Hun startede med en omgang massage. En lidt hurtig tur på ben, ryg og arme. Hun ved absolut godt hvor skavankerne kan findes, og havde fokus på disse steder. Blev vendt om, og fik lidt mere massage. Alt med den pirring der nu skal til.

Hun spurgte til mere, og foreslog en omgang til 800. Jeg sagde lad os komme videre. Hun satte sig påklædt mellem mine ben, og startede på fornøjelserne. Jeg kunne dog hurtigt fornemme, at der kunne koges mere suppe på dette ben. Spurgte om FP, og det var hun helt med på. Hun smuttede ud et øjeblik, og kom tilbage lidt mere afklædt, og med noget vand. De ædlere dele og området omkring blev så afvasket. Om det var ud fra en betragtning om at hvis hun skulle få et kondom til at hænge på den der, så måtte alle kneb bruges, eller opmærksomhed på hygiejne - det ved jeg ikke. Efter afvaskningen smed hun de sidste klude, og afslørede nogle store flotte bryster.

Kondom blev monteret, og hun satte sig igen mellem mine ben, og gik så i gang med støvsugeren. Der var skruet op på fuld styrke, jeg stoppede hende og fortalte, at vi nok skulle gå efter at der kun var et skud i bøssen. Jeg spurgte hende om hun ikke kunne komme lidt op i min ende af briksen. Det var hun helt med på, og jeg fik undersøgt hendes overkrop. Om brysterne har fået hjælp ved jeg ikke, de var i hvert fald bløde og lækre. Et tjek lidt længere nede afslørede at hun var lidt øm i mellemkødet. Spurgte så om det var ok at slikke, og det var hun helt med på. Lækkert og velsmagende, en lille smule bevoksning, så man ved man ikke har vendt hende forkert, så den fik hele armen - nej forkert, tungen og finger. Hun spillede selvfølgelig med, men efter kort tid er jeg ret sikker på, at hun bare nød det og fik gevinst. Det kan jo gøre mand glad, og ellers må hun jo have en oscar for det. Efter en lille pause startede hun igen støvsugeren, og vakte liv igen. Så var er dømt ridetur. Dejligt med indlevelse og fuld skrue på, så, det endte lykkeligt her.

Jeg fik en vand, og hun smuttede hurtgt i bad mens jeg samlede kræfer, så var det min tur, og tøjet på - og så var der gået en time.

1.500,- skiftede hænder, og jeg smuttede med et smil ud på gaden igen - og heldigvis ingen dummebøde under vinduesviskeren.

Sød, dejlig, velvillig og lækker kvinde - et besøg jeg gerne vil gentage.

Er dog lidti tvivl om hvad der ville være sket hvis jeg ikke havde valg FP. Ville hun så have blevet siddende påklædt nede mellem benene, og jeg ville aldrig have fået mulighed for at pille?

Jeg tror hun er til at forhandle med, men det må andre finde ud af en dag - jeg vil ikke kunne besøge igen uden at vælge FP.

Så det er bare med at komme afsted.

 

Redigeret af Storspilleren
Mange slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...