Hop til indhold
8000

Phuangmalai Wellnes Aarhus

Recommended Posts

Aften

Besøgte dette sted forleden https://annoncelight.dk/showad/320888


Pigen havde store bryster tatoo en del strækmærker løst maveskind. Ok pænt ansigt. Ved ikke om det er hende på billedet. Der var lidt mørkt. Alderen vil jeg skyde til 45.

Startede med lidt pirrende massage som hurtigt gik over i tilbud. 1500kr 60 min.  

Kom igennem uden hastværk men ikke noget jeg skal igen.

 Der var en lidt yngre der lukkede mig ud. Men hun havde ingen glimt i øjnene.

Bad trænger til rengøring. Alt var med kondom 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Jeg synes prisen er lige i overkanten af hvad jeg vil betale første gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den flittige skrev, for 18 minutter siden:

Jeg synes prisen er lige i overkanten af hvad jeg vil betale første gang.

Ja, men når 8000 parkerer sin 7 m lange og 1 m høje Mercedes lige uden for døren, og knap kan slæbe sig ind på klinikken under vægten af guldkæderne om halsen, så lugter en lille thaipige altså penge ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 15 timer siden:

Ja, men når 8000 parkerer sin 7 m lange og 1 m høje Mercedes lige uden for døren, og knap kan slæbe sig ind på klinikken under vægten af guldkæderne om halsen, så lugter en lille thaipige altså penge ;)

Nu ved jeg, hvad jeg altid har gjort forkert. Som jeg læser dit skriv, lugter de små thaipiger altså penge, når jeg på det ene håndled har Patek Philippe Twenty-4 og det andet Aquanaut. Kæft, det er hårdt at være mand i disse tider :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 11 timer siden:

Nu ved jeg, hvad jeg altid har gjort forkert. Som jeg læser dit skriv, lugter de små thaipiger altså penge, når jeg på det ene håndled har Patek Philippe Twenty-4 og det andet Aquanaut. Kæft, det er hårdt at være mand i disse tider :lol:

 

specielt svært at være mand med et PP twenty-4 på,

det er et dame ur :) 555

men jeg dømmer dig, ikk ;) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter.c skrev, for 1 time siden:

 

specielt svært at være mand med et PP twenty-4 på,

det er et dame ur :) 555

men jeg dømmer dig, ikk ;) 

 

 

Du har helt ret, men med urkassens størrelse taget i betragtning, betragter jeg det som et unisex ur. Vil gerne se et lille thaihåndled bære et Twenty-4, passer bedre et solidt dansk håndled. Placeret ved siden af hinanden er de 2 ure ikke så forskellige i størrelse, selvom Aquanaut ganske rigtigt har mere macho design.

Jeg er så heldig at jeg kan bære et Twenty-4 uden at blive i tvivl om hvilket toilet jeg skal bruge :lol: De fleste toiletter er iøvrigt også unisex, så det går nok ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Ridderlig skrev, 1 time siden:

Total afsporet og uinteressant tråd

Men dog spændende nok til at du kommenterer :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest torsteniversen1985@gmail.c

I et bredere perspektiv er der alligevel interessante perspektiver

Jeg bliver personligt selv lidt stødt/fornærmet, når ældre/halv gamle prøver at presse ydelser ned over en til en almindelig massage. Jeg bliver endnu mere fornærmet, når prisen er dyr.

Når de "ældre" thai kvinder udbyder ydelser, så bør de være skarpere på "prisdfferentiering" - i hvert fald skal de ikke kræve samme pris som yngre thai kvinder.

Mændene kan også være skarpere ved simpelthen at smutte. Ud fra devisen: "take or leave it"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
[email protected] skrev, 1 time siden:

I et bredere perspektiv er der alligevel interessante perspektiver

Jeg bliver personligt selv lidt stødt/fornærmet, når ældre/halv gamle prøver at presse ydelser ned over en til en almindelig massage. Jeg bliver endnu mere fornærmet, når prisen er dyr.

Når de "ældre" thai kvinder udbyder ydelser, så bør de være skarpere på "prisdfferentiering" - i hvert fald skal de ikke kræve samme pris som yngre thai kvinder.

Mændene kan også være skarpere ved simpelthen at smutte. Ud fra devisen: "take or leave it"

Tja, men ikke alle synes de yngre er de bedste. En lidt ældre kvinde er langt bedre at sexe med end en ung, er min erfaring efter års dybtgående undersøgelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, for 2 timer siden:

I et bredere perspektiv er der alligevel interessante perspektiver

Jeg bliver personligt selv lidt stødt/fornærmet, når ældre/halv gamle prøver at presse ydelser ned over en til en almindelig massage. Jeg bliver endnu mere fornærmet, når prisen er dyr.

Når de "ældre" thai kvinder udbyder ydelser, så bør de være skarpere på "prisdfferentiering" - i hvert fald skal de ikke kræve samme pris som yngre thai kvinder.

Mændene kan også være skarpere ved simpelthen at smutte. Ud fra devisen: "take or leave it"

Måske er du født i 1985, og aldrig har prøvet hvad en moden kvinde kan overraske med.

Nu er det jo altså sådan, at den der har grisen bestemmer prisen. Køber har så selvfølgelig altid lov til at takke nej til tilbuddet.

Der behøver absolut ikke at være sammenhæng mellen alder og ydelse. Min første FP var med en lækker og sød thaipige midt i tyverne. Det skal dog siges, at hun var nyankommet,  og jeg var første kunde. Siden har jeg fået væsentlig bedre oplevelser hos de 40 - 50 årige, som ved hvad der kan behage. Det er selvfølgelig altid lækkert med et stykke ungt kød skåret i helt perfekte former, men der er altså også andet der tæller. Mange af de danske piger der regnes for high quality er jo heller ikke af nyeste årgang. På samme måde ønsker mange piger heller ikke besøg af helt unge hormonforstyrrede unge mænd. Jeg formoder, at det er fordi mange af dem ikke aner hvad de foretager sig.

Hvis jeg skulle besøge Phuangmali, så tror jeg, at jeg ville lade tilfældet råde, og så se hvad der byder sig. Måske får man så en favorit af den ene eller den anden årgang. Som jeg læser det, så mener 8000 heller ikke at det havde været bedre hvis den yngre var kommet i spil.

Hvem ved - måske går der også en rundt derude, og fantaserer om et bj af en tandløs, som kan tage gebisset ud.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Storspilleren skrev, for 3 minutter siden:

som kan tage gebisset ud

Sådan en kok havde vi på det gode skib Vesle Mari på grønlandsfarten. Vi gemte ham i en tom vandtønde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest torsteniversen1985@gmail.c

Til storspilleren. "Grisen bestemmer prisen" er en lidt forsimplet tilgang. Det er økonomiske mekanismer som udbud og efterspørgsel.

 

Til Aarhuselsker: Jeg har heller ikke indvendinger mod dine synspunkter, og din brede erfaring/smag/empiriske undersøgelser er da helt givet af værdi for dette forum.

Jeg er selvfølgelig helt klar over, at jeg er politisk ukorrekt. Jeg beklager selvfølgelig, og jeg har ikke tid til yderligere diskussion. I Aarhus har jeg kun besøgt Sandy en enkelt gang: hun leverede varen: ung sprød, tynd og sympatisk og serviceminded. Skulle jeg være i Aarhus igen, så ville jeg vælge hende igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Storspilleren skrev, for 5 minutter siden:

Var han populær, eller hvordan....

Vildt meget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
[email protected] skrev, for 4 minutter siden:

Til storspilleren. "Grisen bestemmer prisen" er en lidt forsimplet tilgang. Det er økonomiske mekanismer som udbud og efterspørgsel.

 

Til Aarhuselsker: Jeg har heller ikke indvendinger mod dine synspunkter, og din brede erfaring/smag/empiriske undersøgelser er da helt givet af værdi for dette forum.

Jeg er selvfølgelig helt klar over, at jeg er politisk ukorrekt. Jeg beklager selvfølgelig, og jeg har ikke tid til yderligere diskussion. I Aarhus har jeg kun besøgt Sandy en enkelt gang: hun leverede varen: ung sprød, tynd og sympatisk og serviceminded. Skulle jeg være i Aarhus igen, så ville jeg vælge hende igen. 

Sandy er også meget lækker, og har trods sin unge alder mange års erfaring som GP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, for 8 minutter siden:

Til storspilleren. "Grisen bestemmer prisen" er en lidt forsimplet tilgang. Det er økonomiske mekanismer som udbud og efterspørgsel.

 

Det er en ret simpel tilgang til det, men jeg mener absolut det holder. Udbud og efterspørgsel er selvfølgelig med til at regulere prisen. Efterspørgslen på de ældre må jo være der, ellers ville de jo forlange en lavere pris. Phuangmali har jo også begge alternativer, så kan man jo selv vælge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, for 2 minutter siden:

Storspilleren - du er noget upræcis i din måde at ræsonnere på. Du mangler noget analytisk for at din argumentation får gennemslagskraft. 

 

Jeg kan desværre ikke komme det nærmere end at når de lidt ældre kvinder fortsætter med at udbyde i et bestemt prisleje, så må det være fordi efterspørgslen er der.

Du har naturligvis lov til at have dine præferencer, og hvis du f.eks. besøger Phuangmali, så må du naturligvis vælge hvem du vil.

On du er politisk ukorrekt interesserer mig ikke. Det jeg lige faldt over var nedenstående linje, da jeg ikke lige kan se hvorfor du skulle blive stødt over tilbuddet. Det er jo helt naturligt hos thaierne, og et nej har de jo nok også før prøvet at få

Jeg bliver personligt selv lidt stødt/fornærmet, når ældre/halv gamle prøver at presse ydelser ned over en til en almindelig massage. Jeg bliver endnu mere fornærmet, når prisen er dyr.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
[email protected] skrev, for 2 timer siden:

Jeg er allerede gået lidt død i min profil. Er der nogen, der har et forslag til, hvordan jeg lukker den ned?

 

Tryk på dit profil navn øverst tv, gå i indstillinger og i venstre side tryk på nedlæg profil. 
Men synes du har lavet nogle fine indlæg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims
Ridderlig skrev, for 8 timer siden:

Total afsporet og uinteressant tråd

Havde også sat næsen op efter brugbare oplysninger da klinikken er ny og uprøvet, men stod af efter indlægget om en "7m lang og 1m høj Mercedes" som ikke har en tøddel med Phuangmalai eller andet at gøre.  Jeg anmeldete indlægget for afsporing ligeså snart jeg så den. Desværre sket der intet og resultatet ser vi jo.

Derfor vil jeg anbefale at du også indrapporterer indlægget. Måske skal der flere rapporter til før noget sker.

Måske har de gode gamle dreng en klub her hvor andre regler gælder.

Redigeret af Chock Dims

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Chock Dims skrev, for 6 minutter siden:

da klinikken er ny og uprøvet,

Klinikken er absolut ikke ny og uprøvet. Det er en af de ældste klinikker i byen, hvilket du ville vide såfremt du fulgte med på forum. Besætningen har, som på alle byens klinikker været skiftende, men modus operandi synes at være konstant.
Det er flot du holder justits på dette forum, det er jo set før. 
Min bemærkning, som du citerer, har netop meget med sagen at gøre. Hvis du kronologisk læser tråden,  vil du se at min post er en kommentar til en person som mener prisen er for høj, og der forklarer jeg med en overdreven symbolik. Du aner jo ikke hvad jeg ved om de forskellige deltagere på dette forum. Du ved jo rent faktisk ikke om 8000 har en lang - Mercedes! 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims
Aarhuselsker skrev, for 22 minutter siden:

Klinikken er absolut ikke ny og uprøvet. Det er en af de ældste klinikker i byen, hvilket du ville vide såfremt du fulgte med på forum. Besætningen har, som på alle byens klinikker været skiftende, men modus operandi synes at være konstant.
Det er flot du holder justits på dette forum, det er jo set før. 

Nej! Klinikken er ny og startede i foråret. At Aromatic lå samme sted har intet med sagen at gøre? Det er andre ejere og personale. Derfor drives klinikken formentlig anderledes og det er det der er interessant.

Måske følger jeg ikke nok med men du skriver lignende om Lampoo i Løgten hvor du roser den tidligere ejer og mener at Anni(?) var meget bedre til at drive stedet. Eneste fælles er lokationen og at de nye har udnyttet det tidligere navn. Det to omgange Lampoo er forskellige butikker og du har tilsyneladende ikke forstået det.

Citat

Min bemærkning, som du citerer, har netop meget med sagen at gøre. Hvis du kronologisk læser tråden,  vil du se at min post er en kommentar til en person som mener prisen er for høj, og der forklarer jeg med en overdreven symbolik. Du aner jo ikke hvad jeg ved om de forskellige deltagere på dette forum. Du ved jo rent faktisk ikke om 8000 har en lang - Mercedes!

Du modsiger dig selv. Om Herr. 8000 reelt har en lang Mercedes eller ej har ingen sammenhæng med din brug af overdreven symbolik. Hvem prøver du at narre med den underspilning?

Dit indlæg handlede ikke om Phuangmalai eller noget beslægtet. Ren afsporing.

Redigeret af Chock Dims

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...