Hop til indhold

Recommended Posts

Sophie1118 skrev, for 1 minut siden:

Hvad mener du

Jeg mener at du spørger og spørger og spørger om den samme ting flere gange uden af vente på svar.
"Spørge Jørgen" er en fortælling om en dreng der blev ved med at spørge om alting og resultatet var han kom i seng uden pandekager..... Morale: Klap lige hesten.... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 1 minut siden:

Jeg mener at du spørger og spørger og spørger om den samme ting flere gange uden af vente på svar.
"Spørge Jørgen" er en fortælling om en dreng der blev ved med at spørge om alting og resultatet var han kom i seng uden pandekager..... Morale: Klap lige hesten.... :-) 

Du kan være ligeglad dig begiver ikke bruge tid på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sophie1118 skrev, den 7.9.2021 at 11:08:

Hej hvornår skal du besøge hende igen Og må du så kysse hende De stillinger hvad er detFår

Og får hun sådan noget uge er det så

?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, den 6.9.2021 at 21:43:

Hver gang, der er opslag om Nyborgvej, så skrives der om sex. 

Kan Nancy også give massage, eller er det generelt sådan, at enten er massøren god til sex og kan ikke give massage, eller også giver massøren god massage men sex er kedelig.

 

 

Emmy på stedet giver en rigtig behagelig massage også. Og den frække del er hun også super dygtig til. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShyRookie
vexxer skrev, for 1 time siden:

Emmy på stedet giver en rigtig behagelig massage også. Og den frække del er hun også super dygtig til. 

 

Hvor gammel er hun? Ca.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 12 timer siden:

Emmy på stedet giver en rigtig behagelig massage også. Og den frække del er hun også super dygtig til. 

 

Er det hende der altid plejer at side ved køkkenbordet når man kommer ind?

Ved godt det er et lidt mærkeligt spørgsmål :-). Jeg har set hende ved køkkenbordet (lidt høj er hun vist), og så en anden pige med gråt eller afbleget hår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ShyRookie skrev, for 14 timer siden:

Hvor gammel er hun? Ca.? 

Virkelig svært at sige præcist. 

Ældre end 40..men kan ikke helt sige det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 3 timer siden:

Er det hende der altid plejer at side ved køkkenbordet når man kommer ind?

Ved godt det er et lidt mærkeligt spørgsmål :-). Jeg har set hende ved køkkenbordet (lidt høj er hun vist), og så en anden pige med gråt eller afbleget hår.

Hmm.. Hun har ikke afbleget hår. 

Hun er slank og har flere rynker end nancy. Måske er hun også lidt højere end nancy. Men hvor vil du hen med dit spørgsmål? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 2 timer siden:

Hmm.. Hun har ikke afbleget hår. 

Hun er slank og har flere rynker end nancy. Måske er hun også lidt højere end nancy. Men hvor vil du hen med dit spørgsmål? 

Ok tak. Jamen så er det hende (Emmy) jeg har set nogle gange siddende ved køkkenbordet, når jeg har besøgt Nancy. 

Udover Emmy og Nancy er der en tredie engang i mellem, som har gråt eller afbleget hår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 8.10.2021 at 15:54:

Ok tak. Jamen så er det hende (Emmy) jeg har set nogle gange siddende ved køkkenbordet, når jeg har besøgt Nancy. 

Udover Emmy og Nancy er der en tredie engang i mellem, som har gråt eller afbleget hår.

Hej har du søgt er Nancy igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i sidste uge -da jeg ikke på forhånd ville købe ekstra kostede 1 times massage 800kr. -så jeg takke nej og gik. Det var en lidt ældre -og hun blev pigesur! Har ellers tidligere haft udmærket oplevelser der...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 8.10.2021 at 15:54:

Ok tak. Jamen så er det hende (Emmy) jeg har set nogle gange siddende ved køkkenbordet, når jeg har besøgt Nancy. 

Udover Emmy og Nancy er der en tredie engang i mellem, som har gråt eller afbleget hår.

Jeg spår har du søgt at man til igen og var det en god oplevelse hvis du har søgt ind igen Og holde prøve en halv time med hende Jeg synes ikke du gider svare mig Jeg skal bare lige høre om du er ved at det igen inden jeg besøger hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...